Daarom laat ik dat over aan mijn schoonmoeder. Soms drop ik een onopvallend balletje en dan drie dagen later belt ze ineens dat ze het gemaakt heeft. Werkt altijd.quote:
Ja nouja als dat je coping-mechanism is, er leiden meerdere wegen naar Rome, maar heb je wel erover nagedacht wat je nog meer kan doen buiten dat? Ik bedoel, dit is niet de enige optie.quote:Op maandag 2 november 2015 15:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat maakt me allemaal niet zo uit eerlijk gezegd zolang ik mezelf maar getemd krijgt en dat krijg ik niet altijd. Ik denk juist dat je als vrouw een groot voordeel kan hebben als je inderdaad selectief bent. Je moet weten met wat je in zee gaat inderdaad.
Niet elke weg is effectief voor jezelf. Ik weet niet precies wat je bedoeld eigenlijk ook?quote:Op maandag 2 november 2015 15:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja nouja als dat je coping-mechanism is, er leiden meerdere wegen naar Rome, maar heb je wel erover nagedacht wat je nog meer kan doen buiten dat? Ik bedoel, dit is niet de enige optie.
Dat je jezelf getemd wil krijgen, dat er meer methodes voor zijn. Je moet verder ook weten wat je doet. Mij maakt het niet uit, ik sta erbuiten, maar denk toch eens erover na of het wel zo geweldig is jezelf te verlagen naar het speelveld van jongetjes.quote:Op maandag 2 november 2015 15:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niet elke weg is effectief voor jezelf. Ik weet niet precies wat je bedoeld eigenlijk ook?
hee,ik ben dan wel blank, maar qua eten probeer ik alles welquote:Op maandag 2 november 2015 15:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben blij dat je überhaupt weet wat het is.
Ik vind het vooral ironisch wie dr. Phil speelt hierquote:Op maandag 2 november 2015 15:17 schreef Che_ het volgende:
Dit is echt een aflevering van maury ft. dr Phil
Ja sws koppie op en leaven is ook jezelf temmen he.quote:Op maandag 2 november 2015 15:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat je jezelf getemd wil krijgen, dat er meer methodes voor zijn. Je moet verder ook weten wat je doet. Mij maakt het niet uit, ik sta erbuiten, maar denk toch eens erover na of het wel zo geweldig is jezelf te verlagen naar het speelveld van jongetjes.
Volgenmij heb jij best een knappe, lieve en goede vriend.quote:
Hmm als dat jou gelukkig maakt.quote:Op maandag 2 november 2015 15:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja sws koppie op en leaven is ook jezelf temmen he.
Het is niet hun speelveld het sws mijn speelveld. Ik bepaal wanneer het spel is afgelopen.
Is het ook al zo'n fenomeen ja?quote:Op maandag 2 november 2015 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ironisch wie dr. Phil speelt hier
Ga daar dan voor slimmerik, als je dat zelf inziet.quote:Op maandag 2 november 2015 15:22 schreef Neverknown het volgende:
Maar het beste is gewoon een relatie op basis van eerlijkheid en vertrouwen. Dan hoef je niet met elkaar te gaan spelen, maar dan kun je samen met andere gaan spelen.
Zou Myrr dan ook nog een zus hebben?quote:Op maandag 2 november 2015 15:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Volgenmij heb jij best een knappe, lieve en goede vriend.
Heeft ie geen broertjes meer?
#durfttevragen
Ik neuk sws niet rond. Het draait sws om meer altijd.quote:Op maandag 2 november 2015 15:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm als dat jou gelukkig maakt.
Uiteindelijk spelen jullie er beide, dus beide pakken en geven van elkaar dat is alles wat er gebeurt. Dat je bepaald wanneer het is afgelopen zegt vrij weinig. Want op het veld van rondneuken valt er niets te behalen, als je een keer eroverheen mag heb je al gewonnen.
Waar het pas pijn doet als de ander zegt het is afgelopen zijn vaak relaties waar het om meer draait dan dat.
Een slimmerik kan ik ook wel krijgen. Een man met een toekomst inderdaad, een man waarop je kan bouwen en vertrouwen. Een man die eerlijk en oprecht is maar even goed zijn grenzen kent.quote:Op maandag 2 november 2015 15:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ga daar dan voor slimmerik, als je dat zelf inziet.
Meteen rechtse zeikers die janken over vluchtelingenquote:Op maandag 2 november 2015 15:20 schreef deadprez het volgende:
Nederland scoort hoog in welvaartsindex
Als je nu nog in een Dm zet aan Dimma, waar het nog meer om draait, heeft die jongen het geheim geleerd en kan hij ook eens in de buurt van een meisje komen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik neuk sws niet rond. Het draait sws om meer altijd.
Ja, ik zag het.quote:Op maandag 2 november 2015 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meteen rechtse zeikers die janken over vluchtelingen
Ik bedoelde slimmerik als in jou, maar ik weet niet of ik dat nu moet terugtrekken. Verder kun je wel zo'n goeie man vinden je ziet het tenminste in.quote:Op maandag 2 november 2015 15:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een slimmerik kan ik ook wel krijgen. Een man met een toekomst inderdaad, een man waarop je kan bouwen en vertrouwen. Een man die eerlijk en oprecht is maar even goed zijn grenzen kent.
Ze zijn er zeer zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |