Terug naar POL jijquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:44 schreef Drugshond het volgende:
Definitie van eigen volk rammelt aan alle kanten.
Opleiding: Biologie & Medisch Laboratoriumonderzoekquote:
Wat ben jij voor een FBI drugshond danquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Opleiding: Biologie & Medisch Laboratoriumonderzoek
Aantal posts: 18.559 (gemiddeld 140 per dag)
---------------------------------------
Que ?
Oud moderator.... en een goeie ook nog.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een FBI drugshond dan
Als je zo goed bent waarom ben je nu niet meer blauw danquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oud moderator.... en een goeie ook nog.
Heb ik de tijd niet meer voor.... was leuk geweest. Bla bla. Pro deo kan ik mijn tijd beter verzieken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je zo goed bent waarom ben je nu niet meer blauw dan
wat een topickiller blijkt dit te zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb ik de tijd niet meer voor.... was leuk geweest. Bla bla. Pro deo kan ik mijn tijd beter verzieken.
Vonden anderen dat ook?quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oud moderator.... en een goeie ook nog.
Al naar buiten gekeken? Prachtig weer!quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je zonnebril even af joh, gekkenhuis.
Nee, over oud-NWS-mod Drugshond.quote:
Niet met de gordijnen dicht zittenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al naar buiten gekeken? Prachtig weer!
Ik ben aan het werk met de gordijnen openquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet met de gordijnen dicht zitten.
Wat staat hier, Triggershot?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets zoals jij met de gordijnen dicht vriend
Toen kwamen de beroemde 2 dagen.quote:Op zondag 20 april 2008 00:24 schreef Drugshond het volgende:
We zoeken nog een [NWS]-modje.... moet wel een beetje boel stevig in zijn schoenen staan.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen kwamen de beroemde 2 dagen.
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 18:28 schreef rudedeltadude het volgende:
Volgens mij is dit kwalitief en inhoudelijk de meest hoogstaande SC
Gefeliciteerd NWS
Getrouwd met een moslima en geïntegreerd in de joodse versie van de Islamquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dat eerste topic is echt geweldig, trouwens.
Wat is er eigenlijk gebeurd met zoalshetis?
Tussen 9 en 11 wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben tenminste gewoon duidelijk.
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Getrouwd met een moslima en geïntegreerd in de joodse versie van de Islam
Zelfs toen was sp3c er al, die man moet inmiddels wel tegen de 100 aanlopen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
Sterker nog, Drugshond is degene die deze onvolprezen SC heeft gestart...
NWS / [NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.
Harry was ook in deel 1 aanwezig. Ik zelf ook.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs toen was sp3c er al, die man moet inmiddels wel tegen de 100 aanlopen.
quote:
En hij zit nu in POL, vuile overloper dat het is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegen Drugshond zeggen dat hij terug moet naar POL is geschiedvervalsing. Ken je klassiekers.
Dit intrigreert me wel. Op wie of wat slaat datquote:Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
Dat moet je Drugshond vragen; die heeft de bewuste OP geschreven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit intrigreert me wel. Op wie of wat slaat dat
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:09 schreef Mani89 het volgende:
In 2008 postte ik gewoon nog trouw in het livestream topic van De Gouden Kooi. Dat waren mooie tijden.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Yes!! eindelijk word het weer de moeite om dit circus te volgen![]()
![]()
![]()
![]()
Vol met levensvreugde, wat is er eigenlijk veranderd in al die jaren?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry was ook in deel 1 aanwezig. Ik zelf ook.![]()
In deel 2 zien we een heel blije timmmmm opduiken:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |