Sanne Vogel.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat vluchtelingenopneemwijf is echt een emo. Die kan dit allemaal niet aan.
Deze gasten worden juist altijd vaderquote:Op donderdag 12 november 2015 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat gastje moet geen vader worden.
Idiocracy (2006) - IMDbquote:Op donderdag 12 november 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze gasten worden juist altijd vader![]()
Ik vraag me af hoe dat gaat op de lange termijn, ik zie de tokkies om me heen heel snel aan kinderen beginnen terwijl de rest achterblijft
Godverdomme, hij heeft een dochtertje.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat op de lange termijn, ik zie de tokkies om me heen heel snel aan kinderen beginnen terwijl de rest achterblijft
Dochtertje.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dochtertje en bent voetbalsupporter.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godverdomme, hij heeft een dochtertje.
Mijn vooroordeel was dat dit geen stabiele jongen is en bij het minst of geringste een terugval krijgt in gedrag.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dochtertje en bent voetbalsupporter.
Misschien kan je hem wat tips geven over hoe het wel moet.
Dat je club ADO is spreekt in ditzelfde verband niet echt voor je.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel was dat dit geen stabiele jongen is en bij het minst of geringste een terugval krijgt in gedrag.
Volgens mij mist hij echt kwaliteiten om een kind op te voeden.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Wibi geen vader is, zou leuk zijn voor de kinderen, een Disney huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |