quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga expres super snel boodschappen doen zodat hij geen kans heeft om te fappen.
Zulke vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hmm, dat laatste zou geen punt zijn. Als je weinig onderwerpen buiten wat je meemaakt hebt om over te praten, is het sowieso al niet goed gesteld.quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deden ze al voor de relatie was ontstaan volgens mij, maar ik moet er ook niet aan denken nee.
Heb wel eens met mijn vriendin gewerkt en zou het soms niet erg vinden maar altijd is te veel van het goede. Dat was dus het volgende punt waar hij mee kwam, je hebt 9 uur van je dag waar je soms dingen hebt meegemaakt maar die je beide al weet dus daar valt ook niet meer over te praten.
quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga expres super snel boodschappen doen zodat hij geen kans heeft om te fappen.
Ach ja beter dan vreemdgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Van wie is sneu leeuw een kloon danquote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje zoals jij. Een heel fictief leven op FOK! uiteen zetten in de loop der jaren met meerdere accounts.
Ik lul en troll ook veel maar in de essentie ben ik wel altijd eerlijk over alles. OOk hier.
argoquote:
Maar voor mij is het fictief leven niet zo ver gezocht, levendige fantasie etc. Argo was een Don Quichot trol, ja hij sprak over tovenaren, maar ik had gewoon Don Quichot gelezen en kopieerde dat, dat mensen dat nu nog niet snappen zal mij worst wezen. Snap ook niet wat er mis mee is als iemand een fictief leven op een forum verzint. Zolang die persoon fictief en werkelijkheid apart kan zetten is niets aan het handje.quote:Op maandag 2 november 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje zoals jij. Een heel fictief leven op FOK! uiteen zetten in de loop der jaren met meerdere accounts.
Ik lul en troll ook veel maar in de essentie ben ik wel altijd eerlijk over alles. OOk hier.
samen poepen met je vriendinquote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beetje vreemd altijd, van die mensen die denken dat je maar 24/7 shit samen met je vriendin moet doen
moet er niet aan denken
oeh vertel over dinnetje dan, jij verteld nooit iets over je priveleven. ik wil sappige roddels horenquote:Op maandag 2 november 2015 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu moet ze weer iets nieuws verzinnen.
quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
samen poepen met je vriendin
Als ik antwoord geef lach je me weer uit zeker met PRISM dit PRISM datquote:
Nee er is altijd rust aan tafel als de pappa aanschuift.quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha ik zie het al voor me, dat je helemaal kapot ergert maar je je maar sociaal acceptabel gedraagd omdat je op het werk bent en niet je kan laten gaan. S avonds barsten alle frustraties dan los aan de eettafel. BINGO.
Denk er wel om dat je je hier niet in verliest en schizofrenie gaat ontwikkelen.quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar voor mij is het fictief leven niet zo ver gezocht, levendige fantasie etc. Argo was een Don Quichot trol, ja hij sprak over tovenaren, maar ik had gewoon Don Quichot gelezen en kopieerde dat, dat mensen dat nu nog niet snappen zal mij worst wezen. Snap ook niet wat er mis mee is als iemand een fictief leven op een forum verzint. Zolang die persoon fictief en werkelijkheid apart kan zetten is niets aan het handje.
Damnquote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
samen poepen met je vriendin
Miss dat ze verder weinig daarbuiten doen dan of zo beide, zo kwam het om mij wel over. Alsof ze constant tegelijkertijd thuis zijn en soms snel uitgepraat door die reden.quote:Op maandag 2 november 2015 16:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste zou geen punt zijn. Als je weinig onderwerpen buiten wat je meemaakt hebt om over te praten, is het sowieso al niet goed gesteld.
klopt en dan in wijvorm gaan praten alsof ze niet meer los van elkaar bestaanquote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beetje vreemd altijd, van die mensen die denken dat je maar 24/7 shit samen met je vriendin moet doen
moet er niet aan denken
Dat is waar een relatie om draait, vertrouwen. Je gaat niet trouwen of samenwonen en van te voren een leugendetector-test raadplegen en vragen 'hou je van me?' Om dan de resultaten te bekijken.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef Neverknown het volgende:
Ik denk sowieso dat kei chill is om ieder je ding te doen zeker als je elkaar vertrouwt.
Wij doen dit ook altijd iddquote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klopt en dan in wijvorm gaan praten alsof ze niet meer los van elkaar bestaan![]()
ja preciesquote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klopt en dan in wijvorm gaan praten alsof ze niet meer los van elkaar bestaan![]()
Was een leugen, als je mijn hart opent dan staat er madeliefff.quote:Op maandag 2 november 2015 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oeh vertel over dinnetje dan, jij verteld nooit iets over je priveleven. ik wil sappige roddels horen
mijn partner en ik.quote:Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Schizofrenie kan iedereen overkomen denk ik. Zal wel erfelijk bepaald zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk er wel om dat je je hier niet in verliest en schizofrenie gaat ontwikkelen.
Ik probeer nu te bedenken waar wij het hier altijd over hebben, kom er even niet op maar we zijn nooit stil en het gaat ook vrijwel niet over werk/studie of roddelen over mensen. Volgens mij zijn we vooral aan het grappen en grollen, tegen m'n buik aan het praten, series kijken, spelletjes spelen, koken en eten, onder de indruk zijn van elkaar en pluizen we random onderwerpen tot op het bot uit.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Miss dat ze verder weinig daarbuiten doen dan of zo beide, zo kwam het om mij wel over. Alsof ze constant tegelijkertijd thuis zijn en soms snel uitgepraat door die reden.
Ik zou een vies gezicht geven in het printhok dan snel een klap geven uit ergernis. Dan terugrennen naar de bewoonde wereld ( kantoorplekje tussen alle collega's) zodat hij niet meer iets terug kan doen eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 16:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee er is altijd rust aan tafel als de pappa aanschuift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |