Bij de meeste vermissingszaken zie je juist dat dat er posters gedrukt worden en foto's verspreid worden om iemand terug te vinden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kan je je niet voorstellen dat het voor ouders behoorlijk heftig is wanneer je telkens foto's van je vermiste dochter tegenkomt? Ik kan me dat prima voorstellen dat je dat liever zo min mogelijk in de media wil. Het is niet alsof de media ze nou echt kan helpen met zoeken, wel? Of denk je dat die ouders echt wat hebben aan alles wat jij uit je duim zuigt?
De meest plausibele reden heb ik je net gegeven..quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Bij de meeste vermissingszaken zie je juist dat dat er posters gedrukt worden en foto's verspreid worden om iemand terug te vinden.
Er moet een reden zijn waarom dat nu niet gebeurd is
En hoe weet je dat er in de omgeving van het park geen posters met haar foto erop hangen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Bij de meeste vermissingszaken zie je juist dat dat er posters gedrukt worden en foto's verspreid worden om iemand terug te vinden.
de Media kan juist wel helpen met zoekenquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
De meest plausibele reden heb ik je net gegeven..
Je bent toch zo goed op de hoogte van de werkgevers van de ouders?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de Media kan juist wel helpen met zoeken
door een zaak onder de aandacht te brengen ontstaan er meer mogelijkheden
(fondsen etc.) om een zoekactie uit te breiden
De rest van mijn post ga je maar weer eens niet op in?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de Media kan juist wel helpen met zoeken
door een zaak onder de aandacht te brengen ontstaan er meer mogelijkheden
(fondsen etc.) om een zoekactie uit te breiden
vertel eerst maar eens wat ik uit m'n duim zuigquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
De rest van mijn post ga je maar weer eens niet op in?
ohh weet ik dat ?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent toch zo goed op de hoogte van de werkgevers van de ouders?
Hoezo doe je dan de aanname dat er extra fondsen nodig zouden zijn om de zoekactie uit te breiden?
En dan ook nog eens via de media, die altijd iets willen als ze iets leveren....
Gaan we lekker deze kant op:
"Deze vermissing wordt gesponsord door SBS6, prime time real life Cluedo".
Welke reden zou dat moeten zijn dan? Het is een derde wereldland. 1 stap buiten het wildpark en je bent in een gebied waar ze wel iets anders aan hun hoofd hebben dan een vermiste studente uit een ander land. In de directe omgeving buiten het park is op het kamp voor de olieproductie qua welvaart het echt armoe troef. 1 van de armste stukken van Oeganda, mede dankzij de inspanningen van Kony in de tijd dat hij daar nog de scepter zwaaide. De rest van Oeganda is niet veel beter overigens qua welvaart maar wel beter dan het gebied rond Murchison.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Uit jouw posts komt toch vrij duidelijk naar voren dat je verklaring die men nu aanneemt (de wilde dieren) niet gelooft, en denkt dat er iets anders is gebeurd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
vertel eerst maar eens wat ik uit m'n duim zuig
linken en citaten graag
tia
Je doet graag alsof je dat zo goed weet, met je bewering dat moeder regelmatig in Oeganda is voor "indefinable" zaken.quote:
zie je helemaal misquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Uit jouw posts komt toch vrij duidelijk naar voren dat je verklaring die men nu aanneemt (de wilde dieren) niet gelooft, en denkt dat er iets anders is gebeurd.
Of zie ik dat soms helemaal mis?
Zonsondergang op 30 oktober bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
vertel eerst maar eens wat ik uit m'n duim zuig
linken en citaten graag
tia
Oh, zo komt dat niet over. Kan aan mij liggen, of aan de manier waarop jij post. Die conclusie mag je zelf trekken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zie je helemaal mis
Ik laat alleen alle opties open
Heb je niet beweerd dat moeder regelmatig in Oeganda is?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zie je helemaal mis
Ik laat alleen alle opties open
dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijn ?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je doet graag alsof je dat zo goed weet, met je bewering dat moeder regelmatig in Oeganda is voor "indefinable" zaken.
Sterker nog; jij/jullie beweren zelfs dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijn waarom een aanval door een wild dier niet de meeste logische conclusie in deze zaak zou zijn.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijn ?
waar beweer ik dat dan ?
graag een link of een screenshot
alvast bedankt
quote:Op maandag 9 november 2015 11:12 schreef StaceySinger het volgende:
De schemering werd hier al eerder door diverse (3) users omschreven als - Ineens gaat het licht uit -
die waren zelf in het gebied geweest.
zal niet langer duren als 10 tot 15 minuten
als je al een tijdje in het land verblijft en je moeder komt daar vaak voor allerlei
"indefinable" zaken dan weet je dat en hou je er rekening mee.
Als je gaat wandelen moet je immers ook altijd nog terug
duurt ook 10 tot 15 minuten 12 minuten kreeg ik doorquote:
Daar ging die post niet overquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
duurt ook 10 tot 15 minuten 12 minuten kreeg ik door
nou waar schrijf ik dat > dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijnquote:Op dinsdag 10 november 2015 11:31 schreef Leandra het volgende:
dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijn
Nee, dat was je vriendinnetje Ootjekatootje, en het is nogal lastig om die bagger van jullie op persoon te onderscheiden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nou waar schrijf ik dat > dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijn
verzin je dat er zelf maar even bij ?
Je zet overal een vraagteken achter zodat je achteraf kan zeggen "dat heb ik niet gezegd". Flauw, ik trap er ook niet in.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nou waar schrijf ik dat > dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijn
verzin je dat er zelf maar even bij ?
Wat overigens in geen enkel bericht wordt genoemd, dat moeder daar eerder zou zijn geweest. Waar dat verzinsel vandaan komt?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat was je vriendinnetje Ootjekatootje, en het is nogal lastig om die bagger van jullie op persoon te onderscheiden.
Maar dat neemt niet weg dat je wel claimt te weten dat moeder daar regelmatig zou komen....
Je kunt deze vermissing niet vergelijken met de vermissing in Panama. Totaal andere omstandigheden, ander gebied.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt wel. Op Google staat altijd de waarheid. Welke waarheid je ook zoekt!
Bottomline is hier, net als bij dat Panamatopic, dat de meest plausibele verklaring niet opwindend genoeg is voor de zolderkamerdetectives. Het moet en zal in de richting van een misdrijf worden geduwd, want dat is spannend speculeren.
Maakt niet uit dat het onlogisch is, nergens mee wordt gestaafd of nergens als logische optie wordt genoemd. Zij willen het, dus die kant gaan ze uit.
hee ouder 1quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je kunt deze vermissing niet vergelijken met de vermissing in Panama. Totaal andere omstandigheden, ander gebied.
Gescheurde kleding gevonden op de oevers. Kleding die zij die avond droeg. Krokodillen en nijlpaarden.
De kans dat ze nog leeft is zo nihil dat daaraan vasthouden een emotionele ontkenning van de werkelijkheid genoemd mag worden.
Het enige dat rest is de vraag hoe zij in de buik van dat dier terecht kwam. Of dat nu is gekomen door een roekeloze actie zoals rond schemer alleen naar de waterkant te lopen of dat ze overvallen/verkracht is en toen daar gedumpt; niemand zal het ooit te weten komen.
Panama was een ander verhaal met een reële kans dat die meisjes nog leefden, ergens.
De overeenkomst tussen de beide topics is het gekissebis over en weer en jouw standaard terugkeerden bijdragen die uit niet veel meer bestaan dat hatelijkheden richting de users op het topic om het simpele feit dat ze zich op het topic bevinden.
Dat staat allemaal in hele fijne tabellen, die je wel weet te vinden maar niet weet te interpreteren, al even afgezien van het feit dat je de goede dag niet als basis neemt, en de moeite niet neemt om te controleren of de genoemde tijden wel kloppen bij de lokale tijdzone.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:36 schreef StaceySinger het volgende:
en hou je er rekening mee. daar bedoel ik mee dat je dan weet hoe laat en hoe snel de zon onder gaat - heel snel dus
Het is idd niet te vergelijken, de enige reden waarom die vergelijking keer op keer gemaakt wordt is omdat dit topic net zo gekaapt lijkt te worden als het Kris en Lisanne topic, en door dezelfde users.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je kunt deze vermissing niet vergelijken met de vermissing in Panama. Totaal andere omstandigheden, ander gebied.
Gescheurde kleding gevonden op de oevers. Kleding die zij die avond droeg. Krokodillen en nijlpaarden.
De kans dat ze nog leeft is zo nihil dat daaraan vasthouden een emotionele ontkenning van de werkelijkheid genoemd mag worden.
Het enige dat rest is de vraag hoe zij in de buik van dat dier terecht kwam. Of dat nu is gekomen door een roekeloze actie zoals rond schemer alleen naar de waterkant te lopen of dat ze overvallen/verkracht is en toen daar gedumpt; niemand zal het ooit te weten komen.
Panama was een ander verhaal met een reële kans dat die meisjes nog leefden, ergens.
De overeenkomst tussen de beide topics is het gekissebis over en weer en jouw standaard terugkerende bijdragen die uit niet veel meer bestaan dat hatelijkheden richting de users op het topic om het simpele feit dat ze zich op het topic bevinden.
Gelukkig ben jij de vriendelijkheid zelve.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:48 schreef Leandra het volgende:
Het is idd niet te vergelijken, de enige reden waarom die vergelijking keer op keer gemaakt wordt is omdat dit topic net zo gekaapt lijkt te worden als het Kris en Lisanne topic, en door dezelfde users.
Dat is waar de vergelijking vandaan komt, het is dan ook gelijk de enige overeenkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |