Wel een zwaktebod natuurlijk als hij niet meer weet dan een gemiddelde Nederlander over Nederland...Laat staan FrankrijkDESKUNDIGE.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima toch als je zo'n man kunt regelen zo snel voor de uitzending
Is trouwens gewoon een Galaxy S6 die Frits gebruikt....quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:11 schreef Joezi het volgende:
Bohh heeft die Barend nou de nieuwe lumia?
Hij kan toch prima een beetje duiding geven over wat voor een buurt dit is en dergelijke? Natuurlijk is hij geen terrorismedeskundige maar hij kan best wat toevoegen lijkt mijquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef starla het volgende:
[..]
Wel een zwaktebod natuurlijk als hij niet meer weet dan een gemiddelde Nederlander over Nederland..
Hij hoort zichzelf altijd zo graag praten en tijdens dit soort uitzendingen moet je zo min mogelijk van dat soort volk hebben.
Eerder deze week had hij het nog over de videotheek.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Frits en zijn mobiel is nu de nieuwsbron van heel tv kijkend Nederland #teamfrits
Heb je naaste lief.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sorry, maar ik begin echt voorstander te worden van een totale oorlog tegen de islam. Je blijft dit anders houden.
lol wat een wanker danquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Is trouwens gewoon een Galaxy S6 die Frits gebruikt....
Dat zal weer tot tegenreacties leiden. Er valt weinig tegen te beginnen. Iemand met een machinegeweer kan snel veel doden maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sorry, maar ik begin echt voorstander te worden van een totale oorlog tegen de islam. Je blijft dit anders houden.
Ja idd: euh, ja, het is natuurlijk midden in de stad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij kan toch prima een beetje duiding geven over wat voor een buurt dit is en dergelijke? Natuurlijk is hij geen terrorismedeskundige maar hij kan best wat toevoegen lijkt mij
Ik weet niet of dat te winnen is want het verschil tussen ongelovigen en moslims is dat wij leven voor het leven nu, en voor moslims dit slechts een voorfase is voor het hiernamaals.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij is toch jarenlang Frankrijk-correspondent geweest voor o.a. Volkskrant en NOS en woont al jaren in Parijs. Lijkt me dus dat hij wel van toegevoegde waarde is daar, in ieder geval meer dan Frits Barend.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef starla het volgende:
[..]
Ja idd: euh, ja, het is natuurlijk midden in de stad.
Goede toevoeging...
Maar Frits zit bij de Mossad, misschien weet ie meer over een inside jobquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:33 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Hij is toch jarenlang Frankrijk-correspondent geweest voor o.a. Volkskrant en NOS en woont al jaren in Parijs. Lijkt me dus dat hij wel van toegevoegde waarde is daar, in ieder geval meer dan Frits Barend.
En dat is het elfde gebod of zo? Bitch please, terug naar bijbelschool graag.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef starla het volgende:
[..]
Heb je naaste lief.
Of ken je de 10 geboden niet?
Zonder meer, aan Frita heb je helemaal geen moet behalve dat hij alles net wat eerder en beter wil weten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:33 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Hij is toch jarenlang Frankrijk-correspondent geweest voor o.a. Volkskrant en NOS en woont al jaren in Parijs. Lijkt me dus dat hij wel van toegevoegde waarde is daar, in ieder geval meer dan Frits Barend.
Het is niet alleen het stadion. Volgens mij zijn er nu meer doden bij dat restaurant.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef starla het volgende:
Natuurlijk is dit een statement.
Frankrijk vs. Duitsland tijdens voetbalpotje:
1) Frankrijk en Duitsland zijn de Koning en Koningin van het schaakbord dat Europa heet.
2) Voetbal is DE sport die de decadentie van het Westen uitstraalt.
Prima gekozen dus.
Dan pak je toch echt het stadion met de spelers, het is het allemaal net nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef starla het volgende:
Natuurlijk is dit een statement.
Frankrijk vs. Duitsland tijdens voetbalpotje:
1) Frankrijk en Duitsland zijn de Koning en Koningin van het schaakbord dat Europa heet.
2) Voetbal is DE sport die de decadentie van het Westen uitstraalt.
Prima gekozen dus.
Hehe... dan weet jij nog niet hoe Europeanen kunnen knokken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat te winnen is want het verschil tussen ongelovigen en moslims is dat wij leven voor het leven nu, en voor moslims dit slechts een voorfase is voor het hiernamaals.
Breivik maakte in zijn eentje 69 doden. Moslimterroristen zijn wel vaak falers hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan pak je toch echt het stadion met de spelers, het is het allemaal net niet
Het zijn moderne Vikingen, en Vikingen eren wij nog hier, dus later ook deze broedersquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat te winnen is want het verschil tussen ongelovigen en moslims is dat wij leven voor het leven nu, en voor moslims dit slechts een voorfase is voor het hiernamaals.
Dat is volgens mij niet(meer) het hele idee van Europa. Dat ligt meer in de hoek van economische groei.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Frankrijk en Duitsland hebben dan nu wel een gezamenlijke vijand. Het hele idee van Europa is juist dat die twee elkaar eens niet de oorlog verklaren. Dus dat doel is wel bereikt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
40 doden, je hoeft geen Einstein te zijn om dat te zien oplopen naar 50 - 60.
Ga jij ff terug naar sarcasmeschool. I owned you biatch! Haha. Bitchslap hier en bitchslap daar man.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dat is het elfde gebod of zo? Bitch please, terug naar bijbelschool graag.
9/11 is wel de no.1 aanslag ooitquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Breivik maakte in zijn eentje 69 doden. Moslimterroristen zijn wel vaak falers hoor.
Tsja, het blijven wel zandvretende moslims hè, die zijn ook niet zo heel slim...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan pak je toch echt het stadion met de spelers, het is het allemaal net niet
Denk dat er gewoon teveel beveiliging is in het stadion.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef starla het volgende:
[..]
Tsja, het blijven wel zandvretende moslims hè, die zijn ook niet zo heel slim...
Tis zo makkelijk om te doen, maar het gebeurt zo weinig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef starla het volgende:
[..]
Tsja, het blijven wel zandvretende moslims hè, die zijn ook niet zo heel slim...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |