Terug naar POL jijquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:44 schreef Drugshond het volgende:
Definitie van eigen volk rammelt aan alle kanten.
Opleiding: Biologie & Medisch Laboratoriumonderzoekquote:
Wat ben jij voor een FBI drugshond danquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Opleiding: Biologie & Medisch Laboratoriumonderzoek
Aantal posts: 18.559 (gemiddeld 140 per dag)
---------------------------------------
Que ?
Oud moderator.... en een goeie ook nog.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een FBI drugshond dan
Als je zo goed bent waarom ben je nu niet meer blauw danquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oud moderator.... en een goeie ook nog.
Heb ik de tijd niet meer voor.... was leuk geweest. Bla bla. Pro deo kan ik mijn tijd beter verzieken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je zo goed bent waarom ben je nu niet meer blauw dan
wat een topickiller blijkt dit te zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb ik de tijd niet meer voor.... was leuk geweest. Bla bla. Pro deo kan ik mijn tijd beter verzieken.
Vonden anderen dat ook?quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oud moderator.... en een goeie ook nog.
Al naar buiten gekeken? Prachtig weer!quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je zonnebril even af joh, gekkenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |