Voel mij wel altijd geneukt als ik weg ga hier dus wat dat betreft heb ik niks te klagen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
catkiller zijn vriendinnetje is fok
Viese hommoquote:Op maandag 2 november 2015 16:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voel mij wel altijd geneukt als ik weg ga hier dus wat dat betreft heb ik niks te klagen.
van achteren nog welquote:Op maandag 2 november 2015 16:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voel mij wel altijd geneukt als ik weg ga hier dus wat dat betreft heb ik niks te klagen.
:Squote:
mah niggaquote:
Dat maak jij er van, als jij bovenop zit tijdens de seks, wie heeft dan wie geneukt? NOU?!?!quote:Op maandag 2 november 2015 16:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
van achteren nog wel, oke tijd voor een ander onderwerp
Als wij dekken probeert die kleine z'n vader gewoon een high five te geven door m'n buik heen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms valt hij in slaap door het gebounce.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 16:28:38 ]
quote:Op maandag 2 november 2015 16:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als wij dekken probeert die kleine z'n vader gewoon een high five te geven door m'n buik heen.iel echt ziek ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms valt hij in slaap door het gebounce.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
dat weet ik toch niet... seks is vies daar doe ik niet aanquote:Op maandag 2 november 2015 16:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, als jij bovenop zit tijdens de seks, wie heeft dan wie geneukt? NOU?!?!
Daag.quote:Op maandag 2 november 2015 16:28 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weg want die koters komen zo van hun zwemles laters
Sry hij is al bezet.quote:
Hermann kan je vertellen dat dat niet zo is.quote:Op maandag 2 november 2015 16:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet... seks is vies daar doe ik niet aan
noem je madeliefff nou oudquote:
Je kan beter met sonic daten dan met professeur.quote:Op maandag 2 november 2015 16:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat weet ik toch niet... seks is vies daar doe ik niet aan
quote:Op maandag 2 november 2015 16:28 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weg want die koters komen zo van hun zwemles laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |