bomvolquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Voluptas het volgende:
Ik was vorige week vrijdag in Parijs en ik kan je vertellen dat het er ongewoon stil/rustig was. Terwijl tijdens eerdere bezoeken overal bijna bomvol zat. Er hing al iets in het lucht.
(social) media aidsquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Rumors confirmed to be FALSE:
Belgian borders closed
Calais camp on fire
Eiffel tower switching its lights off - they go off every night
Half-Life 3 confirmed?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Rumors confirmed to be FALSE:
Belgian borders closed
Calais camp on fire
Eiffel tower switching its lights off - they go off every night
Chemtrailsquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Voluptas het volgende:
Ik was vorige week vrijdag in Parijs en ik kan je vertellen dat het er ongewoon stil/rustig was. Terwijl tijdens eerdere bezoeken overal bijna bomvol zat. Er hing al iets in het lucht.
Die man was geen dader. Zieke gast.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik ziek. Jij denkt het niet?
Als jij agent bent in een stad, waar net 140 man zijn afgeslacht. Is het dan echt zo onmenselijk om te denken dat jij je uit gaat leven op een dader? Kom nou.
Komen uit Ruslandquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
In plaats van mijn gewone vuurwerkpijltjes af te schieten op oudejaarsavond zou ik de volgende pijltjes willen aanschaffen.
Kent er iemand een Poolse site die naast de Zink pijlen deze ook in voorraad hebben?
dit is geen moment om politiek correct te zijn ( als er soberso wel een goed moment bestaat ) ze willen geen reisico lopen..quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen dader maar gewoon een lichtbruine man die toevallig net op de verkeerde plek rondliep,
Ja hoor dat is er wel. Als Europa 4 jaar geleden niet als een stel jostis aan het slopen van Syrie begonnen was er nu niks aan de hand. Ze vinden het vast vreselijk, de Franse politici... Maar als de daders dit in Syrie deden zou Frankrijk ze bestempelen als rebellen en steun geven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik roep er niet toe op.
Ik vraag me enkel af of er uberhaupt wel een andere oplossing is om dit soort kutzoio te stoppen.
Ik zou het niet weten namelijk.
twitter:springelkamp twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:44:15Hier sloegen terroristen toe. Heel duidelijk gecordineerde actie. Waarom wisten de inlichtingendienst dit niet? https://t.co/zKqE6cstfJ reageer retweet
Eaglesquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
Angels Of Death Metal, niet wetende wat hen 's avonds ging overkomen!
[ afbeelding ]
ik vond het toen al weird....maar ik dacht nog wel...het komt vast door die terroristische bedreigingen. Ik was er van vrijdag tot zondagquote:
In beeld als een (trash)record hebben met op internet/social media allemaal extremistische zooi verspreiden, IS propageren. Dat soort dingen. Dus niet iemand op GS die zegt 'kk Islam jonguhh!11'quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is 'in beeld'? Iedereen en alles wordt in de gaten gehouden, maar door computers. Dat is gewoon de realiteit zoals snowden liet zien. Wanneer je dan echt onder de ogen komt van mensen zelf is natuurlijk de vraag maar ik vind het geen fijn idee dat er een kleine selecte groep mensen is met toegang tot zoveel (alle) informatie.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en die 10.000 die per maand dood gaan dood bommen van de USA ook niet. Maar daar hoor ik je niet over.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die man was geen dader. Zieke gast.
Dit is in Dublinquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zo'n Fabius die nog steeds eist dat Assad vertrekt. Dan heb je het ook wel een beetje aan jezelf te danken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja hoor dat is er wel. Als Europa 4 jaar geleden niet als een stel jostis aan het slopen van Syrie begonnen was er nu niks aan de hand. Ze vinden het vast vreselijk, de Franse politici... Maar als de daders dit in Syrie deden zou Frankrijk ze bestempelen als rebellen en steun geven.
Hoeveel van die mensen zullen nog leven?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je ook ergens anders gaan trollen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en die 10.000 die per maand dood gaan dood bommen van de USA ook niet. Maar daar hoor ik je niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |