Waarom kotsen ze allemaal geel?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Om een idee te krijgen van hoe ik jullie over de finish wil zien komen hier enkele plaatjes ter inspiratie: klik
Ah, dus zo ontstaat INKnBURN kledingquote:Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef YUR het volgende:
Wacht maar tot ze troetelbeertjes hebben gegeten
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, dus zo ontstaat INKnBURN kleding
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:02 schreef YUR het volgende:
Wacht maar tot ze troetelbeertjes hebben gegeten
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, dus zo ontstaat INKnBURN kleding
Eigenlijk wel ja! Momenteel start ik alleen evenementen waar ik zeker 60% van de route wind mee heb en waar je bochten kunt afsnijdenquote:Op woensdag 4 november 2015 12:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we een minimaal jaarlijks forumevenement organiseren. Een 10km loop waarbij iedereen tegelijk start. Dan kunnen we dus pas echt zien hoe je verhoudt ten opzichte van de andere forumers.
Lijkt me trouwens best eens leuk om een loop op te zetten/te organiseren. Parcours bedenken, startnummers etc regelen, de loop promoten. Ook geinig om na te denken wat het parcours zou zijn dan.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nog steeds voornemens om de Balijbrugloop te organiseren. Dat wordt een 5 km-loop.
Dan zitten we straks allemaal in de lappenmandquote:Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben nog steeds voornemens om de Balijbrugloop te organiseren. Dat wordt een 5 km-loop.
Als ik dat doe wordt het een wilde loop die puur voor de mensen uit dit topic is. Dus heel kleinschalig. Het lastigste zal nog zijn om een datum te vinden waarop de mensen kunnen die ik mag.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens best eens leuk om een loop op te zetten/te organiseren. Parcours bedenken, startnummers etc regelen, de loop promoten. Ook geinig om na te denken wat het parcours zou zijn dan.
Maar wel met veel hoogtemeters op de teller. Ik overweeg zelfs een stuk halfverhard op te nemen in het parkoers.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zitten we straks allemaal in de lappenmand
En de mensen weren die je niet mag?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik dat doe wordt het een wilde loop die puur voor de mensen uit dit topic is. Dus heel kleinschalig. Het lastigste zal nog zijn om een datum te vinden waarop de mensen kunnen die ik mag.
[..]
Het is een secuur werkje, een goede datum uitkiezen.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En de mensen weren die je niet mag?
Die krijgen een route langs een klif ;-)quote:Op woensdag 4 november 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En de mensen weren die je niet mag?
Krijg nog steeds kortsluiting van jullie Balijebrug. De 'mijne' stelt helemaal niets voor. (of je moet er onderdoor gaan en dan vol met wind tegen dat rechte stuk nog even fietsen langs het kanaal).quote:Op woensdag 4 november 2015 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
Met dat idee loop ik ook al een tijd. Zou volgens mij in mijn buurt prima een 5km + 10 km kwijt kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens best eens leuk om een loop op te zetten/te organiseren. Parcours bedenken, startnummers etc regelen, de loop promoten. Ook geinig om na te denken wat het parcours zou zijn dan.
Ik ook! Al ben ik beter in lopen dan in vliegenquote:Op woensdag 4 november 2015 16:53 schreef Quoi het volgende:
Kom dan eens met die balijloop Zwabber. Ik maak er mijn agenda voor leegIk zie er naar uit om over het architectonisch hoogtepunt van Z'meer te vliegen.
Het is toch niet dat lelijke, blauwe ding?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:53 schreef Quoi het volgende:
Ik zie er naar uit om over het architectonisch hoogtepunt van Z'meer te vliegen.
ik zie het juist als een prachtige voorbereiding op Naseby 2016!!quote:Op woensdag 4 november 2015 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zitten we straks allemaal in de lappenmand
haters gonna hatequote:Op woensdag 4 november 2015 18:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is toch niet dat lelijke, blauwe ding?
Nu ben ik benieuwd wat dat isquote:Op woensdag 4 november 2015 18:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is toch niet dat lelijke, blauwe ding?
Even gegooglet, en ik vind 'm niet lelijk!quote:Op woensdag 4 november 2015 19:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat dat is
Nee dus!
Mandelabrug, bij het station. En nee, dat is 'm niet, maar die is prima te doen samen met de Balijbrug in een loopje.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat dat is
Nee dus!
Hee! Wij hebben ook een Mandelabrugquote:Op woensdag 4 november 2015 19:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Mandelabrug, bij het station. En nee, dat is 'm niet, maar die is prima te doen samen met de Balijbrug in een loopje.
En hij heeft roltrappen.
welke stad/dorp heeft er geen Mandela....vul maar in? begin jaren 90 was er natuurlijk de nationale race om een straat, brug of plein naar deze terrorist vrijheidstrijder te vernoemenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee! Wij hebben ook een Mandelabrug
HATERS GONNA HATE!!quote:Op woensdag 4 november 2015 19:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welke stad/dorp heeft er geen Mandela....vul maar in? begin jaren 90 was er natuurlijk de nationale race om een straat, brug of plein naar deze terrorist vrijheidstrijder te vernoemen
Ik ga de route nauwkeurig afmeten op 4,9 km, zodat iedereen in endomondo 5,0 km kan zetten en een PR loopt.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:52 schreef Guard het volgende:
Als het niet gecertificeerd is (KNAU regels) doe ik niet mee hoor.
Want in de slipstream van al die snellerds lopen we dan allemaal een pr...
Jeetjequote:Op woensdag 4 november 2015 19:55 schreef thelaudprince het volgende:
Ben vandaag aangevallen door een hond op het strandHet ging allemaal zo snel dat ik niet echt doorhad wat er gebeurde, honden mogen in deze tijd v/h jaar los rondlopen en er zijn er altijd wel die meelopen of je willen bespringen maar deze beet dus
![]()
Tetanusprik gehad dus ik ben de komende 10 jaar weer safe
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)etermeer-icoon.dhtmlquote:Op woensdag 4 november 2015 19:52 schreef Guard het volgende:
Heb hem even gegoogled, die blauwe Mandela. Het zou eeuwig zonde zijn als ze deze prachtige ode aan het A4-wegrestaurant gaan verbouwen.
Redelijk obvious wat die meneer voorstelt als ik het al associeer met een wegrestaurant, na het bekijken van een 1 foto van het ding.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)etermeer-icoon.dhtml
Ja, duitse toeristen. Ze riepen de hond bij zich en hielden 'm vast want als ik wilde lopen wilde hij mee. Ik had niet echt in de gaten dat ik was gebeten, m'n kleding was niet beschadigd dus ik dacht dat hij alleen tegen me opgesprongen was (het ging heel snel allemaal). Daarna gewoon verder wezen trainen (was al binnen 2 km dit hele gebeuren) en pas toen ik thuis ging douchen zag ik dat het toch echt wel een beet was. Zekere voor het onzekere genomen en een prik gehaald..quote:Op woensdag 4 november 2015 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jeetjeheb je de hondenbaas nog wel gesproken?
Nou ja, niks meer aan te doen. Gelukkig valt het achteraf gezien mee!quote:Op woensdag 4 november 2015 20:04 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ja, duitse toeristen. Ze riepen de hond bij zich en hielden 'm vast want als ik wilde lopen wilde hij mee. Ik had niet echt in de gaten dat ik was gebeten, m'n kleding was niet beschadigd dus ik dacht dat hij alleen tegen me opgesprongen was (het ging heel snel allemaal). Daarna gewoon verder wezen trainen (was al binnen 2 km dit hele gebeuren) en pas toen ik thuis ging douchen zag ik dat het toch echt wel een beet was. Zekere voor het onzekere genomen en een prik gehaald..
Als je hebt gegoogled op 'blauwe brug Zoetermeer' zie je een andere brug dan die ik bedoel en die is best leuk inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Even gegooglet, en ik vind 'm niet lelijk!
Wat raar!quote:Op woensdag 4 november 2015 20:45 schreef Guard het volgende:
Ik begin er toch wel heel erg veel zin in te krijgen[ afbeelding ]
Voor Crêtes de Spa (+trail) ookquote:Op woensdag 4 november 2015 20:28 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebbers: de inschijving voor de Petzl Night Trail is geopend
Ik associeer Zoetermeer met m'n oma die daar woonde. Maar die zag ik nooitquote:Op woensdag 4 november 2015 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je hebt gegoogled op 'blauwe brug Zoetermeer' zie je een andere brug dan die ik bedoel en die is best leuk inderdaad.
In 1992 heb ik de Mandelabrug bezocht toen ik voor de Floriade in Zoetermeer was. Ik associeer Zoetermeer met lelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |