Doe gewoon van die vrouwen na die zeggen dat ze een vriend hebben als een man ze iets vraagt. Meloewa zou zo ook zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 16:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
want leeftijd vragen is gelijk een seksuitnodiging?
whatevaa. maar ben ik nou een van de oudste hier samen met niels en wch?quote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe gewoon van die vrouwen na die zeggen dat ze een vriend hebben als een man ze iets vraagt. Meloewa zou zo ook zijn.
Ja ik zeg ook altijd heb een vriend, als de situatie me niet aanstaat.quote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe gewoon van die vrouwen na die zeggen dat ze een vriend hebben als een man ze iets vraagt. Meloewa zou zo ook zijn.
kan je alsnog wel doen hoor, leeftijd is ook maar een getal.quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whatevaa. maar ben ik nou een van de oudste hier samen met niels en wch?
Pas tegen het einde aan wordt het raar.quote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef Neverknown het volgende:
Seks lijkt me echt raar als je zwanger bent. Het gevoel hebben dat iemand hele tijd mee kijkt. Alsof je je wel ineens schuldig kan voelen.
alsof jij niet gewoon zegt: 'ik mot je niet, doei'quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook altijd heb een vriend, als de situatie me niet aanstaat.
Is een goeie.
ja mijn klokje tikt toch moet snel een baby eruit poepen via iemands spermaquote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je alsnog wel doen hoor, leeftijd is ook maar een getal.
Ja kan ik me voorstellen. Als je echt en berg als buik hebt.quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pas tegen het einde aan wordt het raar.
IK ben 20, dus denk het wel ja.quote:Op maandag 2 november 2015 16:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whatevaa. maar ben ik nou een van de oudste hier samen met niels en wch?
nu heb ik dus al geen zin meer, goeie woordkeuze.quote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja mijn klokje tikt toch moet snel een baby eruit poepen via iemands sperma
alsof de baby uberhaupt snapt wat er gebeurd en het onthoud als hij uberhaupt als iets kan horenquote:Op maandag 2 november 2015 16:31 schreef Neverknown het volgende:
Seks lijkt me echt raar als je zwanger bent. Het gevoel hebben dat iemand hele tijd mee kijkt. Alsof je je wel ineens schuldig kan voelen.
Eerst kon dat nog af door een shirtje aan te trekken maar tegenwoordig doe ik gewoon de deken onder mijn kin zodat ik alleen m'n vriend kan zien en niet mezelf.quote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Als je echt en berg als buik hebt.
muhahahahahaquote:Op maandag 2 november 2015 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nu heb ik dus al geen zin meer, goeie woordkeuze.
Nee, nooit echt grote bek, wel gebrek aan interesse. Dan gaan ze ook wel vanzelf weg met de staart tussen de benen als ze zien dat er niets te halen valt.quote:Op maandag 2 november 2015 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof jij niet gewoon zegt: 'ik mot je niet, doei'
Doe je niet aan hard to get?quote:Op maandag 2 november 2015 16:35 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee, nooit echt grote bek, wel gebrek aan interesse. Dan gaan ze ook wel vanzelf weg met de staart tussen de benen als ze zien dat er niets te halen valt.
waarom heb je het over mij in een gesprek over seksquote:Op maandag 2 november 2015 16:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann kan je vertellen dat dat niet zo is.
Ben al groot hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
hard to get werkt niet altijd, sommigen zien dat als een uitdagingquote:Op maandag 2 november 2015 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je niet aan hard to get?
Hij verlangt naar je kloppende boa.quote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heb je het over mij in een gesprek over seks
Haha.quote:Op maandag 2 november 2015 16:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Eerst kon dat nog af door een shirtje aan te trekken maar tegenwoordig doe ik gewoon de deken onder mijn kin zodat ik alleen m'n vriend kan zien en niet mezelf.
Omdat je een pussydestroyer bent.quote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heb je het over mij in een gesprek over seks
De eerste periode kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Dan ben je alleen maar bezig met voeden en kapot zijn. Was daarna wel weer van plan het op te pakken, heb nu een washok voor kinky escapades ftw.quote:Op maandag 2 november 2015 16:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha.zie het al voor me. Na de zwangerschap schijnen sommige vrouwen ook geen libido meer te hebben vaak toch? Door dat ze ineens moeder zijn en andere zorgen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |