quote:Op maandag 9 november 2015 16:06 schreef topdeck het volgende:
[..]
Hoe vaak moet israel zeggem dat ze WILLEN onderhandelen? Hoe vaak moeten de palestijnen (leiders ervan althans) daarop nee zeggen totdat het doordringt dat ze geen vrede willen zolang Israel nog bestaat?
Het is aan de palestijnse leiding om verandering door te voeren, maar waarom zouden ze? Terroriseren is veel leuker en lucratiever.
quote:
Zie je wel? Het kán wel. Wat ik al zei, Egypte en Jordanië hebben ook al vrede gesloten met Israël.quote:Op maandag 9 november 2015 16:01 schreef watisdezen het volgende:
[..]
"The Arab Peace Initiative (Arabic: مبادرة السلام العربية) is a comprehensive peace initiative first proposed in 2002 at the Beirut Summit of the Arab League by then-Crown Prince, King Abdullah of Saudi Arabia, and re-endorsed at the Riyadh Summit in 2007.[1] The initiative attempts to end the Arab–Israeli conflict, which means normalizing relations between the entire Arab region and Israel, in exchange for a complete withdrawal from the occupied territories (including East Jerusalem) and a "just settlement" of the Palestinian refugee crisis based on UN Resolution 194 (which calls for a diplomatic resolution to the conflict and resolves that any refugees "wishing to return to their homes and live at peace with their neighbors" should be able to do so or, if they otherwise wish, should be provided with compensation)."
Voor wat hoort wat. Haatpijpenkrullen weg uit de Westelijke Jordaanoever en erkenning van hun land. Toch jammer dat Israël daar niet al te veel haast bij heeft.quote:Op maandag 9 november 2015 16:10 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zie je wel? Het kán wel. Wat ik al zei, Egypte en Jordanië hebben ook al vrede gesloten met Israël.
Maar met de Palestijnen kan het pas vrede worden als zij hun haat laten varen. Eerder niet.
Dat heeft men al eens geprobeerd bij de Gazastrook. De Palestijnse dank bestond uit een rits aan zelfmoordaanslagen en een 'democratisch' gekozen Hamas die met regelmaat raketten op Israël afvuurt om het vuurtje verder op te stoken. Goh, maar wel klagen over de onmenselijke veiligheidsmaatregelingen aan de Israëlische grens.quote:Op maandag 9 november 2015 16:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat. Haatpijpenkrullen weg uit de Westelijke Jordaanoever en erkenning van hun land. Toch jammer dat Israël daar niet al te veel haast bij heeft.
Je zal een heel land van dat haatvolk naast je hebben zitten.quote:Op maandag 9 november 2015 16:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat. Haatpijpenkrullen weg uit de Westelijke Jordaanoever en erkenning van hun land. Toch jammer dat Israël daar niet al te veel haast bij heeft.
Ook vanuit Israël is er nauwelijks steun voor een tweestatenoplossing. Vanuit beide kanten wordt geroepen dat ze vrede willen en wel willen onderhandelen. Alleen de eisen zijn onrealistisch en als de ander er dan niet op ingaat, zien de mensen die blind één kant steunen dat weer als bewijs van hun gelijk.quote:Op maandag 9 november 2015 16:06 schreef topdeck het volgende:
[..]
Hoe vaak moet israel zeggem dat ze WILLEN onderhandelen? Hoe vaak moeten de palestijnen (leiders ervan althans) daarop nee zeggen totdat het doordringt dat ze geen vrede willen zolang Israel nog bestaat?
Het is aan de palestijnse leiding om verandering door te voeren, maar waarom zouden ze? Terroriseren is veel leuker en lucratiever.
Best populaire gedachte, ook hier op FOK!, maar net zoals lang niet alle mensen die zich tegen het zionisme verzetten jodenhaters zijn, zijn ook lang niet alle mensen die (erg malle) mening toegedaan. Was enkel om aan te geven dat het natuurlijk onzin is om mensen gelijk in een bepaalde hoek te schuiven.quote:Op maandag 9 november 2015 18:37 schreef sp3c het volgende:
Israel als voorhoede van de strijd tegen de moslims
Je bedoelt strategische plekken bombarderen waar wapens én kinderen verstopt worden.quote:Op maandag 9 november 2015 17:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
Die kk zionisten in dit topic!!
Ja we gaan een incidentele terreurdaad wreken door kinderen te bombarderen!
quote:Op maandag 9 november 2015 20:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kindermoord verheerlijken. Zionisme is vrede.
quote:Op maandag 9 november 2015 18:29 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dit is de zin die moslimhaters altijd gebruiken om eenieder die zich verzet tegen de acties van Israël (voorhoede in de strijd tegen de moslims) monddood te maken.
Kindmartelaars en kindsoldaten verheerlijkenquote:Op maandag 9 november 2015 20:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kindermoord verheerlijken. Zionisme is vrede.
Nogal wiedes als je raketten gaat schieten vanuit de buurten met veel mensen, liefst met een kindercreche of iets dergelijks, lekker veel collateral dat je weer aan de internationale gemeenschap en het nieuws van 8 uur kan laten zien. En die mensen hebben hun taak gedaan als menselijk schildquote:Op zondag 8 november 2015 21:45 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik had het nadrukkelijk over onschuldige Palestijnen, zogenaamde collateral damage.
Dit...quote:Op zondag 8 november 2015 20:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, duizenden onschuldigen vermoorden met bommen, daar komt veel goeds van.
Het klopt gewoon, hoor. Waarom "quote:
Helaas wel. Zo werkt terrorisme Ceberut.quote:Op zondag 8 november 2015 20:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, duizenden onschuldigen vermoorden met bommen, daar komt veel goeds van.
Dat is de werkwijze van Hamas. Wapendepots binnen ziekenhuizen herbergen en andersoortig gebruik van het menselijke schild.quote:Op maandag 9 november 2015 19:34 schreef topdeck het volgende:
[..]
Je bedoelt strategische plekken bombarderen waar wapens én kinderen verstopt worden.
Als je je achter kinderen verschuilt, niet zeuren wanneer zij doodgaan, godverdomme zeg!__
Echt vreselijk voor je joh.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:09 schreef Karrs het volgende:
De Palestijnen trainen dus hun kinderen om joden te doden.
Wees maar sympathisant van zo'n volk!
Een stenengooiende terrorist?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:53 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Gewoon, een klein tussenstandje.
12.20 uur.Piscat Zeev; steekpartij in de light rail. 1 persoon gewond. De terroristen waren 12 en 13 jaar!!!!!!! Gehersenspoelde kinderen, geprogrammeerd om te moorden. Joden te vermoorden.
12,36. Steekpartij bij de Damascuspoort in Jerusalem. 1 persoon gewond, terrorist neergeschoten.
13.04. Twee brandbommen gegooid naar bus bij Jerusalem Modiing. Geen gewonden
14.55 Bij Psagot, 1 persoon gewond door stenengooiende terrorist
15.49. Terrorist naar z,n maagden gestuurd die bij Abu Dis Allah Hakkenbar schreewende, met een mes een soldaat probeerde te steken.
Bron' www. muqata.com
Je weet niet meer wat je moet zeggen, he?quote:
Als ik zoveel vijanden zou maken, zelfs 13 jarigen mij iets aan zouden willen doen, zou ik me afvragen wat ik fout deed.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:24 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je weet niet meer wat je moet zeggen, he?
Zou ik ook niet kunnen met zulke informatie. Want verdedig dát maar eens.
Dan ben je gestoord.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zoveel vijanden zou maken, zelfs 13 jarigen mij iets aan zouden willen doen, zou ik me afvragen wat ik fout deed.
Ja, een steen is een dodelijk wapen. Degene die ze gooien zijn simpelweg terroristen.quote:
Wat een domme, onrealistische en eenzijdige redenering zeg. Godverdomme zegquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zoveel vijanden zou maken, zelfs 13 jarigen mij iets aan zouden willen doen, zou ik me afvragen wat ik fout deed.
Een auto kan ook een dodelijk wapen zijn. Dus volgens jou zit Nederland ook vol met terroristen? Oh ja, een wat minder subjectieve bron gebruiken kan je geloofwaardigheid vergroten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:13 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ja, een steen is een dodelijk wapen. Degene die ze gooien zijn simpelweg terroristen.
Zelfreflectie kan je verder brengen dan hersenloos wijzen naar anderen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:29 schreef topdeck het volgende:
[..]
Wat een domme, onrealistische en eenzijdige redenering zeg. Godverdomme zeg
Ligt aan de intentie van de auto0bestuurder.Gaat hij in volle vaart, bewust, een groep mensen te lijf met een terroristisch motief, dan, ja.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een auto kan ook een dodelijk wapen zijn. Dus volgens jou zit Nederland ook vol met terroristen? Oh ja, een wat minder subjectieve bron gebruiken kan je geloofwaardigheid vergroten.
En een supporter van Cambuur die een stoeptegel gooit naar een groep supporters van PEC Zwolle?quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:13 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ligt aan de intentie van de auto0bestuurder.Gaat hij in volle vaart, bewust, een groep mensen te lijf met een terroristisch motief, dan, ja.
Zijn dat allemaal copycats of spoort iemand hen aan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:09 schreef Loekie1 het volgende:
Het is weer zover:
Doden en gewonden in Jeruzalem
-Knip-
Ik hoop niet dat we dat hier ook krijgen.
Schei toch uit met je 'bezetter'. Ze willen gewoon alle joden dood omdat het in de Koran staat. Van jongsafaan wordt dat erin geramd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:38 schreef Fisherman het volgende:
Net zoals in de 2e wereld oorlog niet alle Duitsers fout waren zijn nu ook niet alle Joden fout. De Palestijnen zijn de bezetter in hun land beu en ondernemen actie. Volkomen begrijpelijk na al die jaren. Daar vallen net als in de 2e wereld oorlog ook weleens wat onschuldige slachtoffers aan de kant van de bezetter.
Dat is een goeie vraag. Ondertussen zullen ze er wel een paar ondervraagd hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal copycats of spoort iemand hen aan?
Het is vooral ook de diepgegronde jodenhaat, dat zie je hier in Nederland zelfs terug.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:38 schreef Fisherman het volgende:
Net zoals in de 2e wereld oorlog niet alle Duitsers fout waren zijn nu ook niet alle Joden fout. De Palestijnen zijn de bezetter in hun land beu en ondernemen actie. Volkomen begrijpelijk na al die jaren. Daar vallen net als in de 2e wereld oorlog ook weleens wat onschuldige slachtoffers aan de kant van de bezetter.
Nou, ga je gang. Wat doen de Israëlische burgers die worden neergestoken dan zó fout dat ze het verdienen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien hebben de Palestijnen wel een leider die oproep tot verzet tegen de tsunami van het staatsterrorisme van Israël.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:49 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, ga je gang. Wat doen de Israëlische burgers die worden neergestoken dan zó fout dat ze het verdienen?
(Hint: het antwoord is: ze bestaan)
Leg dat staatsterrorisme eens uit? En dan in zulke termen dat ik kan begrijpen dat 13-jarige Palestijnse jongeren daarom een mes in willekeurige Israëlische burgers willen steken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien hebben de Palestijnen wel een leider die oproep tot verzet tegen de tsunami van het staatsterrorisme van Israël.
Misschien is een broertje of zusje, of vriendje of vriendinnetje van 1 van die knapen omgekomen bij aanvallen van Israël.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Leg dat staatsterrorisme eens uit? En dan in zulke termen dat ik kan begrijpen dat 13-jarige Palestijnse jongeren daarom een mes in willekeurige Israëlische burgers willen steken.
Vaak genoeg wordt er kritisch gereageerd over israel vanuit pro-israel hoeken. Ik vind ook dat ze soldaten flink moeten bestraffen die over de scheef gaan, stoppen met illegale settlements, etc.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zelfreflectie kan je verder brengen dan hersenloos wijzen naar anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |