iemand kan altijd vreemd gegaan tenzij je iem echt van zijn werk ophaalt en niet uit t oog verliest lol.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef Neverknown het volgende:
Ik denk sowieso dat kei chill is om ieder je ding te doen zeker als je elkaar vertrouwt.
Gedeeltelijk wel, ja.quote:Op maandag 2 november 2015 16:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Schizofrenie kan iedereen overkomen denk ik. Zal wel erfelijk bepaald zijn.
quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga expres super snel boodschappen doen zodat hij geen kans heeft om te fappen.
Daarom zijn de ramen dus altijd beslag als ik terug kom van boodschappen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ik lach niemand uit, dat is niet netjes.quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik antwoord geef lach je me weer uit zeker met PRISM dit PRISM dat
Maar Argo, He-man en nog een paar dacht ik.
quote:
o nee madelieff trapt niet in die leugentjesquote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een leugen, als je mijn hart opent dan staat er madeliefff.
Mijn leven is niet interessant genoeg.
In printhokjes trek je geen vieze gezichtjes, daar flikflooi je je met je collega en ga je mooie afdrukken maken op het kopieerapparaat. Maar nee zelfbeheersing beoefenen kun je erg goed doen met meditatie, maar weet niet of jij daar het type voor bent. Iedereen kan mediteren maar veel mensen geven te gauw op.quote:Op maandag 2 november 2015 16:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zou een vies gezicht geven in het printhok dan snel een klap geven uit ergernis. Dan terugrennen naar de bewoonde wereld ( kantoorplekje tussen alle collega's) zodat hij niet meer iets terug kan doen eigenlijk.
Goede test, voor zelfbeheersing op de werkvloer.![]()
Nee, maar lijkt me serieus niets.
Voor wie?quote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lach niemand uit, dat is niet netjes.
Deze wijsheden van meloewa en die andere zijn zeer leerzaam (!)
Dat tegen je buik aan praten is toch hopelijk wel iets van de laatste maanden?quote:Op maandag 2 november 2015 16:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik probeer nu te bedenken waar wij het hier altijd over hebben, kom er even niet op maar we zijn nooit stil en het gaat ook vrijwel niet over werk/studie of roddelen over mensen. Volgens mij zijn we vooral aan het grappen en grollen, tegen m'n buik aan het praten, series kijken, spelletjes spelen, koken en eten, onder de indruk zijn van elkaar en pluizen we random onderwerpen tot op het bot uit.
Waarom zou je je druk maken om wat netjes is op een internetforum waar men sowieso standaard met modder gooit?quote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lach niemand uit, dat is niet netjes.
Deze wijsheden van meloewa en die andere zijn zeer leerzaam (!)
Meditatie lijkt me chill als het effect heeft, maar ben vrij ongeduldig.quote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
In printhokjes trek je geen vieze gezichtjes, daar flikflooi je je met je collega en ga je mooie afdrukken maken op het kopieerapparaat. Maar nee zelfbeheersing beoefenen kun je erg goed doen met meditatie, maar weet niet of jij daar het type voor bent. Iedereen kan mediteren maar veel mensen geven te gauw op.
Hehe ja.quote:Op maandag 2 november 2015 16:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat tegen je buik aan praten is toch hopelijk wel iets van de laatste maanden?
Vieren ze hun verjaardag ook samen?quote:Op maandag 2 november 2015 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn broer en zijn vriendin zijn ook een beetje zo
Plottwist, 2NutZ is je broerquote:Op maandag 2 november 2015 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik zweer het op mijn kleine broertje.quote:Op maandag 2 november 2015 16:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o nee madelieff trapt niet in die leugentjes
nee ze zijn niet vlak na elkaar jarigquote:Op maandag 2 november 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vieren ze hun verjaardag ook samen?
dus we krijgen geen sappige detailsquote:Op maandag 2 november 2015 16:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zweer het op mijn kleine broertje.
Wij zijn niet zo hoorquote:Op maandag 2 november 2015 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Daar zijn methodes voor om de rust te vinden en het geduld te bewaren, sowieso heeft het effecten iedere dag minimaal 10 minuten en je hebt al baat erbij. En wat is tien minuten? Niet veel eigenlijk vaak genoeg verspillen we wel meer dan die 10 minuten door gewoon te zitten en niks te doen of zo. Maar ook als je het geduld voor mediteren niet hebt, kan eens zitten met een warme kop thee of chocomel wonderen doen, en dat doen we te weinig in deze gejaagde maatschappij.quote:Op maandag 2 november 2015 16:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Meditatie lijkt me chill als het effect heeft, maar ben vrij ongeduldig.
Je moet wel de rust in je zelf weten te vinden idd.
Die heb ik niet dus nee.quote:Op maandag 2 november 2015 16:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dus we krijgen geen sappige details
Uitgeprint en timecapsule gemaakt.quote:
Dit heb je altijd. Dat is de mens.quote:Op maandag 2 november 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Zie heel vaak singles zo praten... over stellen... dat ze klef zijn en aanhankelijk etc.
En dan krijgen ze zelf een partner en dan heel hypocriet doen ze het zelf en vaak nog een stpaje erger
haha echt niet. ik heb nooit in wij vorm gepraat en ik spreek gewoon met vriendinnen af zonder vriendjes erbij. Het is wel zo dat ik wat minder tijd voor ze heb dan uiteraardquote:Op maandag 2 november 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Zie heel vaak singles zo praten... over stellen... dat ze klef zijn en aanhankelijk etc.
En dan krijgen ze zelf een partner en dan heel hypocriet doen ze het zelf en vaak nog een stpaje erger
Dat je zo met je vinger er in gaat en de fontanel van je unborn zit te masserenquote:Op maandag 2 november 2015 16:17 schreef Myrr het volgende:
Nu mis ik mijn mandinnetje.
Snel even fappen voor hij thuis komt.
gvdquote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je zo met je vinger er in gaat en de fontanel van je unborn zit te masseren
Geen altaar hebben gemaakt ter ere van je wederhelft.quote:Op maandag 2 november 2015 16:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen ketting hebben waarin je een foto van hem verwerkt hebt.
HNNG meer van dit.quote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijd om met je vriendinnetjes een glas wijn te drinken moet er ook zijn idd.quote:Op maandag 2 november 2015 16:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha echt niet. ik heb nooit in wij vorm gepraat en ik spreek gewoon met vriendinnen af zonder vriendjes erbij. Het is wel zo dat ik wat minder tijd voor ze heb dan uiteraardverder is klef doen niet perse verkeerd maar meer het volledig 1 persoon zijn met zijn tweeën,
Zit altijd op zolder te FOK!ken en kom nooit buiten.quote:
Niet je wederhelft vermoord, gebalsemd en in je bed hebben liggen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen altaar hebben gemaakt ter ere van je wederhelft.
Dat je vriend je unborn een facial geeft?quote:
Minder van dit.quote:Op maandag 2 november 2015 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je vriend je unborn een facial geeft?
catkiller zijn vriendinnetje is fokquote:Op maandag 2 november 2015 16:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit altijd op zolder te FOK!ken en kom nooit buiten.
Echt> Ohquote:
gadver weerquote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kerel..quote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gaat te ver, het is al erg zat dat ze levend driekwart van het matras en dekens in beslag neemt, als ze dood is zet ik haar wel in de kast. Kan ik de deur dicht doen ook als ik haar zat ben.quote:Op maandag 2 november 2015 16:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet je wederhelft vermoord, gebalsemd en in je bed hebben liggen.
gvdquote:Op maandag 2 november 2015 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |