Ja vanwege al die nutteloze discussies niet terug gelezen:p Maar ik vind het niet zo'n vreemd verhaal als ze bv zou zijn uitgegleden of net verkeerde stap heeft gezet en is gepakt door een krokodil?quote:
Lijkt me ook. Staat in het artikel dat ze wat kleren hebben gevonden die vermoedelijk van haar zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vanwege al die nutteloze discussies niet terug gelezen:p Maar ik vind het niet zo'n vreemd verhaal als ze bv zou zijn uitgegleden of net verkeerde stap heeft gezet en is gepakt door een krokodil?
Ik wil er liever niet aan denken nee.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:23 schreef Tayu het volgende:
[..]
Alsof het niet erg genoeg is om door een krokodil gegrepen te worden
Als het geen krokodil was dan zijn het zeker orgaanhandelaren geweest. :pquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Staat in het artikel dat ze wat kleren hebben gevonden die vermoedelijk van haar zijn.
[..]
Echt he. Denk dat ze is meegenomen door orgaanhandelaren.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Want die hebben de waarheid in pacht?
Nogmaals, dit is geen gewone vermissingszaak. En hier een beetje flauw gaan posten over aliens is jammer. Sommige mensen lopen in bepaalde gebieden nu eenmaal meer risico dan anderen.
En inderdaad zijn er hier users die verder gekeken hebben en tot de conclusie zijn gekomen dat die krokodillen er misschien niets mee te maken hebben en er andere dingen spelen.
Elke keer wordt hier de vergelijking gemaakt met de vermissing van Kris en Lisanne, kijk dan ook eens naar de punten waarop deze vermissing afwijkt van andere zaken:
- moeder was is de buurt, ze was op dag 2 in het park
- ouders ontwijken de media
- geen vermissingsposters
- moeder van Jasmijn noemt de naam van de familie, deze verdwijnt binnen no-time weer uit de media
- BZ vliegt er bovenop, dat hadden de ouders van K&L heel graag gezien, drie man sterk en een drone.
- Nederland zoekt actief mee, dat mocht in de zaak van K&L pas eind mei en op de plekken door Panama aangewezen.
- Kleding wordt onderzocht op DNA-sporen, is dat nodig als het een krokodil was?
- er is geen Nederlandse journalist afgereist naar het gebied, das al opmerkelijk want hoeveel jonge backpackers komen daar? Er posten hier al 3 users die op die plek geweest zijn. Dan zou een reportage ter plekke om te kijken naar de gevaren van het wild toch juist een prachtig item zijn van RTL nieuws?
Het zijn allemaal bewuste keuzes terwijl bij andere vermissingen veel meer de media er bij gehaald wordt. En inderdaad andere toeristen lopen daar geen gevaar, ten minste anders. De gruwelijke aanname dat juist deze vrouw zo stom was om naar de rivier te gaan tijdens etenstijd voor die krokodillen....Dat is pas schandalig voor de familie.
Je kunt dit bagatelliseren en mensen die hier wel over posten verketteren, en proberen voor gek te zetten maar dat zegt helaas meer over deze personen dan over degene die al wat meer gelezen hebben.
Het is echt heel vermoeiend dat er tegenwoordig achter elke gebeurtenis een complot moet worden gezocht. Waarom niet gewoon het accepteren zoals het is?quote:
Niet kan tegenwoordig nog domme pech of een ongeluk zijn. Er moet altijd een dader aangewezen kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is echt heel vermoeiend dat er tegenwoordig achter elke gebeurtenis een complot moet worden gezocht. Waarom niet gewoon het accepteren zoals het is?
Ja super vermoeiend. Het is echt niet zover gezocht dat je gegrepen wordt door een dier.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet kan tegenwoordig nog domme pech of een ongeluk zijn. Er moet altijd een dader aangewezen kunnen worden.
edit: laatste bericht AD er maar ff ingezetquote:Steeds las ik iets over dat ze 'vooruit zou zijn gelopen' van een groepje dat daar ook liep.
Dat komt hier niet in terug en lijkt het erop als ze echt alleen op pad ging voor een wandeling.
Ene bericht zegt dat ze dr met twee vriendinnen was de ander met drie.
Welke versie is het nou? Echt duidelijk is het niet
Als er al een dader is tussen 'de groep verlaten' en 'krokodil' in... dan zullen we dat nooit weten dus speculeren heeft weinig zin.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet kan tegenwoordig nog domme pech of een ongeluk zijn. Er moet altijd een dader aangewezen kunnen worden.
in dat geval komt er misschien meer duidelijkheid na de dnatestquote:Op dinsdag 10 november 2015 12:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als er al een dader is tussen 'de groep verlaten' en 'krokodil' in... dan zullen we dat nooit weten dus speculeren heeft weinig zin.
quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je kunt deze vermissing niet vergelijken met de vermissing in Panama. Totaal andere omstandigheden, ander gebied.
Gescheurde kleding gevonden op de oevers. Kleding die zij die avond droeg. Krokodillen en nijlpaarden.
De kans dat ze nog leeft is zo nihil dat daaraan vasthouden een emotionele ontkenning van de werkelijkheid genoemd mag worden.
Het enige dat rest is de vraag hoe zij in de buik van dat dier terecht kwam. Of dat nu is gekomen door een roekeloze actie zoals rond schemer alleen naar de waterkant te lopen of dat ze overvallen/verkracht is en toen daar gedumpt; niemand zal het ooit te weten komen.
Panama was een ander verhaal met een reële kans dat die meisjes nog leefden, ergens.
De overeenkomst tussen de beide topics is het gekissebis over en weer en jouw standaard terugkerende bijdragen die uit niet veel meer bestaan dat hatelijkheden richting de users op het topic om het simpele feit dat ze zich op het topic bevinden.
ik google wel wat en heb haar paspoortnr gevonden en dat ze een mental issue zou hebben, maar verder geen info.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:07 schreef RapaNui het volgende:
Tegen degenen die beweren dat sommige FOKkers alleen maar in complottheoriën kunnen geloven en verder niets, bijvoorbeeld omdat ze anders geen cluedootje kunnen spelen, zeg ik: als je wat dieper zoekt, dan ontdek je dingen, die niet in de media verschenen zijn.
Tegelijkertijd zeg ik: uiteraard kun je een "gewoon ongeluk" niet uitsluiten.
Men kan zich gerust afvragen hoe en waarom of waardoor ze daar (=oever) terecht zou zijn gekomen (op dat tijdstip vd dag).
En dat laatste dan mogelijk te danken aan een vertaalfout of misverstand...quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik google wel wat en heb haar paspoortnr gevonden en dat ze een mental issue zou hebben, maar verder geen info.
Mee-eensquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat laatste dan mogelijk te danken aan een vertaalfout of misverstand...
ah ok, apart wel, maar ok.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ?quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat 'veldje' kom je niet zomaar op en de mensen die daar werken komen daar ook niet zomaar af. Toevallig zat ik in het vliegtuig naast 1 van de ingenieurs die daar werken. Buiten de locals die daar werken worden de meeste ingenieurs ingevlogen om daar hun werk te doen en zijn ze ook zo weer weg als hun werk gedaan is. Even het park in is er niet bij in ieder geval. Het is een compound om te werken, niet om te chillen in de buurt van de Nijl.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, apart wel, maar ok.
Verder niks kunnen vinden, maar ik heb ook geen fb gecheckt zodat ik misschien kan zien wat de ouders doen. Iemand noemde hier een olieveldje, tja als haar vader oid daar contacten heeft dan wordt het wat mij betreft een ander verhaal.
De informatie hierover is tegenstrijdig, vaag of niet bekend.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:05 schreef jackie12 het volgende:
Ben er maar een klein beetje ingedoken maar kom er niet helemaal uit.
Neig tot nu toe naar een aanval van een dier.
Toch wat vragen:
1- Is er nou wel of geen onderbroekje gevonden en zo ja wat was de staat van dit onderbroekje?
2- Waarom ging ze wandelen? Liep ze op een groep vooruit, moest ze plassen of wilde ze even bellen?
3- Hoe laat ging ze wandelen en hoe laat begint het donker te worden daar?
4- Wanneer kwamen ze er achter dat ze vermist was en wie deed de ontdekking van vermissing?
5- Zijn er op die specifieke plek de laatste jaren nog meer aanvallen geweest op mensen/toeristen?
Isabella's friends, also medical students told UWA officials that she has been having bouts of mental illness.quote:
Nouja, dat laatste dus, ik denk dat ze verteld hebben dat ze psychologie studeerde of daar interesse in had oid en dat het ergens in de vertaling of overlevering een beetje veranderd is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Isabella's friends, also medical students told UWA officials that she has been having bouts of mental illness.
having bouts zou je kunnen vertalen als - vlagen van
mental illness = geestesziekte
maar ik heb m'n twijfels of die vriendinnen dat zo verteld hebben
want waarom zou je zoiets vertellen aan UWA officials ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |