quote:Op maandag 2 november 2015 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou gehaktbal eten met Myrr, mokkataart dan weer niet. Ranzig
Té laat.quote:
Over een paar weken, maar wat heeft dat met eten te maken? Ikzelf ben hier de keukenprinses.quote:Op maandag 2 november 2015 15:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je vrouw naar Nederland komt.
Vieze misgunners.quote:Op maandag 2 november 2015 15:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet verklappen. Ben een misgunner.![]()
Nee, maar sowieso sommige dingen zijn vanzelfsprekend.
Maar als ze het er steeds over hebben tegen je. Lijkt me wel vervelend als ik een nicht heb of nichtje dat begint te vertellen hoe ze de hele dag rondneukt via tinder, zou ik er gauw klaar mee zijn.quote:
Pas op voor torens. Die zijn nogal fataal voor vele prinsessen. Maar gaat er dan ook gestreden worden om de positie van eerste kok denk je als ze naar hier komt?quote:Op maandag 2 november 2015 15:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Over een paar weken, maar wat heeft dat met eten te maken? Ikzelf ben hier de keukenprinses.
Ik zeg er tot op zekere hoogte iets van, of lul er gewoon een ander onderwerp overheen. Zaten vaak op terras en dan was het ieder half uur 'Die chick ken ik van Tinder.'quote:Op maandag 2 november 2015 15:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vieze misgunners.
[..]
Maar als ze het er steeds over hebben tegen je. Lijkt me wel vervelend als ik een nicht heb of nichtje dat begint te vertellen hoe ze de hele dag rondneukt via tinder, zou ik er gauw klaar mee zijn.
Mokkataart is ook lekker. Sowieso als zwangere vrouw vind je veel dingen wel extra lekker ineens volgensmij.quote:Op maandag 2 november 2015 15:34 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Mokkataart was een craving van gisteravond. Tweede keer in mijn leven dat ik het at. Voor Albert Heijn standaarden prima te doen, denk ik.
over wie gaat die?quote:Op maandag 2 november 2015 15:36 schreef Neverknown het volgende:
Catkiller lees me sign, met je grote bek.
Die sig gaat uit van een frisse meid, een herpes lip is dat per definitie niet. Nu wil ik niet zeggen dat je die hebt, maar in catkillers beleving is het wel zo.quote:Op maandag 2 november 2015 15:36 schreef Neverknown het volgende:
Wij zijn niet zo van de strijd, trouwens, mijn ervaring is dat meiden het schitterend vinden als je voor ze kookt.quote:Op maandag 2 november 2015 15:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pas op voor torens. Die zijn nogal fataal voor vele prinsessen. Maar gaat er dan ook gestreden worden om de positie van eerste kok denk je als ze naar hier komt?
Zit mobiel dus zie geen reet, met je vieze soabek.quote:Op maandag 2 november 2015 15:36 schreef Neverknown het volgende:
Goede post. Het is een Aziaat, Aziaten koken hoe dan ook beter en je kunt haar echt niet die meuk van hier voorschotelen. Beter sta je je plek af en laat je haar koken.quote:Op maandag 2 november 2015 15:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Pas op voor torens. Die zijn nogal fataal voor vele prinsessen. Maar gaat er dan ook gestreden worden om de positie van eerste kok denk je als ze naar hier komt?
Ja, Nederlandse meiden. Aziaten hoeven al dat verwerkte voer van hier niet, en terecht. M'n stiefmoeder heeft geloof ik nog nooit gegeten wat mijn pa kookt (al kan hij wel lekker koken). Beter Aziatische gerechten gewoon.quote:Op maandag 2 november 2015 15:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo van de strijd, trouwens, mijn ervaring is dat meiden het schitterend vinden als je voor ze kookt.
quote:Op maandag 2 november 2015 15:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die sig gaat uit van een frisse meid, een herpes lip is dat per definitie niet. Nu wil ik niet zeggen dat je die hebt, maar in catkillers beleving is het wel zo.
Ik ben een frisse meid, ik rook en drink niet.quote:Op maandag 2 november 2015 15:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit mobiel dus zie geen reet, met je vieze soabek.
Maar als het niet jouw zaken zijn, wat ik begrijp. Zouden het niet je zaken moeten worden als al die ellende toch al bij jou thuis dreigt te komen, zou ik zeggen dat het we degelijk je zaken worden. Snel de kop af bijten, die onzin.quote:Op maandag 2 november 2015 15:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zeg er tot op zekere hoogte iets van, of lul er gewoon een ander onderwerp overheen. Zaten vaak op terras en dan was het ieder half uur 'Die chick ken ik van Tinder.'
Probeerde ook een keer een Tinder/ex/fuckgirl/iets waar hij verliefd op was maar waar veel drama mee was ontstaan bij mij thuis uit te nodigen. Neen. Ik hoef geen meisjes over de vloer die het voor elkaar krijgen om hem tijdens een dik feest al drie uur voor sluitingstijd te laten vertrekken omdat ze zelf niets te doen had.
Dit klopt.quote:Op maandag 2 november 2015 15:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo van de strijd, trouwens, mijn ervaring is dat meiden het schitterend vinden als je voor ze kookt.
Moet eerst worden vastgesteld door een dokter, want je zou wel hiv kunnen hebben zonder dat je het weet.quote:Op maandag 2 november 2015 15:40 schreef Catkiller het volgende:
Ik rook en ik drink ook niet, en ik heb geen herpes. Ik win!!!!!!
Klopt, er is een wereld open gegaan voor me. Doe zelfs suiker in m'n thee en ik eet Nutella. Uit de pot. Gek genoeg ben ik (nog) niet dik geworden.quote:Op maandag 2 november 2015 15:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mokkataart is ook lekker. Sowieso als zwangere vrouw vind je veel dingen wel extra lekker ineens volgensmij.
De voedselkwaliteit in België is uitstekend en ik kan redelijk internationaal koken, maar als zij ook wil koken dan vind ik dat prima natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 15:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goede post. Het is een Aziaat, Aziaten koken hoe dan ook beter en je kunt haar echt niet die meuk van hier voorschotelen. Beter sta je je plek af en laat je haar koken.
Ho ho ik zeg niets, ik zeg enkel in catkillers beleving, ik heb niet mijn eigen mening gegeven. Ik weet niet of je een frisse meid bent, en het kan me vrij weinig schelen omdat ik al verliefd ben.quote:Op maandag 2 november 2015 15:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een frisse meid, ik rook en drink niet.
Aidsverzamelaars dat jullie zelf zijn.
Heb altijd meegekregen dat het vlees in België minder is door steekproeven, niet dat het in Nederland beter zal zijn want hier komt ook vaak genoeg weer iets naar boven, hierdoor heb ik het vlees afgezworen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
De voedselkwaliteit in België is uitstekend en ik kan redelijk internationaal koken, maar als zij ook wil koken dan vind ik dat prima natuurlijk.
Ja veel romantischer als je met dikke Petra bent getrouwd die je hebt leren kennen toen je haar stond te vingeren bij de bar in het plaatselijke café waar al de kneuquote:Op maandag 2 november 2015 15:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar als het niet jouw zaken zijn, wat ik begrijp. Zouden het niet je zaken moeten worden als al die ellende toch al bij jou thuis dreigt te komen, zou ik zeggen dat het we degelijk je zaken worden. Snel de kop af bijten, die onzin.
Tinder en spul, maakt wel veel kapot eigenlijk... De onschuldige verhalen over hoe twee geliefde elkaar ontmoeten op een station of een klein dorpscafeetje zijn compleet verdwenen. Als ze over 30 jaar kinderen krijgen hebben ze elkaar op tinder, FOK!, badoo, grindr, of weet ik waar ontmoet.
Ja ach we hebben wel duidelijk gemaakt dat we geen scharrels over de vloer hoeven, dat brengt een rare onnatuurlijke vibe in de groep. Vastgeroeste vriendinnetjes zijn wel welkom maar daar doen ze nog niet aan.quote:Op maandag 2 november 2015 15:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar als het niet jouw zaken zijn, wat ik begrijp. Zouden het niet je zaken moeten worden als al die ellende toch al bij jou thuis dreigt te komen, zou ik zeggen dat het we degelijk je zaken worden. Snel de kop af bijten, die onzin.
Tinder en spul, maakt wel veel kapot eigenlijk... De onschuldige verhalen over hoe twee geliefde elkaar ontmoeten op een station of een klein dorpscafeetje zijn compleet verdwenen. Als ze over 30 jaar kinderen krijgen hebben ze elkaar op tinder, FOK!, badoo, grindr, of weet ik waar ontmoet.
En ik ben een vrouw dus ik win sws. Want jij hebt minder keuze dan mij.quote:Op maandag 2 november 2015 15:40 schreef Catkiller het volgende:
Ik rook en ik drink ook niet, en ik heb geen herpes. Ik win!!!!!!
Ooh dat doe ik nu ook al suiker veel. Alleen als je zwanger bent schijnt het inderdaad nog 10 x zo erg te worden. Eten is dan echt even je passie en je leven volgensmij.quote:Op maandag 2 november 2015 15:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt, er is een wereld open gegaan voor me. Doe zelfs suiker in m'n thee en ik eet Nutella. Uit de pot. Gek genoeg ben ik (nog) niet dik geworden.
Vrijwel onmogelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 15:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Moet eerst worden vastgesteld door een dokter, want je zou wel hiv kunnen hebben zonder dat je het weet.
Ik vind het vlees beter hier. Stukken beter zelfs, maar ik eet de helft van de week vegetarisch.quote:Op maandag 2 november 2015 15:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb altijd meegekregen dat het vlees in België minder is door steekproeven, niet dat het in Nederland beter zal zijn want hier komt ook vaak genoeg weer iets naar boven, hierdoor heb ik het vlees afgezworen.
Waar heb ik keuze voor nodig dan? Ik was niet ongewild op mijn 23ste. Misschien moet je eens naar buiten gaan en van die bank af komen als je toch zo veel keus hebt.quote:Op maandag 2 november 2015 15:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
En ik ben een vrouw dus ik win sws. Want jij hebt minder keuze dan mij.
Volgens mij, zit je vol met frustratie.quote:Op maandag 2 november 2015 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja veel romantischer als je met dikke Petra bent getrouwd die je hebt leren kennen toen je haar stond te vingeren bij de bar in het plaatselijke café waar al de kneu
quote:Op maandag 2 november 2015 15:45 schreef Myrr het volgende:
Ik probeer me in te houden met eten, is ook de eerste zes maanden wel gelukt, afgelopen maand wat minder, maargoed, de weegschaal en spiegel zeggen me dat het wel kan. Gelukkig wordt mijn maag geplet en past er amper iets in, deze gehaktbal en stukje taart zijn genoeg voor de aankomende zes uur. Maagzuur ftw.
Vraag me wel af, of ze niet gewoon hartstikke leeg van binnen zijn met dat soort capriolen. En ik snap echt niet waarom die bij jullie thuis moeten komen, die neukertjes.quote:Op maandag 2 november 2015 15:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach we hebben wel duidelijk gemaakt dat we geen scharrels over de vloer hoeven, dat brengt een rare onnatuurlijke vibe in de groep. Vastgeroeste vriendinnetjes zijn wel welkom maar daar doen ze nog niet aan.
Je zit nu op je 30e anders als single zuur te wezen op FOK! dus vraag me af waar het mis is gegaan.quote:Op maandag 2 november 2015 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar heb ik keuze voor nodig dan? Ik was niet ongewild op mijn 23ste. Misschien moet je eens naar buiten gaan en van die bank af komen als je toch zo veel keus hebt.
Hmm slimme keuze.quote:Op maandag 2 november 2015 15:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vind het vlees beter hier. Stukken beter zelfs, maar ik eet de helft van de week vegetarisch.
Nou was 1 keer toevallig omdat ze in de stad waren en wij hier zaten met zijn allen, hij vroeg of ze mee kon. Nou. Nee dus.quote:Op maandag 2 november 2015 15:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vraag me wel af, of ze niet gewoon hartstikke leeg van binnen zijn met dat soort capriolen. En ik snap echt niet waarom die bij jullie thuis moeten komen, die neukertjes.
catkiller heeft dinnetje hoorquote:Op maandag 2 november 2015 15:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je zit nu op je 30e anders als single zuur te wezen op FOK! dus vraag me af waar het mis is gegaan.
En ik zie wel wanneer ik mijn kansen benut. Het heeft allemaal geen haast, ben namelijk niet wanhopig.
Daardoor voel ik mijzelf pas echt leven.quote:Op maandag 2 november 2015 15:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Volgens mij, zit je vol met frustratie.
Bij geval van leegheid kom je na chick 5 toch wel erachter dat het het niet gaat vullen, bij geen zin hebben vraag ik me af waarom je uberhaupt nog moeite doet om er een te ontmoeten. Hij zoekt wel.quote:Op maandag 2 november 2015 15:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou was 1 keer toevallig omdat ze in de stad waren en wij hier zaten met zijn allen, hij vroeg of ze mee kon. Nou. Nee dus.
Bij hem is het wel leegheid, bij die ander gewoon geen zin hebben om tijd te investeren in een vriendin.
Sommige jongetjes doen alles voor beetje seks.quote:Op maandag 2 november 2015 15:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bij geval van leegheid kom je na chick 5 toch wel erachter dat het het niet gaat vullen, bij geen zin hebben vraag ik me af waarom je uberhaupt nog moeite doet om er een te ontmoeten. Hij zoekt wel.
Nu moet ze weer iets nieuws verzinnen.quote:
Boos zijn is een grote drijfveer, net als seksuele verlangens. Alleen vullen sommige dat verkeerd in, de een raakt gefrustreerd en de ander zet het om in een soort van energie. Bijvoorbeeld sporters die steeds beter presteren omdat ze niet willen verliezen van de ander.quote:Op maandag 2 november 2015 15:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daardoor voel ik mijzelf pas echt leven.
'' Ze zal wel lelijk zijn, en kan hem niet plezieren'' anders zat hij hier niet zijn tijd te verdoen in het zuur wezen''quote:Op maandag 2 november 2015 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu moet ze weer iets nieuws verzinnen.
Snap ik niet, niet als je gewoon kan rukken als een god met 15 seconden zoekwerk....quote:Op maandag 2 november 2015 15:49 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Sommige jongetjes doen alles voor beetje seks.
quote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ho ho ik zeg niets, ik zeg enkel in catkillers beleving, ik heb niet mijn eigen mening gegeven. Ik weet niet of je een frisse meid bent, en het kan me vrij weinig schelen omdat ik al verliefd ben.
Alleen tegen mensen die het verdienen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Maar jij voelt je dus in leven, als je kan gefrustreerd kan zijn tegen andere op het internet? Nouja ieder zijn ding.
Nou nou nou.quote:
Sommige jongetjes hebben het nodig voor hun ego anders voelen ze zich een beetje een zielenpietquote:Op maandag 2 november 2015 15:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Snap ik niet, niet als je gewoon kan rukken als een god met 15 seconden zoekwerk....
Hoe ga je te werk om dit te bepalen?quote:Op maandag 2 november 2015 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen die het verdienen.
Eerste wil wel graag, die zit in de knoop. Zei een tijdje terug dat hij echt wat wij hebben (vriend en ik), maar heeft altijd van die makkelijke meiden waar altijd iets mis mee is (in haar gedraging), van die borderliners die spelletjes spelen en hij wordt veel te snel verliefd.quote:Op maandag 2 november 2015 15:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bij geval van leegheid kom je na chick 5 toch wel erachter dat het het niet gaat vullen, bij geen zin hebben vraag ik me af waarom je uberhaupt nog moeite doet om er een te ontmoeten. Hij zoekt wel.
Zijn er niet ook vrouwen die neuken met mannen om meer eigenwaarde te krijgen? Helaas ben ik bang dat seks met zo'n instelling nooit echt tot iets kan leiden maar ach wie ben ik.quote:Op maandag 2 november 2015 15:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Sommige jongetjes hebben het nodig voor hun ego anders voelen ze zich een beetje een zielenpiet
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 15:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zijn er niet ook vrouwen die neuken met mannen om meer eigenwaarde te krijgen?
Hoop het voor je, want blijkbaar word je er zwaar in betrokken. Ben blij dat ik 0.0% contact heb met mijn neefje, denk niet eens dat hij weet hoe ik uit zie.quote:Op maandag 2 november 2015 15:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Eerste wil wel graag, die zit in de knoop. Zei een tijdje terug dat hij echt wat wij hebben (vriend en ik), maar heeft altijd van die makkelijke meiden waar altijd iets mis mee is (in haar gedraging), van die borderliners die spelletjes spelen en hij wordt veel te snel verliefd.
Die andere is gewoon te lui en heeft nog geen zin om zich te binden.
Goed, komt allemaal vanzelf wel.
Ja, die zijn er er ook zeker wel.quote:Op maandag 2 november 2015 15:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zijn er niet ook vrouwen die neuken met mannen om meer eigenwaarde te krijgen? Helaas ben ik bang dat seks met zo'n instelling nooit echt tot iets kan leiden maar ach wie ben ik.
Je favoriete toetje.quote:Op maandag 2 november 2015 15:53 schreef Myrr het volgende:
Maargoed, wat is deze R&P.
Even luchtige dingen.
Waarom vrees ik ervoor dat dimma dit ook denkt....quote:Op maandag 2 november 2015 15:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, die zijn er er ook zeker wel.
Sommige jongetjes denken van wel.
Nou, niet zwaar, ik krijg er alleen aardig wat info over, en zeg soms wel van Tsja moet je dan niet eens op zoek naar een ander soort vrouwen en niet vrouwen die zich met twee wijntjes al plat laten dekken, maar meer kan en ga ik er niet van zeggen hoor.quote:Op maandag 2 november 2015 15:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoop het voor je, want blijkbaar word je er zwaar in betrokken. Ben blij dat ik 0.0% contact heb met mijn neefje, denk niet eens dat hij weet hoe ik uit zie.
Van wie heb je dat rijmpje gestolen? Altijd op elkaars lip zitten is niet leuk en daarom ben ik gezellig met jou aan het FOK!ken. En als ik dan weer van FOK! ga waardeer ik haar nog net een beetje meer omdat ze geen debiel is zoals sommige andere vrouwen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
'' Ze zal wel lelijk zijn, en kan hem niet plezieren'' anders zat hij hier niet zijn tijd te verdoen in het zuur wezen''
aub
sommige jongetjes leven in een waanquote:Op maandag 2 november 2015 15:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom vrees ik ervoor dat dimma dit ook denkt....Die jongen word kapot gemaakt door het internet.
Je scoort zelf natuurlijk wel en hebt een degelijke relatie?quote:Op maandag 2 november 2015 15:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoop het voor je, want blijkbaar word je er zwaar in betrokken. Ben blij dat ik 0.0% contact heb met mijn neefje, denk niet eens dat hij weet hoe ik uit zie.
Mokkataart ben ik zat voorlopig, maar ik heb geen favoriete gerechten. Heel veel dingen zijn heel erg lekker.quote:
ja beetje vreemd altijd, van die mensen die denken dat je maar 24/7 shit samen met je vriendin moet doenquote:Op maandag 2 november 2015 15:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van wie heb je dat rijmpje gestolen? Altijd op elkaars lip zitten is niet leuk en daarom ben ik gezellig met jou aan het FOK!ken. En als ik dan weer van FOK! ga waardeer ik haar nog net een beetje meer omdat ze geen debiel is zoals sommige andere vrouwen.
Gewoon op mijn gevoel af gaan. Ik heb een hele goede mensenkennis hier op FOK!.quote:Op maandag 2 november 2015 15:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe ga je te werk om dit te bepalen?
Momenteel heb ik wel een meid waar ik vaker mee afspreek, of het wat word weet ik niet. Op zijn minst hou ik er een goeie vriendschap aan over. Verder neuk ik niet rond en voel ik me op seksueel gebied wel prima, het enige waar ik last van heb is dat het leven nogal veel lijkt op een melodie die elke keer hetzelfde is, maar dit is het lot van iedere arbeider.quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je scoort zelf natuurlijk wel en hebt een degelijke relatie?
Dat is waar. Jij noemt je opblaaspop een vriendin vandaar ik zulk een opmerking maakte.quote:Op maandag 2 november 2015 15:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van wie heb je dat rijmpje gestolen? Altijd op elkaars lip zitten is niet leuk en daarom ben ik gezellig met jou aan het FOK!ken. En als ik dan weer van FOK! ga waardeer ik haar nog net een beetje meer omdat ze geen debiel is zoals sommige andere vrouwen.
Nee, ligt aan je eigen instelling ook.quote:Op maandag 2 november 2015 15:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Momenteel heb ik wel een meid waar ik vaker mee afspreek, of het wat word weet ik niet. Op zijn minst hou ik er een goeie vriendschap aan over. Verder neuk ik niet rond en voel ik me op seksueel gebied wel prima, het enige waar ik last van heb is dat het leven nogal veel lijkt op een melodie die elke keer hetzelfde is, maar dit is het lot van iedere arbeider.
Ik vind chocolade pudding altijd erg chemisch smaken, maar vanille wel prima te doen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mokkataart ben ik zat voorlopig, maar ik heb geen favoriete gerechten. Heel veel dingen zijn heel erg lekker.
Misschien iets gekozen wat niet bij me past.. Maar goed ik vind er wel een antwoord op.quote:Op maandag 2 november 2015 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ligt aan je eigen instelling ook.
ja waar is de lobiquote:
Nog geen gezamenlijke facebook?quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beetje vreemd altijd, van die mensen die denken dat je maar 24/7 shit samen met je vriendin moet doen
moet er niet aan denken
Ze heeft wel perfecte lippen in ieder geval.quote:Op maandag 2 november 2015 15:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat is waar. Jij noemt je opblaaspop een vriendin vandaar ik zulk een opmerking maakte.
Dat is toch wel een van de meest kansloze dingen ooit.quote:Op maandag 2 november 2015 15:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nog geen gezamenlijke facebook?
Oh ja, zeker 2 van die lijntjes.....quote:Op maandag 2 november 2015 15:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft wel perfecte lippen in ieder geval.
Compleet verpest door de porno op het web.quote:Op maandag 2 november 2015 15:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom vrees ik ervoor dat dimma dit ook denkt....Die jongen word kapot gemaakt door het internet.
Natuurlijk wel, en die staat gelinkt aan de email dpenzijnvriendin@hotmail.comquote:Op maandag 2 november 2015 15:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nog geen gezamenlijke facebook?
Het meest kansloze is mannen die een t'shirt laten drukken van hunzelf met hun vriendinnetje erop.quote:Op maandag 2 november 2015 15:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is toch wel een van de meest kansloze dingen ooit.
zijn er mensen die dat doen?quote:Op maandag 2 november 2015 15:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het meest kansloze is mannen die een t'shirt laten drukken van hunzelf met hun vriendinnetje erop.
Mensen lachen hier om, maar dit is wel de waarheid eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 15:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Compleet verpest door de porno op het web.
True, je doet zelf ook je aandeel. Plus sommige mensen kunnen geen goede relatie geven. Die moet je dan ook niet uitzoeken.quote:Op maandag 2 november 2015 15:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil een quiche-Lorraine, zal hem zelf moeten maken helaas.
Gezien je hele pohi en bijbehorende kloons vind ik dit antwoord wel wat karig en wat optimistisch.quote:Op maandag 2 november 2015 15:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Misschien iets gekozen wat niet bij me past.. Maar goed ik vind er wel een antwoord op.
Of pasgeboren babyquote:Op maandag 2 november 2015 15:59 schreef deadprez het volgende:
Staat misschien net een stapje boven mensen die een facebookaccount maken voor hun huisdier
Mooi dat je in het inziet, nu moet je er nog aan werken met de gereedschappen die je hebt en ze benutten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:00 schreef Neverknown het volgende:
[..]
True, je doet zelf ook je aandeel. Plus sommige mensen kunnen geen goede relatie geven. Die moet je dan ook niet uitzoeken.
Tering.quote:Op maandag 2 november 2015 16:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Of pasgeboren baby
Ik word soms gewoon toegevoegd door dit soort ouders. Doet even normaal, niemand geeft een fuck wanneer je kind zijn eerste tandje komt en daar hoeft geen eigen pagina aan gewijd te worden.
Wanneer ga je eens leren dat ik op KLB mezelf vooral als een clown zie die balanceert tussen genie en waanzin?quote:Op maandag 2 november 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezien je hele pohi en bijbehorende kloons vind ik dit antwoord wel wat karig en wat optimistisch.
Ja klopt, we gaan op zoek naar de babydaddys.quote:Op maandag 2 november 2015 16:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mooi dat je in het inziet, nu moet je er nog aan werken met de gereedschappen die je hebt en ze benutten.
Dat heet trollen idd.quote:Op maandag 2 november 2015 16:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens leren dat ik op KLB mezelf vooral als een clown zie die balanceert tussen genie en waanzin?
Zo gaan dus de sociopaten van 2025 ontstaan.quote:Op maandag 2 november 2015 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tering.Ook leuk voor die kinderen als ze wat ouder zijn en hun hele leven staat al op fucking Facebook.
Sneeuw in de slowchat, wat doe je.quote:Op maandag 2 november 2015 16:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mooi dat je in het inziet, nu moet je er nog aan werken met de gereedschappen die je hebt en ze benutten.
Dat schijnt wel klote te zijn voor ze, zo'n eerste tandje.quote:Op maandag 2 november 2015 16:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Of pasgeboren baby
Ik word soms gewoon toegevoegd door dit soort ouders. Doet even normaal, niemand geeft een fuck wanneer je kind zijn eerste tandje komt en daar hoeft geen eigen pagina aan gewijd te worden.
En jij? waarom?quote:Op maandag 2 november 2015 16:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Sneeuw in de slowchat, wat doe je.
Je gaat op zoek naar wat wat is een babydaddy?quote:Op maandag 2 november 2015 16:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt, we gaan op zoek naar de babydaddys.
Kan je toch ook niet als je normaal bent?quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beetje vreemd altijd, van die mensen die denken dat je maar 24/7 shit samen met je vriendin moet doen
moet er niet aan denken
Wat bedoel je?quote:Op maandag 2 november 2015 16:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Sneeuw in de slowchat, wat doe je.
Een vader van ons kind.quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je gaat op zoek naar wat wat is een babydaddy?
Grotendeels wel, ja. Eigenlijk heel FOK!. maar je kan ook doorslaan met trollen natuurlijk...quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Uiteraard, KLB is bij uitstek toch een forum waarin men trollt?
Bedankt, dat doet me goed. Zal vanavond denk ik toch een tikkeltje zachter slapen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef Neverknown het volgende:
Sneeuw brengt wel wat gezelligheid.
Ze werken op dezelfde plek? Lekker bevorderlijk voor je relatie wel.quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je toch ook niet als je normaal bent?Pas klaagde er een jonge gast nog over bij mij uit het niets eigenlijk. Ken hem niet zo goed en ineens begon hij over hoe hij het soms wel lastig had met dat samenwonen en nooit alleen thuis zijn. Die zijn collega's en hebben dezelfde tijden, snap wel dat je daar gek van kan worden.
Persoon A kan ergens werken en Persoon B ergens anders maar wel dezelfde tijden hanteren.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze werken op dezelfde plek? Lekker bevorderlijk voor je relatie wel.
Die vind je wel. Met je hart van goud.quote:Op maandag 2 november 2015 16:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm denk dat ik dan een babymoeder moet vinden.
Thuis lekker de werkdag bespreken en roddelen over de collega's.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is een troll die is doorgeslagen dan? Ik bedoel ja ik zal niet ontkennen dat er daadwerkelijk figuren zijn op FOK! die achter de schermen vrouwen stalken etc, maar daarvan kan niemand mij van beschuldigen wat ik wel een keer ben geweest.quote:Op maandag 2 november 2015 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grotendeels wel, ja. Eigenlijk heel FOK!. maar je kan ook doorslaan met trollen natuurlijk...
Maar ze zijn collega's.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Persoon A kan ergens werken en Persoon B ergens anders maar wel dezelfde tijden hanteren.
Liever heb ik haar met eentje die klopt.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die vind je wel. Met je hart van goud.
Is ook gewoon niet gezond, zo veel op elkaars lip zitten. Al helemaal als je dan ook nog samen moet werken.quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je toch ook niet als je normaal bent?Pas klaagde er een jonge gast nog over bij mij uit het niets eigenlijk. Ken hem niet zo goed en ineens begon hij over hoe hij het soms wel lastig had met dat samenwonen en nooit alleen thuis zijn. Die zijn collega's en hebben dezelfde tijden, snap wel dat je daar gek van kan worden.
Ik ga expres super snel boodschappen doen zodat hij geen kans heeft om te fappen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Hebben wij ook wel maar vind het nog steeds niet vervelend mijn vrije tijd daarvoor op te geven hoor. Mis alleen fappen wel soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 16:06:53 ]
whehehequote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Hebben wij ook wel maar vind het nog steeds niet vervelend mijn vrije tijd daarvoor op te geven hoor. Mis alleen fappen wel soms.
Beetje zoals jij. Een heel fictief leven op FOK! uiteen zetten in de loop der jaren met meerdere accounts.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is een troll die is doorgeslagen dan? Ik bedoel ja ik zal niet ontkennen dat er daadwerkelijk figuren zijn op FOK! die achter de schermen vrouwen stalken etc, maar daarvan kan niemand mij van beschuldigen wat ik wel een keer ben geweest.
Dan RIPquote:
Deden ze al voor de relatie was ontstaan volgens mij, maar ik moet er ook niet aan denken nee.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha ik zie het al voor me, dat je helemaal kapot ergert maar je je maar sociaal acceptabel gedraagd omdat je op het werk bent en niet je kan laten gaan. S avonds barsten alle frustraties dan los aan de eettafel. BINGO.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is een troll die is doorgeslagen dan? Ik bedoel ja ik zal niet ontkennen dat er daadwerkelijk figuren zijn op FOK! die achter de schermen vrouwen stalken etc, maar daarvan kan niemand mij van beschuldigen wat ik wel een keer ben geweest.
quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga expres super snel boodschappen doen zodat hij geen kans heeft om te fappen.
Zulke vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hmm, dat laatste zou geen punt zijn. Als je weinig onderwerpen buiten wat je meemaakt hebt om over te praten, is het sowieso al niet goed gesteld.quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deden ze al voor de relatie was ontstaan volgens mij, maar ik moet er ook niet aan denken nee.
Heb wel eens met mijn vriendin gewerkt en zou het soms niet erg vinden maar altijd is te veel van het goede. Dat was dus het volgende punt waar hij mee kwam, je hebt 9 uur van je dag waar je soms dingen hebt meegemaakt maar die je beide al weet dus daar valt ook niet meer over te praten.
[..]
Ik ga expres super snel boodschappen doen zodat hij geen kans heeft om te fappen.
Ach ja beter dan vreemdgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Van wie is sneu leeuw een kloon danquote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje zoals jij. Een heel fictief leven op FOK! uiteen zetten in de loop der jaren met meerdere accounts.
Ik lul en troll ook veel maar in de essentie ben ik wel altijd eerlijk over alles. OOk hier.
argoquote:
Maar voor mij is het fictief leven niet zo ver gezocht, levendige fantasie etc. Argo was een Don Quichot trol, ja hij sprak over tovenaren, maar ik had gewoon Don Quichot gelezen en kopieerde dat, dat mensen dat nu nog niet snappen zal mij worst wezen. Snap ook niet wat er mis mee is als iemand een fictief leven op een forum verzint. Zolang die persoon fictief en werkelijkheid apart kan zetten is niets aan het handje.quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje zoals jij. Een heel fictief leven op FOK! uiteen zetten in de loop der jaren met meerdere accounts.
Ik lul en troll ook veel maar in de essentie ben ik wel altijd eerlijk over alles. OOk hier.
samen poepen met je vriendinquote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet er niet aan denken
oeh vertel over dinnetje dan, jij verteld nooit iets over je priveleven. ik wil sappige roddels horenquote:Op maandag 2 november 2015 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu moet ze weer iets nieuws verzinnen.
quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
samen poepen met je vriendin
Als ik antwoord geef lach je me weer uit zeker met PRISM dit PRISM datquote:
Nee er is altijd rust aan tafel als de pappa aanschuift.quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha ik zie het al voor me, dat je helemaal kapot ergert maar je je maar sociaal acceptabel gedraagd omdat je op het werk bent en niet je kan laten gaan. S avonds barsten alle frustraties dan los aan de eettafel. BINGO.
Denk er wel om dat je je hier niet in verliest en schizofrenie gaat ontwikkelen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar voor mij is het fictief leven niet zo ver gezocht, levendige fantasie etc. Argo was een Don Quichot trol, ja hij sprak over tovenaren, maar ik had gewoon Don Quichot gelezen en kopieerde dat, dat mensen dat nu nog niet snappen zal mij worst wezen. Snap ook niet wat er mis mee is als iemand een fictief leven op een forum verzint. Zolang die persoon fictief en werkelijkheid apart kan zetten is niets aan het handje.
Damnquote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
samen poepen met je vriendin
Miss dat ze verder weinig daarbuiten doen dan of zo beide, zo kwam het om mij wel over. Alsof ze constant tegelijkertijd thuis zijn en soms snel uitgepraat door die reden.quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste zou geen punt zijn. Als je weinig onderwerpen buiten wat je meemaakt hebt om over te praten, is het sowieso al niet goed gesteld.
klopt en dan in wijvorm gaan praten alsof ze niet meer los van elkaar bestaanquote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet er niet aan denken
Dat is waar een relatie om draait, vertrouwen. Je gaat niet trouwen of samenwonen en van te voren een leugendetector-test raadplegen en vragen 'hou je van me?' Om dan de resultaten te bekijken.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef Neverknown het volgende:
Ik denk sowieso dat kei chill is om ieder je ding te doen zeker als je elkaar vertrouwt.
Wij doen dit ook altijd iddquote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klopt en dan in wijvorm gaan praten alsof ze niet meer los van elkaar bestaan![]()
ja preciesquote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klopt en dan in wijvorm gaan praten alsof ze niet meer los van elkaar bestaan![]()
Was een leugen, als je mijn hart opent dan staat er madeliefff.quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oeh vertel over dinnetje dan, jij verteld nooit iets over je priveleven. ik wil sappige roddels horen
mijn partner en ik.quote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Schizofrenie kan iedereen overkomen denk ik. Zal wel erfelijk bepaald zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk er wel om dat je je hier niet in verliest en schizofrenie gaat ontwikkelen.
Ik probeer nu te bedenken waar wij het hier altijd over hebben, kom er even niet op maar we zijn nooit stil en het gaat ook vrijwel niet over werk/studie of roddelen over mensen. Volgens mij zijn we vooral aan het grappen en grollen, tegen m'n buik aan het praten, series kijken, spelletjes spelen, koken en eten, onder de indruk zijn van elkaar en pluizen we random onderwerpen tot op het bot uit.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Miss dat ze verder weinig daarbuiten doen dan of zo beide, zo kwam het om mij wel over. Alsof ze constant tegelijkertijd thuis zijn en soms snel uitgepraat door die reden.
Ik zou een vies gezicht geven in het printhok dan snel een klap geven uit ergernis. Dan terugrennen naar de bewoonde wereld ( kantoorplekje tussen alle collega's) zodat hij niet meer iets terug kan doen eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee er is altijd rust aan tafel als de pappa aanschuift.
iemand kan altijd vreemd gegaan tenzij je iem echt van zijn werk ophaalt en niet uit t oog verliest lol.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef Neverknown het volgende:
Ik denk sowieso dat kei chill is om ieder je ding te doen zeker als je elkaar vertrouwt.
Gedeeltelijk wel, ja.quote:Op maandag 2 november 2015 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Schizofrenie kan iedereen overkomen denk ik. Zal wel erfelijk bepaald zijn.
[..]
Daarom zijn de ramen dus altijd beslag als ik terug kom van boodschappen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ik lach niemand uit, dat is niet netjes.quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik antwoord geef lach je me weer uit zeker met PRISM dit PRISM dat
Maar Argo, He-man en nog een paar dacht ik.
quote:
o nee madelieff trapt niet in die leugentjesquote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een leugen, als je mijn hart opent dan staat er madeliefff.
Mijn leven is niet interessant genoeg.
In printhokjes trek je geen vieze gezichtjes, daar flikflooi je je met je collega en ga je mooie afdrukken maken op het kopieerapparaat. Maar nee zelfbeheersing beoefenen kun je erg goed doen met meditatie, maar weet niet of jij daar het type voor bent. Iedereen kan mediteren maar veel mensen geven te gauw op.quote:Op maandag 2 november 2015 16:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zou een vies gezicht geven in het printhok dan snel een klap geven uit ergernis. Dan terugrennen naar de bewoonde wereld ( kantoorplekje tussen alle collega's) zodat hij niet meer iets terug kan doen eigenlijk.
Goede test, voor zelfbeheersing op de werkvloer.![]()
Nee, maar lijkt me serieus niets.
Voor wie?quote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lach niemand uit, dat is niet netjes.
Deze wijsheden van meloewa en die andere zijn zeer leerzaam (!)
Dat tegen je buik aan praten is toch hopelijk wel iets van de laatste maanden?quote:Op maandag 2 november 2015 16:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik probeer nu te bedenken waar wij het hier altijd over hebben, kom er even niet op maar we zijn nooit stil en het gaat ook vrijwel niet over werk/studie of roddelen over mensen. Volgens mij zijn we vooral aan het grappen en grollen, tegen m'n buik aan het praten, series kijken, spelletjes spelen, koken en eten, onder de indruk zijn van elkaar en pluizen we random onderwerpen tot op het bot uit.
Waarom zou je je druk maken om wat netjes is op een internetforum waar men sowieso standaard met modder gooit?quote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lach niemand uit, dat is niet netjes.
Deze wijsheden van meloewa en die andere zijn zeer leerzaam (!)
Meditatie lijkt me chill als het effect heeft, maar ben vrij ongeduldig.quote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
In printhokjes trek je geen vieze gezichtjes, daar flikflooi je je met je collega en ga je mooie afdrukken maken op het kopieerapparaat. Maar nee zelfbeheersing beoefenen kun je erg goed doen met meditatie, maar weet niet of jij daar het type voor bent. Iedereen kan mediteren maar veel mensen geven te gauw op.
Hehe ja.quote:Op maandag 2 november 2015 16:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat tegen je buik aan praten is toch hopelijk wel iets van de laatste maanden?
Vieren ze hun verjaardag ook samen?quote:Op maandag 2 november 2015 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn broer en zijn vriendin zijn ook een beetje zo
Plottwist, 2NutZ is je broerquote:Op maandag 2 november 2015 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik zweer het op mijn kleine broertje.quote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o nee madelieff trapt niet in die leugentjes
nee ze zijn niet vlak na elkaar jarigquote:Op maandag 2 november 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vieren ze hun verjaardag ook samen?
dus we krijgen geen sappige detailsquote:Op maandag 2 november 2015 16:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zweer het op mijn kleine broertje.
Wij zijn niet zo hoorquote:Op maandag 2 november 2015 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Daar zijn methodes voor om de rust te vinden en het geduld te bewaren, sowieso heeft het effecten iedere dag minimaal 10 minuten en je hebt al baat erbij. En wat is tien minuten? Niet veel eigenlijk vaak genoeg verspillen we wel meer dan die 10 minuten door gewoon te zitten en niks te doen of zo. Maar ook als je het geduld voor mediteren niet hebt, kan eens zitten met een warme kop thee of chocomel wonderen doen, en dat doen we te weinig in deze gejaagde maatschappij.quote:Op maandag 2 november 2015 16:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Meditatie lijkt me chill als het effect heeft, maar ben vrij ongeduldig.
Je moet wel de rust in je zelf weten te vinden idd.
Die heb ik niet dus nee.quote:Op maandag 2 november 2015 16:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dus we krijgen geen sappige details
Uitgeprint en timecapsule gemaakt.quote:
Dit heb je altijd. Dat is de mens.quote:Op maandag 2 november 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Zie heel vaak singles zo praten... over stellen... dat ze klef zijn en aanhankelijk etc.
En dan krijgen ze zelf een partner en dan heel hypocriet doen ze het zelf en vaak nog een stpaje erger
haha echt niet. ik heb nooit in wij vorm gepraat en ik spreek gewoon met vriendinnen af zonder vriendjes erbij. Het is wel zo dat ik wat minder tijd voor ze heb dan uiteraardquote:Op maandag 2 november 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Zie heel vaak singles zo praten... over stellen... dat ze klef zijn en aanhankelijk etc.
En dan krijgen ze zelf een partner en dan heel hypocriet doen ze het zelf en vaak nog een stpaje erger
Dat je zo met je vinger er in gaat en de fontanel van je unborn zit te masserenquote:Op maandag 2 november 2015 16:17 schreef Myrr het volgende:
Nu mis ik mijn mandinnetje.
Snel even fappen voor hij thuis komt.
gvdquote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je zo met je vinger er in gaat en de fontanel van je unborn zit te masseren
Geen altaar hebben gemaakt ter ere van je wederhelft.quote:Op maandag 2 november 2015 16:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen ketting hebben waarin je een foto van hem verwerkt hebt.
HNNG meer van dit.quote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijd om met je vriendinnetjes een glas wijn te drinken moet er ook zijn idd.quote:Op maandag 2 november 2015 16:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha echt niet. ik heb nooit in wij vorm gepraat en ik spreek gewoon met vriendinnen af zonder vriendjes erbij. Het is wel zo dat ik wat minder tijd voor ze heb dan uiteraardverder is klef doen niet perse verkeerd maar meer het volledig 1 persoon zijn met zijn tweeën,
Zit altijd op zolder te FOK!ken en kom nooit buiten.quote:
Niet je wederhelft vermoord, gebalsemd en in je bed hebben liggen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen altaar hebben gemaakt ter ere van je wederhelft.
Dat je vriend je unborn een facial geeft?quote:
Minder van dit.quote:Op maandag 2 november 2015 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je vriend je unborn een facial geeft?
catkiller zijn vriendinnetje is fokquote:Op maandag 2 november 2015 16:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit altijd op zolder te FOK!ken en kom nooit buiten.
Echt> Ohquote:
gadver weerquote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kerel..quote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gaat te ver, het is al erg zat dat ze levend driekwart van het matras en dekens in beslag neemt, als ze dood is zet ik haar wel in de kast. Kan ik de deur dicht doen ook als ik haar zat ben.quote:Op maandag 2 november 2015 16:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet je wederhelft vermoord, gebalsemd en in je bed hebben liggen.
gvdquote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voel mij wel altijd geneukt als ik weg ga hier dus wat dat betreft heb ik niks te klagen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
catkiller zijn vriendinnetje is fok
Viese hommoquote:Op maandag 2 november 2015 16:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voel mij wel altijd geneukt als ik weg ga hier dus wat dat betreft heb ik niks te klagen.
van achteren nog welquote:Op maandag 2 november 2015 16:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voel mij wel altijd geneukt als ik weg ga hier dus wat dat betreft heb ik niks te klagen.
:Squote:
mah niggaquote:
Dat maak jij er van, als jij bovenop zit tijdens de seks, wie heeft dan wie geneukt? NOU?!?!quote:Op maandag 2 november 2015 16:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
van achteren nog wel, oke tijd voor een ander onderwerp
Als wij dekken probeert die kleine z'n vader gewoon een high five te geven door m'n buik heen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms valt hij in slaap door het gebounce.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 16:28:38 ]
quote:Op maandag 2 november 2015 16:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als wij dekken probeert die kleine z'n vader gewoon een high five te geven door m'n buik heen.iel echt ziek ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms valt hij in slaap door het gebounce.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
dat weet ik toch niet... seks is vies daar doe ik niet aanquote:Op maandag 2 november 2015 16:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, als jij bovenop zit tijdens de seks, wie heeft dan wie geneukt? NOU?!?!
Daag.quote:Op maandag 2 november 2015 16:28 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weg want die koters komen zo van hun zwemles laters
Sry hij is al bezet.quote:
Hermann kan je vertellen dat dat niet zo is.quote:Op maandag 2 november 2015 16:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet... seks is vies daar doe ik niet aan
noem je madeliefff nou oudquote:
Je kan beter met sonic daten dan met professeur.quote:Op maandag 2 november 2015 16:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet... seks is vies daar doe ik niet aan
quote:Op maandag 2 november 2015 16:28 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weg want die koters komen zo van hun zwemles laters
Doe gewoon van die vrouwen na die zeggen dat ze een vriend hebben als een man ze iets vraagt. Meloewa zou zo ook zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 16:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
want leeftijd vragen is gelijk een seksuitnodiging?
whatevaa. maar ben ik nou een van de oudste hier samen met niels en wch?quote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe gewoon van die vrouwen na die zeggen dat ze een vriend hebben als een man ze iets vraagt. Meloewa zou zo ook zijn.
Ja ik zeg ook altijd heb een vriend, als de situatie me niet aanstaat.quote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe gewoon van die vrouwen na die zeggen dat ze een vriend hebben als een man ze iets vraagt. Meloewa zou zo ook zijn.
kan je alsnog wel doen hoor, leeftijd is ook maar een getal.quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whatevaa. maar ben ik nou een van de oudste hier samen met niels en wch?
Pas tegen het einde aan wordt het raar.quote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef Neverknown het volgende:
Seks lijkt me echt raar als je zwanger bent. Het gevoel hebben dat iemand hele tijd mee kijkt. Alsof je je wel ineens schuldig kan voelen.
alsof jij niet gewoon zegt: 'ik mot je niet, doei'quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook altijd heb een vriend, als de situatie me niet aanstaat.
Is een goeie.
ja mijn klokje tikt toch moet snel een baby eruit poepen via iemands spermaquote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je alsnog wel doen hoor, leeftijd is ook maar een getal.
Ja kan ik me voorstellen. Als je echt en berg als buik hebt.quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pas tegen het einde aan wordt het raar.
IK ben 20, dus denk het wel ja.quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whatevaa. maar ben ik nou een van de oudste hier samen met niels en wch?
nu heb ik dus al geen zin meer, goeie woordkeuze.quote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja mijn klokje tikt toch moet snel een baby eruit poepen via iemands sperma
alsof de baby uberhaupt snapt wat er gebeurd en het onthoud als hij uberhaupt als iets kan horenquote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef Neverknown het volgende:
Seks lijkt me echt raar als je zwanger bent. Het gevoel hebben dat iemand hele tijd mee kijkt. Alsof je je wel ineens schuldig kan voelen.
Eerst kon dat nog af door een shirtje aan te trekken maar tegenwoordig doe ik gewoon de deken onder mijn kin zodat ik alleen m'n vriend kan zien en niet mezelf.quote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Als je echt en berg als buik hebt.
muhahahahahaquote:Op maandag 2 november 2015 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nu heb ik dus al geen zin meer, goeie woordkeuze.
Nee, nooit echt grote bek, wel gebrek aan interesse. Dan gaan ze ook wel vanzelf weg met de staart tussen de benen als ze zien dat er niets te halen valt.quote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof jij niet gewoon zegt: 'ik mot je niet, doei'
Doe je niet aan hard to get?quote:Op maandag 2 november 2015 16:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee, nooit echt grote bek, wel gebrek aan interesse. Dan gaan ze ook wel vanzelf weg met de staart tussen de benen als ze zien dat er niets te halen valt.
waarom heb je het over mij in een gesprek over seksquote:Op maandag 2 november 2015 16:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann kan je vertellen dat dat niet zo is.
Ben al groot hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
hard to get werkt niet altijd, sommigen zien dat als een uitdagingquote:Op maandag 2 november 2015 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je niet aan hard to get?
Hij verlangt naar je kloppende boa.quote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heb je het over mij in een gesprek over seks
Haha.quote:Op maandag 2 november 2015 16:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Eerst kon dat nog af door een shirtje aan te trekken maar tegenwoordig doe ik gewoon de deken onder mijn kin zodat ik alleen m'n vriend kan zien en niet mezelf.
Omdat je een pussydestroyer bent.quote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heb je het over mij in een gesprek over seks
De eerste periode kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Dan ben je alleen maar bezig met voeden en kapot zijn. Was daarna wel weer van plan het op te pakken, heb nu een washok voor kinky escapades ftw.quote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha.zie het al voor me. Na de zwangerschap schijnen sommige vrouwen ook geen libido meer te hebben vaak toch? Door dat ze ineens moeder zijn en andere zorgen hebben.
Wat zie je als hard to get?quote:Op maandag 2 november 2015 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je niet aan hard to get?
Dat is toch juist de bedoeling.quote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hard to get werkt niet altijd, sommigen zien dat als een uitdaging
als hij 4 andere mannen kan vinden voor een experimentatiesessie kan hij me DMenquote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij verlangt naar je kloppende boa.
nog nooit een kat kwaad gedaanquote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je een pussydestroyer bent.
haha moeders hebben dan geen puf meer van dat krijsende mormel wat telkens iets wilquote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha.zie het al voor me. Na de zwangerschap schijnen sommige vrouwen ook geen libido meer te hebben vaak toch? Door dat ze ineens moeder zijn en andere zorgen hebben.
True ja, en sowieso veranderd je leven als je kinderen hebt. Toch een soort nieuw hoofdstuk.quote:Op maandag 2 november 2015 16:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
De eerste periode kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Dan ben je alleen maar bezig met voeden en kapot zijn. Was daarna wel weer van plan het op te pakken, heb nu een washok voor kinky escapades ftw.
o, ik dacht dat je reageerde op hoe melowea mannen afwijst die ze NIET wilquote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hard to get werkt niet altijd, sommigen zien dat als een uitdaging
Is wel duidelijk toch? Zodra iemand interesse toont hem net genoeg feedback geven zodat hij meer moeite doet.quote:
opes mezelf gequotequote:Op maandag 2 november 2015 16:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je reageerde op hoe melowea mannen afwijst die ze NIET wil
Oh aan lijntje houden jawel. Maar dat is meer persoonlijkheid. Niet echt hard to get.quote:Op maandag 2 november 2015 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel duidelijk toch? Zodra iemand interesse toont hem net genoeg feedback geven zodat hij meer moeite doet.
Dat verandert al zodra je twee strepen piest.quote:Op maandag 2 november 2015 16:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
True ja, en sowieso veranderd je leven als je kinderen hebt. Toch een soort nieuw hoofdstuk.
Verantwoordelijkheid en alles.
ik ben niet zo slim dus ik snap het al niet meerquote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef madeliefff het volgende:
herman ik wilde jou quoten met mijn ene laatste post
ripquote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat verandert al zodra je twee strepen piest.
Heb nog niet eens die kleine en alles is al anders. Laatste feestje nuchter gedanst alsof mijn leven er vanaf hing.
moest je je kids niet afdrogen of wat?quote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je een pussydestroyer bent.
Een kind neemt sowieso meer vrijheid van de vrouw af als van de man. Daarom snap ik nooit al die vrouwen die kinderen nemen van klootzakken. Blegh.quote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat verandert al zodra je twee strepen piest.
Heb nog niet eens die kleine en alles is al anders. Laatste feestje nuchter gedanst alsof mijn leven er vanaf hing.
ja, misschien wijst ze mannen af zodat ze meer moeite doen, al denk ik dat bij een beetje materiaal de beentjes al snel opengaan.quote:Op maandag 2 november 2015 16:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je reageerde op hoe melowea mannen afwijst die ze NIET wil
R.I.P. aan het leven waarin je je enkel druk maakt om naar welke feesten je moet en al je geld opgaat aan onnodige dingen.quote:
vader zijn lijkt me juist wel tofquote:Op maandag 2 november 2015 16:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een kind neemt sowieso meer vrijheid van de vrouw af als van de man. Daarom snap ik nooit al die vrouwen die kinderen nemen van klootzakken. Blegh.
Daar vergis je je in.quote:Op maandag 2 november 2015 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, misschien wijst ze mannen af zodat ze meer moeite doen, al denk ik dat bij een beetje materiaal de beentjes al snel opengaan.
Mij ook, maar helaas...quote:Op maandag 2 november 2015 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vader zijn lijkt me juist wel tof
Zijn niet de mijne en ze drogen zichzelf af en oma neemt ze mee, zit in de auto te wachten. Dacht dat ze sneller zouden zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moest je je kids niet afdrogen of wat?
o wacht dat doe ik allemaal al zonder kindquote:Op maandag 2 november 2015 16:42 schreef Myrr het volgende:
Ja, manmeneer is thuis. Knuffelkusjekroel en kooktijd.
[..]
R.I.P. aan het leven waarin je je enkel druk maakt om naar welke feesten je moet en al je geld opgaat aan onnodige dingen.
Vind dit wel beter eigenlijk, lekker gezond enzo. Op tijd naar bed, opgeruimd huis en wat meer stabiliteit.
Een slechte vader kan ook altijd thuis zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel een goeie vader, niet één die altijd weg is.
Ja kan, maar een goeie vader is niet altijd weg in ieder geval.quote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een slechte vader kan ook altijd thuis zijn.
Ik neem aan dat de aardappels al gaar zijn?quote:Op maandag 2 november 2015 16:42 schreef Myrr het volgende:
Ja, manmeneer is thuis. Knuffelkusjekroel en kooktijd.
ja hellup haar dan ook ffe hequote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn niet de mijne en ze drogen zichzelf af en oma neemt ze mee, zit in de auto te wachten. Dacht dat ze sneller zouden zijn.Slome wezens.
Ja, van 24 jarige studenten kun je zoiets niet verwachten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o wacht dat doe ik allemaal al zonder kindbehalve dat geld gedeelte
Ze staan net op. Hij zou om vijf uur thuis zijn, niet om kwart voor vijf.quote:Op maandag 2 november 2015 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de aardappels al gaar zijn?
Maah. Als het met een goed doel is. Werk enz. Hij moet wel caren idd.quote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja kan, maar een goeie vader is niet altijd weg in ieder geval.
Pff, kon hij niet ff appen ofzo ;squote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze staan net op. Hij zou om vijf uur thuis zijn, niet om kwart voor vijf.
Nu krijg je toch geen klappen?quote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze staan net op. Hij zou om vijf uur thuis zijn, niet om kwart voor vijf.
Mijn telefoon laadt niet meer op.quote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff, kon hij niet ff appen ofzo ;s
ahja maar later kijk je er wel met een goed gevoel op terug . en geld uitgeven aan onzinnige dingen kan op elke leeftijd alleen worden het andere onzinnige dingenquote:Op maandag 2 november 2015 16:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, van 24 jarige studenten kun je zoiets niet verwachten.Ieder weekend volledig feest bij ons, was leuk maar achteraf echt inhoudsloos. Zoveel geld weggegooid aan wat… Kaartjes voor steeds weer dezelfde feesten.
En zeker niet na het werk alles door de vrouw laten doen. Naar bed brengen, voorlezen/spelen of later helpen met huiswerk.quote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maah. Als het met een goed doel is. Werk enz. Hij moet wel caren idd.
Heb al 20 kusjes gekregen. En niet dat ik de laptop even aan de kant schuif ofzoquote:
Ik zou hem als straf geen eten gevenquote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb al 20 kusjes gekregen. En niet dat ik de laptop even aan de kant schuif ofzodoeiiiii mensen.
Dat is waar. Wel leuk om de afters te bespreken.quote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahja maar later kijk je er wel met een goed gevoel op terug . en geld uitgeven aan onzinnige dingen kan op elke leeftijd alleen worden het andere onzinnige dingen
Wauw echte liefdequote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb al 20 kusjes gekregen. En niet dat ik de laptop even aan de kant schuif ofzodoeiiiii mensen.
Mooi kut, een iphone zeker. Hopelijk is het er niet zo één die gelijk boos wordt omdat het nog niet klaar isquote:
Werken om te leven is niks mis mee maar ken er ook 1 die leeft om te werken zo lijkt het. Waarvan zijn kind een opmerking maakte over het soort werk dat hij deed en of hij geen elektricien kon worden want mensen met die baan waren wel vaak thuis.quote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maah. Als het met een goed doel is. Werk enz. Hij moet wel caren idd.
Naja, mijn moeder deed vroeger ook wel veel alleen. Hij is ook nooit mee gegaan naar een ouderavond van ons. Dat vond mijn moeder wel altijd een beetje interessse loos.quote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En zeker niet na het werk alles door de vrouw laten doen. Naar bed brengen, voorlezen/spelen of later helpen met huiswerk.
offspring in je sigquote:Op maandag 2 november 2015 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werken om te leven is niks mis mee maar ken er ook 1 die leeft om te werken zo lijkt het. Waarvan zijn kind een opmerking maakte over het soort werk dat hij deed en of hij geen elektricien kon worden want mensen met die baan waren wel vaak thuis.
Huisvader zijn is ook niks mis mee, maar dan moet je er wel wat naast doen, anders gaat dat bijna niet lukken. Mooiste is als beide ouders gewoon voor het kind zorgen, maar tegenwoordig gaat dat sowieso amper nog.quote:Op maandag 2 november 2015 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werken om te leven is niks mis mee maar ken er ook 1 die leeft om te werken zo lijkt het. Waarvan zijn kind een opmerking maakte over het soort werk dat hij deed en of hij geen elektricien kon worden want mensen met die baan waren wel vaak thuis.
Kan over die laatste zin natuurlijk heel flauw doen, maar nice.. toppie toch.quote:Op maandag 2 november 2015 16:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja, mijn moeder deed vroeger ook wel veel alleen. Hij is ook nooit mee gegaan naar een ouderavond van ons. Dat vond mijn moeder wel altijd een beetje interessse loos.
Maar goed ik kan alsnog zeggen dat ik een goede vader heb en gehad heb in alle tijden.
Mijn vader is er op de manier dat ik het wil hebben.
mijn vader was veel weg dus mijn moeder deed datquote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En zeker niet na het werk alles door de vrouw laten doen. Naar bed brengen, voorlezen/spelen of later helpen met huiswerk.
Ik hoef echt geen bemoeial van een vader lijkt me shit.quote:Op maandag 2 november 2015 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan over die laatste zin natuurlijk heel flauw doen, maar nice.. toppie toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |