Welk feit had je in gedachten?quote:Op zondag 15 november 2015 14:19 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Ik hou me liever bij de feiten als je het niet erg vindt...
Volgens de regels van de fundamentalistische islam, ja.quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Let ook op het prachtige Mohammedaanse gebruik van het woord 'onschuldig'. Domme westerlingen denken dan dat ons 'onschuldig' is, echter volgens de regels van de islam is iemand die geen islamiet is sowieso schuldig.
Jan Jambonquote:
Bron: De Standaardquote:'Ik ga Molenbeek opkuisen'
Alleen, zo stelt Jambon vast, blijven de problemen in Brussel - vandaag in Molenbeek - bestaan. En dat zint Jambon niet. 'Ik ga de komende dagen kijken hoe het komt dat wat elders wel werkt, daar niet werkt. Ik ga dit dossier naar me toe trekken. Dit moet stoppen. Dit kan niet blijven duren, we moeten daar paal en perk aan stellen.'
'Ik ga Molenbeek opkuisen', zegt Jambon. 'Ik ga kijken hoe het komt dat het daar fout loopt, en wat we er nog extra moeten doen. Want dit kunnen we niet langer aanvaarden. Er moet gekeken worden hoe we dit probleem kunnen aanpakken. En het moet voor eens en altijd met wortel en tak uitgeroeid worden.'
Nee maar ik ben er een beetje klaar mee dat het altijd de schuld van de zogenaamde zionisten is. Toevallig dat je het met dat branden in de hel niet eens bent. Heb je het wel gelezen? Het staat er namelijk vrij duidelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 14:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Sta jij achter het zionistische gedachtegoed dan? Dat is echt super scary nl. En heeft een enorm grote en vernietigende invloed op de wereld.
Branden in de hel ben ik het niet mee eens.
quote:Op zondag 15 november 2015 14:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Sta jij achter het zionistische gedachtegoed dan? Dat is echt super scary nl. En heeft een enorm grote en vernietigende invloed op de wereld.
Ja samen schouders aan schoudersquote:Op zondag 15 november 2015 14:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens de regels van de fundamentalistische islam, ja.
het was oorspronkelijk voornamelijk gericht tegen kutmarokkaantjes om recidive te voorkomen, en daar slaagde men wel in ja... dat het vervolgens een running gag onder naïef rechts werd is ook een feitquote:Op zondag 15 november 2015 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De sullige wijkagent op zijn fietsje en het theedrinken, wat waren we een stel linksche hippies. En ondertussen worden we geroemd voor het feit dat we beginnend salafisten zo goed van radicaliseren weten te weerhouden.
Ha, we hebben een Schriftgeleerde die onweerlegbare duidelijkheid kan geven over de woorden waar imams al eeuwen over twisten.quote:Op zondag 15 november 2015 14:17 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Let ook op het prachtige Mohammedaanse gebruik van het woord 'onschuldig'. Domme westerlingen denken dan dat ons 'onschuldig' is, echter volgens de regels van de islam is iemand die geen islamiet is sowieso schuldig. En zo wordt er weer zand in de ogen van de ongelovigen gestrooid, en dat bevordert de verspreiding van islam. Hamdoelilah!
De zionisten hebben nul invloed anders dan dat kleine stukje land.quote:Op zondag 15 november 2015 14:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is ook wat bijvoorbeeld MI5 zegt. Dat hoe religieuzer de moslim hoe kleiner de kans is dat hij radicaliseert.quote:Op zondag 15 november 2015 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens Aboutaleb moeten we gezamenlijk optrekken. Maar wat hij ontkent is de oceaan van afstand die ligt tussen de denkwijze zelfs van een niet extremistische moslim en voor gebrek aan een betere omschrijving gemiddelde bewoner van een westers land. Sommige van die deskundigen argumenteren zelfs dat we moslims veel meer ruimte moeten laten voor hun religie, zodat ze niet radicaliseren.
Ja, mooi is dat.quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, we hebben een Schriftgeleerde die onweerlegbare duidelijkheid kan geven over de woorden waar imams al eeuwen over twisten.
Hallelujah, maak deze man grootmoefti van de gehele Arabische wereld.
Ik denk dat dit afkomstig is van een niet extremistische, zij het misschien vrij conservatieve moslim annex koranuitlegger. Het geeft wat mij betreft heel aardig aan hoe ver de denkwijzes uit elkaar liggen en dat het nogal moeilijk wordt om schouder aan schouder met elkaar op te trekken tegen salafisten.quote:Op zondag 15 november 2015 14:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Duss...
Gelukkig denkt lang niet iedereen er zo over. Er staan ook reacties onder van moslims die het er niet mee eens zijn en die daar ook veel likes voor krijgen. Relatief dan, want hoe populair is die pagina überhaupt nou helemaal.
Heb het even snel gescand en ben het met het meeste eens. Vooral de selectieve verontwaardiging van het westen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ik ben er een beetje klaar mee dat het altijd de schuld van de zogenaamde zionisten is. Toevallig dat je het met dat branden in de hel niet eens bent. Heb je het wel gelezen? Het staat er namelijk vrij duidelijk.
quote:Op zondag 15 november 2015 14:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb het even snel gescand en ben het met het meeste eens. Vooral de selectieve verontwaardiging van het westen.
Oh, je bent het nu toch met me eens dat er een islam is die dit leert? Nu ja, dat beschouw ik maar als winst.quote:Op zondag 15 november 2015 14:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens de regels van de fundamentalistische islam, ja.
Slaagden ze wel in?quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Re het volgende:
[..]
het was oorspronkelijk voornamelijk gericht tegen kutmarokkaantjes om recidive te voorkomen, en daar slaagde men wel in ja... dat het vervolgens een running gag onder naïef rechts werd is ook een feit
Volgens mij ben jij niet helemaal goed op de hoogte van hoeveel invloed ze in de USA al hebben bv. Lees je eens een beetje in voordat je dit soort onzin uitkraamt.quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
De zionisten hebben nul invloed anders dan dat kleine stukje land.
Ga lekker in BNW je waanbeelden verkondigen. Man man man.
Net vond je het nog een supergoed stukquote:Op zondag 15 november 2015 14:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb het even snel gescand en ben het met het meeste eens. Vooral de selectieve verontwaardiging van het westen.
Ga weg.quote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal goed op de hoogte van hoeveel invloed ze in de USA al hebben bv. Lees je eens een beetje in voordat je dit soort onzin uitkraamt.
quote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
In elke moslim familie is de meerderheid gewoon bezig met criminele activiteiten of radicalisme.
Wil je dat nu ontkennen? Da's naïef man!quote:
En jij kunt je niet voorstellen dat desondanks deze wereld mijlenver van de wereld van een gemiddelde bewoner van een westers seculier land afligt? En dat een brug daartussen nogal behoorlijk moeilijk wordt. Tenzij je ook wil beweren dat we dan maar meteen ons secularisme moeten opgeven, zodat we minder aanslagen hoeven te verwachten??? Maar dat lijkt dan op chantage in mijn ogen.quote:Op zondag 15 november 2015 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is ook wat bijvoorbeeld MI5 zegt. Dat hoe religieuzer de moslim hoe kleiner de kans is dat hij radicaliseert.
http://www.theguardian.com/uk/2008/aug/20/uksecurity.terrorism1
Ah, niet meer de islam. Kijk, zo komen we ergens.quote:Op zondag 15 november 2015 14:24 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Oh, je bent het nu toch met me eens dat er een islam is die dit leert? Nu ja, dat beschouw ik maar als winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |