Nee dat was van Charlie, het was donker nuquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef kleutscher het volgende:
iemand bevestigen of dit beelden van vandaag zijn. sirenes klinken wel hetzelfde maar die chinesen maken het verwarrend.
shooting en explosie
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) en de korpsleiding hebben extra agenten opgeroepen om asielzoekerscentra in de gaten te houden uit angst voor wraakacties.quote:
Ik sluit niet uit dat dit een steunbetuiging is aan Danny Blind.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:telegraaf twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:38:30Ook Empire State Building in New York in teken van aanslagen #Parijs. (Foto: @LeDavidien) https://t.co/yLKYbyB1jQ reageer retweet
Beetje licht, niet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef kleutscher het volgende:
iemand bevestigen of dit beelden van vandaag zijn. sirenes klinken wel hetzelfde maar die chinesen maken het verwarrend.
shooting en explosie
Waarom zou je de grenzen meer in de gaten houden? Is er een convooi van ISIS gespot ter hoogte van Osnabruck?quote:
Omdat je anders van die teringdebielen krijgt die asielzoekerscentra aan gaan vallen ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) en de korpsleiding hebben extra agenten opgeroepen om asielzoekerscentra in de gaten te houden uit angst voor wraakacties.
![]()
![]()
![]()
Projecteer je eigen geweldsverlangens maar op je hond ipv van op hulpverleners, tokkie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik mij kan voorstellen dat als je zoveel bloed om je heen ziet dat je dan zelf wraak wilt nemen ipv hem handboeien om te doen en hem af te leveren op het bureau. Eigen rechter spelen lijkt mij dan verleidelijk.
Lijkt me niet zo heel erg raar als ik de reacties hoor en lees. Blijkbaar hebben veel mensen niet door dat de bewoners van die kampen juist gevlucht zijn voor deze ellende.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En wat doet onze NCTV en Pliesie in plaats van grenzen meer in de gaten houden?
JAAAAAAAAA Vluchtelingenkampen extra beveiligen.
twitter:TeleGuus twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:49:31Franse terreurbestrijders waren al maanden bang voor een serie aanslagen zoals vrijdag in Parijs reageer retweet
precies dat dacht ik ook, maar ik ken deze footage niet.quote:
Hier moet ik je helemaal gelijk in geven idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Betekent natuurlijk niet dat ze exact wisten wat er zou gebeuren en dus dat ze het konden voorkomen.
Terwijl je aan het checken bent wie het is, met andere woorden je weet niet of hij onschuldig of verdachte is? Lijkt me niet logisch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik mij kan voorstellen dat als je zoveel bloed om je heen ziet dat je dan zelf wraak wilt nemen ipv hem handboeien om te doen en hem af te leveren op het bureau. Eigen rechter spelen lijkt mij dan verleidelijk.
https://www.rt.com/on-air/france-shooting-hostage-paris/quote:
Ik volg deze: http://www.france24.com/en/livefeed/quote:
Mag ik je meegeven dat de kans gewoon aanwezig is dat er tussen die vluchtelingen ook IS-strijders kunnen zitten? De kans is gewoon aanwezig dat de daders van shooting Parijs ook met die stromen zijn gekomen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:53 schreef Stranger het volgende:
Blijkbaar hebben veel mensen niet door dat de bewoners van die kampen juist gevlucht zijn voor deze ellende.
Inderdaad. Hooguit tegen een Karst T. omdat die niet weet hoe die het moet encrypten. Maar tegen dit soort georganiseerde misdaad helpt dat niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:53 schreef Woods het volgende:
Bovendien leuk dat af tappen van data maar dat helpt dus nul komma nul.
twitter:AFP twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:51:41#BREAKING At least 120 dead in Paris attacks: investigation source reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |