Doe rustig jongequote:
Daar gaan wij niet overquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar mensen... we blijven de islam dus binnenhalen of stoppen we daar nu eindelijk mee?
Het is sowieso het beste om geen 'vluchtelingen' en alles binnen te laten. Niet alleen terrorisme, waar ik om uitgelachen wordt als ik ermee kom als er een tijdje geen aanslagen zijn geweest. Maar ook vanwege de huizenkrapte, werkloosheid, criminaliteit etc.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar mensen... we blijven de islam dus binnenhalen of stoppen we daar nu eindelijk mee?
Ik ben meer verbijsterd doordat we die kenserreligie maar blijven importeren, ondanks dit soort shit.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Er treedt inderdaad een gewenning op. Ik ben nu minder geschrokken dan na Charlie Hebdo.
Charlie Hebdo waren minder mensen. Verder waren ze een specifiek doel. Dit is gewoon doelloos mensen afmaken...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Er treedt inderdaad een gewenning op. Ik ben nu minder geschrokken dan na Charlie Hebdo.
Gisteren 100 doden in Beiroet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Immers mist.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:51 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Bij de vara maken ze zich vooralsnog voornamelijk druk om een groei van rechts.....ongelofelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |