Ja, die.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef DrDentz het volgende:
https://www.facebook.com/skoften/videos/1314059788619922/
Deze krijgen niet eens een kamer met TV :s
Als je ergens niet mee wordt opgevoed, is het minder vanzelfsprekend...quote:Op donderdag 12 november 2015 23:02 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb vluchtelingen als buren, de man is best aardig, heeft zich ook voorgesteld.
Maar zijn vrouw zie je nooit, die komt echt niet in haar eentje buiten. Voor de rest ruimen ze niets op. Vieze vlekken op het portiek. Afgerachte fiets voor de deur.
Zij kan best wat bijverdienen om een TV te kopen, lijkt me.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef DrDentz het volgende:
https://www.facebook.com/skoften/videos/1314059788619922/
Deze krijgen niet eens een kamer met TV :s
Hij was ook een keer zijn sleutel vergeten. Was de eerste keer dat ik zijn vrouw zag. Nog een knap meisje ook. Hij klom over mijn balkon, kon hij zijn huis nog niet in, had zijn deur op slot gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je ergens niet mee wordt opgevoed, is het minder vanzelfsprekend...
Was afgelopen zomer op vakantie in een land waar ondanks de prachtige natuur overal vuil werd neergepleurd...als 'Nederlander' merk je hoe opgevoed en afgericht je bent als met een andere wereld in aanraking komt....
En iets met een poes. Zucht.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je opmerking was nog leuker geweest als je had gezegd: Pauw wil ook een doos...
lekker liggen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb zoiets, als ik in zo'n long moet, dan ben ik liever dood hoor.
Geen Maru.quote:
Weet je hoe ze het noemen als je daar heel lang in verblijft?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb zoiets, als ik in zo'n long moet, dan ben ik liever dood hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dalrymple heeft er mooi over geschreven.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ze dekt zich meteen al in, in plaats van verantwoordelijkheid te nemen voor haar gedragingen.
quote:Op donderdag 12 november 2015 23:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Weet je hoe ze het noemen als je daar heel lang in verblijft?Ik voelde hem al aankomen toen ik hem openklikte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
sorryquote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voelde hem al aankomen toen ik hem openklikte...
Sanne Vogel.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat vluchtelingenopneemwijf is echt een emo. Die kan dit allemaal niet aan.
Deze gasten worden juist altijd vaderquote:Op donderdag 12 november 2015 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat gastje moet geen vader worden.
Idiocracy (2006) - IMDbquote:Op donderdag 12 november 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze gasten worden juist altijd vader![]()
Ik vraag me af hoe dat gaat op de lange termijn, ik zie de tokkies om me heen heel snel aan kinderen beginnen terwijl de rest achterblijft
Godverdomme, hij heeft een dochtertje.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat op de lange termijn, ik zie de tokkies om me heen heel snel aan kinderen beginnen terwijl de rest achterblijft
Dochtertje.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dochtertje en bent voetbalsupporter.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godverdomme, hij heeft een dochtertje.
Mijn vooroordeel was dat dit geen stabiele jongen is en bij het minst of geringste een terugval krijgt in gedrag.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dochtertje en bent voetbalsupporter.
Misschien kan je hem wat tips geven over hoe het wel moet.
Dat je club ADO is spreekt in ditzelfde verband niet echt voor je.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel was dat dit geen stabiele jongen is en bij het minst of geringste een terugval krijgt in gedrag.
Volgens mij mist hij echt kwaliteiten om een kind op te voeden.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Wibi geen vader is, zou leuk zijn voor de kinderen, een Disney huis![]()
Ik ben liefquote:Op donderdag 12 november 2015 23:30 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dat je club ADO is spreekt in ditzelfde verband niet echt voor je.
Die kale niet wou je zeggenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vooral mij mist hij echt kwaliteiten om een kind op te voeden.
Wibi kan zijn eigen boterham nog niet eens smeren.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens mij mist hij echt kwaliteiten om een kind op te voeden.
Dat heeft ze van haar advocaat geleerdquote:Op donderdag 12 november 2015 23:26 schreef monkyyy het volgende:
In een emotionele opwelling 2 mensen verminken.
Ik had er ooit een.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gave wagentjes die oude Mini's.
quote:Op donderdag 12 november 2015 23:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Wibi bereidt zich voor op zijn eerste scheerbeurt...
Leuk toch.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:32 schreef vincenzo78 het volgende:
Zo die redactie van Pauw komt elke dag met nog oudere filmpjes op de proppen..
Dat van die Japanse studenten...onder welke fokking steen leven die mensen
Dat is waar, maar Jeroen presenteert de clipjes alsof gisteren voor het eerst op internet zijn verschenen...als je een vaste kijker bent van Pauw, zie je dat die redactie van hem niet echt up-to-date is...quote:Op donderdag 12 november 2015 23:35 schreef svann het volgende:
[..]
Leuk toch.
Niet iedereen klikt alle filmpjes af.
quote:
Je ziet toch wel uit welk hout zij gesneden is he...quote:Op donderdag 12 november 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Had hij trouwens best goed voor elkaar, met geld en wat media-aandacht kom je ver.
Denk dat hij wel wat beter kan dan dat zwaargewicht als het puur op basis van geld en fame is.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
Had hij trouwens best goed voor elkaar, met geld en wat media-aandacht kom je ver.
Yolanthe brandhout.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je ziet toch wel uit welk hout zij gesneden is he...
Qua sociaal contact lijkt hij me behoorlijk gestoord, gigantisch kasteel vol Disney en vlak voor een optreden jaartallen opnoemen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Denk dat hij wel wat beter kan dan dat zwaargewicht als het puur op basis van geld en fame is.
quote:
Menig vrouw op leeftijd zou blij zijn als de overgang zo snel opgelost zou zijn.quote:
Geld en fame gaat het over. Heeft niets te maken met sociale vermogens. Denk dat dit vrouwke gewoon op basis van persoonlijkheid en karakter zijn vriendin was. Dat hele fissaboy-verhaal kwam ook van haar als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Qua sociaal contact lijkt hij me behoorlijk gestoord, gigantisch kasteel vol Disney en vlak voor een optreden jaartallen opnoemen.
Oké, Djoetma.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:48 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Geld en fame gaat het over. Heeft niets te maken met sociale vermogens. Denk dat dit vrouwke gewoon op basis van persoonlijkheid en karakter zijn vriendin was. Dat hele fissaboy-verhaal kwam ook van haar als ik me niet vergis...
Hou je Wales plaatje maar paraat.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Tegen Wales zal nog wel lukken, tegen Duitsland wordt een afgang.
Zo geweldig goed presteert Duitsland momenteel ook niet. Maarja, het blijven Duitsers héquote:Op donderdag 12 november 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk 8-0 voor Wales.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Als ik geld had woonde ik in Disneyland.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Qua sociaal contact lijkt hij me behoorlijk gestoord, gigantisch kasteel vol Disney en vlak voor een optreden jaartallen opnoemen.
Als Robben erbij is, is Nederland niet kansloos.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo geweldig goed presteert Duitsland momenteel ook niet. Maarja, het blijven Duitsers hé
Jij hebt er verstand van!quote:Op donderdag 12 november 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Robben erbij is, is Nederland niet kansloos.
Maar lijkt me moeilijk voor de spelers om zich op te laden. Terwijl de Duitsers een doel hebben en zich serieus aan het voorbereiden zijn.
Buitenlanders zijn moslim en die zijn gevaarlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Parijs is fucked, teveel buitenlanders binnengelaten
Hmm wij hebben nog wel veel gematigde moslims, kutmarokkaantjes, maar dat zijn kruimeldieven, in Parijs hebben ze grote hybride mens/apen die je doodsteken voor een brood en georganiseerde jihad moslimstrijders.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn moslim en die zijn gevaarlijk.
Het schijnt dat ze daar juist meer Arabieren hebben en wij meer berbers. Is ook een ding rondom de discussie. De Berbers vochten voor Franco (dus de Duitsers), de Arabieren voor Frankrijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm wij hebben nog wel veel gematigde moslims, kutmarokkaantjes, maar dat zijn kruimeldieven, in Parijs hebben ze grote hybride mens/apen die je doodsteken voor een brood en georganiseerde jihad moslimstrijders.
HAIL HYDRA!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
'Not every Muslim is a terrorist,
but every terrorist is a Muslim.'
Ook niet waar, moslims zijn bovengemiddeld vaak terrorist.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Die is nog niet uit. Waarschijnlijk dus een oudere...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:11 schreef Joezi het volgende:
Bohh heeft die Barend nou de nieuwe lumia?
Wat is een terrorist? Zijn die schoolschieters in de VS terroristen? Die kerk-schieter? Breivik? Die worden vaak niet zo genoemd. Ik geloof dat er zelfs cijfers zijn van alle aanslagen waar de moslims laag uit komen. Al nemen die aanslagen niets mee in termen van het aantal doden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Op internet dènkt men vaak iets te weten. Boston Bombing is een goed voorbeeld van hoe fout dat kan gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Op tv weten ze evenveel als hier op internet.
Ze weten niet hoe.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:15 schreef Djoetma het volgende:
Kunnen die oude mannen niet effe hun telefoon op stil zetten?
we did it reddit!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:15 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Op internet dènkt men vaak iets te weten. Boston Bombing is een goed voorbeeld van hoe fout dat kan gaan.
Hindoeïstische mensen van Indiase afkomst... Ach, vreemdelingen, bruin... Close enough...quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Onthoofdingen, bommen, alles
Lang leve de multikul
Zat toch al gezellig klaar. En misschien hoopt Jeroen nog golfjes te maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:22 schreef Djoetma het volgende:
Waarom hebben ze Sophie niet gecancelled? Heeft daar toch niets in te brengen?
Prima toch als je zo'n man kunt regelen zo snel voor de uitzendingquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:25 schreef starla het volgende:
Freriks is nu opeens Frankrijkdeskundige?
Heeft hij een diploma in Franse talen ofzo? Of iets in die trant?
Of gewoon een Nederlandse boerenlul die in Parijs woont?
Rob de Wijk van instituut Clingendaelquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Zat toch al gezellig klaar. En misschien hoopt Jeroen nog golfjes te maken.
Dank u.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Rob de Wijk van instituut Clingendael
Wel een zwaktebod natuurlijk als hij niet meer weet dan een gemiddelde Nederlander over Nederland...Laat staan FrankrijkDESKUNDIGE.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima toch als je zo'n man kunt regelen zo snel voor de uitzending
Is trouwens gewoon een Galaxy S6 die Frits gebruikt....quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:11 schreef Joezi het volgende:
Bohh heeft die Barend nou de nieuwe lumia?
Hij kan toch prima een beetje duiding geven over wat voor een buurt dit is en dergelijke? Natuurlijk is hij geen terrorismedeskundige maar hij kan best wat toevoegen lijkt mijquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef starla het volgende:
[..]
Wel een zwaktebod natuurlijk als hij niet meer weet dan een gemiddelde Nederlander over Nederland..
Hij hoort zichzelf altijd zo graag praten en tijdens dit soort uitzendingen moet je zo min mogelijk van dat soort volk hebben.
Eerder deze week had hij het nog over de videotheek.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Frits en zijn mobiel is nu de nieuwsbron van heel tv kijkend Nederland #teamfrits
Heb je naaste lief.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sorry, maar ik begin echt voorstander te worden van een totale oorlog tegen de islam. Je blijft dit anders houden.
lol wat een wanker danquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Is trouwens gewoon een Galaxy S6 die Frits gebruikt....
Dat zal weer tot tegenreacties leiden. Er valt weinig tegen te beginnen. Iemand met een machinegeweer kan snel veel doden maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sorry, maar ik begin echt voorstander te worden van een totale oorlog tegen de islam. Je blijft dit anders houden.
Ja idd: euh, ja, het is natuurlijk midden in de stad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij kan toch prima een beetje duiding geven over wat voor een buurt dit is en dergelijke? Natuurlijk is hij geen terrorismedeskundige maar hij kan best wat toevoegen lijkt mij
Ik weet niet of dat te winnen is want het verschil tussen ongelovigen en moslims is dat wij leven voor het leven nu, en voor moslims dit slechts een voorfase is voor het hiernamaals.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij is toch jarenlang Frankrijk-correspondent geweest voor o.a. Volkskrant en NOS en woont al jaren in Parijs. Lijkt me dus dat hij wel van toegevoegde waarde is daar, in ieder geval meer dan Frits Barend.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef starla het volgende:
[..]
Ja idd: euh, ja, het is natuurlijk midden in de stad.
Goede toevoeging...
Maar Frits zit bij de Mossad, misschien weet ie meer over een inside jobquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:33 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Hij is toch jarenlang Frankrijk-correspondent geweest voor o.a. Volkskrant en NOS en woont al jaren in Parijs. Lijkt me dus dat hij wel van toegevoegde waarde is daar, in ieder geval meer dan Frits Barend.
En dat is het elfde gebod of zo? Bitch please, terug naar bijbelschool graag.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef starla het volgende:
[..]
Heb je naaste lief.
Of ken je de 10 geboden niet?
Zonder meer, aan Frita heb je helemaal geen moet behalve dat hij alles net wat eerder en beter wil weten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:33 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Hij is toch jarenlang Frankrijk-correspondent geweest voor o.a. Volkskrant en NOS en woont al jaren in Parijs. Lijkt me dus dat hij wel van toegevoegde waarde is daar, in ieder geval meer dan Frits Barend.
Het is niet alleen het stadion. Volgens mij zijn er nu meer doden bij dat restaurant.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef starla het volgende:
Natuurlijk is dit een statement.
Frankrijk vs. Duitsland tijdens voetbalpotje:
1) Frankrijk en Duitsland zijn de Koning en Koningin van het schaakbord dat Europa heet.
2) Voetbal is DE sport die de decadentie van het Westen uitstraalt.
Prima gekozen dus.
Dan pak je toch echt het stadion met de spelers, het is het allemaal net nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef starla het volgende:
Natuurlijk is dit een statement.
Frankrijk vs. Duitsland tijdens voetbalpotje:
1) Frankrijk en Duitsland zijn de Koning en Koningin van het schaakbord dat Europa heet.
2) Voetbal is DE sport die de decadentie van het Westen uitstraalt.
Prima gekozen dus.
Hehe... dan weet jij nog niet hoe Europeanen kunnen knokken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat te winnen is want het verschil tussen ongelovigen en moslims is dat wij leven voor het leven nu, en voor moslims dit slechts een voorfase is voor het hiernamaals.
Breivik maakte in zijn eentje 69 doden. Moslimterroristen zijn wel vaak falers hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan pak je toch echt het stadion met de spelers, het is het allemaal net niet
Het zijn moderne Vikingen, en Vikingen eren wij nog hier, dus later ook deze broedersquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat te winnen is want het verschil tussen ongelovigen en moslims is dat wij leven voor het leven nu, en voor moslims dit slechts een voorfase is voor het hiernamaals.
Dat is volgens mij niet(meer) het hele idee van Europa. Dat ligt meer in de hoek van economische groei.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Frankrijk en Duitsland hebben dan nu wel een gezamenlijke vijand. Het hele idee van Europa is juist dat die twee elkaar eens niet de oorlog verklaren. Dus dat doel is wel bereikt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
40 doden, je hoeft geen Einstein te zijn om dat te zien oplopen naar 50 - 60.
Ga jij ff terug naar sarcasmeschool. I owned you biatch! Haha. Bitchslap hier en bitchslap daar man.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dat is het elfde gebod of zo? Bitch please, terug naar bijbelschool graag.
9/11 is wel de no.1 aanslag ooitquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Breivik maakte in zijn eentje 69 doden. Moslimterroristen zijn wel vaak falers hoor.
Tsja, het blijven wel zandvretende moslims hè, die zijn ook niet zo heel slim...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan pak je toch echt het stadion met de spelers, het is het allemaal net niet
Denk dat er gewoon teveel beveiliging is in het stadion.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef starla het volgende:
[..]
Tsja, het blijven wel zandvretende moslims hè, die zijn ook niet zo heel slim...
Tis zo makkelijk om te doen, maar het gebeurt zo weinig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef starla het volgende:
[..]
Tsja, het blijven wel zandvretende moslims hè, die zijn ook niet zo heel slim...
Doe rustig jongequote:
Daar gaan wij niet overquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar mensen... we blijven de islam dus binnenhalen of stoppen we daar nu eindelijk mee?
Het is sowieso het beste om geen 'vluchtelingen' en alles binnen te laten. Niet alleen terrorisme, waar ik om uitgelachen wordt als ik ermee kom als er een tijdje geen aanslagen zijn geweest. Maar ook vanwege de huizenkrapte, werkloosheid, criminaliteit etc.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar mensen... we blijven de islam dus binnenhalen of stoppen we daar nu eindelijk mee?
Ik ben meer verbijsterd doordat we die kenserreligie maar blijven importeren, ondanks dit soort shit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Er treedt inderdaad een gewenning op. Ik ben nu minder geschrokken dan na Charlie Hebdo.
Charlie Hebdo waren minder mensen. Verder waren ze een specifiek doel. Dit is gewoon doelloos mensen afmaken...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Er treedt inderdaad een gewenning op. Ik ben nu minder geschrokken dan na Charlie Hebdo.
Gisteren 100 doden in Beiroet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Immers mist.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:51 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Bij de vara maken ze zich vooralsnog voornamelijk druk om een groei van rechts.....ongelofelijk!
Niet alle moslims... klein groepje... ligt aan de maatschappij...quote:
Die vroeg net al wat dit voor de vluchtelingen gaat betekenen. Als vluchtelingenknuffelaarster is dat natuurlijk haar hoogste prioriteit nu.quote:
Links lullen en rechts vullen, galbakkenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:51 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Bij de vara maken ze zich vooralsnog voornamelijk druk om een groei van rechts.....ongelofelijk!
Het zijn weer geen joden of christenen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Terreur kent geen religie
Maar eh.. er zijn wel weinig aanslagen uit Pinkstergemeente hoek.
In Nederland wachten we al zo lang, wanneer komt ie nou toch? Zo moeilijk is het toch niet? Het zijn gewoon laffe mietjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet alle moslims... klein groepje... ligt aan de maatschappij...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Allochtonen demonstreren ook hoor Filip![]()
Morgen, in Meppel, tegen Zwarte Piet
Dat is hij altijd. Denk alleen maar aan de platform Moslim integratie oid die hij volledig uitkneep. Maar goed, we hadden al vastgesteld dat je ontzettend selectief bent.quote:
Daar gaat hun publiciteit...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Allochtonen demonstreren ook hoor Filip![]()
Morgen, in Meppel, tegen Zwarte Piet
De laatste weken een stuk minder.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:55 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dat is hij altijd. Denk alleen maar aan de platform Moslim integratie oid die hij volledig uitkneep. Maar goed, we hadden al vastgesteld dat je ontzettend selectief bent.
Deze aanslagen komen van rechts, Islam is een rechts geloofquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Links probeert nu in allerijl hun hachje te redden
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze aanslagen komen van rechts, Islam is een rechts geloof
Theo van Gogh had dat soort poppenkast verschrikkelijk gevonden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:56 schreef Djoetma het volgende:
Ik was bij de lawaai-demonstratie nav de dood van Van Gogh. Allochtonen, moslim of niet, waren niet echt welkom. Dus ik begrijp het wel. Mensen willen even samen zijn, maar wel zonder moslims of mensen die ervoor door kunnen gaan.
Het gaat hier om Vincent.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Theo van Gogh had dat soort poppenkast verschrikkelijk gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |