Die stok is een grote fabel, hoe vaak ik daar al naar gezocht heb...quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:34 schreef Quoi het volgende:
Over weekgemiddelden gesproken. Hier gaat vanaf vanavond Het Regelmatige Trainen weer beginnen, na een maandje aanklooien. Ik heb er zin in![]()
Ik kan alleen die stok achter de deur maar niet vinden voor die aanvullende krachtoefeningen. Dat zou helemaal fijn zijn.
Weekje rust it isquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff ik had een hele post getypt en toen was hij weg. Waar het op neerkomt; het vertrouwen in mijn lichaam is weg en ik denk dat een loopvrije week goed zou zijn. Want als ik heel eerlijk ben heb ik een beetje in de ontkenningsfase gezeten en heb ik sinds de marathon nog geen één keer pijnvrij gelopen en moet ik moeite doen om mijn herstel-tempo te halen.
Mja, ik denk dat ik donderdag nog wel even naar de training ga om het te overleggen hoe of wat. Ik heb zondag nog wel een wedstrijd staan, maar alhoewel ik op zich wel zin heb om daar te lopen voelt mijn lichaam ook totaal niet wedstrijdklaar dus wat ik er te zoeken heb..quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Weekje rust it isgewoon doen, het voelt vast goed!
Je kunt van die wedstrijd ook een LDL maken, als je je toch al ingeschreven hebt. Dan ben je niet je geld kwijt, maar hoef je jezelf ook niet over de fles te lopen. Winnen zul je niet dan, maar achquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik donderdag nog wel even naar de training ga om het te overleggen hoe of wat. Ik heb zondag nog wel een wedstrijd staan, maar alhoewel ik op zich wel zin heb om daar te lopen voelt mijn lichaam ook totaal niet wedstrijdklaar dus wat ik er te zoeken heb..
is dit fysiek of mentaal?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff ik had een hele post getypt en toen was hij weg. Waar het op neerkomt; het vertrouwen in mijn lichaam is weg en ik denk dat een loopvrije week goed zou zijn. Want als ik heel eerlijk ben heb ik een beetje in de ontkenningsfase gezeten en heb ik sinds de marathon nog geen één keer pijnvrij gelopen en moet ik moeite doen om mijn herstel-tempo te halen.
Vooral fysiek, maar doordat elke training pijn doet en het allemaal buitengewoon veel moeite kost begint het ook zijn mentale weerslag te krijgen. Ik wil eigenlijk vooral weten wat het is; of toch (nog) overtraind (rustpols is ook nog steeds hoog), of te veel gedaan sinds de marathon, of de blessure en het feit dat ik nu spieren anders belast en extra vermoei door de oefeningen en zo.. Want die laatste 2 zijn accepté, maar als het dat eerste is dan betekent het dat een weekje rust niet genoeg gaat zijn en dat is echt mijn ergste angst. Aan de andere kant is stug blijven doortrainen dan wel het stomste wat je kunt doen.quote:
Ik had toen ik met marathonvoorbereiding begon geen voetbal meer, maar later heb ik de trainingen daar wel weer meegedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:12 schreef steffelonio het volgende:
[..]
27,5km per week is niet veel voor een marathon voorbereiding. Maar petje af hoe je je marathon hebt gelopen![]()
Voccar, jij doet toch ook nog een andere sport ? Voetballen of zo? Dus dat telt ook wel mee lijkt me.
Bedankt voor de heads upquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik voel precies wat je bedoel. Ik heb eigenlijk sinds een week of 3 week echt het gevoel dat mijn lopen lekker gaat sinds mijn 100 miler.
Het leek wel of mijn lichaam een barrier opwierp uit zelfbescherming, de zin en de wil was er wel maar de energie was er gewoon niet... maar geloof me, die komt na een rustperiode vanzelf weer terug!
dat dacht ik ook, na 3 weken rust (vanwege een overbelaste knie) dacht ik dat het wel weer zou gaan maar ik werd keihard terug gefloten... gewoon geen lucht en benen die loodzwaar waren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bedankt voor de heads upIk dacht echt dat ik het rustig aan gedaan had de laatste weken.. maarja.. het lichaam is de baas en geeft dat even duidelijk aan denk ik
Body over mind voor een keertjequote:Op dinsdag 3 november 2015 19:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bedankt voor de heads upIk dacht echt dat ik het rustig aan gedaan had de laatste weken.. maarja.. het lichaam is de baas en geeft dat even duidelijk aan denk ik
Bij mij duurt het na zulke prestaties ook meestal wel een maand voordat ik echt weer soepel kan trainen. De laatste keer was dat echt van de een op de andere dag. Trainen doe ik dan wel, haal de tempi ook wel, maar het kost echt moeite en niet soepel. Pijntjes horen daar ook wel bij.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hier zit er nog 1.... Doe ook een weekje heel weinig maar zit me tegelijk ook druk te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Komt ie nu me...quote:Op maandag 2 november 2015 22:49 schreef mosselmossel het volgende:
Ik hoor altijd dat je je eerste vijf marathons eigenlijk helemaal niet over tijden moet nadenken. DIe loop je om te leren. Ervaring opbouwen. Het loopt altijd zo anders dan je denkt.
Nu ben je sneller dan ik, maar Spijkenisse heeft het mij niet gebracht.quote:Op maandag 2 november 2015 23:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb voor mezelf altijd het idee gehad dat ik mijn eerste marathon onder de 3 uur uit wou lopen (..)
Nu ga ik huilen als het in Spijkenisse niet wil.
een loopvriend van mij, die ik beschouw als een van de NZ sub-toppers op de ultraafstanden, loopt nauwelijks langer dan 20-25km trainingen, alles er boven beschouwd hij als 'trash miles"quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:52 schreef Corniel het volgende:
Wat ook helpt, is al je al langere tijd structureel trainingen loopt van meer dan 15 a 20 km. Tenminste, als een mooie tijd wilt. De methode-Pijll heeft laten zien dat je ook met minder prima een M kan uitlopen.
Goed bezig zeg, gewoon weer 10 kilometers in training enzo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef GotC het volgende:
Potverdorie wat een heerlijk loopweer. 10km gelopen, gemiddeld 6:51min/km. Héérlijk! Kon wel blijven lopen
Oh en geen enkele andere hardloper tegengekomen met lampjes of hesje aan. Gekkies.
Boks!quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef GotC het volgende:
Potverdorie wat een heerlijk loopweer. 10km gelopen, gemiddeld 6:51min/km. Héérlijk! Kon wel blijven lopen
Oh en geen enkele andere hardloper tegengekomen met lampjes of hesje aan. Gekkies.
Hee ik heb ook last van een stijve rugquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Boks!
Wisselduurloop van 10 km, met 2x 8 min versnellen tot ca 5:30. Beetje een stijve rug, maar verder doet alles het nog
Kortebroekenweer(wat zag ik er veel met lang-lang
)
Wow, jij bent echt in topvormquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
GotC, Gogo en QuoiLekker bezig allemaal!
DeeBee, toffe foto! Was inderdaad echt een superfinish! Heb genoten daar!![]()
Recovery is overrated....![]()
https://www.strava.com/activities/425924039
Jij hebt ook weer een lekkere training afgewerkt!quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:11 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt in topvorm![]()
Nu nog even vasthouden
nee, ik ga eens een vlakke 15 proberen, komend weekend in Zoetermeer.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij hebt ook weer een lekkere training afgewerkt!![]()
Loop je dit jaar de zevenheuvelen niet trouwens?
Dat zal moeten blijken. Afgelopen weekend 29km loopje gedaan. Nu twee weken tapperen...quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:05 schreef Quoi het volgende:
Dat ziet er idd goed uit, die training van jou Jero
Corniel, hoe gaat het eigenlijk met jouw Valencia avontuur? Loopt je training volgens plan?
Zeer sterk deelnemersveld daar. Met een 55'er eindigde je vorig jaar niet eens in de top 6.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:38 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
nee, ik ga eens een vlakke 15 proberen, komend weekend in Zoetermeer.
Ik had al gezien dat daar vaak sterke regionale lopers meedoen en dat is ook wel een reden om daar te lopen.Van goede concurrentie in een wedstrijd ga ik ook beter presteren. Al is het wel zo dat ik dit jaar een stukje sneller denk te zijn dan die 55'er van vorig jaar. Een 53'er zou moeten kunnenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zeer sterk deelnemersveld daar. Met een 55'er eindigde je vorig jaar niet eens in de top 6.
De 10 had je vorig jaar gewonnen met jouw PR.
53'36quote:Op woensdag 4 november 2015 09:25 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat daar vaak sterke regionale lopers meedoen en dat is ook wel een reden om daar te lopen.Van goede concurrentie in een wedstrijd ga ik ook beter presteren. Al is het wel zo dat ik dit jaar een stukje sneller denk te zijn dan die 55'er van vorig jaar. Een 53'er zou moeten kunnen
Is dat heel toevallig jouw doorkomsttijd bij de Dam tot Dam? Dat zou mooi zijn als ik daar in de buurt zou kunnen komenquote:Op woensdag 4 november 2015 10:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
53'36![]()
Mooi doel in ieder geval!
Een seconde eronderquote:Op woensdag 4 november 2015 10:19 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Is dat heel toevallig jouw doorkomsttijd bij de Dam tot Dam? Dat zou mooi zijn als ik daar in de buurt zou kunnen komen
Was het 2 bij de 7^^?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:23 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
In dat geval zal ik wel 53'35 lopen. Twee seconden eronder
Klopt, twee hele seconden. En wat zijn jouw plannen voor de 7^^? Vol gaan voor een flinke pr-verbetering (een lage 53'er denk ik) of toch met de handrem er een beetje op ivm Spijkenisse?quote:Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Was het 2 bij de 7^^?Dan dat idd ja.
Je kunt het toch pas vergelijken in een man-tot-man wedstrijd vind ikquote:Op woensdag 4 november 2015 11:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooi hoe B en jero elkaar aftasten. Het antwoord op de vraag van B aan jero luidt natuurlijk dat het allemaal afhangt van wat B loopt in Zoetermeer. Terwijl B nu alvast wil weten hoe hard hij moet gaan om een tijd neer te zetten waar jero het moeilijk mee krijgt.
En nu niet ontkennen. Dit is tenminste sport zoals het bedoeld is.
Waar B 2 seconden sneller was..quote:Op woensdag 4 november 2015 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kunt het toch pas vergelijken in een man-tot-man wedstrijd vind ik
Nee hoor. Gewoon puur uit interesse. Dat zou pas het geval zijn als jero ook in Zoetermeer zou lopen, in dezelfde wedstrijd. Ik ga niet harder of minder hard lopen met het oog op wat iemand anders in een andere wedstrijd gelopen heeft of wil gaan lopen. En wat LT zegt, vergelijken is niet zinvol omdat bijvoorbeeld omstandigheden of het wedstrijdverloop heel anders zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 11:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooi hoe B en jero elkaar aftasten. Het antwoord op de vraag van B aan jero luidt natuurlijk dat het allemaal afhangt van wat B loopt in Zoetermeer. Terwijl B nu alvast wil weten hoe hard hij moet gaan om een tijd neer te zetten waar jero het moeilijk mee krijgt.
En nu niet ontkennen. Dit is tenminste sport zoals het bedoeld is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eigenlijk moeten we een minimaal jaarlijks forumevenement organiseren. Een 10km loop waarbij iedereen tegelijk start. Dan kunnen we dus pas echt zien hoe je verhoudt ten opzichte van de andere forumers.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kunt het toch pas vergelijken in een man-tot-man wedstrijd vind ik
Waarom kotsen ze allemaal geel?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Om een idee te krijgen van hoe ik jullie over de finish wil zien komen hier enkele plaatjes ter inspiratie: klik
Ah, dus zo ontstaat INKnBURN kledingquote:Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef YUR het volgende:
Wacht maar tot ze troetelbeertjes hebben gegeten
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, dus zo ontstaat INKnBURN kleding
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef YUR het volgende:
Wacht maar tot ze troetelbeertjes hebben gegeten
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, dus zo ontstaat INKnBURN kleding
Eigenlijk wel ja! Momenteel start ik alleen evenementen waar ik zeker 60% van de route wind mee heb en waar je bochten kunt afsnijdenquote:Op woensdag 4 november 2015 12:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we een minimaal jaarlijks forumevenement organiseren. Een 10km loop waarbij iedereen tegelijk start. Dan kunnen we dus pas echt zien hoe je verhoudt ten opzichte van de andere forumers.
Lijkt me trouwens best eens leuk om een loop op te zetten/te organiseren. Parcours bedenken, startnummers etc regelen, de loop promoten. Ook geinig om na te denken wat het parcours zou zijn dan.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nog steeds voornemens om de Balijbrugloop te organiseren. Dat wordt een 5 km-loop.
Dan zitten we straks allemaal in de lappenmandquote:Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nog steeds voornemens om de Balijbrugloop te organiseren. Dat wordt een 5 km-loop.
Als ik dat doe wordt het een wilde loop die puur voor de mensen uit dit topic is. Dus heel kleinschalig. Het lastigste zal nog zijn om een datum te vinden waarop de mensen kunnen die ik mag.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens best eens leuk om een loop op te zetten/te organiseren. Parcours bedenken, startnummers etc regelen, de loop promoten. Ook geinig om na te denken wat het parcours zou zijn dan.
Maar wel met veel hoogtemeters op de teller. Ik overweeg zelfs een stuk halfverhard op te nemen in het parkoers.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zitten we straks allemaal in de lappenmand
En de mensen weren die je niet mag?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik dat doe wordt het een wilde loop die puur voor de mensen uit dit topic is. Dus heel kleinschalig. Het lastigste zal nog zijn om een datum te vinden waarop de mensen kunnen die ik mag.
[..]
Het is een secuur werkje, een goede datum uitkiezen.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En de mensen weren die je niet mag?
Die krijgen een route langs een klif ;-)quote:Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En de mensen weren die je niet mag?
Krijg nog steeds kortsluiting van jullie Balijebrug. De 'mijne' stelt helemaal niets voor. (of je moet er onderdoor gaan en dan vol met wind tegen dat rechte stuk nog even fietsen langs het kanaal).quote:Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Met dat idee loop ik ook al een tijd. Zou volgens mij in mijn buurt prima een 5km + 10 km kwijt kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens best eens leuk om een loop op te zetten/te organiseren. Parcours bedenken, startnummers etc regelen, de loop promoten. Ook geinig om na te denken wat het parcours zou zijn dan.
Ik ook! Al ben ik beter in lopen dan in vliegenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:53 schreef Quoi het volgende:
Kom dan eens met die balijloop Zwabber. Ik maak er mijn agenda voor leegIk zie er naar uit om over het architectonisch hoogtepunt van Z'meer te vliegen.
Het is toch niet dat lelijke, blauwe ding?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:53 schreef Quoi het volgende:
Ik zie er naar uit om over het architectonisch hoogtepunt van Z'meer te vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |