Reageer dan gewoon niet meer in het draadje.quote:
Reageer dan nietquote:
Ben je zelf Joods..?quote:Op maandag 9 november 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
Ja lekker makkelijk; reageer dan gewoon niet. Ik word kotsmisselijk van de walgelijke dingen die hier neer worden gezet en ik vind het FOK!-onwaardig.
Zou TS natuurlijk wel fijn vinden, dat hij zonder tegenspraak zijn ranzige antisemitische praatjes kan houden, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Nee, dat ben ik niet. Jammer, hè?quote:
Pffff... je reageert anders wel nogal huiverig overal op en probeert me steeds monddood te maken door mij voor antisemiet uit te maken. Trieste tactiek en een dooddoener voor elke discussie die de Joden aangaat.quote:Op maandag 9 november 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Jammer, hè?
If it looks like a duck... Die post die jogy in het vorige deel verwijderd heeft zei ook wel genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 23:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Pffff... je reageert anders wel nogal huiverig ergens op en probeert me steeds monddood te maken door mij voor antisemiet uit te maken. Trieste tactiek en een dooddoener voor elke discussie die de Joden aangaat.
Inhoudelijk heb je kennelijk niks in te brengen, dus ga anders lekker in een andere topic reageren ofzo?
Anders draai je het om en reageer je zelf ook eens inhoudelijk op hem, want waarom vind jij dit zelf wél normaal?quote:Op maandag 9 november 2015 23:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Pffff... je reageert anders wel nogal huiverig ergens op en probeert me steeds monddood te maken door mij voor antisemiet uit te maken. Trieste tactiek en een dooddoener voor elke discussie die de Joden aangaat.
Inhoudelijk heb je kennelijk niks in te brengen, dus ga anders lekker in een andere topic reageren ofzo?
Ach het is een vrij bekend probleem hier. 99% wat hier gepost word zou '' bewezen onzin'' zijnquote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja... wat is dat toch met al die mensen die over elkaar heen buitelen om ach en wee te beklagen, terwijl ze inhoudelijk niks in te brengen hebben. Cognitieve dissonantie to the MAX.
Wat..? Deze topics over de NWO welke eraan zit te komen: een wereldwijde communistische dictatuur.quote:Op maandag 9 november 2015 23:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Anders draai je het om en reageer je zelf ook eens inhoudelijk op hem, want waarom vind jij dit zelf wél normaal?
Het gaat hier niet meer om jullie samenzweringstheorieën, die ik overigens vaak met plezier lees. TS heeft al meerdere malen laten zien waar het hem echt om gaat en FOK! lijkt me niet de juiste plek om dat te etaleren.quote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ach het is een vrij bekend probleem hier. 99% wat hier gepost word zou '' bewezen onzin'' zijn
En als de MSM eindelijk datgene bevestigd wat men hier al lang wist, zoals dat de overheid der burgers bespioneert, krijg je het verhaal : dat hebben we altijd geweten![]()
![]()
Een filmpje posten draagt ook weinig bij aan een inhoudelijke discussie, maar dat is je ook al vaker verteld.quote:Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat..? Deze topics over de NWO welke eraan zit te komen: een wereldwijde communistische dictatuur.
Dit wordt opgezet door de Zionisten, dus is het zeker wel relevant om hierover te praten ja.
Overigens hoef je nog niet eens Joods te zijn om Zionist te wezen: Joe Biden, de Vice-President van de VS is ook een Zionist:
Hahaha, inderdaad! Zo zijn ze wél weer dan he?quote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ach het is een vrij bekend probleem hier. 99% wat hier gepost word zou '' bewezen onzin'' zijn
En als de MSM eindelijk datgene bevestigd wat men hier al lang wist, zoals dat de overheid der burgers bespioneert, krijg je het verhaal : dat hebben we altijd geweten![]()
![]()
quote:
Even voor je verbeterd. Met alle positieve en negatieve eigenschappen die elk ander mens ook heeft.quote:
Jij bepaalt niet wat ik vind/zeg! Meneer Rosenthal.quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
Even voor je verbeterd. Met alle positieve en negatieve eigenschappen die elk ander mens ook heeft.
Ja, leuk.quote:Op maandag 9 november 2015 23:24 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wat ik vind/zeg! Meneer Rosenthal.
Wat wil je nou?quote:Op maandag 9 november 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een filmpje posten draagt ook weinig bij aan een inhoudelijke discussie, maar dat is je ook al vaker verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |