Hoeveel van die mensen zullen nog leven?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
Angels Of Death Metal, niet wetende wat hen 's avonds ging overkomen!
[ afbeelding ]
Kun je ook ergens anders gaan trollen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en die 10.000 die per maand dood gaan dood bommen van de USA ook niet. Maar daar hoor ik je niet over.
quote:NOS: Dutch government has offered support, however is waiting on French government to ask for help.
ANP: Sources claim that French intelligence agencies knew that big attacks were coming.
Tim Op het Broek @TimOphetBroek 27 min.27 minuten geledenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef einzeinz het volgende:
Alle bandleden hebben de aanslag overleefd, alleen zijn sommigen leden van de crew achter gebleven. Het is niet duidelijk of zij nog leven of dood zijn.
Is niet van vandaag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Hoeveel van die mensen zullen nog leven?
Edit: iedereen dus, als dit in Dublin is...
Van het publiek allemaal,, want het is een oude foto.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Hoeveel van die mensen zullen nog leven?
Edit: iedereen dus, als dit in Dublin is...
Domme, achterlijke gast dat je bent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en die 10.000 die per maand dood gaan dood bommen van de USA ook niet. Maar daar hoor ik je niet over.
Uh. Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Eenskijken het volgende:
kan er wel vergif op innemen dat heel europa nu de handen ineenslaat en dat hele syrie/irak gedeelte van de kaart veegt. Alle legers samen, dat hele gebied doorkammen met een grondleger. Kan haast niet anders na dit.
Houd eens op met goedpraten, Geoquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat zo is, the shit is on dan!quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ANP: Sources claim that French intelligence agencies knew that big attacks were coming.
wtf kunnen wij aanbiedenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef defokkingfoker het volgende:
NOS: Dutch government has offered support, however is waiting on French government to ask for help.
Buiten dat de Taliban nooit in Irak zit en er in oorlog gewoon collateral damage valt omdat sommige zaken gewoon niet te controleren zijn:quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:40 schreef Voluptas het volgende:
[..]
er is een kettingreactie aan de gang, lees dit:
2 dagen geleden nog een militair gesproken :
die zij het volgende , Toen ik in irak was op een missie werden wij door de taliban beschoten, vervolgens heb ik om luchtsteun gevraagd en het gebouw laten bombarderen. de volgende dag bleek dat er vrouwen en kinderen in zaten . ik vond dat niet erg,en ik vind het ook niet erg als de nabestaanden naar nederland of een ander land in europa komen om wraak te nemen op mij omdat ik dat heb gedaan. ook vind ik het niet erg als hij net als mij een gebouw met vrouwen en kinderen erin opblaast . ...... dit waren de woorden die de militair mij 2 dagen geleden mee deeelde en dit zijn de militairen die wij middels belasting en het hele geld systeem betalen.
lijkt ook vreselijk voor de band, fans zijn gedood door laffe terroristenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef einzeinz het volgende:
Alle bandleden hebben de aanslag overleefd, alleen zijn sommigen leden van de crew achter gebleven. Het is niet duidelijk of zij nog leven of dood zijn.
Ik hoorde dat de aanslagen bij het voetbalstadion aangekondigd waren door de daders. Iemand die dit kan confirmen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als dat zo is, the shit is on dan!
Zo ziet het straatbeeld van Parijs er al jaren uit, alleen de aantallen zullen vannacht wat toenemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef Infection het volgende:
Toch wel vreemd om die militairen daar in de straten van Parijs te zien lopen:
https://www.rt.com/on-air/france-shooting-hostage-paris/
ben je werkelijk zo naief? Die plegers opereren vanuit de hele wereld. Europa en amerika willen one world order, gaat echt niet gebeuren. Het probleem zit niet in syrie en irak geworteld, het is een kettingreactie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Eenskijken het volgende:
kan er wel vergif op innemen dat heel europa nu de handen ineenslaat en dat hele syrie/irak gedeelte van de kaart veegt. Alle legers samen, dat hele gebied doorkammen met een grondleger. Kan haast niet anders na dit.
Hoezo? Aanwijzingen hebben voor een op handen zijnde aanslag betekent automatisch dat je deze ook kunt voorkomen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Omdat ze geavanceerde encryptie tech gebruiken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:springelkamp twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:44:15Hier sloegen terroristen toe. Heel duidelijk gecoördineerde actie. Waarom wisten de inlichtingendienst dit niet? https://t.co/zKqE6cstfJ reageer retweet
Denk niet dat ze het toe zullen geven als het al waar zou zijn, maar mochten ze het wel doen dan is de shit inderdaad aan ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een foto van vanavond?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |