Wat zie je als hard to get?quote:Op maandag 2 november 2015 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je niet aan hard to get?
Dat is toch juist de bedoeling.quote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hard to get werkt niet altijd, sommigen zien dat als een uitdaging
als hij 4 andere mannen kan vinden voor een experimentatiesessie kan hij me DMenquote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij verlangt naar je kloppende boa.
nog nooit een kat kwaad gedaanquote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je een pussydestroyer bent.
haha moeders hebben dan geen puf meer van dat krijsende mormel wat telkens iets wilquote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha.zie het al voor me. Na de zwangerschap schijnen sommige vrouwen ook geen libido meer te hebben vaak toch? Door dat ze ineens moeder zijn en andere zorgen hebben.
True ja, en sowieso veranderd je leven als je kinderen hebt. Toch een soort nieuw hoofdstuk.quote:Op maandag 2 november 2015 16:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
De eerste periode kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Dan ben je alleen maar bezig met voeden en kapot zijn. Was daarna wel weer van plan het op te pakken, heb nu een washok voor kinky escapades ftw.
o, ik dacht dat je reageerde op hoe melowea mannen afwijst die ze NIET wilquote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hard to get werkt niet altijd, sommigen zien dat als een uitdaging
Is wel duidelijk toch? Zodra iemand interesse toont hem net genoeg feedback geven zodat hij meer moeite doet.quote:
opes mezelf gequotequote:Op maandag 2 november 2015 16:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je reageerde op hoe melowea mannen afwijst die ze NIET wil
Oh aan lijntje houden jawel. Maar dat is meer persoonlijkheid. Niet echt hard to get.quote:Op maandag 2 november 2015 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel duidelijk toch? Zodra iemand interesse toont hem net genoeg feedback geven zodat hij meer moeite doet.
Dat verandert al zodra je twee strepen piest.quote:Op maandag 2 november 2015 16:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
True ja, en sowieso veranderd je leven als je kinderen hebt. Toch een soort nieuw hoofdstuk.
Verantwoordelijkheid en alles.
ik ben niet zo slim dus ik snap het al niet meerquote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef madeliefff het volgende:
herman ik wilde jou quoten met mijn ene laatste post
ripquote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat verandert al zodra je twee strepen piest.
Heb nog niet eens die kleine en alles is al anders. Laatste feestje nuchter gedanst alsof mijn leven er vanaf hing.
moest je je kids niet afdrogen of wat?quote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je een pussydestroyer bent.
Een kind neemt sowieso meer vrijheid van de vrouw af als van de man. Daarom snap ik nooit al die vrouwen die kinderen nemen van klootzakken. Blegh.quote:Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat verandert al zodra je twee strepen piest.
Heb nog niet eens die kleine en alles is al anders. Laatste feestje nuchter gedanst alsof mijn leven er vanaf hing.
ja, misschien wijst ze mannen af zodat ze meer moeite doen, al denk ik dat bij een beetje materiaal de beentjes al snel opengaan.quote:Op maandag 2 november 2015 16:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je reageerde op hoe melowea mannen afwijst die ze NIET wil
R.I.P. aan het leven waarin je je enkel druk maakt om naar welke feesten je moet en al je geld opgaat aan onnodige dingen.quote:
vader zijn lijkt me juist wel tofquote:Op maandag 2 november 2015 16:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een kind neemt sowieso meer vrijheid van de vrouw af als van de man. Daarom snap ik nooit al die vrouwen die kinderen nemen van klootzakken. Blegh.
Daar vergis je je in.quote:Op maandag 2 november 2015 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, misschien wijst ze mannen af zodat ze meer moeite doen, al denk ik dat bij een beetje materiaal de beentjes al snel opengaan.
Mij ook, maar helaas...quote:Op maandag 2 november 2015 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vader zijn lijkt me juist wel tof
Zijn niet de mijne en ze drogen zichzelf af en oma neemt ze mee, zit in de auto te wachten. Dacht dat ze sneller zouden zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moest je je kids niet afdrogen of wat?
o wacht dat doe ik allemaal al zonder kindquote:Op maandag 2 november 2015 16:42 schreef Myrr het volgende:
Ja, manmeneer is thuis. Knuffelkusjekroel en kooktijd.
[..]
R.I.P. aan het leven waarin je je enkel druk maakt om naar welke feesten je moet en al je geld opgaat aan onnodige dingen.
Vind dit wel beter eigenlijk, lekker gezond enzo. Op tijd naar bed, opgeruimd huis en wat meer stabiliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |