opgeschoond en een waarschuwing geplaatst, thanksquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
Lichtkogel gaat trouwens gewoon door over die landen waaruit joden in het verleden verjaagd zijn en waardoor dat toch zou komen.
Just sayin'
Had je maar mod moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:10 schreef deadprez het volgende:
Ik had net een keilange reactie getypt gvd [ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb net even de beide OP's bekeken, die van Lichtkogel over het opgezette plan van een Coudenhove (of Caudenhove?) om de blanke Europeaan te doen verdwijnen en die draad waar de mod naar verweest, het zijn toch echt totaal verschillende invalshoeken. Het elementaire verschil: opzet en orchestratie (als dat geen Nederlands is dan moet het Nederlands worden!) vs. omstandigheden die tot dit effect leiden. Het is dus de foute beslissing geweest van die mod om die draad te sluiten. Dat is niet erg, het kan gebeuren, maar denk er eens even over na en als je dan toch het inzicht komt dat de invalshoek inderdaad geheel anders is open het dan weer. Ik ken Lichtkogel niet maar ik vind de OP eigenlijk best wel interessant al is het maar omdat het een relevante vraag is wat van wat nu gebeurt het gevolg is van bewust ingezet beleid en wat het gevolg is van overmacht. Het zijn wezenlijke vragen, het is helaas de vraag of dat ze ooit naar tevredenheid zullen worden beantwoord.
Eindelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:44 schreef Dance99Vv het volgende:
Gesloten tot nader overleg in moderatie team
Commentaar in BNW FB
Zolang iemand de holocaust niet expliciet ontkent is er geen probleem?quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Het topic BNW / NWO - Communism By The Backdoor (Part III) is tot nader order gesloten, fok is geen platform voor nazi en extreem rechtse propaganda.
Daar heb je gelijk in maar een aantal YT filmpjes en de site-link die vandaag gepost werd zijn reden tot overleg.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:48 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Zolang iemand de holocaust niet expliciet ontkent is er geen probleem?
Ik ookquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:10 schreef deadprez het volgende:
Ik had net een keilange reactie getypt gvd [ afbeelding ]
Het is ook allemaal wel randje, maar net niet erover, alhoewel z'n bronnen wel van een onfrisse signatuur zijn, wmb mag t dichtblijven, maar ik was net lekker op dreef met het onderuit halen en ridiculiseren van zn gezwamquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Daar heb je gelijk in maar een aantal YT filmpjes en de site-link die vandaag gepost werd zijn reden tot overleg.
zijn bronnen gingen wel over het randje heen, hij zelf ook al een paar keer maar dat was al wel snel gesignaleerd en geschoond.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:57 schreef YuckFou het volgende:
Het is ook allemaal wel randje, maar net niet erover, alhoewel z'n bronnen wel van een onfrisse signatuur zijn, wmb mag t dichtblijven, maar ik was net lekker op dreef met het onderuit halen en ridiculiseren van zn gezwam
Nou ja, feit is natuurlijk wel dat het (extremistische) zionisme iets uit een gedeeelte van de Joodse koker is, en te maken heeft met het 'supreme being'- gevoel dat gerelateerd kan worden aan passages in de Talmoed, Thora of weet ik het allemaal. De term 'Jood' is natuurlijk enorm beladen in deze wereld, maar dat is ook wel voor een gedeelte natuurlijk gewoon geestelijke conditionering die we allemaal al met de paplepel krijgen ingegoten. Aan conditionering voorbij zien bij jezelf, kan heel nuttig zijn om ruimer te zien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:59 schreef Chewie het volgende:
Als je dit soort onzin uit je toetsenbord kan krijgen dan ben je domweg een antisemiet en misbruik je alleen maar de term zionist
quote:
Op zaterdag 7 november 2015 13:46 schreef Lichtkogel het volgende:
De Joden waren absoluut niet onschuldig in het geheel en hadden na 1918 tot 1933 Duitsland aan de rand van de afgrond gebracht door het verdrag van Versailles en door het bankwezen.
En zo zijn er nog wel meer dubieuze uitspraken te vinden van lichtkogel
De hele discussie ging soms inderdaad het donkergrijze gebied in maar ondanks wat hij op het achterste van zijn tong had liggen hield hij zich redelijk netjes aan de regels. En hij is ook met grote regelmaat de grens over gelokt zeg maar, ook niet heel kies. Maar alles is geoorloofd in oorlog en de liefde waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
zijn bronnen gingen wel over het randje heen, hij zelf ook al een paar keer maar dat was al wel snel gesignaleerd en geschoond.
Oh?Hij was degene die uitlokte en vér over de schreef ging.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:42 schreef jogy het volgende:
[..]
De hele discussie ging soms inderdaad het donkergrijze gebied in maar ondanks wat hij op het achterste van zijn tong had liggen hield hij zich redelijk netjes aan de regels. En hij is ook met grote regelmaat de grens over gelokt zeg maar, ook niet heel kies. Maar alles is geoorloofd in oorlog en de liefde waarschijnlijk.
Het topic is nu dicht en dat blijft het ook gewoon, het is wel weer even leuk geweest. Al is het onderwerp extreem-zionisme zeker een onderwerp wat bespreekbaar is binnen BNW. Nu nog even de balans er voor zoeken. Net als BNW geen HNW (Hoaxed New World) moet worden is ZNW (ah well, je begrijpt em wel) ook geen al te jofel idee.
Mijn excuses Villas_Rubin.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:30 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gvd... heb ik een hele reply getikt in dat topic over NWO - communisme backdoor, issie weer gesloten. ;') Is toch helemaal niet nodig...
MIsschien was m'n reply nog best redelijk relevant voor hier ook eigenlijk,, dus ik post het gewoon alsnog:
[..]
Nou ja, feit is natuurlijk wel dat het (extremistische) zionisme iets uit een gedeeelte van de Joodse koker is, en te maken heeft met het 'supreme being'- gevoel dat gerelateerd kan worden aan passages in de Talmoed, Thora of weet ik het allemaal. De term 'Jood' is natuurlijk enorm beladen in deze wereld, maar dat is ook wel voor een gedeelte natuurlijk gewoon geestelijke conditionering die we allemaal al met de paplepel krijgen ingegoten. Aan conditionering voorbij zien bij jezelf, kan heel nuttig zijn om ruimer te zien.
We kunnen ook gewoon bij het lezen van 'de Joden', even een soort van disclaimer van binnen in acht nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 10-11-2015 15:12:06 ]There is only one religion
jup!quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lees ik nou goed dat die nazi zou zijn uitgelokt, terwijl híj begon met een holocaustontkenning en iedereen die het er niet mee eens was afserveerde met een psychische tekortkoming? Iedereen die nu nog denkt dat er objectief gemodereerd wordt is stekeblind. Om met een bekende Nederlander te spreken.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lees ik nou goed dat die nazi zou zijn uitgelokt, terwijl híj begon met een holocaustontkenning en iedereen die het er niet mee eens was afserveerde met een psychische tekortkoming?
Kijk in de spiegelquote:
Kan ik hier een reactie op krijgen van Jogy of Dance99Vv?quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Er valt nog zoveel te vertellen maar dan moet je wel de kans voor krijgen om het verder uit te lichten
Met die andere insteek , die nu wel open is, komen we nooit tot de kern van het verhaal
Het is mij in ieder geval duidelijk dat de ziekte van politieke correctheid echt diep in de mensen zit tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:50 schreef Scrummie het volgende:
Hoe beperkt is die vrijheid dan beste ViIlas_rubin?
Bepaalde dingen? Ik geloof maar 1 ding eigenlijk. Of zijn er meer dingen die je hier niet mag zeggen waar wij geen weet van hebben?
Waaruit blijkt dat dan?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het is mij in ieder geval duidelijk dat de ziekte van politieke correctheid echt diep in de mensen zit tegenwoordig.
En zo is dat. Heb je hier een afwijkende mening dan is er een grote kans dat je regelmatig posts van je ziet verdwijnen. fcking censuurquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het is mij in ieder geval duidelijk dat de ziekte van politieke correctheid echt diep in de mensen zit tegenwoordig.
Uit de reacties die ik als voorbeelden aanhaalde. Reacties van leden als Lavenderrrrr, chewie, en nog wat namen die ik niet weet zo gauw meer.quote:
Nee, juist jij bent beinvloed. Ik ga niet uitleggen hoe of waarom, want dat heeft toch geen zin.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Uit de reacties die ik als voorbeelden aanhaalde. Reacties van leden als Lavenderrrrr, chewie, en nog wat namen die ik niet weet zo gauw meer.
Voorbeeldje Lavenderrrrr:
Reactie op deze woorden van Lichtkogel:
"Jouw waarheid is niet de waarheid. De winnaars van WWII die onze media volledig in handen hebben, hebben jou vanaf geboorte af aan gebombardeerd met propaganda dat de Duitsers allemaal kwade beesten waren en de Joden niks/nooit wat fout doen. Als je zelf ook maar even de moeite neemt om eea na te gaan, dan zal je dit zelf ook inzien. Gebruik je eigen hamer anders eens om je eigen cranial content te crushen zou ik zeggen."
reactie lavenderrrr hierop:
"Hiermee ga je wel zó ver over de schreef."
Echt...Hoe lees je dat soort woorden dan?
Dan sta je toch gewoon zwáár onder invloed van je eigen geconditioneerde pavlov-reactie zeg.
Dan kun je gewoon niet meer helder lezen door de emotie.
En zo zijn er wel meer voorbeelden. Het werd allemaal zo ontzettend overdreven.
Maar goed, laat maar verder. Het is zoals het is. Wil alleen maar even kwijt hoe fucking stom ik het vind allemaal, en hoe vreselijk overdreven. Fatsoensrakkertjes zeg.
zo is het, ze laten zich beïnvloeden door een handjevol angsthazenquote:
Kots lekker verderop man. De enige angsthazen hier zijn jullie met je 'word wakker! de wereld gaat kapot, let maar op! het europese volk is er straks niet meer!'quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:00 schreef totnutoe het volgende:
[..]
zo is het, ze laten zich beïnvloeden door een handjevol angsthazen
een hoop gescheld van napraters volk, naar iemand die nuttige info geeft wordt geluisterd en uiteindelijk dichtgegooid zoals je ziet.
users die hier amper komen, bepalen hoe het gaat
ik kotz op jullie
pleur op kneus, wat voeg jij hier toe? je kunt alleen scheldenquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Kots lekker verderop man. De enige angsthazen hier zijn jullie met je 'word wakker! de wereld gaat kapot, let maar op! het europese volk is er straks niet meer!'
Moeten we daar bang van worden? Of 'wakker worden' zoals dat zo lekker BNWerig klinkt. Ik lach me dood om figuren zoals jij
Ja want ik scheld er lekker op los in élke post. Pleurt zelf ff op met je ongefundeerde aantijgingquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:03 schreef totnutoe het volgende:
[..]
pleur op kneus, wat voeg jij hier toe? je kunt alleen schelden
quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan ik hier een reactie op krijgen van Jogy of Dance99Vv?
Het werd steeds duidelijker dat het antisemitisme de insteek was en dat was de doodsteek voor dat topic.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Het topic BNW / NWO - Communism By The Backdoor (Part III) is tot nader order gesloten, fok is geen platform voor nazi en extreem rechtse propaganda.
Eensquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:00 schreef totnutoe het volgende:
[..]
een hoop gescheld van napraters volk, naar iemand die nuttige info geeft wordt geluisterd en uiteindelijk dichtgegooid zoals je ziet.
ik kotz op jullie
TS heeft zelf zijn topic om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eens
Ze eisen volledig censuur omdat het onderwerp teveel triggert
Dat het binnen de regels moet gebeuren ,prima! Maar men gaat net zo lang door totdat ze hun zin niet krijgen
En het zijn dezelfde namen die hier niets toevoegen die het hardst schreeuwen
Het is ook gewoon een beetje moeilijk discussiëren als wellicht de troon van dat hele 'Illuminati'-gebeuren - waar BNW zo ongeveer volledig op draait - bekleed wordt door inderdaad een Zionistische beweging/kern, en tegelijkertijd Jodenhaat/Antisemitisme zo'n vreselijk beladen dingen is waar wettelijk bepaald straffen op staan. Dan wordt het een moeilijk bespreekbaar onderwerp waarbij je heel de tijd op moet letten op welke woorden je gebruikt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Het werd steeds duidelijker dat het antisemitisme de insteek was en dat was de doodsteek voor dat topic.
Veel is bespreekbaar vanuit een eerlijke insteek hier.
Ik doelde op deze topic: BNW / Het Coudenhove-Kalergi plan; de vernietiging van het Europese volk?quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
Het werd steeds duidelijker dat het antisemitisme de insteek was en dat was de doodsteek voor dat topic.
Veel is bespreekbaar vanuit een eerlijke insteek hier.
De huidige vluchtelingentopic zit op een dood spoor . Met de nieuwe insteek komen we bij het kern van het verhaalquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:20 schreef Ali_boo het volgende:
We zitten te vechten tegen de tijd . Het zal niet lang meer duren voordat alle choas los breekt
Het minste wat je kan doen is de mensen waarschuwen over wat hun te wachten staat
Het goede nieuws is dat het bewijs in overvloed is( hoe lastig het voor sommige mensen zal zijn om te verteren )
Het minderen goede nieuws is dat je bij een bepaalde groep uitkomt . Indien het de Marokkanen waren die hier achter zaten dan zouden we al lang tot de kern van de samenzwering zijn gekomen . Maar omdat het een andere groep betreft loopt het proces zeer stroef
Om het proces enigszins soepel te laten verlopen
1 Hou je alleen aan de feiten
2 Weet ten alle tijde de nuance te bewaren . Omdat er een paar rotte appels in de groep zitten betekend niet dat de hele groep evil is
Indien je je hieraan houdt zou je in principe snel tot de kern van het verhaal moeten komen
Hoop dat de mods hier ook de ruimte voor geven
'Mensen die hier nooit komen'quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:00 schreef totnutoe het volgende:
[..]
ik kotz op jullie
Er moest op het laatst te vaak ingegrepen worden op het verwijderen van daadwerkelijke haatsites. ja, het is een hele (niet zo) fijne lijn tussen de extreem-zionisten discussie en die van daadwerkelijke algeheel racisme. En een aantal van de uitspraken van Lichtkogel gingen te ver en een aantal van de sites die hij postte gingen volledig de richting in naar jodenhaat ipv de consiracy-zionistische discussie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eens
Ze eisen volledig censuur omdat het onderwerp teveel triggert
Dat het binnen de regels moet gebeuren ,prima! Maar men gaat net zo lang door totdat ze hun zin niet krijgen
En het zijn dezelfde namen die hier niets toevoegen die het hardst schreeuwen
lekker veiligquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Er moest op het laatst te vaak ingegrepen worden op het verwijderen van daadwerkelijke haatsites. ja, het is een hele (niet zo) fijne lijn tussen de extreem-zionisten discussie en die van daadwerkelijke algeheel racisme. En een aantal van de uitspraken van Lichtkogel gingen te ver en een aantal van de sites die hij postte gingen volledig de richting in naar jodenhaat ipv de consiracy-zionistische discussie.
Daarom heeft het een slotje gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |