Mooiquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is schijnveiligheid...
er zitten hier waarschijnlijk al terroristen, of ze worden geronseld via online netwerken...
enige wat je buitenlaat zijn gelukszoekers
Z'on plan kun je toch in een middagje verzinnen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
Het is ook gewoon moeilijk tegen te houden.
Zij werken weken, maanden of jaren aan een bepaald plan terwijl de anti terror afdelingen op 100 geruchten per dag moet reageren.
Zieke gast ben jij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar ik dan respect voor heb is voor die agenten daar, dat die die gast niet helemaal kapot trappen en schieten uit frustriatie.
Dat er oude plaatjes bij een artikel zijn gebruikt zegt nog niet alles natuurlijk.quote:
als het BOEM doet is het een terroristquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef Onnoman het volgende:
Hoe onderscheid je een terrorist van een niet terrorist?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef Studiotje het volgende:
Lekker uit eten...
Lig je danKippenvelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Man, wat een sick fuck world
![]()
Wat is 'in beeld'? Iedereen en alles wordt in de gaten gehouden, maar door computers. Dat is gewoon de realiteit zoals snowden liet zien. Wanneer je dan echt onder de ogen komt van mensen zelf is natuurlijk de vraag maar ik vind het geen fijn idee dat er een kleine selecte groep mensen is met toegang tot zoveel (alle) informatie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar in beeld bij de veiligheidsdiensten. Daar moet je echt wel wat voor doen hoor. En let op, dit ga je (over)morgen horen
En wat mij betreft kunnen die gasten op een enkeltje naar over de grens gezet worden.
Dat er geen enkele andere bron een brand in dat kamp vermeldt wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat er oude plaatjes bij een artikel zijn gebruikt zegt nog niet alles natuurlijk.
twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:43:05Frans medium @FRANCE24: 1500 militairen op weg naar #Parijs https://t.co/lCR2sDXHie reageer retweet
Logisch. Je kan niet op een enkele minuut gaan zeggen hoeveel slachoffers er effectief gevallen zijn. Jammer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Onbevestigde bronnen melden dat Bataclan nog steeds oploopt.
Oh ja, dan ben ik ziek. Jij denkt het niet?quote:
Onze militairen roepen PANGquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als het BOEM doet is het een terrorist
Allemaal vandaag plaatsgevondenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik heb 90% niet meegekregen
De taliban zit in Afghanistan, niet in Irak. Verder goed verhaal hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:40 schreef Voluptas het volgende:
[..]
er is een kettingreactie aan de gang, lees dit:
2 dagen geleden nog een militair gesproken :
die zij het volgende , Toen ik in irak was op een missie werden wij door de taliban beschoten, vervolgens heb ik om luchtsteun gevraagd en het gebouw laten bombarderen. de volgende dag bleek dat er vrouwen en kinderen in zaten . ik vond dat niet erg,en ik vind het ook niet erg als de nabestaanden naar nederland of een ander land in europa komen om wraak te nemen op mij omdat ik dat heb gedaan. ook vind ik het niet erg als hij net als mij een gebouw met vrouwen en kinderen erin opblaast . ...... dit waren de woorden die de militair mij 2 dagen geleden mee deeelde en dit zijn de militairen die wij middels belasting en het hele geld systeem betalen.
Hoezo zijn er 18 duizend mensen in Japan die dood zijn of gemist worden? Heb ík iets gemist....quote:
dat lijkt me een horror.. sta ja ergens in het midden van het concert in het donker, hoort schoten maar je kan niet zien waar het vandaan komt en dan het gedruk & gedringquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Onbevestigde bronnen melden dat Bataclan nog steeds oploopt.
Volgens mij is dit geen dader maar gewoon een lichtbruine man die toevallig net op de verkeerde plek rondliep,quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik ziek. Jij denkt het niet?
Als jij agent bent in een stad, waar net 140 man zijn afgeslacht. Is het dan echt zo onmenselijk om te denken dat jij je uit gaat leven op een dader? Kom nou.
In 2011, a massive earthquake caused a tsunami that left more than 18,000 people dead or missing in north-eastern Japan.quote:
Zieke gast ben je inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij agent bent in een stad, waar net 140 man zijn afgeslacht. Is het dan echt zo onmenselijk om te denken dat jij je uit gaat leven op een dader? Kom nou.
Ik heb gewoon een list met Nieuwsbronnen aangemaakt @ Tweetdeck om wat extra waarheden te filteren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Logisch. Je kan niet op een enkele minuut gaan zeggen hoeveel slachoffers er effectief gevallen zijn. Jammer.
quote:3 plans activated tonight : plan multi attentats (global), plan blanc (Île de France), and plan rouge (global).
wat een onzinquote:
18000 mensen dood of vermist?quote:
quote:Er heeft vrijdagavond (Nederlandse tijd) voor de zuidkust van Japan een stevige aardbeving plaatsgevonden.
Dat meldt AFP.
Volgens het Amerikaans seismologisch instituut USGS had de beving een kracht van 7.0 magnitude.
Er is geen tsunamiwaarschuwing afgegeven.
Er is nog niks bekend over eventuele schade of gewonden.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Rumors confirmed to be FALSE:
Belgian borders closed
Calais camp on fire
Eiffel tower switching its lights off - they go off every night
Hindsight bias.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Voluptas het volgende:
Ik was vorige week vrijdag in Parijs en ik kan je vertellen dat het er ongewoon stil/rustig was. Terwijl tijdens eerdere bezoeken overal bijna bomvol zat. Er hing al iets in het lucht.
in 2011quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo zijn er 18 duizend mensen in Japan die dood zijn of gemist worden? Heb ík iets gemist....
twitter:fDFOC twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:41:10President Hollande is gearriveerd aan de Bataclan #vrtnieuws reageer retweet
Als je zo denkt moet je geen politieagent worden/zijn. Creepy zeg. Je weet niet eens of zo'n man überhaupt een dader is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:40 schreef Voluptas het volgende:
[..]
er is een kettingreactie aan de gang, lees dit:
2 dagen geleden nog een militair gesproken :
die zij het volgende , Toen ik in irak was op een missie werden wij door de taliban beschoten, vervolgens heb ik om luchtsteun gevraagd en het gebouw laten bombarderen. de volgende dag bleek dat er vrouwen en kinderen in zaten . ik vond dat niet erg,en ik vind het ook niet erg als de nabestaanden naar nederland of een ander land in europa komen om wraak te nemen op mij omdat ik dat heb gedaan. ook vind ik het niet erg als hij net als mij een gebouw met vrouwen en kinderen erin opblaast . ...... dit waren de woorden die de militair mij 2 dagen geleden mee deeelde en dit zijn de militairen die wij middels belasting en het hele geld systeem betalen.
Dan word je dood gedrukt of getrapt als je pech hebt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat lijkt me een horror.. sta ja ergens in het midden van het concert in het donker, hoort schoten maar je kan niet zien waar het vandaan komt en dan het gedruk & gedring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |