Lijkt me logisch, toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
En wat doet onze NCTV en Pliesie in plaats van grenzen meer in de gaten houden?
JAAAAAAAAA Vluchtelingenkampen extra beveiligen.
Oh die was oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trump
Tja, wat verwacht je dan. Dat iedereen even kalm blijft bij zoiets als dit?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat veel emo/onderbuik-reacties in dit topic zeg
Je bent gewoon aan het bullshitten. Dat je niet alle mogelijkheden uitzet komt gewoon doordat je er duidelijk geen verstand van hebt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je SSL verbinding verloopt middels een (internationaal) erkende certificaat, dus makkelijk te loggen toch? Gewoon te handhaven allemaal, maar ik ga hier niet alle mogelijkheden uiteenzetten.
Jah:quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Tweek het volgende:
kan iemand hier op reddit komen, volgens mij liggen ze plat?
quote:Reddit is currently under extreme load. Updates might slow down for a period of time.
9?11quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Trumptwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 07-01-2015 om 23:29:20Isn’t it interesting that the tragedy in Paris took place in one of the toughest gun control countries in the world? reageer retweet
Is hier inmiddels meer over bekend?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CazTravels twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:46:39yup, Calais jungle still on fire BBC, right here... https://t.co/B9AHjBbo9L reageer retweet
Dat is echt de grootst mogelijke flauwekul. Mensen zijn voornamelijk gevlucht voor de barrel bombs van Assad en de slechte algehele, economische, vooruitzichten in het land.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, zoals je overal kan lezen is er nu veel haat naar moslims en Syriėrs in het algemeen, niet beseffen dat de Syriers juist zijn gevlucht voor de mensen die Parijs hebben aangevallen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Ingolstadt het volgende:
Oklahoma en 9/11 vergeten?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Trumptwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 07-01-2015 om 23:29:20Isn’t it interesting that the tragedy in Paris took place in one of the toughest gun control countries in the world? reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Oudquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Dachten we dat na Charlie Hebdo ook niet? Vandaag bewijst maar weer eens dat het helemaal niet zo moeilijk is...quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Woods het volgende:
Ze zullen idd wel extra gaan controleren nu maar welke mafklapper gaat er morgen nog een aanslag plegen
Is dat wel het echte Twitter account. Hij had dacht ik iets met donald j. Trumpquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef Studiotje het volgende:
Iedereen is naar parijs gegaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:58 schreef nom-de-guerre het volgende:
[..]
Is hier inmiddels meer over bekend?
twitter:Harryslaststand twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 01:43:30One of the volunteers who led me through the #CalaisJungle has confirmed that it is on fire.@BBCBreaking reageer retweet
Misschien niet raar, er worden wel erg rare dingen gezegd in ieder geval.quote:
Gaat hier nooit gebeuren nee ..quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Ingolstadt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |