Je gaat op zoek naar wat wat is een babydaddy?quote:Op maandag 2 november 2015 16:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt, we gaan op zoek naar de babydaddys.
Kan je toch ook niet als je normaal bent?quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beetje vreemd altijd, van die mensen die denken dat je maar 24/7 shit samen met je vriendin moet doen
moet er niet aan denken
Wat bedoel je?quote:Op maandag 2 november 2015 16:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Sneeuw in de slowchat, wat doe je.
Een vader van ons kind.quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je gaat op zoek naar wat wat is een babydaddy?
Grotendeels wel, ja. Eigenlijk heel FOK!. maar je kan ook doorslaan met trollen natuurlijk...quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Uiteraard, KLB is bij uitstek toch een forum waarin men trollt?
Bedankt, dat doet me goed. Zal vanavond denk ik toch een tikkeltje zachter slapen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef Neverknown het volgende:
Sneeuw brengt wel wat gezelligheid.
Ze werken op dezelfde plek? Lekker bevorderlijk voor je relatie wel.quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je toch ook niet als je normaal bent?Pas klaagde er een jonge gast nog over bij mij uit het niets eigenlijk. Ken hem niet zo goed en ineens begon hij over hoe hij het soms wel lastig had met dat samenwonen en nooit alleen thuis zijn. Die zijn collega's en hebben dezelfde tijden, snap wel dat je daar gek van kan worden.
Persoon A kan ergens werken en Persoon B ergens anders maar wel dezelfde tijden hanteren.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze werken op dezelfde plek? Lekker bevorderlijk voor je relatie wel.
Die vind je wel. Met je hart van goud.quote:Op maandag 2 november 2015 16:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm denk dat ik dan een babymoeder moet vinden.
Thuis lekker de werkdag bespreken en roddelen over de collega's.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is een troll die is doorgeslagen dan? Ik bedoel ja ik zal niet ontkennen dat er daadwerkelijk figuren zijn op FOK! die achter de schermen vrouwen stalken etc, maar daarvan kan niemand mij van beschuldigen wat ik wel een keer ben geweest.quote:Op maandag 2 november 2015 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grotendeels wel, ja. Eigenlijk heel FOK!. maar je kan ook doorslaan met trollen natuurlijk...
Maar ze zijn collega's.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Persoon A kan ergens werken en Persoon B ergens anders maar wel dezelfde tijden hanteren.
Liever heb ik haar met eentje die klopt.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die vind je wel. Met je hart van goud.
Is ook gewoon niet gezond, zo veel op elkaars lip zitten. Al helemaal als je dan ook nog samen moet werken.quote:Op maandag 2 november 2015 16:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je toch ook niet als je normaal bent?Pas klaagde er een jonge gast nog over bij mij uit het niets eigenlijk. Ken hem niet zo goed en ineens begon hij over hoe hij het soms wel lastig had met dat samenwonen en nooit alleen thuis zijn. Die zijn collega's en hebben dezelfde tijden, snap wel dat je daar gek van kan worden.
Ik ga expres super snel boodschappen doen zodat hij geen kans heeft om te fappen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Hebben wij ook wel maar vind het nog steeds niet vervelend mijn vrije tijd daarvoor op te geven hoor. Mis alleen fappen wel soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 16:06:53 ]
whehehequote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Hebben wij ook wel maar vind het nog steeds niet vervelend mijn vrije tijd daarvoor op te geven hoor. Mis alleen fappen wel soms.
Beetje zoals jij. Een heel fictief leven op FOK! uiteen zetten in de loop der jaren met meerdere accounts.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is een troll die is doorgeslagen dan? Ik bedoel ja ik zal niet ontkennen dat er daadwerkelijk figuren zijn op FOK! die achter de schermen vrouwen stalken etc, maar daarvan kan niemand mij van beschuldigen wat ik wel een keer ben geweest.
Dan RIPquote:
Deden ze al voor de relatie was ontstaan volgens mij, maar ik moet er ook niet aan denken nee.quote:Op maandag 2 november 2015 16:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha ik zie het al voor me, dat je helemaal kapot ergert maar je je maar sociaal acceptabel gedraagd omdat je op het werk bent en niet je kan laten gaan. S avonds barsten alle frustraties dan los aan de eettafel. BINGO.quote:Op maandag 2 november 2015 16:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is een troll die is doorgeslagen dan? Ik bedoel ja ik zal niet ontkennen dat er daadwerkelijk figuren zijn op FOK! die achter de schermen vrouwen stalken etc, maar daarvan kan niemand mij van beschuldigen wat ik wel een keer ben geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |