Zie ookquote:Zeker zestig doden bij schietpartijen en explosies in Parijs
Bij meerdere schietincidenten en explosies in Parijs zijn vrijdagavond zeker zestig doden en meerdere gewonden gevallen. De Franse president François Hollande heeft de noodtoestand uitgeroepen.
Volgens de Franse zender BFM TV is er sprake van zeker zes schietpartijen en drie explosies. De schietpartijen vonden plaats in verschillende arrondissementen in de Franse hoofdstad. Daarnaast werden explosies waargenomen in de buurt van het Stade de France in Saint-Denis, een voorstad van Parijs.
Eén van de schietpartijen vond plaats bij het Parijse theater Bataclan. Daar is momenteel een gijzeling gaande. Er zouden zo'n honderd gijzelaars worden vastgehouden, meldt AP op gezag van de politie. Volgens CNN zou het gaan om zo'n zes tot acht gijzelnemers.
Als reactie op de aanslagen heeft president Hollande de Franse grenzen gesloten. Hij roept iedereen in de omgeving van Parijs op om binnen te blijven.
Er zijn tweehonderd militairen de straten van Parijs op gestuurd om te helpen bij de beveiliging van de Franse hoofdstad. Dit meldt de Franse krant Le Monde op gezag van de plaatselijke commandant van de strijdkrachten.
Stade de France
In de buurt van het Stade de France vielen zeker drie doden. Een woordvoerder van de politie meldt dat het gaat om twee zelfmoordaanslagen en een bomaanslag. Bij deze incidenten raakten nog eens tientallen mensen gewond.
In het voetbalstadion speelde het Franse nationale elftal een vriendschappelijke wedstrijd tegen Duitsland. De explosies waren in het stadion hoorbaar. Desondanks werd de wedstrijd gewoon uitgespeeld. Na de wedstrijd stroomden supporters massaal het veld op.
President Hollande, die bij de wedstrijd aanwezig was, werd tijdens het duel door zijn beveiligers uit het stadion gehaald en in veiligheid gebracht bij het ministerie van Buitenlandse Zaken.
Reacties
Minister-president Mark Rutte is geschokt door de toestand in Parijs, zo liet hij weten. "Onze gedachten zijn bij de slachtoffers en hun nabestaanden. We volgen de situatie nauwlettend, ook via onze ambassade in Parijs, en de Fransen kunnen op onze steun rekenen."
Het terreurdreigingsniveau in Nederland blijft vooralsnog substantieel, aldus een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie.
De Amerikaanse president Barack Obama sprak van een "aanval tegen de mensheid". "Frankrijk is onze oudste bondgenoot en we staan aan hun kant in de strijd tegen terrorisme en terroristen", aldus de president, die nog niet wil speculeren over wie er verantwoordelijk is voor de aanslagen.
Ook de Britse premier David Cameron reageerde geschokt. "Onze gedachten zijn bij het Franse volk. We zullen alles doen wat we kunnen om te helpen."
Maak een tekening van de Benelux en maak er wat leuke poortjes bij. Maak een tweede tekening van de Benelux met gesloten poortjes.quote:
twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:37:40BREAKING: 140 doden bij aanslagen #Parijs - Bron: gemeente Parijs https://t.co/lCR2sDXHie reageer retweet
twitter:JJGreenWTOP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:13:55Paris officials have confirmed that there were 6-7 locations of attacks. Concerned that it may all start again tomorrow. reageer retweet
twitter:JJGreenWTOP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:17:41Intelligence sources say French border closed out of concern #ISIL may have infiltrated migrants flooding Europe. Recent intel warned of it. reageer retweet
twitter:JJGreenWTOP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:28:05Intel sources tell me the "organization" of the attacks required "longterm" preparation. And Western authorities are "astounded" reageer retweet
Goede vraag.quote:
twitter:sekielski twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:32:24Powtarzam cześć obozu w Calais płonie teraz, jestem na miejscu. To moje zdjęcia sprzed pół godziny https://t.co/2OIaySoQbf reageer retweet
twitter:vid twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:36:59Veel vragen over het sluiten van Franse grenzen. Wat wij nu zien: de Mont Blanctunnel is dicht. Verder: onbekend. https://t.co/r7TGvq8a9t reageer retweet
Werkt niet.......quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:38 schreef Jump het volgende:
Video from rue Bichat after the attacks:
http://www.liveleak.com/view?i=73e_1447454369
Die zit gewoon te trollenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:38 schreef Nintex het volgende:
twitter:JJGreenWTOP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:13:55Paris officials have confirmed that there were 6-7 locations of attacks. Concerned that it may all start again tomorrow. reageer retweet
twitter:JJGreenWTOP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:17:41Intelligence sources say French border closed out of concern #ISIL may have infiltrated migrants flooding Europe. Recent intel warned of it. reageer retweet
twitter:JJGreenWTOP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:28:05Intel sources tell me the "organization" of the attacks required "longterm" preparation. And Western authorities are "astounded" reageer retweet
twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:38:30Ook Empire State Building in New York in teken van aanslagen #Parijs. (Foto: @LeDavidien) https://t.co/yLKYbyB1jQ reageer retweet
Paar keer refrshen, dan komt die er wel door.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:38:30Ook Empire State Building in New York in teken van aanslagen #Parijs. (Foto: @LeDavidien) https://t.co/yLKYbyB1jQ reageer retweet
Een verified account dat gaat trollen, ja Hans!quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zit gewoon te trollen
Dan doe je dus precies wat ze willen. Ze moeten juist extra hard er op gaan en de hele IS van de kaart vegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:34 schreef Voluptas het volgende:
Is het geen idee dat Europa en Amerika zich terugtrekken uit Syrie en Irak en ophouden met bommen blijven gooien? Nu komen er allerlei gasten hier wraak nemen, mensen die niets te verliezen hebben en waarsc. tientallen familieleden vermoord hebben zien worden. Bijv. NL. Why oh why sturen ze F16's naar Syrie om er bommen op te gooiem? Tientallen onschuldige burgers dood daar.
dat is schijnveiligheid...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:38 schreef Coco98 het volgende:
Wanneer sluiten de grenzen in Nederland?
twitter:Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:40:04French interior ministry says 1,500 soldiers being deployed to #Paris - France 24 reageer retweet
er is een kettingreactie aan de gang, lees dit:quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tientallen onschuldige burgers? Je maakt een grap zeker? Een beetje rare omschrijving voor moordlustige extremisten.
Philips lightingquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:38:30Ook Empire State Building in New York in teken van aanslagen #Parijs. (Foto: @LeDavidien) https://t.co/yLKYbyB1jQ reageer retweet
ach, ze denken mee met nederland.. wat zijn ze toch solidairquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Infection het volgende:
Er zijn ineens 1 á 2 extra locaties waar nog niemand achter is behalve deze kerelquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een verified account dat gaat trollen, ja Hans!
Natuurlijk zaten er uiteindelijk WEL IS terroristen in de vluchtelingenstroom, maar ja, dat was niet logisch toch? We waren toch maar domme schreeuwers als we dat dachten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:38 schreef Nintex het volgende:
Waar ik dan respect voor heb is voor die agenten daar, dat die die gast niet helemaal kapot trappen en schieten uit frustriatie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
Identiteits check![]()
zou je maar onschuldig zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
Identiteits check![]()
Ik roep er niet toe op.quote:
7 locaties zijn al door meerdere bronnen vermeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn ineens 1 á 2 extra locaties waar nog niemand achter is behalve deze kerel
A man lies on the ground as French police check his identity near the Bataclan concert hall following fatal shootings in Paris on Nov. 13, 2015. The man was later released after his identity was verified.quote:
yaay.quote:Belgian borders have not been closed. This is a hoax being spread on Twitter.
vreugdevuren?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Nieuwe pica's brand.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Nieuwe pica's brand.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
BBC just confirmed those pictures of burning camp are old... and have nothing to do with the current events...
Ja ik hoor het net ook .quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Samsom leeft intens mee in z'n bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals. Je gaat gewoon horen dat deze "lieve" jongens bij de veiligheidsdiensten bekend waren. Netzoals die "lieve" jongens van de aanslag op Charlie allemaal bekend waren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:34 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Mee eens. Er zitten ook een paar goeie bij, maar de rest is gewoon .... waardeloos ... Gewoon mee in de vuilverbrandingsoven, en een blank continent vestigen.
Het is dus wel echt? Wat loopt iedereen te kutten dan....quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Nieuwe pica's brand.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is schijnveiligheid...
er zitten hier waarschijnlijk al terroristen, of ze worden geronseld via online netwerken...
enige wat je buitenlaat zijn gelukszoekers
Z'on plan kun je toch in een middagje verzinnen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
Het is ook gewoon moeilijk tegen te houden.
Zij werken weken, maanden of jaren aan een bepaald plan terwijl de anti terror afdelingen op 100 geruchten per dag moet reageren.
Zieke gast ben jij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar ik dan respect voor heb is voor die agenten daar, dat die die gast niet helemaal kapot trappen en schieten uit frustriatie.
Dat er oude plaatjes bij een artikel zijn gebruikt zegt nog niet alles natuurlijk.quote:
als het BOEM doet is het een terroristquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef Onnoman het volgende:
Hoe onderscheid je een terrorist van een niet terrorist?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef Studiotje het volgende:
Lekker uit eten...
Lig je danKippenvelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Man, wat een sick fuck world
![]()
Wat is 'in beeld'? Iedereen en alles wordt in de gaten gehouden, maar door computers. Dat is gewoon de realiteit zoals snowden liet zien. Wanneer je dan echt onder de ogen komt van mensen zelf is natuurlijk de vraag maar ik vind het geen fijn idee dat er een kleine selecte groep mensen is met toegang tot zoveel (alle) informatie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar in beeld bij de veiligheidsdiensten. Daar moet je echt wel wat voor doen hoor. En let op, dit ga je (over)morgen horen
En wat mij betreft kunnen die gasten op een enkeltje naar over de grens gezet worden.
Dat er geen enkele andere bron een brand in dat kamp vermeldt wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat er oude plaatjes bij een artikel zijn gebruikt zegt nog niet alles natuurlijk.
twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:43:05Frans medium @FRANCE24: 1500 militairen op weg naar #Parijs https://t.co/lCR2sDXHie reageer retweet
Logisch. Je kan niet op een enkele minuut gaan zeggen hoeveel slachoffers er effectief gevallen zijn. Jammer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Onbevestigde bronnen melden dat Bataclan nog steeds oploopt.
Oh ja, dan ben ik ziek. Jij denkt het niet?quote:
Onze militairen roepen PANGquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als het BOEM doet is het een terrorist
Allemaal vandaag plaatsgevondenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik heb 90% niet meegekregen
De taliban zit in Afghanistan, niet in Irak. Verder goed verhaal hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:40 schreef Voluptas het volgende:
[..]
er is een kettingreactie aan de gang, lees dit:
2 dagen geleden nog een militair gesproken :
die zij het volgende , Toen ik in irak was op een missie werden wij door de taliban beschoten, vervolgens heb ik om luchtsteun gevraagd en het gebouw laten bombarderen. de volgende dag bleek dat er vrouwen en kinderen in zaten . ik vond dat niet erg,en ik vind het ook niet erg als de nabestaanden naar nederland of een ander land in europa komen om wraak te nemen op mij omdat ik dat heb gedaan. ook vind ik het niet erg als hij net als mij een gebouw met vrouwen en kinderen erin opblaast . ...... dit waren de woorden die de militair mij 2 dagen geleden mee deeelde en dit zijn de militairen die wij middels belasting en het hele geld systeem betalen.
Hoezo zijn er 18 duizend mensen in Japan die dood zijn of gemist worden? Heb ík iets gemist....quote:
dat lijkt me een horror.. sta ja ergens in het midden van het concert in het donker, hoort schoten maar je kan niet zien waar het vandaan komt en dan het gedruk & gedringquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Onbevestigde bronnen melden dat Bataclan nog steeds oploopt.
Volgens mij is dit geen dader maar gewoon een lichtbruine man die toevallig net op de verkeerde plek rondliep,quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik ziek. Jij denkt het niet?
Als jij agent bent in een stad, waar net 140 man zijn afgeslacht. Is het dan echt zo onmenselijk om te denken dat jij je uit gaat leven op een dader? Kom nou.
In 2011, a massive earthquake caused a tsunami that left more than 18,000 people dead or missing in north-eastern Japan.quote:
Zieke gast ben je inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij agent bent in een stad, waar net 140 man zijn afgeslacht. Is het dan echt zo onmenselijk om te denken dat jij je uit gaat leven op een dader? Kom nou.
Ik heb gewoon een list met Nieuwsbronnen aangemaakt @ Tweetdeck om wat extra waarheden te filteren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Logisch. Je kan niet op een enkele minuut gaan zeggen hoeveel slachoffers er effectief gevallen zijn. Jammer.
quote:3 plans activated tonight : plan multi attentats (global), plan blanc (Île de France), and plan rouge (global).
wat een onzinquote:
18000 mensen dood of vermist?quote:
quote:Er heeft vrijdagavond (Nederlandse tijd) voor de zuidkust van Japan een stevige aardbeving plaatsgevonden.
Dat meldt AFP.
Volgens het Amerikaans seismologisch instituut USGS had de beving een kracht van 7.0 magnitude.
Er is geen tsunamiwaarschuwing afgegeven.
Er is nog niks bekend over eventuele schade of gewonden.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Rumors confirmed to be FALSE:
Belgian borders closed
Calais camp on fire
Eiffel tower switching its lights off - they go off every night
Hindsight bias.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Voluptas het volgende:
Ik was vorige week vrijdag in Parijs en ik kan je vertellen dat het er ongewoon stil/rustig was. Terwijl tijdens eerdere bezoeken overal bijna bomvol zat. Er hing al iets in het lucht.
in 2011quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo zijn er 18 duizend mensen in Japan die dood zijn of gemist worden? Heb ík iets gemist....
twitter:fDFOC twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:41:10President Hollande is gearriveerd aan de Bataclan #vrtnieuws reageer retweet
Als je zo denkt moet je geen politieagent worden/zijn. Creepy zeg. Je weet niet eens of zo'n man überhaupt een dader is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:40 schreef Voluptas het volgende:
[..]
die zij het volgende , Toen ik in irak was op een missie werden wij door de taliban beschoten, vervolgens heb ik om luchtsteun gevraagd en het gebouw laten bombarderen. de volgende dag bleek dat er vrouwen en kinderen in zaten . ik vond dat niet erg,en ik vind het ook niet erg als de nabestaanden naar nederland of een ander land in europa komen om wraak te nemen op mij omdat ik dat heb gedaan. ook vind ik het niet erg als hij net als mij een gebouw met vrouwen en kinderen erin opblaast . ...... dit waren de woorden die de militair mij 2 dagen geleden mee deeelde en dit zijn de militairen die wij middels belasting en het hele geld systeem betalen.
Dan word je dood gedrukt of getrapt als je pech hebt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat lijkt me een horror.. sta ja ergens in het midden van het concert in het donker, hoort schoten maar je kan niet zien waar het vandaan komt en dan het gedruk & gedring
bomvolquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Voluptas het volgende:
Ik was vorige week vrijdag in Parijs en ik kan je vertellen dat het er ongewoon stil/rustig was. Terwijl tijdens eerdere bezoeken overal bijna bomvol zat. Er hing al iets in het lucht.
(social) media aidsquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Belgian borders closed
Calais camp on fire
Half-Life 3 confirmed?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Belgian borders closed
Calais camp on fire
Chemtrailsquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Voluptas het volgende:
Die man was geen dader. Zieke gast.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komen uit Ruslandquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
In plaats van mijn gewone vuurwerkpijltjes af te schieten op oudejaarsavond zou ik de volgende pijltjes willen aanschaffen.
الطائرات الروسية تستخدم قنابل ÙوسÙور Ù…ØØ±Ù…Ø© دوليا ÙÙŠ قص٠المدنيين بري٠ادلب
Kent er iemand een Poolse site die naast de Zink pijlen deze ook in voorraad hebben?
dit is geen moment om politiek correct te zijn ( als er soberso wel een goed moment bestaat ) ze willen geen reisico lopen..quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen dader maar gewoon een lichtbruine man die toevallig net op de verkeerde plek rondliep,
Ja hoor dat is er wel. Als Europa 4 jaar geleden niet als een stel jostis aan het slopen van Syrie begonnen was er nu niks aan de hand. Ze vinden het vast vreselijk, de Franse politici... Maar als de daders dit in Syrie deden zou Frankrijk ze bestempelen als rebellen en steun geven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik roep er niet toe op.
Ik vraag me enkel af of er uberhaupt wel een andere oplossing is om dit soort kutzoio te stoppen.
Ik zou het niet weten namelijk.
twitter:springelkamp twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:44:15Hier sloegen terroristen toe. Heel duidelijk gecoördineerde actie. Waarom wisten de inlichtingendienst dit niet? https://t.co/zKqE6cstfJ reageer retweet
Eaglesquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
Angels Of Death Metal, niet wetende wat hen 's avonds ging overkomen!
[ afbeelding ]
ik vond het toen al weird....maar ik dacht nog wel...het komt vast door die terroristische bedreigingen. Ik was er van vrijdag tot zondagquote:
In beeld als een (trash)record hebben met op internet/social media allemaal extremistische zooi verspreiden, IS propageren. Dat soort dingen. Dus niet iemand op GS die zegt 'kk Islam jonguhh!11'quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is 'in beeld'? Iedereen en alles wordt in de gaten gehouden, maar door computers. Dat is gewoon de realiteit zoals snowden liet zien. Wanneer je dan echt onder de ogen komt van mensen zelf is natuurlijk de vraag maar ik vind het geen fijn idee dat er een kleine selecte groep mensen is met toegang tot zoveel (alle) informatie.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en die 10.000 die per maand dood gaan dood bommen van de USA ook niet. Maar daar hoor ik je niet over.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die man was geen dader. Zieke gast.
Dit is in Dublinquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zo'n Fabius die nog steeds eist dat Assad vertrekt. Dan heb je het ook wel een beetje aan jezelf te danken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja hoor dat is er wel. Als Europa 4 jaar geleden niet als een stel jostis aan het slopen van Syrie begonnen was er nu niks aan de hand. Ze vinden het vast vreselijk, de Franse politici... Maar als de daders dit in Syrie deden zou Frankrijk ze bestempelen als rebellen en steun geven.
Hoeveel van die mensen zullen nog leven?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je ook ergens anders gaan trollen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en die 10.000 die per maand dood gaan dood bommen van de USA ook niet. Maar daar hoor ik je niet over.
quote:NOS: Dutch government has offered support, however is waiting on French government to ask for help.
ANP: Sources claim that French intelligence agencies knew that big attacks were coming.
Tim Op het Broek @TimOphetBroek 27 min.27 minuten geledenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef einzeinz het volgende:
Alle bandleden hebben de aanslag overleefd, alleen zijn sommigen leden van de crew achter gebleven. Het is niet duidelijk of zij nog leven of dood zijn.
Is niet van vandaag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Hoeveel van die mensen zullen nog leven?
Edit: iedereen dus, als dit in Dublin is...
Van het publiek allemaal,, want het is een oude foto.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Hoeveel van die mensen zullen nog leven?
Edit: iedereen dus, als dit in Dublin is...
Domme, achterlijke gast dat je bent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en die 10.000 die per maand dood gaan dood bommen van de USA ook niet. Maar daar hoor ik je niet over.
Uh. Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Eenskijken het volgende:
kan er wel vergif op innemen dat heel europa nu de handen ineenslaat en dat hele syrie/irak gedeelte van de kaart veegt. Alle legers samen, dat hele gebied doorkammen met een grondleger. Kan haast niet anders na dit.
Houd eens op met goedpraten, Geoquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat zo is, the shit is on dan!quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ANP: Sources claim that French intelligence agencies knew that big attacks were coming.
wtf kunnen wij aanbiedenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef defokkingfoker het volgende:
NOS: Dutch government has offered support, however is waiting on French government to ask for help.
Buiten dat de Taliban nooit in Irak zit en er in oorlog gewoon collateral damage valt omdat sommige zaken gewoon niet te controleren zijn:quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:40 schreef Voluptas het volgende:
[..]
lijkt ook vreselijk voor de band, fans zijn gedood door laffe terroristenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef einzeinz het volgende:
Alle bandleden hebben de aanslag overleefd, alleen zijn sommigen leden van de crew achter gebleven. Het is niet duidelijk of zij nog leven of dood zijn.
Ik hoorde dat de aanslagen bij het voetbalstadion aangekondigd waren door de daders. Iemand die dit kan confirmen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als dat zo is, the shit is on dan!
Zo ziet het straatbeeld van Parijs er al jaren uit, alleen de aantallen zullen vannacht wat toenemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef Infection het volgende:
Toch wel vreemd om die militairen daar in de straten van Parijs te zien lopen:
https://www.rt.com/on-air/france-shooting-hostage-paris/
ben je werkelijk zo naief? Die plegers opereren vanuit de hele wereld. Europa en amerika willen one world order, gaat echt niet gebeuren. Het probleem zit niet in syrie en irak geworteld, het is een kettingreactie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Eenskijken het volgende:
kan er wel vergif op innemen dat heel europa nu de handen ineenslaat en dat hele syrie/irak gedeelte van de kaart veegt. Alle legers samen, dat hele gebied doorkammen met een grondleger. Kan haast niet anders na dit.
Hoezo? Aanwijzingen hebben voor een op handen zijnde aanslag betekent automatisch dat je deze ook kunt voorkomen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Omdat ze geavanceerde encryptie tech gebruiken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:springelkamp twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:44:15Hier sloegen terroristen toe. Heel duidelijk gecoördineerde actie. Waarom wisten de inlichtingendienst dit niet? https://t.co/zKqE6cstfJ reageer retweet
Denk niet dat ze het toe zullen geven als het al waar zou zijn, maar mochten ze het wel doen dan is de shit inderdaad aan ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een foto van vanavond?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
tips hoe je je hoofd in het zand moet steken en blijven volhouden dat er niks aan de hand isquote:
Betekent natuurlijk niet dat ze exact wisten wat er zou gebeuren en dus dat ze het konden voorkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
twitter:CazTravels twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:46:39yup, Calais jungle still on fire BBC, right here... https://t.co/B9AHjBbo9L reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Omdat ze geavanceerde encryptie tech gebruiken.
Eigenlijk zou het voor consumentengebruik verboden moeten worden. Maar dat vind de Tweaker weer niet leuk, die is zo gesteld op zijn verschrikkelijke interessante privacy, dat mag de NSA niet weten heur!11
Ik durf er vergif op te nemen dat ze de daders kennen. En mogelijk Syriegangers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kleine kans. Dit soort dingen zijn doorgaans heel goed voorbereid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
Volgens mij zijn deze gebeurtenissen de directe en indirecte aanleidingen geweest voor de aanslagen op deze dag:
- Wedstrijd Frankrijk - Duitsland
- Dood Jihadi John
- Grootschalige arrestaties in Italië
- Bevrijding Sinjar door Koerden op IS
Bommelding jaagt Duits elftal hotel uitquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de aanslagen bij het voetbalstadion aangekondigd waren door de daders. Iemand die dit kan confirmen?
Nee hoor haal maar binnenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef FlipjeHolland het volgende:
grenzen onmiddelijk dicht in nederland, maar dat zal die laffe lam lul van een rutte wel weer niet doen. tijd om pvv te stemmen , dit kan zo niet langer en dit nep parlement steekt de kop in het zand met hun struis vogel politiek!!
Waar slaat deze post nou weer op?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar ik dan respect voor heb is voor die agenten daar, dat die die gast niet helemaal kapot trappen en schieten uit frustriatie.
Ziet er heftig uit. Maar nog steeds niet bevestigd, wat toch wel vreemd is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CazTravels twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:46:39yup, Calais jungle still on fire BBC, right here... https://t.co/B9AHjBbo9L reageer retweet
Alsof ze dit vanochtend even besloten hebben op basis van het nieuws van de dag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
Volgens mij zijn deze gebeurtenissen de directe en indirecte aanleidingen geweest voor de aanslagen op deze dag:
- Dood Jihadi John
Is dit serieus???quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En wat doet onze NCTV en Pliesie in plaats van grenzen meer in de gaten houden?
JAAAAAAAAA Vluchtelingenkampen extra beveiligen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
Eigenlijk zou het voor consumentengebruik verboden moeten worden.
Nee, zo'n actie zet je niet in 1 of een paar dagen in elkaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
- Dood Jihadi John
Dat mijn bankrekening dan dagelijks leeg getrokken wordt door het ontbreken van een SSL verbinding moet ik dan maar voor lief nemen: want terrorismequote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het voor consumentengebruik verboden moeten worden. Maar dat vind de Tweaker weer niet leuk, die is zo gesteld op zijn verschrikkelijke interessante privacy, dat mag de NSA niet weten heur!11
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hooguit die eerste. Deze aanslag is niet te plannen binnen de termijn waarin de andere gebeurtenissen hebben plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
- Dood Jihadi John
Wedstrijd: Frankrijk - Duitsland kan ik nog aannemen omdat IS al een paar keer had gedreigd met een aanslag tijdens een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
- Dood Jihadi John
Kijk eens naar het daglicht...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef kleutscher het volgende:
iemand bevestigen of dit beelden van vandaag zijn. sirenes klinken wel hetzelfde maar die chinesen maken het verwarrend.
shooting en explosie
Ik ga er vanuit dat dit niet binnen een paar uurtjes besloten is. Dit is al veel langer gepland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
- Dood Jihadi John
Omdat ik mij kan voorstellen dat als je zoveel bloed om je heen ziet dat je dan zelf wraak wilt nemen ipv hem handboeien om te doen en hem af te leveren op het bureau. Eigen rechter spelen lijkt mij dan verleidelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Waar slaat deze post nou weer op?
Religie is niet het probleem. Mensen zijn het probleem. Mensen zijn ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Tortugal het volgende:
Dit stopt niet zo lang de islam nog bestaat. Hard, maar soms moet je de waarheid onder ogen zien.
Nee dat was van Charlie, het was donker nuquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef kleutscher het volgende:
iemand bevestigen of dit beelden van vandaag zijn. sirenes klinken wel hetzelfde maar die chinesen maken het verwarrend.
shooting en explosie
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) en de korpsleiding hebben extra agenten opgeroepen om asielzoekerscentra in de gaten te houden uit angst voor wraakacties.quote:
Ik sluit niet uit dat dit een steunbetuiging is aan Danny Blind.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Infection het volgende:
Beetje licht, niet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef kleutscher het volgende:
shooting en explosie
Waarom zou je de grenzen meer in de gaten houden? Is er een convooi van ISIS gespot ter hoogte van Osnabruck?quote:
Omdat je anders van die teringdebielen krijgt die asielzoekerscentra aan gaan vallen ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) en de korpsleiding hebben extra agenten opgeroepen om asielzoekerscentra in de gaten te houden uit angst voor wraakacties.
![]()
![]()
![]()
Projecteer je eigen geweldsverlangens maar op je hond ipv van op hulpverleners, tokkie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik mij kan voorstellen dat als je zoveel bloed om je heen ziet dat je dan zelf wraak wilt nemen ipv hem handboeien om te doen en hem af te leveren op het bureau. Eigen rechter spelen lijkt mij dan verleidelijk.
Lijkt me niet zo heel erg raar als ik de reacties hoor en lees. Blijkbaar hebben veel mensen niet door dat de bewoners van die kampen juist gevlucht zijn voor deze ellende.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:TeleGuus twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:49:31Franse terreurbestrijders waren al maanden bang voor een serie aanslagen zoals vrijdag in Parijs reageer retweet
precies dat dacht ik ook, maar ik ken deze footage niet.quote:
Hier moet ik je helemaal gelijk in geven idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Betekent natuurlijk niet dat ze exact wisten wat er zou gebeuren en dus dat ze het konden voorkomen.
Terwijl je aan het checken bent wie het is, met andere woorden je weet niet of hij onschuldig of verdachte is? Lijkt me niet logisch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik mij kan voorstellen dat als je zoveel bloed om je heen ziet dat je dan zelf wraak wilt nemen ipv hem handboeien om te doen en hem af te leveren op het bureau. Eigen rechter spelen lijkt mij dan verleidelijk.
https://www.rt.com/on-air/france-shooting-hostage-paris/quote:
Ik volg deze: http://www.france24.com/en/livefeed/quote:
Mag ik je meegeven dat de kans gewoon aanwezig is dat er tussen die vluchtelingen ook IS-strijders kunnen zitten? De kans is gewoon aanwezig dat de daders van shooting Parijs ook met die stromen zijn gekomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:53 schreef Stranger het volgende:
Blijkbaar hebben veel mensen niet door dat de bewoners van die kampen juist gevlucht zijn voor deze ellende.
Inderdaad. Hooguit tegen een Karst T. omdat die niet weet hoe die het moet encrypten. Maar tegen dit soort georganiseerde misdaad helpt dat niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:53 schreef Woods het volgende:
Bovendien leuk dat af tappen van data maar dat helpt dus nul komma nul.
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:51:41#BREAKING At least 120 dead in Paris attacks: investigation source reageer retweet
Prima en ook graag een second amendment alstublieft. Blijkbaar beveiligd onze overheid liever asielzoekerscentra in plaats van de eigen burger, dus moeten wij het zelf maar doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef Jump het volgende:
Op France24 hadden ze het erover ze een soort van Patriot Act moeten maken voor Frankrijk/Europa. Diepgaande intrede in alle privacy dus.
Hij moest van verder komen he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef Caland het volgende:
Die gozer van die bomaanslagen bij het stadion was trouwens dik een half uur te laat. Wat een prutser.
Zou best kunnen, weet nog prima hoe na de moord op van Gogh zelfs bommen naar Moskeeen en Islamitische Scholen werden gegooid toen was Eindhoven zelfs even op CNN besproken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat je anders van die teringdebielen krijgt die asielzoekerscentra aan gaan vallen ofzo.
Nou ja behalve dan dat ze aan jouw vrouw een mailtje sturen dat je stiekem naar een porno site kijkt wrs. Als zij ligt te slapen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:53 schreef Woods het volgende:
Begrijp die reactie welquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Waar slaat deze post nou weer op?
Islam afschaffenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef VMSDKR het volgende:
Ik denk dat het bijna onmogelijk is om dit soort dingen te voorkomen.
Je SSL verbinding verloopt middels een (internationaal) erkende certificaat, dus makkelijk te loggen toch? Gewoon te handhaven allemaal, maar ik ga hier niet alle mogelijkheden uiteenzetten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dat mijn bankrekening dan dagelijks leeg getrokken wordt door het ontbreken van een SSL verbinding moet ik dan maar voor lief nemen: want terrorisme![]()
En hoe wil je encryptie verbieden dan?
En een groot deel van de meest zieke seriemoordenaars ooit is schijnbaar ooit geboren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik je meegeven dat de kans gewoon aanwezig is dat er tussen die vluchtelingen ook IS-strijders kunnen zitten? De kans is gewoon aanwezig dat de daders van shooting Parijs ook met die stromen zijn gekomen.
Ik vermoed dat ze paraat stonden en dat ze bij de arrestaties in Italie hebben gezegd we moeten nu in actie komen, voordat de Franse politie ook gaat invallen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alsof ze dit vanochtend even besloten hebben op basis van het nieuws van de dag.
In Amerika werkt het wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:53 schreef Woods het volgende:
twitter:demorgen twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:54:08België gaat controles met de Franse grens aanscherpen en zal ook passagiers die met trein of vliegtuig in het land komen extra goed screenen reageer retweet
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) en de korpsleiding hebben extra agenten opgeroepen om asielzoekerscentra in de gaten te houden uit angst voor wraakacties.
![]()
![]()
![]()
WAT? MEEN JE DIT?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een groot deel van de meest zieke seriemoordenaars ooit is schijnbaar ooit geboren.
Nu zat iedereen in het stadion. Tijdens de ontploffingen zal het daar relatief rustig zijn geweestquote:
Dat kan ik mij voorstellen, zoals je overal kan lezen is er nu veel haat naar moslims en Syriërs in het algemeen, niet beseffen dat de Syriers juist zijn gevlucht voor de mensen die Parijs hebben aangevallen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat met de Thalys gedaan wordt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:demorgen twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:54:08België gaat controles met de Franse grens aanscherpen en zal ook passagiers die met trein of vliegtuig in het land komen extra goed screenen reageer retweet
Dat soort idiote reacties mag een politieman/vrouw niet hebben, begrijp je hopelijk ook?quote:
20% is syrierquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, zoals je overal kan lezen is er nu veel haat naar moslims en Syriërs in het algemeen, niet beseffen dat de Syriers juist zijn gevlucht voor de mensen die Parijs hebben aangevallen.
Isis vermoord ook moslims, en nu gaan de mensen hun de schuld geven terwijl ze dat dus buiten staan.
Dus ja, ik vermoed dat die mensen nu ook bescherming nodig hebben van tokkies die dat verschil niet kunnen zien.
Gelukkig heb je meer verstand van sport.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een groot deel van de meest zieke seriemoordenaars ooit is schijnbaar ooit geboren.
Ja, alles kan, maar speculeren heeft geen zin en de identiteit van de daders zou wel snel bekend zijn. Lijkt me sterk dat dit vanuit een vluchtelingenkamp geregeld is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik je meegeven dat de kans gewoon aanwezig is dat er tussen die vluchtelingen ook IS-strijders kunnen zitten? De kans is gewoon aanwezig dat de daders van shooting Parijs ook met die stromen zijn gekomen.
Kans?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen in Amsterdam / Rotterdam wel extra controles komen voor ze het perron op mogen / in de trein stappen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat met de Thalys gedaan wordt.
Dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja behalve dan dat ze aan jouw vrouw een mailtje sturen dat je stiekem naar een porno site kijkt wrs. Als zij ligt te slapen.
Werkt gewoon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Tweek het volgende:
kan iemand hier op reddit komen, volgens mij liggen ze plat?
reddit doet hetquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Tweek het volgende:
Goddank wel ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van sport.
Goh wat raarquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat veel emo/onderbuik-reacties in dit topic zeg
Jaja, zoals altijd moeten er eerst altijd paar (honderd onschuldige) dooie vallen voordat er eens verantwoordelijkheid genomen wordt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef Childofthe90s het volgende:
Lijkt me logisch, toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh die was oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trump
Tja, wat verwacht je dan. Dat iedereen even kalm blijft bij zoiets als dit?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Ingolstadt het volgende:
Je bent gewoon aan het bullshitten. Dat je niet alle mogelijkheden uitzet komt gewoon doordat je er duidelijk geen verstand van hebt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je SSL verbinding verloopt middels een (internationaal) erkende certificaat, dus makkelijk te loggen toch? Gewoon te handhaven allemaal, maar ik ga hier niet alle mogelijkheden uiteenzetten.
Jah:quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Tweek het volgende:
quote:Reddit is currently under extreme load. Updates might slow down for a period of time.
9?11quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Trumptwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 07-01-2015 om 23:29:20Isn’t it interesting that the tragedy in Paris took place in one of the toughest gun control countries in the world? reageer retweet
Is hier inmiddels meer over bekend?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CazTravels twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:46:39yup, Calais jungle still on fire BBC, right here... https://t.co/B9AHjBbo9L reageer retweet
Dat is echt de grootst mogelijke flauwekul. Mensen zijn voornamelijk gevlucht voor de barrel bombs van Assad en de slechte algehele, economische, vooruitzichten in het land.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, zoals je overal kan lezen is er nu veel haat naar moslims en Syriërs in het algemeen, niet beseffen dat de Syriers juist zijn gevlucht voor de mensen die Parijs hebben aangevallen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Ingolstadt het volgende:
Oklahoma en 9/11 vergeten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Trumptwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 07-01-2015 om 23:29:20Isn’t it interesting that the tragedy in Paris took place in one of the toughest gun control countries in the world? reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Oudquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Dachten we dat na Charlie Hebdo ook niet? Vandaag bewijst maar weer eens dat het helemaal niet zo moeilijk is...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Woods het volgende:
Ze zullen idd wel extra gaan controleren nu maar welke mafklapper gaat er morgen nog een aanslag plegen
Is dat wel het echte Twitter account. Hij had dacht ik iets met donald j. Trumpquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Iedereen is naar parijs gegaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef nom-de-guerre het volgende:
[..]
Is hier inmiddels meer over bekend?
twitter:Harryslaststand twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:43:30One of the volunteers who led me through the #CalaisJungle has confirmed that it is on fire.@BBCBreaking reageer retweet
Misschien niet raar, er worden wel erg rare dingen gezegd in ieder geval.quote:
Gaat hier nooit gebeuren nee ..quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Ingolstadt het volgende:
Rot op met je God.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:52:06My prayers are with the victims and hostages in the horrible Paris attacks. May God be with you all. reageer retweet
Ik had deze reactie precies verwacht hahaquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je bent gewoon aan het bullshitten. Dat je niet alle mogelijkheden uitzet komt gewoon doordat je er duidelijk geen verstand van hebt.
Het is helemaal niet te handhaven, niemand kan mij er van weerhouden om berichten te gaan schrijven in een soort enigma-code.
Ja dat begrijp ikquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat soort idiote reacties mag een politieman/vrouw niet hebben, begrijp je hopelijk ook?
Heeft emo-reacties posten meer nut danquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je dan. Dat iedereen even kalm blijft bij zoiets als dit?
Hij is in ieder geval wel verified.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef Woods het volgende:
[..]
Is dat wel het echte Twitter account. Hij had dacht ik iets met donald j. Trump
Als die bestond had hij wel iets gedaan inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef Zipportal het volgende:
Rot op met je God.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 00:52:06My prayers are with the victims and hostages in the horrible Paris attacks. May God be with you all. reageer retweet
Als er vluchtelingen tussen de daders zitten 20.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef FlipjeHolland het volgende:
dit zijn weer 10 zetels extra voor de pvv.![]()
Nee, het is ook heel normaal dit, ''incidentje'' zeker?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Misschien niet raar, er worden wel erg rare dingen gezegd in ieder geval.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Oh die was oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trump
Alsof posten op fok uberhaubt nut heeftquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:00 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Heeft emo-reacties posten meer nut dan
Nee, maar emoties kun je nou eenmaal verwachten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:00 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Heeft emo-reacties posten meer nut dan
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef nom-de-guerre het volgende:
[..]
Is hier inmiddels meer over bekend?
Niks aan de hand dustwitter:reportedly twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:58:47We just spoke to someone in Calais who says there was a fire tonight, believed to be an accident, not arson. #CalaisJungle reageer retweet
quote:During the police's storm, one terrorist was killed by the RAID, but 2 committed suicide by detonating their bomb belts, according to a police official on iTele.
Droevig dat je niet inhoudelijk er op reageert maar meteen op de man speelt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik had deze reactie precies verwacht hahaDuidelijk een Tweaker, met je 'je hebt er geen verstand van'
Zal wel jonge, ga lekker slapen man
Nounou.rarquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef Zipportal het volgende:
Jij hecht geen waarde aan privacy?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
twitter:NLenFrance twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:57:08Les Pays-Bas expriment sa profonde solidarité avec la France dans ce moment de douleur #Paris @FranceinNL https://t.co/bH9WODLPcr reageer retweet
Is al honderden jaren aan de gang.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:02 schreef GayGuy het volgende:
Hier word je toch ziek van. Wereld is grote afvalput geworden, de mens is bezig zichzelf om zeep te helpen in naam van een of ander geloof
Want iedereen hier kan Frans jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:02 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:NLenFrance twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:57:08Les Pays-Bas expriment sa profonde solidarité avec la France dans ce moment de douleur #Paris @FranceinNL https://t.co/bH9WODLPcr reageer retweet
twitter:TPOnl twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 02:01:29Bekende Nederlanders geschokt door Parijs : https://t.co/JbUrhf3cZE reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |