Die ouwequote:Op dinsdag 3 november 2015 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer doet er een dansje om.
Dit wordt teveel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Moest hij dan niet een mod bevredigen zo ging dat wel enkele jaren geleden hé?
Waar zijn de mods gebleven?
Je mocht niet kiezen overigens, zij kozen zelf nml.
Je krijgt dan een afspraak achter een station met een mod, de vraag is altijd wie is het?
Daarna ontmoet je die mod, en dan gaat de broek uit, of van de mod of van jou, hangt ervan af wie het is een man of vrouw, jij, hij/zij...
Nou ja sterkte gewenst, kan alleen zeggen bij mij viel het enorm mee toen.
Kon een week niet meer normaal lopen maar ach?
Dat heb je er wel voor over toch?
Fokken!
johannes offert zich opquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Moest hij dan niet een mod bevredigen zo ging dat wel enkele jaren geleden hé?
Waar zijn de mods gebleven?
Je kunt het aan echt!quote:
Ben even sprakeloos nu.quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je kunt het aan echt!
Kijk maar hoeveel fokkers jou voorgingen ook zij posten nog steeds!
Ik geloof dat je bij een miljoen posts met de baas naar bed mag!
Nou dat is natuurlijk het toppunt, in een limousine halen ze je op, en dan ga je naar een hotel,..
Danny ligt dan natuurlijk al pontificaal bloot te zijn in een gouden bad, en dan mag je hem verwennen!
Vind hij leuk!
Waarom denk je anders dat mensen zoveel posten op een dag!quote:
Ik begrijp dat niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat mensen zoveel posten op een dag!
Men wil die miljoen bereiken!
Duhuh!
Heey jij wilt toch ook de koning in je bed!quote:
Blijf dan maar gewoon in en uitademen.quote:
Waar dan wel deze is net zo leukiequote:
Die tijd is geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heey jij wilt toch ook de koning in je bed!
Dan maken we dezen gewoon den baggerquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waar dan wel deze is net zo leukie
CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #2 Bon Apetitquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waar dan wel deze is net zo leukie
Draai nog wat muziek hier. http://radio49.nl/listen.plsquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Blijf dan maar gewoon in en uitademen.
Durf je niet?quote:
Nah niks aan!quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #2 Bon Apetit
flikker op met je spam manquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Draai nog wat muziek hier. http://radio49.nl/listen.pls
Nee, maar het heeft totaal niks met dit topic te maken, daarbij wou radio49 graag weg uit ONZ dus lekker weg laten blijven die stakkersquote:
Nou geweldig, heb of durf je ook te praten? of zet je gewoon een playlist op en noem je dat radio maken?quote:
Waarom kom je dan nog langs bij een rel?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft totaal niks met dit topic te maken, daarbij wou radio49 graag weg uit ONZ dus lekker weg laten blijven die stakkers
Wie zegt datquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Waarom kom je dan nog langs bij een rel?
Ach, praten tussen deze nummers is irritant en daar moet je het met doen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou geweldig, heb of durf je ook te praten? of zet je gewoon een playlist op en noem je dat radio maken?
Oke!quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ach, praten tussen deze nummers is irritant en daar moet je het met doen.
Tetten zijn niet vies.quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:27 schreef zhe-devilll het volgende:
voel me ineens misselijk...viezerik!
Hoezo? 3 mooie vrouwen die knuffelen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:27 schreef zhe-devilll het volgende:
voel me ineens misselijk...viezerik!
Ik wil ze niet zien ik heb ze zelf wel!quote:
Kijk je vaak in de spiegel?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik wil ze niet zien ik heb ze zelf wel!
Dat kan je wel beweren ja, doe posten dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik wil ze niet zien ik heb ze zelf wel!
Je vindt dit ook leuk?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Dezen topiek ging soberso toch nergens over.
[ afbeelding ]
Ik kijk gewoon naar beneden!quote:
doet me niks, maar we hadden over je tettenquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je vindt dit ook leuk?
[ afbeelding ]
Ja?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
doet me niks, maar we hadden over je tetten
Was je dronken schavuit?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:37 schreef PP_Sound het volgende:
Heb ook nog al mij haren afgeschoren, het is echt een dramp nu wanneer ik in spiegel kijk.
Hallo we zijn niet mogool!??????quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:38 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Nee, maar ga eens je tetten posten dan
Ik had nieuwe tondeuse en wilde bepaald kapsel maken, dat lukte niet zo goed en toen heb ik besloten om nieuw haar te nemen.quote:
Je bent dus stiekem een jongentje he,quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hallo we zijn niet mogool!??????
Daar kun je echt met lachen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hallo we zijn niet mogool!??????
Duurt een maandje ofzo, maar als je flink rukt groeit het sneller hé?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik had nieuwe tondeuse en wilde bepaald kapsel maken, dat lukte niet zo goed en toen heb ik besloten om nieuw haar te nemen.
Alsof jij geen vrouw bent!quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:40 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je bent dus stiekem een jongentje he,![]()
Snap je wel, dat verklaart je plaatjes die post.
Omdat dit onz nachtbagger is misschienquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alsof jij geen vrouw bent!
Je kunt duizend plaatjes hier posten met allerlei intieme delen zegt nog niks!
Daarbij waarom zou iemand zo achterlijk zijn om dat te doen?
Het groeit weer goed aan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Duurt een maandje ofzo, maar als je flink rukt groeit het sneller hé?
Baardgroei idem
Hier kadootje voor jou!quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Omdat dit onz nachtbagger is misschien
Zie je wel!quote:
Vertel jij het maar ik weet het nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe blijft dit zitten, vast vastgemaakt met ene lintje aan het rughaarbegroeisel
Wat moet je daarmee?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hier kadootje voor jou!
[ afbeelding ]
Voor jouquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Omdat dit onz nachtbagger is misschien
tja dat weet ik dus ook nietquote:
Dank U, ik zou nog beter slapen als die bumpers van jou zouden zijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Voor jou
[ afbeelding ]
Kun je tenminste slapen!
Wel een liev hondjen, ik ga eens slapen en ga over je tetten fantaseren.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben speciaal voor jou muziek aan het draaien nu.
Ze gelijken aardigquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dank U, ik zou nog beter slapen als die bumpers van jou zouden zijn
Dank Uquote:
Niks ventiel alles puur des naturellesquote:Op dinsdag 3 november 2015 03:55 schreef PP_Sound het volgende:
Die grote tieten ga ik altijd ventieltje zoeken.
Kom je er wel mee verder zo?quote:
Ik ben al klaar jaquote:
quote:
quote:
Welke muzaki?quote:
Wat een kut nummer, nu lig ik wakker.quote:
Dat doe ik graag voor jequote:Op dinsdag 3 november 2015 04:13 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wat een kut nummer, nu lig ik wakker.
Hoe zit het met de zwaartekracht dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Niks ventiel alles puur des naturelles
Hoe zit dat met die van jou dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 04:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoe zit het met de zwaartekracht dan?
*Valt om nu*quote:
Ik stijg regelmatig op en zweef dan wat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 04:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die van jou dan?
quote:
Aan beide heren geef ik een TR.quote:
Jij doe aan godslastering dat verdient pas een TR.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Aan beide heren geef ik een TR.
Helaas doe ik niet aan TR's geven, want dat vind ik zielige verklikkerij. Vandaar dat het blijft bij een waarschuwing!
Zij zegt altijd Pausgod dus wat wil jequote:Op dinsdag 3 november 2015 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij doe aan godslastering dat verdient pas een TR.
KAUAIGODIN![]()
![]()
echte mongool deze mannetjequote:Op dinsdag 3 november 2015 17:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Helaas doe ik niet aan TR's geven, want dat vind ik zielige verklikkerij. Vandaar dat het blijft bij een waarschuwing!
Wat ben je tock ook een kneusquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2015 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoi ik ben Guus en ik hou ervan om mensen te bannen omdat ik me dan beter voel
Nee hoor. Derhalve:quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 11:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sukkeltje ben je ook he manmanman
quote:Op woensdag 4 november 2015 11:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sukkeltje ben je ook he manmanman
kloonsquote:
quote: