Echt vreselijk voor je joh.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:09 schreef Karrs het volgende:
De Palestijnen trainen dus hun kinderen om joden te doden.
Wees maar sympathisant van zo'n volk!
Een stenengooiende terrorist?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:53 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Gewoon, een klein tussenstandje.
12.20 uur.Piscat Zeev; steekpartij in de light rail. 1 persoon gewond. De terroristen waren 12 en 13 jaar!!!!!!! Gehersenspoelde kinderen, geprogrammeerd om te moorden. Joden te vermoorden.
12,36. Steekpartij bij de Damascuspoort in Jerusalem. 1 persoon gewond, terrorist neergeschoten.
13.04. Twee brandbommen gegooid naar bus bij Jerusalem Modiing. Geen gewonden
14.55 Bij Psagot, 1 persoon gewond door stenengooiende terrorist
15.49. Terrorist naar z,n maagden gestuurd die bij Abu Dis Allah Hakkenbar schreewende, met een mes een soldaat probeerde te steken.
Bron' www. muqata.com
Je weet niet meer wat je moet zeggen, he?quote:
Als ik zoveel vijanden zou maken, zelfs 13 jarigen mij iets aan zouden willen doen, zou ik me afvragen wat ik fout deed.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:24 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je weet niet meer wat je moet zeggen, he?
Zou ik ook niet kunnen met zulke informatie. Want verdedig dát maar eens.
Dan ben je gestoord.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zoveel vijanden zou maken, zelfs 13 jarigen mij iets aan zouden willen doen, zou ik me afvragen wat ik fout deed.
Ja, een steen is een dodelijk wapen. Degene die ze gooien zijn simpelweg terroristen.quote:
Wat een domme, onrealistische en eenzijdige redenering zeg. Godverdomme zegquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zoveel vijanden zou maken, zelfs 13 jarigen mij iets aan zouden willen doen, zou ik me afvragen wat ik fout deed.
Een auto kan ook een dodelijk wapen zijn. Dus volgens jou zit Nederland ook vol met terroristen? Oh ja, een wat minder subjectieve bron gebruiken kan je geloofwaardigheid vergroten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:13 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ja, een steen is een dodelijk wapen. Degene die ze gooien zijn simpelweg terroristen.
Zelfreflectie kan je verder brengen dan hersenloos wijzen naar anderen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:29 schreef topdeck het volgende:
[..]
Wat een domme, onrealistische en eenzijdige redenering zeg. Godverdomme zeg
Ligt aan de intentie van de auto0bestuurder.Gaat hij in volle vaart, bewust, een groep mensen te lijf met een terroristisch motief, dan, ja.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een auto kan ook een dodelijk wapen zijn. Dus volgens jou zit Nederland ook vol met terroristen? Oh ja, een wat minder subjectieve bron gebruiken kan je geloofwaardigheid vergroten.
En een supporter van Cambuur die een stoeptegel gooit naar een groep supporters van PEC Zwolle?quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:13 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ligt aan de intentie van de auto0bestuurder.Gaat hij in volle vaart, bewust, een groep mensen te lijf met een terroristisch motief, dan, ja.
Zijn dat allemaal copycats of spoort iemand hen aan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:09 schreef Loekie1 het volgende:
Het is weer zover:
Doden en gewonden in Jeruzalem
-Knip-
Ik hoop niet dat we dat hier ook krijgen.
Schei toch uit met je 'bezetter'. Ze willen gewoon alle joden dood omdat het in de Koran staat. Van jongsafaan wordt dat erin geramd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:38 schreef Fisherman het volgende:
Net zoals in de 2e wereld oorlog niet alle Duitsers fout waren zijn nu ook niet alle Joden fout. De Palestijnen zijn de bezetter in hun land beu en ondernemen actie. Volkomen begrijpelijk na al die jaren. Daar vallen net als in de 2e wereld oorlog ook weleens wat onschuldige slachtoffers aan de kant van de bezetter.
Dat is een goeie vraag. Ondertussen zullen ze er wel een paar ondervraagd hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal copycats of spoort iemand hen aan?
Het is vooral ook de diepgegronde jodenhaat, dat zie je hier in Nederland zelfs terug.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:38 schreef Fisherman het volgende:
Net zoals in de 2e wereld oorlog niet alle Duitsers fout waren zijn nu ook niet alle Joden fout. De Palestijnen zijn de bezetter in hun land beu en ondernemen actie. Volkomen begrijpelijk na al die jaren. Daar vallen net als in de 2e wereld oorlog ook weleens wat onschuldige slachtoffers aan de kant van de bezetter.
Nou, ga je gang. Wat doen de Israëlische burgers die worden neergestoken dan zó fout dat ze het verdienen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien hebben de Palestijnen wel een leider die oproep tot verzet tegen de tsunami van het staatsterrorisme van Israël.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:49 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, ga je gang. Wat doen de Israëlische burgers die worden neergestoken dan zó fout dat ze het verdienen?
(Hint: het antwoord is: ze bestaan)
Leg dat staatsterrorisme eens uit? En dan in zulke termen dat ik kan begrijpen dat 13-jarige Palestijnse jongeren daarom een mes in willekeurige Israëlische burgers willen steken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien hebben de Palestijnen wel een leider die oproep tot verzet tegen de tsunami van het staatsterrorisme van Israël.
Misschien is een broertje of zusje, of vriendje of vriendinnetje van 1 van die knapen omgekomen bij aanvallen van Israël.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:56 schreef Karrs het volgende:
[..]
Leg dat staatsterrorisme eens uit? En dan in zulke termen dat ik kan begrijpen dat 13-jarige Palestijnse jongeren daarom een mes in willekeurige Israëlische burgers willen steken.
Vaak genoeg wordt er kritisch gereageerd over israel vanuit pro-israel hoeken. Ik vind ook dat ze soldaten flink moeten bestraffen die over de scheef gaan, stoppen met illegale settlements, etc.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zelfreflectie kan je verder brengen dan hersenloos wijzen naar anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |