Een slechte vader kan ook altijd thuis zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel een goeie vader, niet één die altijd weg is.
Ja kan, maar een goeie vader is niet altijd weg in ieder geval.quote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een slechte vader kan ook altijd thuis zijn.
Ik neem aan dat de aardappels al gaar zijn?quote:Op maandag 2 november 2015 16:42 schreef Myrr het volgende:
Ja, manmeneer is thuis. Knuffelkusjekroel en kooktijd.
ja hellup haar dan ook ffe hequote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn niet de mijne en ze drogen zichzelf af en oma neemt ze mee, zit in de auto te wachten. Dacht dat ze sneller zouden zijn.Slome wezens.
Ja, van 24 jarige studenten kun je zoiets niet verwachten.quote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o wacht dat doe ik allemaal al zonder kindbehalve dat geld gedeelte
Ze staan net op. Hij zou om vijf uur thuis zijn, niet om kwart voor vijf.quote:Op maandag 2 november 2015 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de aardappels al gaar zijn?
Maah. Als het met een goed doel is. Werk enz. Hij moet wel caren idd.quote:Op maandag 2 november 2015 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja kan, maar een goeie vader is niet altijd weg in ieder geval.
Pff, kon hij niet ff appen ofzo ;squote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze staan net op. Hij zou om vijf uur thuis zijn, niet om kwart voor vijf.
Nu krijg je toch geen klappen?quote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze staan net op. Hij zou om vijf uur thuis zijn, niet om kwart voor vijf.
Mijn telefoon laadt niet meer op.quote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff, kon hij niet ff appen ofzo ;s
ahja maar later kijk je er wel met een goed gevoel op terug . en geld uitgeven aan onzinnige dingen kan op elke leeftijd alleen worden het andere onzinnige dingenquote:Op maandag 2 november 2015 16:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, van 24 jarige studenten kun je zoiets niet verwachten.Ieder weekend volledig feest bij ons, was leuk maar achteraf echt inhoudsloos. Zoveel geld weggegooid aan wat… Kaartjes voor steeds weer dezelfde feesten.
En zeker niet na het werk alles door de vrouw laten doen. Naar bed brengen, voorlezen/spelen of later helpen met huiswerk.quote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maah. Als het met een goed doel is. Werk enz. Hij moet wel caren idd.
Heb al 20 kusjes gekregen. En niet dat ik de laptop even aan de kant schuif ofzoquote:
Ik zou hem als straf geen eten gevenquote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb al 20 kusjes gekregen. En niet dat ik de laptop even aan de kant schuif ofzodoeiiiii mensen.
Dat is waar. Wel leuk om de afters te bespreken.quote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahja maar later kijk je er wel met een goed gevoel op terug . en geld uitgeven aan onzinnige dingen kan op elke leeftijd alleen worden het andere onzinnige dingen
Wauw echte liefdequote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb al 20 kusjes gekregen. En niet dat ik de laptop even aan de kant schuif ofzodoeiiiii mensen.
Mooi kut, een iphone zeker. Hopelijk is het er niet zo één die gelijk boos wordt omdat het nog niet klaar isquote:
Werken om te leven is niks mis mee maar ken er ook 1 die leeft om te werken zo lijkt het. Waarvan zijn kind een opmerking maakte over het soort werk dat hij deed en of hij geen elektricien kon worden want mensen met die baan waren wel vaak thuis.quote:Op maandag 2 november 2015 16:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maah. Als het met een goed doel is. Werk enz. Hij moet wel caren idd.
Naja, mijn moeder deed vroeger ook wel veel alleen. Hij is ook nooit mee gegaan naar een ouderavond van ons. Dat vond mijn moeder wel altijd een beetje interessse loos.quote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En zeker niet na het werk alles door de vrouw laten doen. Naar bed brengen, voorlezen/spelen of later helpen met huiswerk.
offspring in je sigquote:Op maandag 2 november 2015 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werken om te leven is niks mis mee maar ken er ook 1 die leeft om te werken zo lijkt het. Waarvan zijn kind een opmerking maakte over het soort werk dat hij deed en of hij geen elektricien kon worden want mensen met die baan waren wel vaak thuis.
Huisvader zijn is ook niks mis mee, maar dan moet je er wel wat naast doen, anders gaat dat bijna niet lukken. Mooiste is als beide ouders gewoon voor het kind zorgen, maar tegenwoordig gaat dat sowieso amper nog.quote:Op maandag 2 november 2015 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werken om te leven is niks mis mee maar ken er ook 1 die leeft om te werken zo lijkt het. Waarvan zijn kind een opmerking maakte over het soort werk dat hij deed en of hij geen elektricien kon worden want mensen met die baan waren wel vaak thuis.
Kan over die laatste zin natuurlijk heel flauw doen, maar nice.. toppie toch.quote:Op maandag 2 november 2015 16:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Naja, mijn moeder deed vroeger ook wel veel alleen. Hij is ook nooit mee gegaan naar een ouderavond van ons. Dat vond mijn moeder wel altijd een beetje interessse loos.
Maar goed ik kan alsnog zeggen dat ik een goede vader heb en gehad heb in alle tijden.
Mijn vader is er op de manier dat ik het wil hebben.
mijn vader was veel weg dus mijn moeder deed datquote:Op maandag 2 november 2015 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En zeker niet na het werk alles door de vrouw laten doen. Naar bed brengen, voorlezen/spelen of later helpen met huiswerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |