abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:10:46 #201
395200 deadprez
One more rail
pi_157440347
Ik had net een keilange reactie getypt gvd 8.gif
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157440360
Het eerste topic met een directe link naar nazi propaganda is dicht. Het 'communisme' topic is eigenlijk net zo erg maar blijft helaas voorlopig open. Lichtkogel heeft meerdere malen laten doorschemeren wat hij van de holocaust vind maar door er 'zegt pietje' achter te zetten overtreedt hij niet de wet en is het blijkbaar ok.

In ieder geval beperkt lichtkogel zich nu enkel tot bnw ondanks dat hij naar eigen zeggen gewoon de waarheid verteld :') .

Ik laat het verder hierbij, ga er verder geen energy meer instoppen.
pi_157440534
Ik heb net even de beide OP's bekeken, die van Lichtkogel over het opgezette plan van een Coudenhove (of Caudenhove?) om de blanke Europeaan te doen verdwijnen en die draad waar de mod naar verweest, het zijn toch echt totaal verschillende invalshoeken. Het elementaire verschil: opzet en orchestratie (als dat geen Nederlands is dan moet het Nederlands worden!) vs. omstandigheden die tot dit effect leiden. Het is dus de foute beslissing geweest van die mod om die draad te sluiten. Dat is niet erg, het kan gebeuren, maar denk er eens even over na en als je dan toch het inzicht komt dat de invalshoek inderdaad geheel anders is open het dan weer. Ik ken Lichtkogel niet maar ik vind de OP eigenlijk best wel interessant al is het maar omdat het een relevante vraag is wat van wat nu gebeurt het gevolg is van bewust ingezet beleid en wat het gevolg is van overmacht. Het zijn wezenlijke vragen, het is helaas de vraag of dat ze ooit naar tevredenheid zullen worden beantwoord. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:30:49 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157440635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
Lichtkogel gaat trouwens gewoon door over die landen waaruit joden in het verleden verjaagd zijn en waardoor dat toch zou komen.

Just sayin'
opgeschoond en een waarschuwing geplaatst, thanks :).
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:10 schreef deadprez het volgende:
Ik had net een keilange reactie getypt gvd [ afbeelding ]
Had je maar mod moeten zijn. B-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157440776
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb net even de beide OP's bekeken, die van Lichtkogel over het opgezette plan van een Coudenhove (of Caudenhove?) om de blanke Europeaan te doen verdwijnen en die draad waar de mod naar verweest, het zijn toch echt totaal verschillende invalshoeken. Het elementaire verschil: opzet en orchestratie (als dat geen Nederlands is dan moet het Nederlands worden!) vs. omstandigheden die tot dit effect leiden. Het is dus de foute beslissing geweest van die mod om die draad te sluiten. Dat is niet erg, het kan gebeuren, maar denk er eens even over na en als je dan toch het inzicht komt dat de invalshoek inderdaad geheel anders is open het dan weer. Ik ken Lichtkogel niet maar ik vind de OP eigenlijk best wel interessant al is het maar omdat het een relevante vraag is wat van wat nu gebeurt het gevolg is van bewust ingezet beleid en wat het gevolg is van overmacht. Het zijn wezenlijke vragen, het is helaas de vraag of dat ze ooit naar tevredenheid zullen worden beantwoord. :)
Helemaal mee eens

Er valt nog zoveel te vertellen maar dan moet je wel de kans voor krijgen om het verder uit te lichten

Met die andere insteek , die nu wel open is, komen we nooit tot de kern van het verhaal
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157440803
Ik vind de topic van Lichtkogel heel interessant,informatief en zeker niet anti-semitsche, Er zijn ook veel joodse mensen op de hoogte van, en tegen 't zionisme zijn.
De info over 't vrijmetselarij en Judaism vond ik ook fascinerend. Ik wist echt niet dat er zoveel joodse invloed in de vrijmetselaren was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_157447535
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:44 schreef Dance99Vv het volgende:
Gesloten tot nader overleg in moderatie team
Commentaar in BNW FB
Eindelijk.
  dinsdag 10 november 2015 @ 13:47:52 #208
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157447552
Het topic BNW / NWO - Communism By The Backdoor (Part III) is tot nader order gesloten, fok is geen platform voor nazi en extreem rechtse propaganda.
There is only one religion
pi_157447571
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Het topic BNW / NWO - Communism By The Backdoor (Part III) is tot nader order gesloten, fok is geen platform voor nazi en extreem rechtse propaganda.

Zolang iemand de holocaust niet expliciet ontkent is er geen probleem?
  dinsdag 10 november 2015 @ 13:51:30 #210
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157447633
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:48 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Zolang iemand de holocaust niet expliciet ontkent is er geen probleem?
Daar heb je gelijk in maar een aantal YT filmpjes en de site-link die vandaag gepost werd zijn reden tot overleg.
  dinsdag 10 november 2015 @ 13:57:02 #211
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157447738
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:10 schreef deadprez het volgende:
Ik had net een keilange reactie getypt gvd [ afbeelding ]
Ik ook :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:51 schreef Dance99Vv het volgende:

Daar heb je gelijk in maar een aantal YT filmpjes en de site-link die vandaag gepost werd zijn reden tot overleg.
Het is ook allemaal wel randje, maar net niet erover, alhoewel z'n bronnen wel van een onfrisse signatuur zijn, wmb mag t dichtblijven, maar ik was net lekker op dreef met het onderuit halen en ridiculiseren van zn gezwam :D
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_157447779
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:57 schreef YuckFou het volgende:

Het is ook allemaal wel randje, maar net niet erover, alhoewel z'n bronnen wel van een onfrisse signatuur zijn, wmb mag t dichtblijven, maar ik was net lekker op dreef met het onderuit halen en ridiculiseren van zn gezwam :D
zijn bronnen gingen wel over het randje heen, hij zelf ook al een paar keer maar dat was al wel snel gesignaleerd en geschoond.
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:30:35 #213
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157448325
Gvd... heb ik een hele reply getikt in dat topic over NWO - communisme backdoor, issie weer gesloten. ;') Is toch helemaal niet nodig...

MIsschien was m'n reply nog best redelijk relevant voor hier ook eigenlijk,, dus ik post het gewoon alsnog:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 08:59 schreef Chewie het volgende:
Als je dit soort onzin uit je toetsenbord kan krijgen dan ben je domweg een antisemiet en misbruik je alleen maar de term zionist

quote:

Op zaterdag 7 november 2015 13:46 schreef Lichtkogel het volgende:

De Joden waren absoluut niet onschuldig in het geheel en hadden na 1918 tot 1933 Duitsland aan de rand van de afgrond gebracht door het verdrag van Versailles en door het bankwezen.
En zo zijn er nog wel meer dubieuze uitspraken te vinden van lichtkogel
Nou ja, feit is natuurlijk wel dat het (extremistische) zionisme iets uit een gedeeelte van de Joodse koker is, en te maken heeft met het 'supreme being'- gevoel dat gerelateerd kan worden aan passages in de Talmoed, Thora of weet ik het allemaal. De term 'Jood' is natuurlijk enorm beladen in deze wereld, maar dat is ook wel voor een gedeelte natuurlijk gewoon geestelijke conditionering die we allemaal al met de paplepel krijgen ingegoten. Aan conditionering voorbij zien bij jezelf, kan heel nuttig zijn om ruimer te zien.
We kunnen ook gewoon bij het lezen van 'de Joden', even een soort van disclaimer van binnen in acht nemen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:42:19 #214
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157448518
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

zijn bronnen gingen wel over het randje heen, hij zelf ook al een paar keer maar dat was al wel snel gesignaleerd en geschoond.
De hele discussie ging soms inderdaad het donkergrijze gebied in maar ondanks wat hij op het achterste van zijn tong had liggen hield hij zich redelijk netjes aan de regels. En hij is ook met grote regelmaat de grens over gelokt zeg maar, ook niet heel kies. Maar alles is geoorloofd in oorlog en de liefde waarschijnlijk.

Het topic is nu dicht en dat blijft het ook gewoon, het is wel weer even leuk geweest. Al is het onderwerp extreem-zionisme zeker een onderwerp wat bespreekbaar is binnen BNW. Nu nog even de balans er voor zoeken. Net als BNW geen HNW (Hoaxed New World) moet worden is ZNW (ah well, je begrijpt em wel) ook geen al te jofel idee.
Vrijheid
pi_157448587
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:42 schreef jogy het volgende:

[..]

De hele discussie ging soms inderdaad het donkergrijze gebied in maar ondanks wat hij op het achterste van zijn tong had liggen hield hij zich redelijk netjes aan de regels. En hij is ook met grote regelmaat de grens over gelokt zeg maar, ook niet heel kies. Maar alles is geoorloofd in oorlog en de liefde waarschijnlijk.

Het topic is nu dicht en dat blijft het ook gewoon, het is wel weer even leuk geweest. Al is het onderwerp extreem-zionisme zeker een onderwerp wat bespreekbaar is binnen BNW. Nu nog even de balans er voor zoeken. Net als BNW geen HNW (Hoaxed New World) moet worden is ZNW (ah well, je begrijpt em wel) ook geen al te jofel idee.
Oh?Hij was degene die uitlokte en vér over de schreef ging.
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:46:51 #216
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157448592
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:30 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gvd... heb ik een hele reply getikt in dat topic over NWO - communisme backdoor, issie weer gesloten. ;') Is toch helemaal niet nodig...

MIsschien was m'n reply nog best redelijk relevant voor hier ook eigenlijk,, dus ik post het gewoon alsnog:

[..]

Nou ja, feit is natuurlijk wel dat het (extremistische) zionisme iets uit een gedeeelte van de Joodse koker is, en te maken heeft met het 'supreme being'- gevoel dat gerelateerd kan worden aan passages in de Talmoed, Thora of weet ik het allemaal. De term 'Jood' is natuurlijk enorm beladen in deze wereld, maar dat is ook wel voor een gedeelte natuurlijk gewoon geestelijke conditionering die we allemaal al met de paplepel krijgen ingegoten. Aan conditionering voorbij zien bij jezelf, kan heel nuttig zijn om ruimer te zien.
We kunnen ook gewoon bij het lezen van 'de Joden', even een soort van disclaimer van binnen in acht nemen.
Mijn excuses Villas_Rubin.
Maar als er (en dat was niet de eerste keer ) naar sites als deze gelinkt word houd het op.
https://whitewraithe.wordpress.com/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 10-11-2015 15:12:06 ]
pi_157448741
Lees ik nou goed dat die nazi zou zijn uitgelokt, terwijl híj begon met een holocaustontkenning en iedereen die het er niet mee eens was afserveerde met een psychische tekortkoming?
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:57:49 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157448778
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lees ik nou goed dat die nazi zou zijn uitgelokt, terwijl híj begon met een holocaustontkenning en iedereen die het er niet mee eens was afserveerde met een psychische tekortkoming? Iedereen die nu nog denkt dat er objectief gemodereerd wordt is stekeblind. Om met een bekende Nederlander te spreken.
jup!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157449202
Ik denk dat jogy zoiets zegt om niet alle pijlen maar op die gozer te laten vuren. Zou er niet te zwaar aan tillen.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:04:17 #220
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157450148
Modjes, houden jullie deze: BNW / Agenda 2030: One World Tyranny even goed in de gaten, ons nieuwe licht gaat hier vrolijk verder....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_157450271
Persoonlijke observatie van de laatste paar dagen, ik kan het mis hebben, doe er mee wat je wilt of niet...

Er lijkt heel veel focus geweest te zijn op wat mag wel en wat mag niet, wanneer kun je tegen iemand zeggen dat het te ver gaat en welke grenzen moet diegene overgaan. Dus eigenlijk een focus op wat toegestaan moet worden van een enkel individu in verder een leeg vacuum. Een focus op regels en verboden; wat mag een enkel persoon niet doen.

Hetlijkt alsof daarbij totaal uit het oog verloren wordt, "wat wil ik met fok!". Als iemand in absolute zin niets fout doet, en geen regels verbreekt, maar alles totaal ontregelt op een onplezierige manier waar een groot gedeelte van de userbase tegen ageert, moet je dat dan toestaan en willen? En wat als iemand objectief een regel breekt, maar het forum beter maakt en diegene door de meerderheid als waardevol gezien wordt, moet je zo iemand dan wel straffen?

Ik heb geen antwoorden op die vragen, en pretendeer dat ook niet te hebben, maar de focus op "wat mag iemand in een vacuum"lijkt tot een lastige split te hebben geleid afgelopen dagen met veel drama, en weinig kwaliteit het zou zonde zijn als dat een regelmatig verschijnsel wordt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157450572
Trieste tering bende hier :r :r
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157450658
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
Leg eens uit?
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:29:03 #224
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157450685
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 14:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lees ik nou goed dat die nazi zou zijn uitgelokt, terwijl híj begon met een holocaustontkenning en iedereen die het er niet mee eens was afserveerde met een psychische tekortkoming?
Blijkbaar niet.
Vrijheid
pi_157450720
Zelf is meneer Lichtkogel ook niet vies van insinuaties (etniciteit ''ooh je bent dat zeker?'' Wat helemaal niet relevant is :? ) en aannames.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_157450807
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Kijk in de spiegel ;)
pi_157450852
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Kijk in de spiegel ;)
Waarom?
pi_157450880
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens

Er valt nog zoveel te vertellen maar dan moet je wel de kans voor krijgen om het verder uit te lichten

Met die andere insteek , die nu wel open is, komen we nooit tot de kern van het verhaal
Kan ik hier een reactie op krijgen van Jogy of Dance99Vv?
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:46:51 #229
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157451051
Nou ik vind het in ieder geval opvallend om te zien hier hoe beperkt de vrijheid van meningsuiting eigenlijk maar blijkt, en hoe dik de censuur eigenlijk wel niet is als het om bepaalde onderwerpen gaat. Wat een pavlov-reactie bepaalde temen veroorzaken bij mensen... Ik heb ook voor het eerst kennisgemaakt met de term 'Hasbara-trollen', en ik moet zeggen dat het er inderdaad heel wat van weg lijkt te hebben dat er hier een aantal van actief zijn.

Over sommige dingen kan dus blijkbaar niet gediscussieerd worden. En niet omdat hier mensen zijn die een heel erge historische gebeurtenis in eigen persoon hebben meegemaakt. Je ziet gewoon dat de conditionering blijkbaar heel erg sterk in het collectief bewustzijn verankert is komen te liggen. Tekenen van een zeer succesvolle strategie wellicht?

Bepaalde dingen blijken wel heel erg taboe, en bepaalde wellicht ernstige waarheden mogen niet gezegd worden. Misschien toont het slechts wel aan hoe fucking hard het eigenlijk allemaal wel niet waar is. Pure speculatie van mijn kant. Maar dat is vooral het gevoel wat het op dit moment bij me veroorzaakt. En het is verschrikkelijk ergerlijk om te zien hoe bepaalde leden hier op de bres springen en niet weten hoe snel ze dingen monddood moeten maken, met hun: 'en nu ga je wel heel erg over de schreef', en 'dat dit wordt toegestaan hier op FOK!'. Echt, wie gaat er fucking dood aan wat hier besproken wordt? Shit man, alsof we hier politieke verantwoordelijkheid hebben of zo. Tis een fucking forum zeg. :?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157451119
Hoe beperkt is die vrijheid dan beste ViIlas_rubin?

Bepaalde dingen? Ik geloof maar 1 ding eigenlijk. Of zijn er meer dingen die je hier niet mag zeggen waar wij geen weet van hebben?

Het is een fucking forum man zeg (je eigen woorden) dus get over it en zorg ervoor dat BNW weer gaat leven met posts die wel mogen.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2015 16:52:07 ]
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:52:00 #231
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157451132
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:50 schreef Scrummie het volgende:
Hoe beperkt is die vrijheid dan beste ViIlas_rubin?

Bepaalde dingen? Ik geloof maar 1 ding eigenlijk. Of zijn er meer dingen die je hier niet mag zeggen waar wij geen weet van hebben?
Het is mij in ieder geval duidelijk dat de ziekte van politieke correctheid echt diep in de mensen zit tegenwoordig.
pi_157451138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:52 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Het is mij in ieder geval duidelijk dat de ziekte van politieke correctheid echt diep in de mensen zit tegenwoordig.
Waaruit blijkt dat dan?
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:56:57 #233
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_157451215
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
En zo is dat. Heb je hier een afwijkende mening dan is er een grote kans dat je regelmatig posts van je ziet verdwijnen. fcking censuur :r
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:58:13 #234
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157451237
Gaan we nu serieus vervallen in die hele racisme/policor discussie? Als er termen zijn die een discussie doodmaken zijn het dat wel. Net zoals 'troll!' 'GTST-kijkert!' en andere simpele verwensingen. Fuck off man!

Er wordt niet anders omgesprongen met Lichtkogel dan met andere users hier. Misschien wat directer puur om de onzinnigheden die hij verkondigt en de wettelijk niet toegestane posts van hem (er hangt nog steeds een zweem van dat gedoe over zijn posts).

2centjes
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:58:36 #235
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157451245
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:52 schreef Scrummie het volgende:
Waaruit blijkt dat dan?
Uit de reacties die ik als voorbeelden aanhaalde. Reacties van leden als Lavenderrrrr, chewie, en nog wat namen die ik niet weet zo gauw meer.

Voorbeeldje Lavenderrrrr:

Reactie op deze woorden van Lichtkogel:

"Jouw waarheid is niet de waarheid. De winnaars van WWII die onze media volledig in handen hebben, hebben jou vanaf geboorte af aan gebombardeerd met propaganda dat de Duitsers allemaal kwade beesten waren en de Joden niks/nooit wat fout doen. Als je zelf ook maar even de moeite neemt om eea na te gaan, dan zal je dit zelf ook inzien. Gebruik je eigen hamer anders eens om je eigen cranial content te crushen zou ik zeggen."

reactie lavenderrrr hierop:

"Hiermee ga je wel zó ver over de schreef.
:r "

Echt... :') Hoe lees je dat soort woorden dan?
Dan sta je toch gewoon zwáár onder invloed van je eigen geconditioneerde pavlov-reactie zeg.
Dan kun je gewoon niet meer helder lezen door de emotie.

En zo zijn er wel meer voorbeelden. Het werd allemaal zo ontzettend overdreven.

Maar goed, laat maar verder. Het is zoals het is. Wil alleen maar even kwijt hoe fucking stom ik het vind allemaal, en hoe vreselijk overdreven. Fatsoensrakkertjes zeg.
pi_157451263
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:58 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Uit de reacties die ik als voorbeelden aanhaalde. Reacties van leden als Lavenderrrrr, chewie, en nog wat namen die ik niet weet zo gauw meer.

Voorbeeldje Lavenderrrrr:

Reactie op deze woorden van Lichtkogel:

"Jouw waarheid is niet de waarheid. De winnaars van WWII die onze media volledig in handen hebben, hebben jou vanaf geboorte af aan gebombardeerd met propaganda dat de Duitsers allemaal kwade beesten waren en de Joden niks/nooit wat fout doen. Als je zelf ook maar even de moeite neemt om eea na te gaan, dan zal je dit zelf ook inzien. Gebruik je eigen hamer anders eens om je eigen cranial content te crushen zou ik zeggen."

reactie lavenderrrr hierop:

"Hiermee ga je wel zó ver over de schreef.
:r "

Echt... :') Hoe lees je dat soort woorden dan?
Dan sta je toch gewoon zwáár onder invloed van je eigen geconditioneerde pavlov-reactie zeg.
Dan kun je gewoon niet meer helder lezen door de emotie.

En zo zijn er wel meer voorbeelden. Het werd allemaal zo ontzettend overdreven.

Maar goed, laat maar verder. Het is zoals het is. Wil alleen maar even kwijt hoe fucking stom ik het vind allemaal, en hoe vreselijk overdreven. Fatsoensrakkertjes zeg.
Nee, juist jij bent beinvloed. Ik ga niet uitleggen hoe of waarom, want dat heeft toch geen zin. :)
pi_157451280
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
zo is het, ze laten zich beïnvloeden door een handjevol angsthazen
een hoop gescheld van napraters volk, naar iemand die nuttige info geeft wordt geluisterd en uiteindelijk dichtgegooid zoals je ziet.
users die hier amper komen, bepalen hoe het gaat
ik kotz op jullie
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:02:42 #238
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157451330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:00 schreef totnutoe het volgende:

[..]

een hoop gescheld van napraters volk, naar iemand die nuttige info geeft wordt geluisterd en uiteindelijk dichtgegooid zoals je ziet.
ik kotz op jullie
Kots lekker verderop man. De enige angsthazen hier zijn jullie met je 'word wakker! de wereld gaat kapot, let maar op! het europese volk is er straks niet meer!' :')
Moeten we daar bang van worden? Of 'wakker worden' zoals dat zo lekker BNWerig klinkt. Ik lach me dood om figuren zoals jij _O-
pi_157451352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:02 schreef Divje het volgende:

[..]

Kots lekker verderop man. De enige angsthazen hier zijn jullie met je 'word wakker! de wereld gaat kapot, let maar op! het europese volk is er straks niet meer!' :')
Moeten we daar bang van worden? Of 'wakker worden' zoals dat zo lekker BNWerig klinkt. Ik lach me dood om figuren zoals jij _O-
pleur op kneus, wat voeg jij hier toe? je kunt alleen schelden
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:04:38 #240
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157451366
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:03 schreef totnutoe het volgende:

[..]

pleur op kneus, wat voeg jij hier toe? je kunt alleen schelden
Ja want ik scheld er lekker op los in élke post. Pleurt zelf ff op met je ongefundeerde aantijging :)
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:05:56 #241
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157451396
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Kan ik hier een reactie op krijgen van Jogy of Dance99Vv?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:

Het werd steeds duidelijker dat het antisemitisme de insteek was en dat was de doodsteek voor dat topic.
Veel is bespreekbaar vanuit een eerlijke insteek hier.
pi_157451471
quote:

[..]

ik kotz op jullie
Eens

Ze eisen volledig censuur omdat het onderwerp teveel triggert

Dat het binnen de regels moet gebeuren ,prima! Maar men gaat net zo lang door totdat ze hun zin niet krijgen

En het zijn dezelfde namen die hier niets toevoegen die het hardst schreeuwen
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:10:47 #243
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157451494
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Eens

Dat het binnen de regels moet gebeuren ,prima! Maar men gaat net zo lang door totdat ze hun zin niet krijgen

TS heeft zelf zijn topic om zeep geholpen.
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:12:04 #244
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157451509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Het werd steeds duidelijker dat het antisemitisme de insteek was en dat was de doodsteek voor dat topic.
Het is ook gewoon een beetje moeilijk discussiëren als wellicht de troon van dat hele 'Illuminati'-gebeuren - waar BNW zo ongeveer volledig op draait - bekleed wordt door inderdaad een Zionistische beweging/kern, en tegelijkertijd Jodenhaat/Antisemitisme zo'n vreselijk beladen dingen is waar wettelijk bepaald straffen op staan. Dan wordt het een moeilijk bespreekbaar onderwerp waarbij je heel de tijd op moet letten op welke woorden je gebruikt.
pi_157451559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:05 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

[..]

Ik doelde op deze topic: BNW / Het Coudenhove-Kalergi plan; de vernietiging van het Europese volk?

Dat in combinatie met de volgende richtlijnen

quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:20 schreef Ali_boo het volgende:
We zitten te vechten tegen de tijd . Het zal niet lang meer duren voordat alle choas los breekt

Het minste wat je kan doen is de mensen waarschuwen over wat hun te wachten staat

Het goede nieuws is dat het bewijs in overvloed is( hoe lastig het voor sommige mensen zal zijn om te verteren )

Het minderen goede nieuws is dat je bij een bepaalde groep uitkomt . Indien het de Marokkanen waren die hier achter zaten dan zouden we al lang tot de kern van de samenzwering zijn gekomen . Maar omdat het een andere groep betreft loopt het proces zeer stroef

Om het proces enigszins soepel te laten verlopen

1 Hou je alleen aan de feiten

2 Weet ten alle tijde de nuance te bewaren . Omdat er een paar rotte appels in de groep zitten betekend niet dat de hele groep evil is

Indien je je hieraan houdt zou je in principe snel tot de kern van het verhaal moeten komen

Hoop dat de mods hier ook de ruimte voor geven
De huidige vluchtelingentopic zit op een dood spoor . Met de nieuwe insteek komen we bij het kern van het verhaal

En zoals gezegd we zitten echt in behoorlijke tijdnood
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:21:51 #246
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157451667
quote:

[..]

ik kotz op jullie
'Mensen die hier nooit komen'

Verklaar dan eens waarom ze er toch bijna elke dag te vinden zijn. Ik lees bv elk topic hier, puur omdat het interessante materie is. Dat ik niet reageer komt door die paar angsthazen die elke discussie doodgooien met onzinnige theorieën, verkeerd geïnterpreteerde bronnen en termen als 'troll' MSM-believer' en al die ad hominems om maar niet op inhoud in te gaan die de complotten tegenspreken.

En dan zijn er natuurlijk de figuren die continu hetzelfde riedeltje maar herhalen ondanks dat dat riedeltje al tig keer ontkracht is.

En maar blijven wijzen naar die mensen die hier 'nooit komen', want zij verpesten de sfeer.

Een beter BNW begint bij jezelf. Dus trek je eens wat aan van al het commentaar en maak er niet steeds zo'n bekrompen strijd van.

Geldt in het algemeen trouwens. Want totnutoe is gewoon een lelijke troll. :W
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:22:43 #247
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157451682
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Eens

Er moest op het laatst te vaak ingegrepen worden op het verwijderen van daadwerkelijke haatsites. ja, het is een hele (niet zo) fijne lijn tussen de extreem-zionisten discussie en die van daadwerkelijke algeheel racisme. En een aantal van de uitspraken van Lichtkogel gingen te ver en een aantal van de sites die hij postte gingen volledig de richting in naar jodenhaat ipv de consiracy-zionistische discussie.

Daarom heeft het een slotje gekregen.
Vrijheid
pi_157451698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:21 schreef Divje het volgende:

diarree
wieberen angsthaasje
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:24:01 #249
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157451706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:23 schreef totnutoe het volgende:

[..]

wieberen angsthaasje
Bedankt voor de bevestiging.
pi_157451731
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Er moest op het laatst te vaak ingegrepen worden op het verwijderen van daadwerkelijke haatsites. ja, het is een hele (niet zo) fijne lijn tussen de extreem-zionisten discussie en die van daadwerkelijke algeheel racisme. En een aantal van de uitspraken van Lichtkogel gingen te ver en een aantal van de sites die hij postte gingen volledig de richting in naar jodenhaat ipv de consiracy-zionistische discussie.

Daarom heeft het een slotje gekregen.
lekker veilig
goed bezig man, zeg dat maar tegen je bange poeperd angst baasje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')