Ik zou hem het recept eens toesturen. Nee, maar is sws bullshit elke vrouw werkt anders.quote:Op maandag 2 november 2015 15:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je nu nog in een Dm zet aan Dimma, waar het nog meer om draait, heeft die jongen het geheim geleerd en kan hij ook eens in de buurt van een meisje komen.
Tenzij het om de grote van pikken etc gaat, dan maak je het die jongen alleen maar moeilijker.
Het is geen R&P sc maar ook geen nieuws en achtergronden sc.quote:Op maandag 2 november 2015 15:27 schreef deadprez het volgende:
Zeg, is dit de R&P SC of wat is dezen?
Hij heeft wel een broer, maar die is getrouwd met en heeft twee kinders.quote:Op maandag 2 november 2015 15:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Volgenmij heb jij best een knappe, lieve en goede vriend.
Heeft ie geen broertjes meer?
#durfttevragen
Ik zie alles in, de theorie is easy as usual.quote:Op maandag 2 november 2015 15:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik bedoelde slimmerik als in jou, maar ik weet niet of ik dat nu moet terugtrekken. Verder kun je wel zo'n goeie man vinden je ziet het tenminste in.
Touché.quote:Op maandag 2 november 2015 15:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is geen R&P sc maar ook geen nieuws en achtergronden sc.
Oh nee. dan ben ik happy voor hem.quote:Op maandag 2 november 2015 15:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij heeft wel een broer, maar die is getrouwd met en heeft twee kinders.
Zeker, toch denk ik dat er altijd wel een gemeenschappelijk iets is. En dat geen enkele vrouw valt op een man met een laag zelfbeeld, tenzij die vrouw hem gewoon wil uitkleden in de naam van oplichting, wat is het menselijke ras toch mooi en dynamisch.quote:Op maandag 2 november 2015 15:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zou hem het recept eens toesturen. Nee, maar is sws bullshit elke vrouw werkt anders.
Haha. Ja, op mijn 23e ga ik toch liever voor het relatiemateriaal.quote:Op maandag 2 november 2015 15:29 schreef Myrr het volgende:
Ook wel neven die goed te doen zijn, maar dat is puur uiterlijk, geen relatiemateriaal.
Aparte combinatie.quote:
Verstandig ja. Wordt tijd dat zij daar ook aan gaan doen, beetje klaar met die Tinderavonturen van ze.quote:Op maandag 2 november 2015 15:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Haha. Ja, op mijn 23e ga ik toch liever voor het relatiemateriaal.
Zeg er dan wat van.quote:Op maandag 2 november 2015 15:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Verstandig ja. Wordt tijd dat zij daar ook aan gaan doen, beetje klaar met die Tinderavonturen van ze.
Volgens mij moet jij blij zijn met elke man die je herpeslip voor lief neemt.quote:Op maandag 2 november 2015 15:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat is macro's voor hipster/sportschoolgelul?quote:Op maandag 2 november 2015 15:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zijn hele slechte macro's, maar dat weet je vast.
Rationeel is ver te zoeken bij me.quote:
klaar met de fuckboys?quote:Op maandag 2 november 2015 15:30 schreef Neverknown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2015 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij blij zijn met elke man die je herpeslip voor lief neemt.
Macro's betekend gewoon:quote:Op maandag 2 november 2015 15:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat is macro's voor hipster/sportschoolgelul?
[..]
Rationeel is ver te zoeken bij me.
Dat ga ik hier niet verklappen. Ben een misgunner.quote:Op maandag 2 november 2015 15:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zeker, toch denk ik dat er altijd wel een gemeenschappelijk iets is. En dat geen enkele vrouw valt op een man met een laag zelfbeeld, tenzij die vrouw hem gewoon wil uitkleden in de naam van oplichting, wat is het menselijke ras toch mooi en dynamisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |