abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2015 @ 18:34:10 #151
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157296572
Over weekgemiddelden gesproken. Hier gaat vanaf vanavond Het Regelmatige Trainen weer beginnen, na een maandje aanklooien. Ik heb er zin in :9

Ik kan alleen die stok achter de deur maar niet vinden voor die aanvullende krachtoefeningen. Dat zou helemaal fijn zijn.
  dinsdag 3 november 2015 @ 18:35:40 #152
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157296597
F means you're fucked
pi_157296599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:34 schreef Quoi het volgende:
Over weekgemiddelden gesproken. Hier gaat vanaf vanavond Het Regelmatige Trainen weer beginnen, na een maandje aanklooien. Ik heb er zin in :9

Ik kan alleen die stok achter de deur maar niet vinden voor die aanvullende krachtoefeningen. Dat zou helemaal fijn zijn.
Die stok is een grote fabel, hoe vaak ik daar al naar gezocht heb... :@
Heel soms denk je hem gevonden te hebben maar binnen no time ben je hem weer kwijt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_157296607
Pff ik had een hele post getypt en toen was hij weg. Waar het op neerkomt; het vertrouwen in mijn lichaam is weg en ik denk dat een loopvrije week goed zou zijn. Want als ik heel eerlijk ben heb ik een beetje in de ontkenningsfase gezeten en heb ik sinds de marathon nog geen één keer pijnvrij gelopen en moet ik moeite doen om mijn herstel-tempo te halen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 18:39:06 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_157296665
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff ik had een hele post getypt en toen was hij weg. Waar het op neerkomt; het vertrouwen in mijn lichaam is weg en ik denk dat een loopvrije week goed zou zijn. Want als ik heel eerlijk ben heb ik een beetje in de ontkenningsfase gezeten en heb ik sinds de marathon nog geen één keer pijnvrij gelopen en moet ik moeite doen om mijn herstel-tempo te halen.
Weekje rust it is :) gewoon doen, het voelt vast goed!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157296698
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Weekje rust it is :) gewoon doen, het voelt vast goed!
Mja, ik denk dat ik donderdag nog wel even naar de training ga om het te overleggen hoe of wat. Ik heb zondag nog wel een wedstrijd staan, maar alhoewel ik op zich wel zin heb om daar te lopen voelt mijn lichaam ook totaal niet wedstrijdklaar dus wat ik er te zoeken heb..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 18:43:52 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_157296763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat ik donderdag nog wel even naar de training ga om het te overleggen hoe of wat. Ik heb zondag nog wel een wedstrijd staan, maar alhoewel ik op zich wel zin heb om daar te lopen voelt mijn lichaam ook totaal niet wedstrijdklaar dus wat ik er te zoeken heb..
Je kunt van die wedstrijd ook een LDL maken, als je je toch al ingeschreven hebt. Dan ben je niet je geld kwijt, maar hoef je jezelf ook niet over de fles te lopen. Winnen zul je niet dan, maar ach ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 3 november 2015 @ 18:46:22 #158
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157296805
Lekker overslaan die wedstrijd. Je kunt er niets mee winnen, alleen maar mee verliezen
F means you're fucked
  dinsdag 3 november 2015 @ 18:50:14 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157296886
Dus daar is die stok! :o

En ja Guard: bekend verhaal.

LT: Lijkt alsof je het zelf het beste aanvoelt. Het is ook echt niet gek na zo'n prestatie.
  dinsdag 3 november 2015 @ 18:54:34 #160
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157296967
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
is dit fysiek of mentaal?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_157297050
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

is dit fysiek of mentaal?
Vooral fysiek, maar doordat elke training pijn doet en het allemaal buitengewoon veel moeite kost begint het ook zijn mentale weerslag te krijgen. Ik wil eigenlijk vooral weten wat het is; of toch (nog) overtraind (rustpols is ook nog steeds hoog), of te veel gedaan sinds de marathon, of de blessure en het feit dat ik nu spieren anders belast en extra vermoei door de oefeningen en zo.. Want die laatste 2 zijn accepté, maar als het dat eerste is dan betekent het dat een weekje rust niet genoeg gaat zijn en dat is echt mijn ergste angst. Aan de andere kant is stug blijven doortrainen dan wel het stomste wat je kunt doen.
pi_157297118
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:12 schreef steffelonio het volgende:

[..]

27,5km per week is niet veel voor een marathon voorbereiding. Maar petje af hoe je je marathon hebt gelopen ^O^
Voccar, jij doet toch ook nog een andere sport ? Voetballen of zo? Dus dat telt ook wel mee lijkt me.
Ik had toen ik met marathonvoorbereiding begon geen voetbal meer, maar later heb ik de trainingen daar wel weer meegedaan.

Motivatie om (alleen) te gaan hardlopen werd wat minder en de voetbaltrainingen waren dan mooie afwisseling en kon ik mooi als interval gebruiken. Daardoor wel wat minder km gemaakt ja. Heb er geen spijt van gehad, want zo bleef ik in beide plezier houden.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:03:21 #163
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157297130
ik voel precies wat je bedoel. Ik heb eigenlijk sinds een week of 3 week echt het gevoel dat mijn lopen lekker gaat sinds mijn 100 miler.
Het leek wel of mijn lichaam een barrier opwierp uit zelfbescherming, de zin en de wil was er wel maar de energie was er gewoon niet... maar geloof me, die komt na een rustperiode vanzelf weer terug!
pi_157297193
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik voel precies wat je bedoel. Ik heb eigenlijk sinds een week of 3 week echt het gevoel dat mijn lopen lekker gaat sinds mijn 100 miler.
Het leek wel of mijn lichaam een barrier opwierp uit zelfbescherming, de zin en de wil was er wel maar de energie was er gewoon niet... maar geloof me, die komt na een rustperiode vanzelf weer terug!
Bedankt voor de heads up :) Ik dacht echt dat ik het rustig aan gedaan had de laatste weken.. maarja.. het lichaam is de baas en geeft dat even duidelijk aan denk ik ;)
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:08:59 #165
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157297224
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:06 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Bedankt voor de heads up :) Ik dacht echt dat ik het rustig aan gedaan had de laatste weken.. maarja.. het lichaam is de baas en geeft dat even duidelijk aan denk ik ;)
dat dacht ik ook, na 3 weken rust (vanwege een overbelaste knie) dacht ik dat het wel weer zou gaan maar ik werd keihard terug gefloten... gewoon geen lucht en benen die loodzwaar waren.
Maar zoals gezegd, het is allemaal goed gekomen!
pi_157297273
quote:

[..]

Body over mind voor een keertje :)
pi_157297531
quote:

[..]

Bij mij duurt het na zulke prestaties ook meestal wel een maand voordat ik echt weer soepel kan trainen. De laatste keer was dat echt van de een op de andere dag. Trainen doe ik dan wel, haal de tempi ook wel, maar het kost echt moeite en niet soepel. Pijntjes horen daar ook wel bij.
Maar rust is zeker wel even goed, dan loop je straks weer als een jonge hinde! ^O^
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:36:25 #168
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157297874
quote:

[..]

Hier zit er nog 1.... Doe ook een weekje heel weinig maar zit me tegelijk ook druk te maken.
Maar ja, als ik van een heuveltje opfietsen al moeie poten heb, denk ik toch dat ik een beetje moe ben.

En de kortere dagen kunnen ook nog meespelen natuurlijk.

Maargoed, I feel you ;) Succes met rustig aan doen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:52:53 #169
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_157298313
quote:
99s.gif Op maandag 2 november 2015 22:49 schreef mosselmossel het volgende:

Ik hoor altijd dat je je eerste vijf marathons eigenlijk helemaal niet over tijden moet nadenken. DIe loop je om te leren. Ervaring opbouwen. Het loopt altijd zo anders dan je denkt.
Komt ie nu me...

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:16 schreef Jero_nimo het volgende:

Ik heb voor mezelf altijd het idee gehad dat ik mijn eerste marathon onder de 3 uur uit wou lopen (..)

Nu ga ik huilen als het in Spijkenisse niet wil :'( .
Nu ben je sneller dan ik, maar Spijkenisse heeft het mij niet gebracht. :(

@MK.: Ik heb minder kilometers per week gemaakt dan L_T maar nog steeds redelijk volume gedraaid. Ik heb zelf vrij veel tainingen van ca. 25 km gemaakt (enkele afstand woon-werk), waarvan eenmaal 3 in 5 dagen, en ik heb een 50 km 'trail' gelopen op trainingstempo, gewoon om eens te ervaren hoe het is om langer dan 4 uur achter elkaar te lopen (iets wat ik voor mijn M niet verwacht nodig te hebben, mijn M-split tijdens die 50 km was 3:56 red).

Wat ook helpt, is al je al langere tijd structureel trainingen loopt van meer dan 15 a 20 km. Tenminste, als een mooie tijd wilt. De methode-Pijll heeft laten zien dat je ook met minder prima een M kan uitlopen.

Zie ook: http://smashrun.com/corniel/overview/2015
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:19:29 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157299093
Potverdorie wat een heerlijk loopweer. 10km gelopen, gemiddeld 6:51min/km. Héérlijk! Kon wel blijven lopen O+

Oh en geen enkele andere hardloper tegengekomen met lampjes of hesje aan. Gekkies.
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:26:02 #171
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157299263
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:52 schreef Corniel het volgende:

Wat ook helpt, is al je al langere tijd structureel trainingen loopt van meer dan 15 a 20 km. Tenminste, als een mooie tijd wilt. De methode-Pijll heeft laten zien dat je ook met minder prima een M kan uitlopen.

een loopvriend van mij, die ik beschouw als een van de NZ sub-toppers op de ultraafstanden, loopt nauwelijks langer dan 20-25km trainingen, alles er boven beschouwd hij als 'trash miles"
pi_157299429
Tja je hebt ook het sportrusten/14km marathonschema. Ik zeg ook niet dat het niet kan. Ik denk alleen dat wanneer je niet vaker dan 2 of soms 3x per week kan trainen, het waarschijnlijk verstandiger is om je te richten op andere afstanden dan de marathon. Waarom koste wat het kost een marathon starten als je weet dat je eigenlijk niet goed genoeg voorbereid bent om het als wedstrijd aan te gaan, en je enige doel is om de finish halen, of dat nou wandelend of rennend is. Natuurlijk kan er tijdens een marathon vanalles misgaan dus lopen is niet per se een schande, maar het uitgangspunt moet wel zijn dat je gemakkelijk trainingen van 25-30km aankunt vind ik.
pi_157299575
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef GotC het volgende:
Potverdorie wat een heerlijk loopweer. 10km gelopen, gemiddeld 6:51min/km. Héérlijk! Kon wel blijven lopen O+

Oh en geen enkele andere hardloper tegengekomen met lampjes of hesje aan. Gekkies.
Goed bezig zeg, gewoon weer 10 kilometers in training enzo. ^O^

Vorige week was ik rond een uur of 18 ook zonder hesje en lampjes. :o Maar het wordt inderdaad snel donker en is eigenlijk wel nodig ja!

Mijn benen zijn nog een beetje moe na zondag, misschien morgen een heel kort rondje. Nog een finish foto van zondag, het parcours was echt fantastisch. _O_ En de finish ook wel erg tof zo! :Y

Jack does it in real time...
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:42:03 #174
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157299754
ik heb mij onverwacht ingeschreven voor de Coastal Classic HM komende zondag.
Kijken hoe dat gaat, ik heb hem in 2012 en 2013 gelopen met hele wisselende resultaten.
In 2012 als voorbereiding op de Luxmore Grunt en in 2013 als voorbereiding op mijn eerste Kepler Challenge.
Nu ik relatief weinig kilometers heb gemaakt (lees: een uitgerust lichaam) tot nu toe naar de Kepler Challenge toe ben ik benieuwd wat deze keer mijn tijd wordt
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:19:33 #175
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_157300921
Ah, de challenge lukte me nu wel. Met stip op één :D

Heb vandaag lekker hardloopdingetjes binnen gekregen. Een thermoshirt voor eventueel onder mijn t-shirt.
Eindelijk ook een foamroller gekocht nadat ik hier al zoveel erover had gelezen. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
En last but not least een tweede paar schoenen. Heb al een tijdje een belastingspijntje in de overgang van de voetholte naar de hiel en heb het idee dat het een beetje samenhangt met de enorme steun die mijn Brooks geven, dus nu een paar Asics ernaast wat ik al eerder heb gehad, zodat ik af kan wisselen. Hopelijk verdwijnt het pijntje dan zonder dat ik lang rust moet nemen, want vorige week heb ik een week rust gehad en daar word ik een beetje gek van. :)
Life is what you make it.
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:35:44 #176
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157301512
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef GotC het volgende:

Boks!

Wisselduurloop van 10 km, met 2x 8 min versnellen tot ca 5:30. Beetje een stijve rug, maar verder doet alles het nog :s)

Kortebroekenweer :P (wat zag ik er veel met lang-lang :o )
pi_157301659
Lekker Quoi! Het was inderdaad kortebroekenweer. Het was alleen eigenlijk te donker om op de dijk te lopen, ik had er niet aan gedacht dat het daar echt pikdonker is. Maar goed, weten we dat ook weer. Ik had overigens mijn training van Grace gejat, 3 x 10 minuten met tussendoor 2x een set van 5 versnellingen van 30 seconden. Was wel fijn al ging het niet denderend.
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:51:13 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157302073
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:35 schreef Quoi het volgende:

[..]

Boks!

Wisselduurloop van 10 km, met 2x 8 min versnellen tot ca 5:30. Beetje een stijve rug, maar verder doet alles het nog :s)

Kortebroekenweer :P (wat zag ik er veel met lang-lang :o )
Hee ik heb ook last van een stijve rug :+.

En idd kort-kort! Zag veel jasjes :+

DeeBee, wat een finishplek :o
pi_157302204
GotC, Gogo en Quoi ^O^ Lekker bezig allemaal!

DeeBee, toffe foto! Was inderdaad echt een superfinish! Heb genoten daar! *O*

Recovery is overrated.... :7
https://www.strava.com/activities/425924039
pi_157302935
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
GotC, Gogo en Quoi ^O^ Lekker bezig allemaal!

DeeBee, toffe foto! Was inderdaad echt een superfinish! Heb genoten daar! *O*

Recovery is overrated.... :7
https://www.strava.com/activities/425924039
Wow, jij bent echt in topvorm _O_
Nu nog even vasthouden
pi_157304616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Wow, jij bent echt in topvorm _O_
Nu nog even vasthouden
Jij hebt ook weer een lekkere training afgewerkt! ^O^
Loop je dit jaar de zevenheuvelen niet trouwens?
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:05:23 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157305079
Dat ziet er idd goed uit, die training van jou Jero :)

Corniel, hoe gaat het eigenlijk met jouw Valencia avontuur? Loopt je training volgens plan?
pi_157305871
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Jij hebt ook weer een lekkere training afgewerkt! ^O^
Loop je dit jaar de zevenheuvelen niet trouwens?
nee, ik ga eens een vlakke 15 proberen, komend weekend in Zoetermeer.
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:39:17 #184
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_157305884
quote:
99s.gif Op maandag 2 november 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat voor oefening pak je daarvoor?
O.a. zoiets:
  woensdag 4 november 2015 @ 08:42:04 #185
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_157307921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:05 schreef Quoi het volgende:
Dat ziet er idd goed uit, die training van jou Jero :)

Corniel, hoe gaat het eigenlijk met jouw Valencia avontuur? Loopt je training volgens plan?
Dat zal moeten blijken. Afgelopen weekend 29km loopje gedaan. Nu twee weken tapperen... :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_157308155
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:38 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

nee, ik ga eens een vlakke 15 proberen, komend weekend in Zoetermeer.
Zeer sterk deelnemersveld daar. Met een 55'er eindigde je vorig jaar niet eens in de top 6.
De 10 had je vorig jaar gewonnen met jouw PR.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:22:22 #187
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157308371
Lekker het hele weekend spelen in het duingebied bij Burgh Haamstede O+
F means you're fucked
pi_157308411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:04 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zeer sterk deelnemersveld daar. Met een 55'er eindigde je vorig jaar niet eens in de top 6.
De 10 had je vorig jaar gewonnen met jouw PR.
Ik had al gezien dat daar vaak sterke regionale lopers meedoen en dat is ook wel een reden om daar te lopen.Van goede concurrentie in een wedstrijd ga ik ook beter presteren. Al is het wel zo dat ik dit jaar een stukje sneller denk te zijn dan die 55'er van vorig jaar. Een 53'er zou moeten kunnen
pi_157309078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:25 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik had al gezien dat daar vaak sterke regionale lopers meedoen en dat is ook wel een reden om daar te lopen.Van goede concurrentie in een wedstrijd ga ik ook beter presteren. Al is het wel zo dat ik dit jaar een stukje sneller denk te zijn dan die 55'er van vorig jaar. Een 53'er zou moeten kunnen
53'36 ^O^
Mooi doel in ieder geval!
pi_157309173
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:12 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

53'36 ^O^
Mooi doel in ieder geval!
Is dat heel toevallig jouw doorkomsttijd bij de Dam tot Dam? Dat zou mooi zijn als ik daar in de buurt zou kunnen komen
pi_157309199
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:19 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Is dat heel toevallig jouw doorkomsttijd bij de Dam tot Dam? Dat zou mooi zijn als ik daar in de buurt zou kunnen komen
Een seconde eronder ;)
pi_157309235
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Een seconde eronder ;)
In dat geval zal ik wel 53'35 lopen. Twee seconden eronder ;)
pi_157309325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:23 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

In dat geval zal ik wel 53'35 lopen. Twee seconden eronder ;)
Was het 2 bij de 7^^? :P Dan dat idd ja.
pi_157309398
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Was het 2 bij de 7^^? :P Dan dat idd ja.
Klopt, twee hele seconden. En wat zijn jouw plannen voor de 7^^? Vol gaan voor een flinke pr-verbetering (een lage 53'er denk ik) of toch met de handrem er een beetje op ivm Spijkenisse?
pi_157310278
Mooi hoe B en jero elkaar aftasten. Het antwoord op de vraag van B aan jero luidt natuurlijk dat het allemaal afhangt van wat B loopt in Zoetermeer. Terwijl B nu alvast wil weten hoe hard hij moet gaan om een tijd neer te zetten waar jero het moeilijk mee krijgt.

En nu niet ontkennen. Dit is tenminste sport zoals het bedoeld is.
pi_157310309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooi hoe B en jero elkaar aftasten. Het antwoord op de vraag van B aan jero luidt natuurlijk dat het allemaal afhangt van wat B loopt in Zoetermeer. Terwijl B nu alvast wil weten hoe hard hij moet gaan om een tijd neer te zetten waar jero het moeilijk mee krijgt.

Je kunt het toch pas vergelijken in een man-tot-man wedstrijd vind ik ;)
pi_157311024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Waar B 2 seconden sneller was.. :'(

En welke handrem? ;(
pi_157311157
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:39 schreef Zwabberhark het volgende:

Nee hoor. Gewoon puur uit interesse. Dat zou pas het geval zijn als jero ook in Zoetermeer zou lopen, in dezelfde wedstrijd. Ik ga niet harder of minder hard lopen met het oog op wat iemand anders in een andere wedstrijd gelopen heeft of wil gaan lopen. En wat LT zegt, vergelijken is niet zinvol omdat bijvoorbeeld omstandigheden of het wedstrijdverloop heel anders zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157311182
Om een idee te krijgen van hoe ik jullie over de finish wil zien komen hier enkele plaatjes ter inspiratie: klik
pi_157311224
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moeten we een minimaal jaarlijks forumevenement organiseren. Een 10km loop waarbij iedereen tegelijk start. Dan kunnen we dus pas echt zien hoe je verhoudt ten opzichte van de andere forumers.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:58:48 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157311740
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Om een idee te krijgen van hoe ik jullie over de finish wil zien komen hier enkele plaatjes ter inspiratie: klik
Waarom kotsen ze allemaal geel?
pi_157311776
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Waarom kotsen ze allemaal geel?
Gels, whey,gojibessen, bietensap, parkietenvoer en lol.
  woensdag 4 november 2015 @ 13:02:00 #203
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157311796
Wacht maar tot ze troetelbeertjes hebben gegeten
F means you're fucked
pi_157311849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef YUR het volgende:
Ah, dus zo ontstaat INKnBURN kleding :D
  woensdag 4 november 2015 @ 13:04:35 #205
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157311863
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

_O-
Plaatjes kotsen! Nieuwe kunstvorm!
pi_157312172
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef YUR het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

_O_ :D
pi_157312388
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moeten we een minimaal jaarlijks forumevenement organiseren. Een 10km loop waarbij iedereen tegelijk start. Dan kunnen we dus pas echt zien hoe je verhoudt ten opzichte van de andere forumers.
Eigenlijk wel ja! Momenteel start ik alleen evenementen waar ik zeker 60% van de route wind mee heb en waar je bochten kunt afsnijden ;)
pi_157312431
Ik ben nog steeds voornemens om de Balijbrugloop te organiseren. Dat wordt een 5 km-loop.
pi_157312540
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nog steeds voornemens om de Balijbrugloop te organiseren. Dat wordt een 5 km-loop.
Lijkt me trouwens best eens leuk om een loop op te zetten/te organiseren. Parcours bedenken, startnummers etc regelen, de loop promoten. Ook geinig om na te denken wat het parcours zou zijn dan.
  woensdag 4 november 2015 @ 13:36:11 #210
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157312561
quote:
Dan zitten we straks allemaal in de lappenmand
F means you're fucked
pi_157312613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lijkt me trouwens best eens leuk om een loop op te zetten/te organiseren. Parcours bedenken, startnummers etc regelen, de loop promoten. Ook geinig om na te denken wat het parcours zou zijn dan.
Als ik dat doe wordt het een wilde loop die puur voor de mensen uit dit topic is. Dus heel kleinschalig. Het lastigste zal nog zijn om een datum te vinden waarop de mensen kunnen die ik mag.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan zitten we straks allemaal in de lappenmand
Maar wel met veel hoogtemeters op de teller. Ik overweeg zelfs een stuk halfverhard op te nemen in het parkoers.
pi_157312638
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Als ik dat doe wordt het een wilde loop die puur voor de mensen uit dit topic is. Dus heel kleinschalig. Het lastigste zal nog zijn om een datum te vinden waarop de mensen kunnen die ik mag.

[..]

En de mensen weren die je niet mag? :P
pi_157313082
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is een secuur werkje, een goede datum uitkiezen.
pi_157313091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die krijgen een route langs een klif ;-)
pi_157313268
Best een leuk idee.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_157314265
quote:
Krijg nog steeds kortsluiting van jullie Balijebrug. De 'mijne' stelt helemaal niets voor. (of je moet er onderdoor gaan en dan vol met wind tegen dat rechte stuk nog even fietsen langs het kanaal).
  woensdag 4 november 2015 @ 16:00:04 #217
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_157315559
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Met dat idee loop ik ook al een tijd. Zou volgens mij in mijn buurt prima een 5km + 10 km kwijt kunnen.
  woensdag 4 november 2015 @ 16:05:54 #218
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_157315681
Ik had vandaag een stuk door de duinen gerend. Het ging nogal moeizaam. Begin toch ook te vermoeden dat ik teveel en te snel wil na de marathon. Ben ook nog steeds niet van mijn pijntjes af, dus misschien toch maar extra rust inlassen. Over anderhalve week hoop ik te kunnen genieten van de 7^^. Wellicht is het een goed idee om tot die tijd niet meer te lopen.
Maar dat vind ik wel héél moeilijk!

https://www.strava.com/activities/426220748

[ Bericht 15% gewijzigd door Schanulleke op 04-11-2015 16:48:03 ]
  woensdag 4 november 2015 @ 16:53:07 #219
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157316716
Kom dan eens met die balijloop Zwabber. Ik maak er mijn agenda voor leeg :Y Ik zie er naar uit om over het architectonisch hoogtepunt van Z'meer te vliegen.
pi_157317609
Ergens komend voorjaar.
  woensdag 4 november 2015 @ 17:35:00 #221
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157317667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:53 schreef Quoi het volgende:
Kom dan eens met die balijloop Zwabber. Ik maak er mijn agenda voor leeg :Y Ik zie er naar uit om over het architectonisch hoogtepunt van Z'meer te vliegen.
Ik ook! Al ben ik beter in lopen dan in vliegen :P
pi_157317870
Had het plan om vanmiddag te kijken hoe het nu met m'n conditie en spieren ervoor staat. Conditioneel is het boven verwachting, maar kon wel merken dat m'n spieren nog niet top zijn. M'n km-pr in endomondo aangescherpt met 4 seconden naar 3:31 :)
pi_157318455
Voor een marathontraining vind ik 37km niet weinig. Dat je minder kilometers maakt dan de absurde weken van 75km betekent niet dat je niet voldoende voorbereid bent voor een marathon.
Ik heb volgens mij nooit meer dan 50 per week gelopen, en ik train 'maar' 3 keer per week. Vooral bij de tweede marathon heb ik echt geen moment gedacht dat ik het niet aankon.
Goed, ik loop dan geen 45 minuten van mijn PR :P , maar ik loop een week na een marathon wel een supersnelle (nou ja, voor mij snel, hè) intervaltraining, en ik voel me hartstikke fit. En dat vind ik waardevoller. Natuurlijk is dit persoonlijk. Ik wil alleen zeggen dat meer niet altijd beter is.

LT, ik hoop dat het niet overtraindheid is!
pi_157318596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:53 schreef Quoi het volgende:
Ik zie er naar uit om over het architectonisch hoogtepunt van Z'meer te vliegen.
Het is toch niet dat lelijke, blauwe ding?
pi_157319238
Als het niet gecertificeerd is (KNAU regels) doe ik niet mee hoor.
Want in de slipstream van al die snellerds lopen we dan allemaal een pr...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')