Terug naar POL jijquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:44 schreef Drugshond het volgende:
Definitie van eigen volk rammelt aan alle kanten.
Opleiding: Biologie & Medisch Laboratoriumonderzoekquote:
Wat ben jij voor een FBI drugshond danquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Opleiding: Biologie & Medisch Laboratoriumonderzoek
Aantal posts: 18.559 (gemiddeld 140 per dag)
---------------------------------------
Que ?
Oud moderator.... en een goeie ook nog.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een FBI drugshond dan
Als je zo goed bent waarom ben je nu niet meer blauw danquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oud moderator.... en een goeie ook nog.
Heb ik de tijd niet meer voor.... was leuk geweest. Bla bla. Pro deo kan ik mijn tijd beter verzieken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je zo goed bent waarom ben je nu niet meer blauw dan
wat een topickiller blijkt dit te zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb ik de tijd niet meer voor.... was leuk geweest. Bla bla. Pro deo kan ik mijn tijd beter verzieken.
Vonden anderen dat ook?quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oud moderator.... en een goeie ook nog.
Al naar buiten gekeken? Prachtig weer!quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je zonnebril even af joh, gekkenhuis.
Nee, over oud-NWS-mod Drugshond.quote:
Niet met de gordijnen dicht zittenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al naar buiten gekeken? Prachtig weer!
Ik ben aan het werk met de gordijnen openquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet met de gordijnen dicht zitten.
Wat staat hier, Triggershot?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets zoals jij met de gordijnen dicht vriend
Toen kwamen de beroemde 2 dagen.quote:Op zondag 20 april 2008 00:24 schreef Drugshond het volgende:
We zoeken nog een [NWS]-modje.... moet wel een beetje boel stevig in zijn schoenen staan.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen kwamen de beroemde 2 dagen.
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 18:28 schreef rudedeltadude het volgende:
Volgens mij is dit kwalitief en inhoudelijk de meest hoogstaande SC
Gefeliciteerd NWS
Getrouwd met een moslima en geïntegreerd in de joodse versie van de Islamquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dat eerste topic is echt geweldig, trouwens.
Wat is er eigenlijk gebeurd met zoalshetis?
Tussen 9 en 11 wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben tenminste gewoon duidelijk.
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Getrouwd met een moslima en geïntegreerd in de joodse versie van de Islam
Zelfs toen was sp3c er al, die man moet inmiddels wel tegen de 100 aanlopen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
Sterker nog, Drugshond is degene die deze onvolprezen SC heeft gestart...
NWS / [NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.
Harry was ook in deel 1 aanwezig. Ik zelf ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs toen was sp3c er al, die man moet inmiddels wel tegen de 100 aanlopen.
quote:
En hij zit nu in POL, vuile overloper dat het is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegen Drugshond zeggen dat hij terug moet naar POL is geschiedvervalsing. Ken je klassiekers.
Dit intrigreert me wel. Op wie of wat slaat datquote:Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
Dat moet je Drugshond vragen; die heeft de bewuste OP geschreven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit intrigreert me wel. Op wie of wat slaat dat
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:09 schreef Mani89 het volgende:
In 2008 postte ik gewoon nog trouw in het livestream topic van De Gouden Kooi. Dat waren mooie tijden.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Yes!! eindelijk word het weer de moeite om dit circus te volgen![]()
![]()
![]()
![]()
Vol met levensvreugde, wat is er eigenlijk veranderd in al die jaren?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry was ook in deel 1 aanwezig. Ik zelf ook.![]()
In deel 2 zien we een heel blije timmmmm opduiken:
[..]
Waarom post je nou een emogif?quote:
Dat was baanbrekende televisie, ik voel me nog steeds bevoorrecht dat ik dat allemaal live heb kunnen aanschouwen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Gouden Kooi hysterisch leuk vinden... dan vraag je erom.
In 2022 lees je deze post terug en lach je erom.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was baanbrekende televisie, ik voel me nog steeds bevoorrecht dat ik dat allemaal live heb kunnen aanschouwen.
Hahahahahahah. Niet verwacht dat Harry dit zou doen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Kijk, hier was Harry zich al aan het inlikken als mod.
Goeie.quote:
Hoe is dat inlikken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Kijk, hier was Harry zich al aan het inlikken als mod.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:
In 2008 was Specularium een soort Fylax.
Ja, ik weet niet meer hoe dat zat. Ik weet wel dat deel 25 een doorlooptijd van anderhalf jaar kende...quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:24 schreef Karina het volgende:
Vallen me 2 dingen op aan deze reeks: in het begin werd er nog wel genummerd (tot 25) en de naam van de reeks is topic 24. Gek.
Ben je nou niet meer vrolijk danquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:32 schreef Karina het volgende:
Ik was vroeger ook vrolijk volgens mij. Kan me topics met 100 miljoen gifjes herinneren iig
Dat moet wel bijna de traagste sc van FOK! zijn geweestquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet meer hoe dat zat. Ik weet wel dat deel 25 een doorlooptijd van anderhalf jaar kende...
Deze twee posts van Harry zijn eigenlijk best zielig, maar tegelijkertijd misschien ook wel de redding van deze SC:
NWS / NWS SC#25: Waar iedereen gewoon lekker is met een lading chocolade
NWS / NWS SC#25: Waar iedereen gewoon lekker is met een lading chocolade
Ik schat dat we nu rond de 700 zitten, trouwens. Ik zal het nog eens natellen straks.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet wel bijna de traagste sc van FOK! zijn geweest
En ik denk dat ik het begrijp: waarschijnlijk kon je in het begin nog niet reeksen en heeft yvonne dat op een gegeven moment gedaan toen het wel kon. Vandaar de titel. De nummering vond iemand zeker stom.
Dat was wel leuk ja, met de kaartenactie voor Huub.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:09 schreef Mani89 het volgende:
In 2008 postte ik gewoon nog trouw in het livestream topic van De Gouden Kooi. Dat waren mooie tijden.
Timmmmm was terug op NWS en de helft van alle users kreeg een BAN dus tja, weinig SCquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet meer hoe dat zat. Ik weet wel dat deel 25 een doorlooptijd van anderhalf jaar kende...
Waarvan er 50 in Kingstown zijn hol.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schat dat we nu rond de 700 zitten, trouwens. Ik zal het nog eens natellen straks.
Ik heb maar in 8 gepostquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schat dat we nu rond de 700 zitten, trouwens. Ik zal het nog eens natellen straks.
Dan ben ik blijkbaar eerderquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat word je pas als je op zwart gaat, althans, zo werkt dat schijnbaar
Of je stopt binnenkort met modden en je bent je nu al aan het inlikken bij de zwartenquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar eerderOf het werkt bij mij andersom: toen ik nog zwart was was ik vrolijk en nu ben ik zuur.
Alle levensvreugde is er zeker uitgeperst in 40+?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar eerderOf het werkt bij mij andersom: toen ik nog zwart was was ik vrolijk en nu ben ik zuur.
Ik doe niet aan inlikkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of je stopt binnenkort met modden en je bent je nu al aan het inlikken bij de zwarten
Vandaar dat jij gewoon blauw blijftquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat word je pas als je op zwart gaat, althans, zo werkt dat schijnbaar
Nu je het zegt... zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle levensvreugde is er zeker uitgeperst in 40+?
Hallo, een goedemiddag.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:41 schreef MotherFoker het volgende:
Ik kom hier weer ff gezellig doen, halleu
Ik heb het prima naar mijn zin in blauw, ik zie geen enkele reden om te stoppenquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vandaar dat jij gewoon blauw blijft
Het klopt trouwens niet helemaal. Deel 25 loopt langer door dan de delen die erop volgen. In deel 26 begint het eigenlijk voor het eerst te lijken op de SC die we nu kennen. We zien dan dit soort posts opduiken:quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat moet wel bijna de traagste sc van FOK! zijn geweest
En ik denk dat ik het begrijp: waarschijnlijk kon je in het begin nog niet reeksen en heeft yvonne dat op een gegeven moment gedaan toen het wel kon. Vandaar de titel. De nummering vond iemand zeker stom.
quote:
Hoeft ook niet hoor; lekker doorgaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb het prima naar mijn zin in blauw, ik zie geen enkele reden om te stoppen![]()
(overigens had ik dat ook in zwart, dat terzijde)
Idd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:24 schreef Mani89 het volgende:
In 2008 was Specularium een soort Fylax.
Ben jij ook een FylaxFucker?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:41 schreef MotherFoker het volgende:
Ik kom hier weer ff gezellig doen, halleu
Zijn er ook dingen die niet kankerverwekkend zijn?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik las laatst op het nieuws dat bacon kankerverwekkend is.
Ja, drugsquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die niet kankerverwekkend zijn?
Uhh?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fenacetine heeft alleen maar een negatieve werking op werking van hart bby
Wet is vervallen in juli 2007quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uhh?
http://collegebundel.nl/a(...)tende-geneesmiddelen
Maar jij bent de bio pro. Dus ik kan beter mijn mond houden.
quote:
Denk dat ik rond die tijd hier begon te posten. Zal vanwege die plaatjes geweest zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klopt trouwens niet helemaal. Deel 25 loopt langer door dan de delen die erop volgen. In deel 26 begint het eigenlijk voor het eerst te lijken op de SC die we nu kennen. We zien dan dit soort posts opduiken:
[..]
Gewoon omdat daaromquote:
quote:
quote:
Flapdrol dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
en ik ben felix niet, noem me geen snotneus
Doe dan ook niet zo bijdehand.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
en ik ben felix niet, noem me geen snotneus
vertelquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben nu een Pastafarian jongens.
Ben bekeerd.
quote:
quote:Yasmin23 is als lid ingeschreven bij de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster met voornoemde gegevens.
Het lid heeft verklaard een echte pastafarian te zijn en zo goed mogelijk proberen te leven naar leefregels en de liever-nietjes, zoals onze noedelige pastagod dit heeft benoemd.
Nee zo ver ben ik nog niet. Heb die trouwens ook net gebruikt om eten te maken...quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, foto met een vergiet op je hoofd.
Nope, je hoort nog steeds nergens bij.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
voelde mij altijd zo doelloos zo zonder religie. Alsof ik nergens bij hoorde![]()
Denk dat het nu helemaal goed gaat komen.
quote:Elfletterig is als lid ingeschreven bij de Moskee As Soennah te Zwolle met voornoemde gegevens.
Het lid heeft verklaard een vrome moslim te zijn en zo goed mogelijk proberen te leven naar leefregels en de sharia als enige wet te beschouwen, zoals Allah en zijn profeet Mohammed dit hebben benoemd.
Wel! Bij de kerk van het Vliegend Spaghetti monster.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, je hoort nog steeds nergens bij.
Alleen bij mijquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, je hoort nog steeds nergens bij.
Ik hou wel van Yasmin hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:10 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het vrij amusant wanneer Yasmin madpanda wordt door David.
quote:
quote:
Yepquote:
En dan gaat het ook nog over die Portugese hommelquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
Hebben ze weer een hele berg kutkinderen bij DWDD.
quote:
Altijd tochquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat je meedoet met Movember.
Houd jij wel van een lekker stukje vlees sp3c?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:13 schreef sp3c het volgende:
niet geklikt maar als het over vlees gaat dan zal het wel lekker zijn
Te laatquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kom er nu aan. Houd even wat over
quote:
goed dat je het zelf steeds zegt...quote:
Gewoon wat suiker bij doenquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
goed dat je het zelf steeds zegt...
ik niet trouwens, ik ben zuur zoals eerder al gemeld dit topic.
Neequote:Op dinsdag 3 november 2015 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe die walgelijke PI eens uit joh, mafketel.
Meen ik wel, vind er echt niks aan. Onsmakelijk ventje.quote:
D1v4d schat jou waarschijnlijk op 14, zijn inschattingsvermogen kennendequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mag dat gewoon omdat ik al oud ben.
Dat is dan geen compliment iigquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
D1v4d schat jou waarschijnlijk op 14, zijn inschattingsvermogen kennende
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fokkehquote:
Oh dan moet ik mijn playstation weer online gooien en dan krijg ik eerst weer updates en zo. Morgen maar even kijken.quote:
Gewoon torrents.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dan moet ik mijn playstation weer online gooien en dan krijg ik eerst weer updates en zo. Morgen maar even kijken.
Ok, groetjes.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
ik zit man with the golden gun te kijken, reclame nu
Nee op de laptop is kut en mijn gamepc ligt nog steeds uitelkaar. Dus ik check hem wel even op de playstation.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had mn oma kunnen zijn verdomme.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
ik stam nog uit de tijd van de batavieren joh.
zonder grappen, met Fylax had het wel gekund. Als iedereen in het rijtje optijd geneukt en een kind ter wereld heeft gebracht.quote:
Open topic en zie meteen deze oogaids van jouquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
zonder grappen, met Fylax had het wel gekund. Als iedereen in het rijtje optijd geneukt en een kind ter wereld heeft gebracht.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Open topic en zie meteen deze oogaids van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alsof fokkers neukenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
zonder grappen, met Fylax had het wel gekund. Als iedereen in het rijtje optijd geneukt en een kind ter wereld heeft gebracht.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]Gekke Deef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog steeds boos dat je mij dezelfde leeftijd als Fylax schatte.
hehehehe.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Gekke Deef.
Ben nog steeds boos dat je mij dezelfde leeftijd als Fylax schatte.
Ja want daar wordt je lelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want daar wordt je lelijk.badumts.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja want daar wordt je lelijk.Roep je henk nou voor die spelfout of wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat wou je doen dan? jezelf opblazen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt schattig dat je denkt een eigen wil te hebben.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan? jezelf opblazen?
Laadt me lekker joh, flapdrol.quote:
lijkt beetje disco achtig maar dan met een twist zegmaarquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
Niet geklikt, ik houd alleen van disco.
ja tuurlijk. ik ben te oud voor die shit denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt beetje disco achtig maar dan met een twist zegmaar
72 fokkers dusquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Krijg je daar ook 72 maagdelijke jongetjes?
Meer jouw ding?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk. ik ben te oud voor die shit denk ik.
[..]
Ja want daar wordt je lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles beter dan "Waar de dagen alweer lengen".quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
Henk voelt zich echt thuis met deze TT.
Dank.quote:
Toen was iedereen tenminste nog vrolijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles beter dan "Waar de dagen alweer lengen".
Nu nog steeds hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was iedereen tenminste nog vrolijk.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze act is nogal doorzichtig.
Oh vergeten. Even kijken. Van de RR heb ik toch al de helft gemist. Dat kijk ikwel terug.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
Vier donkere kale mannen aan één tafel bij RTL Late Night. Onder wie eindbaas Seal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |