Ja, die.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef DrDentz het volgende:
https://www.facebook.com/skoften/videos/1314059788619922/
Deze krijgen niet eens een kamer met TV :s
Als je ergens niet mee wordt opgevoed, is het minder vanzelfsprekend...quote:Op donderdag 12 november 2015 23:02 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb vluchtelingen als buren, de man is best aardig, heeft zich ook voorgesteld.
Maar zijn vrouw zie je nooit, die komt echt niet in haar eentje buiten. Voor de rest ruimen ze niets op. Vieze vlekken op het portiek. Afgerachte fiets voor de deur.
Zij kan best wat bijverdienen om een TV te kopen, lijkt me.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef DrDentz het volgende:
https://www.facebook.com/skoften/videos/1314059788619922/
Deze krijgen niet eens een kamer met TV :s
Hij was ook een keer zijn sleutel vergeten. Was de eerste keer dat ik zijn vrouw zag. Nog een knap meisje ook. Hij klom over mijn balkon, kon hij zijn huis nog niet in, had zijn deur op slot gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je ergens niet mee wordt opgevoed, is het minder vanzelfsprekend...
Was afgelopen zomer op vakantie in een land waar ondanks de prachtige natuur overal vuil werd neergepleurd...als 'Nederlander' merk je hoe opgevoed en afgericht je bent als met een andere wereld in aanraking komt....
En iets met een poes. Zucht.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je opmerking was nog leuker geweest als je had gezegd: Pauw wil ook een doos...
lekker liggen.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb zoiets, als ik in zo'n long moet, dan ben ik liever dood hoor.
Geen Maru.quote:
Weet je hoe ze het noemen als je daar heel lang in verblijft?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb zoiets, als ik in zo'n long moet, dan ben ik liever dood hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dalrymple heeft er mooi over geschreven.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ze dekt zich meteen al in, in plaats van verantwoordelijkheid te nemen voor haar gedragingen.
quote:Op donderdag 12 november 2015 23:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Weet je hoe ze het noemen als je daar heel lang in verblijft?Ik voelde hem al aankomen toen ik hem openklikte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
sorryquote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voelde hem al aankomen toen ik hem openklikte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |