tips hoe je je hoofd in het zand moet steken en blijven volhouden dat er niks aan de hand isquote:
Betekent natuurlijk niet dat ze exact wisten wat er zou gebeuren en dus dat ze het konden voorkomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ANP: Sources claim that French intelligence agencies knew that big attacks were coming.
twitter:CazTravels twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:46:39yup, Calais jungle still on fire BBC, right here... https://t.co/B9AHjBbo9L reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Omdat ze geavanceerde encryptie tech gebruiken.
Eigenlijk zou het voor consumentengebruik verboden moeten worden. Maar dat vind de Tweaker weer niet leuk, die is zo gesteld op zijn verschrikkelijke interessante privacy, dat mag de NSA niet weten heur!11
Ik durf er vergif op te nemen dat ze de daders kennen. En mogelijk Syriegangers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als dat zo is, the shit is on dan!
Kleine kans. Dit soort dingen zijn doorgaans heel goed voorbereid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
Volgens mij zijn deze gebeurtenissen de directe en indirecte aanleidingen geweest voor de aanslagen op deze dag:
- Wedstrijd Frankrijk - Duitsland
- Dood Jihadi John
- Grootschalige arrestaties in Italië
- Bevrijding Sinjar door Koerden op IS
Bommelding jaagt Duits elftal hotel uitquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de aanslagen bij het voetbalstadion aangekondigd waren door de daders. Iemand die dit kan confirmen?
Nee hoor haal maar binnenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef FlipjeHolland het volgende:
grenzen onmiddelijk dicht in nederland, maar dat zal die laffe lam lul van een rutte wel weer niet doen. tijd om pvv te stemmen , dit kan zo niet langer en dit nep parlement steekt de kop in het zand met hun struis vogel politiek!!
Waar slaat deze post nou weer op?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar ik dan respect voor heb is voor die agenten daar, dat die die gast niet helemaal kapot trappen en schieten uit frustriatie.
Ziet er heftig uit. Maar nog steeds niet bevestigd, wat toch wel vreemd is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CazTravels twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:46:39yup, Calais jungle still on fire BBC, right here... https://t.co/B9AHjBbo9L reageer retweet
Alsof ze dit vanochtend even besloten hebben op basis van het nieuws van de dag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
Volgens mij zijn deze gebeurtenissen de directe en indirecte aanleidingen geweest voor de aanslagen op deze dag:
- Dood Jihadi John
Is dit serieus???quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En wat doet onze NCTV en Pliesie in plaats van grenzen meer in de gaten houden?
JAAAAAAAAA Vluchtelingenkampen extra beveiligen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
Eigenlijk zou het voor consumentengebruik verboden moeten worden.
Nee, zo'n actie zet je niet in 1 of een paar dagen in elkaar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
- Dood Jihadi John
Dat mijn bankrekening dan dagelijks leeg getrokken wordt door het ontbreken van een SSL verbinding moet ik dan maar voor lief nemen: want terrorismequote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Omdat ze geavanceerde encryptie tech gebruiken.
Eigenlijk zou het voor consumentengebruik verboden moeten worden. Maar dat vind de Tweaker weer niet leuk, die is zo gesteld op zijn verschrikkelijke interessante privacy, dat mag de NSA niet weten heur!11
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En wat doet onze NCTV en Pliesie in plaats van grenzen meer in de gaten houden?
JAAAAAAAAA Vluchtelingenkampen extra beveiligen.
Hooguit die eerste. Deze aanslag is niet te plannen binnen de termijn waarin de andere gebeurtenissen hebben plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
- Dood Jihadi John
Wedstrijd: Frankrijk - Duitsland kan ik nog aannemen omdat IS al een paar keer had gedreigd met een aanslag tijdens een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
- Dood Jihadi John
Kijk eens naar het daglicht...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef kleutscher het volgende:
iemand bevestigen of dit beelden van vandaag zijn. sirenes klinken wel hetzelfde maar die chinesen maken het verwarrend.
shooting en explosie
Ik ga er vanuit dat dit niet binnen een paar uurtjes besloten is. Dit is al veel langer gepland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:49 schreef Cubs het volgende:
- Dood Jihadi John
Omdat ik mij kan voorstellen dat als je zoveel bloed om je heen ziet dat je dan zelf wraak wilt nemen ipv hem handboeien om te doen en hem af te leveren op het bureau. Eigen rechter spelen lijkt mij dan verleidelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Waar slaat deze post nou weer op?
Religie is niet het probleem. Mensen zijn het probleem. Mensen zijn ziek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Tortugal het volgende:
Dit stopt niet zo lang de islam nog bestaat. Hard, maar soms moet je de waarheid onder ogen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |