Menig vrouw op leeftijd zou blij zijn als de overgang zo snel opgelost zou zijn.quote:
Geld en fame gaat het over. Heeft niets te maken met sociale vermogens. Denk dat dit vrouwke gewoon op basis van persoonlijkheid en karakter zijn vriendin was. Dat hele fissaboy-verhaal kwam ook van haar als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Qua sociaal contact lijkt hij me behoorlijk gestoord, gigantisch kasteel vol Disney en vlak voor een optreden jaartallen opnoemen.
Oké, Djoetma.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:48 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Geld en fame gaat het over. Heeft niets te maken met sociale vermogens. Denk dat dit vrouwke gewoon op basis van persoonlijkheid en karakter zijn vriendin was. Dat hele fissaboy-verhaal kwam ook van haar als ik me niet vergis...
Hou je Wales plaatje maar paraat.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Tegen Wales zal nog wel lukken, tegen Duitsland wordt een afgang.
Zo geweldig goed presteert Duitsland momenteel ook niet. Maarja, het blijven Duitsers héquote:Op donderdag 12 november 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk 8-0 voor Wales.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Als ik geld had woonde ik in Disneyland.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Qua sociaal contact lijkt hij me behoorlijk gestoord, gigantisch kasteel vol Disney en vlak voor een optreden jaartallen opnoemen.
Als Robben erbij is, is Nederland niet kansloos.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo geweldig goed presteert Duitsland momenteel ook niet. Maarja, het blijven Duitsers hé
Jij hebt er verstand van!quote:Op donderdag 12 november 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Robben erbij is, is Nederland niet kansloos.
Maar lijkt me moeilijk voor de spelers om zich op te laden. Terwijl de Duitsers een doel hebben en zich serieus aan het voorbereiden zijn.
Buitenlanders zijn moslim en die zijn gevaarlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Parijs is fucked, teveel buitenlanders binnengelaten
Hmm wij hebben nog wel veel gematigde moslims, kutmarokkaantjes, maar dat zijn kruimeldieven, in Parijs hebben ze grote hybride mens/apen die je doodsteken voor een brood en georganiseerde jihad moslimstrijders.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Buitenlanders zijn moslim en die zijn gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |