abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157443854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heeft niks met politiek correct te maken maar eerder wat het meest waarschijnlijke scenario is
Yep. tot er meer bewijs een andere kant op gaat. En als dat er niet is, of niet gevonden wordt, dan blijven wilde dieren het meest aannemelijk.
Make my day!
pi_157443927
Is er eigenlijk een foto van de vermiste vrouw?

Wat me opviel is dat er bij Kris en Lisanne gelijk foto's waren maar bij deze zaak is er geen foto te vinden in geen een van de nieuwsberichten die ik heb gezien...

Het is wel handig dat ik weet hoe ze er uit ziet mocht ik haar spotten als ik de volgende keer aan het wandelen ben in een Ugandees wildpark.
pi_157444078
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Buitenaardse wezens gebruiken de pont?

Zo moeilijk is de posting van Ericr toch niet te begrijpen? Je kan anders ook een posting van Leandra of een mod (nickname is in de kleur blauw geschreven) lezen uit één van de vorige topics want die hebben precies dezelfde boodschap
Want die hebben de waarheid in pacht?

Nogmaals, dit is geen gewone vermissingszaak. En hier een beetje flauw gaan posten over aliens is jammer. Sommige mensen lopen in bepaalde gebieden nu eenmaal meer risico dan anderen.

En inderdaad zijn er hier users die verder gekeken hebben en tot de conclusie zijn gekomen dat die krokodillen er misschien niets mee te maken hebben en er andere dingen spelen.

Elke keer wordt hier de vergelijking gemaakt met de vermissing van Kris en Lisanne, kijk dan ook eens naar de punten waarop deze vermissing afwijkt van andere zaken:
- moeder was is de buurt, ze was op dag 2 in het park
- ouders ontwijken de media
- geen vermissingsposters
- moeder van Jasmijn noemt de naam van de familie, deze verdwijnt binnen no-time weer uit de media
- BZ vliegt er bovenop, dat hadden de ouders van K&L heel graag gezien, drie man sterk en een drone.
- Nederland zoekt actief mee, dat mocht in de zaak van K&L pas eind mei en op de plekken door Panama aangewezen.
- Kleding wordt onderzocht op DNA-sporen, is dat nodig als het een krokodil was?
- er is geen Nederlandse journalist afgereist naar het gebied, das al opmerkelijk want hoeveel jonge backpackers komen daar? Er posten hier al 3 users die op die plek geweest zijn. Dan zou een reportage ter plekke om te kijken naar de gevaren van het wild toch juist een prachtig item zijn van RTL nieuws?

Het zijn allemaal bewuste keuzes terwijl bij andere vermissingen veel meer de media er bij gehaald wordt. En inderdaad andere toeristen lopen daar geen gevaar, ten minste anders. De gruwelijke aanname dat juist deze vrouw zo stom was om naar de rivier te gaan tijdens etenstijd voor die krokodillen.... :N Dat is pas schandalig voor de familie.

Je kunt dit bagatelliseren en mensen die hier wel over posten verketteren, en proberen voor gek te zetten maar dat zegt helaas meer over deze personen dan over degene die al wat meer gelezen hebben.
pi_157444109
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:44 schreef Koskesh het volgende:
Is er eigenlijk een foto van de vermiste vrouw?

Wat me opviel is dat er bij Kris en Lisanne gelijk foto's waren maar bij deze zaak is er geen foto te vinden in geen een van de nieuwsberichten die ik heb gezien...

Het is wel handig dat ik weet hoe ze er uit ziet mocht ik haar spotten als ik de volgende keer aan het wandelen ben in een Ugandees wildpark.
Ja maar op verzoek van de familie is deze vrij snel uit de media gehaald.
pi_157444176
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Want die hebben de waarheid in pacht?

Nogmaals, dit is geen gewone vermissingszaak. En hier een beetje flauw gaan posten over aliens is jammer. Sommige mensen lopen in bepaalde gebieden nu eenmaal meer risico dan anderen.

En inderdaad zijn er hier users die verder gekeken hebben en tot de conclusie zijn gekomen dat die krokodillen er misschien niets mee te maken hebben en er andere dingen spelen.

Elke keer wordt hier de vergelijking gemaakt met de vermissing van Kris en Lisanne, kijk dan ook eens naar de punten waarop deze vermissing afwijkt van andere zaken:
- moeder was is de buurt, ze was op dag 2 in het park
- ouders ontwijken de media
- geen vermissingsposters
- moeder van Jasmijn noemt de naam van de familie, deze verdwijnt binnen no-time weer uit de media
- BZ vliegt er bovenop, dat hadden de ouders van K&L heel graag gezien, drie man sterk en een drone.
- Nederland zoekt actief mee, dat mocht in de zaak van K&L pas eind mei en op de plekken door Panama aangewezen.
- Kleding wordt onderzocht op DNA-sporen, is dat nodig als het een krokodil was?
- er is geen Nederlandse journalist afgereist naar het gebied, das al opmerkelijk want hoeveel jonge backpackers komen daar? Er posten hier al 3 users die op die plek geweest zijn. Dan zou een reportage ter plekke om te kijken naar de gevaren van het wild toch juist een prachtig item zijn van RTL nieuws?

Het zijn allemaal bewuste keuzes terwijl bij andere vermissingen veel meer de media er bij gehaald wordt. En inderdaad andere toeristen lopen daar geen gevaar, ten minste anders. De gruwelijke aanname dat juist deze vrouw zo stom was om naar de rivier te gaan tijdens etenstijd voor die krokodillen.... :N Dat is pas schandalig voor de familie.

Je kunt dit bagatelliseren en mensen die hier wel over posten verketteren, en proberen voor gek te zetten maar dat zegt helaas meer over deze personen dan over degene die al wat meer gelezen hebben.
Kan je je niet voorstellen dat het voor ouders behoorlijk heftig is wanneer je telkens foto's van je vermiste dochter tegenkomt? Ik kan me dat prima voorstellen dat je dat liever zo min mogelijk in de media wil. Het is niet alsof de media ze nou echt kan helpen met zoeken, wel? Of denk je dat die ouders echt wat hebben aan alles wat jij uit je duim zuigt?
pi_157444226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:02 schreef DonJames het volgende:

[..]

Kan je je niet voorstellen dat het voor ouders behoorlijk heftig is wanneer je telkens foto's van je vermiste dochter tegenkomt? Ik kan me dat prima voorstellen dat je dat liever zo min mogelijk in de media wil. Het is niet alsof de media ze nou echt kan helpen met zoeken, wel? Of denk je dat die ouders echt wat hebben aan alles wat jij uit je duim zuigt?
Bij de meeste vermissingszaken zie je juist dat dat er posters gedrukt worden en foto's verspreid worden om iemand terug te vinden.
Er moet een reden zijn waarom dat nu niet gebeurd is
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157444246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Bij de meeste vermissingszaken zie je juist dat dat er posters gedrukt worden en foto's verspreid worden om iemand terug te vinden.
De meest plausibele reden heb ik je net gegeven..
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:09:58 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157444285
quote:

[..]

En hoe weet je dat er in de omgeving van het park geen posters met haar foto erop hangen?

Hoe nuttig is het om hier op iedere boom een foto van een vermist meisje in een Oegandees wildpark te hangen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157444317
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

De meest plausibele reden heb ik je net gegeven..
de Media kan juist wel helpen met zoeken
door een zaak onder de aandacht te brengen ontstaan er meer mogelijkheden
(fondsen etc.) om een zoekactie uit te breiden
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:14:26 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157444355
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:12 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Je bent toch zo goed op de hoogte van de werkgevers van de ouders?
Hoezo doe je dan de aanname dat er extra fondsen nodig zouden zijn om de zoekactie uit te breiden?
En dan ook nog eens via de media, die altijd iets willen als ze iets leveren....

Gaan we lekker deze kant op:

"Deze vermissing wordt gesponsord door SBS6, prime time real life Cluedo".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157444424
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:12 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

De rest van mijn post ga je maar weer eens niet op in?
pi_157444457
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:18 schreef DonJames het volgende:

[..]

De rest van mijn post ga je maar weer eens niet op in?
vertel eerst maar eens wat ik uit m'n duim zuig
linken en citaten graag
tia
pi_157444494
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent toch zo goed op de hoogte van de werkgevers van de ouders?
Hoezo doe je dan de aanname dat er extra fondsen nodig zouden zijn om de zoekactie uit te breiden?
En dan ook nog eens via de media, die altijd iets willen als ze iets leveren....

Gaan we lekker deze kant op:

"Deze vermissing wordt gesponsord door SBS6, prime time real life Cluedo".
ohh weet ik dat ?
pi_157444509
quote:

[..]

Welke reden zou dat moeten zijn dan? Het is een derde wereldland. 1 stap buiten het wildpark en je bent in een gebied waar ze wel iets anders aan hun hoofd hebben dan een vermiste studente uit een ander land. In de directe omgeving buiten het park is op het kamp voor de olieproductie qua welvaart het echt armoe troef. 1 van de armste stukken van Oeganda, mede dankzij de inspanningen van Kony in de tijd dat hij daar nog de scepter zwaaide. De rest van Oeganda is niet veel beter overigens qua welvaart maar wel beter dan het gebied rond Murchison.
pi_157444558
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

linken en citaten graag
tia
Uit jouw posts komt toch vrij duidelijk naar voren dat je verklaring die men nu aanneemt (de wilde dieren) niet gelooft, en denkt dat er iets anders is gebeurd.

Of zie ik dat soms helemaal mis?
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:27:13 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157444589
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:21 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ohh weet ik dat ?
Je doet graag alsof je dat zo goed weet, met je bewering dat moeder regelmatig in Oeganda is voor "indefinable" zaken.
Sterker nog; jij/jullie beweren zelfs dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijn waarom een aanval door een wild dier niet de meeste logische conclusie in deze zaak zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157444609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:25 schreef DonJames het volgende:

[..]

Uit jouw posts komt toch vrij duidelijk naar voren dat je verklaring die men nu aanneemt (de wilde dieren) niet gelooft, en denkt dat er iets anders is gebeurd.

Of zie ik dat soms helemaal mis?
zie je helemaal mis
Ik laat alleen alle opties open
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:29:02 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157444624
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

linken en citaten graag
tia
Zonsondergang op 30 oktober bijvoorbeeld?
Wil je het linkje erbij?

En waarom trouwens 30 oktober? Ze verdween 28 oktober.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157444635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zie je helemaal mis
Oh, zo komt dat niet over. Kan aan mij liggen, of aan de manier waarop jij post. Die conclusie mag je zelf trekken.
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:29:38 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157444638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zie je helemaal mis
Heb je niet beweerd dat moeder regelmatig in Oeganda is?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157444660
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je doet graag alsof je dat zo goed weet, met je bewering dat moeder regelmatig in Oeganda is voor "indefinable" zaken.
Sterker nog; jij/jullie beweren zelfs dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijn waarom een aanval door een wild dier niet de meeste logische conclusie in deze zaak zou zijn.
dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijn ?
waar beweer ik dat dan ?
graag een link of een screenshot
alvast bedankt
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:31:44 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157444682
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:30 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dat de achtergrond van de ouders een van de redenen zou zijn ?
waar beweer ik dat dan ?
graag een link of een screenshot
alvast bedankt
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:12 schreef StaceySinger het volgende:
De schemering werd hier al eerder door diverse (3) users omschreven als - Ineens gaat het licht uit -
die waren zelf in het gebied geweest.
zal niet langer duren als 10 tot 15 minuten
als je al een tijdje in het land verblijft en je moeder komt daar vaak voor allerlei
"indefinable" zaken
dan weet je dat en hou je er rekening mee.
Als je gaat wandelen moet je immers ook altijd nog terug :)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_157444686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:29 schreef Ericr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit

Eerste keer dat ik dit plaatje onderschrijf
pi_157444724
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

duurt ook 10 tot 15 minuten 12 minuten kreeg ik door
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:35:12 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157444741
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

duurt ook 10 tot 15 minuten 12 minuten kreeg ik door
Daar ging die post niet over |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')