Reageer dan gewoon niet meer in het draadje.quote:
Reageer dan nietquote:
Ben je zelf Joods..?quote:Op maandag 9 november 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
Ja lekker makkelijk; reageer dan gewoon niet. Ik word kotsmisselijk van de walgelijke dingen die hier neer worden gezet en ik vind het FOK!-onwaardig.
Zou TS natuurlijk wel fijn vinden, dat hij zonder tegenspraak zijn ranzige antisemitische praatjes kan houden, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Nee, dat ben ik niet. Jammer, hè?quote:
Pffff... je reageert anders wel nogal huiverig overal op en probeert me steeds monddood te maken door mij voor antisemiet uit te maken. Trieste tactiek en een dooddoener voor elke discussie die de Joden aangaat.quote:Op maandag 9 november 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Jammer, hè?
If it looks like a duck... Die post die jogy in het vorige deel verwijderd heeft zei ook wel genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2015 23:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Pffff... je reageert anders wel nogal huiverig ergens op en probeert me steeds monddood te maken door mij voor antisemiet uit te maken. Trieste tactiek en een dooddoener voor elke discussie die de Joden aangaat.
Inhoudelijk heb je kennelijk niks in te brengen, dus ga anders lekker in een andere topic reageren ofzo?
Anders draai je het om en reageer je zelf ook eens inhoudelijk op hem, want waarom vind jij dit zelf wél normaal?quote:Op maandag 9 november 2015 23:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Pffff... je reageert anders wel nogal huiverig ergens op en probeert me steeds monddood te maken door mij voor antisemiet uit te maken. Trieste tactiek en een dooddoener voor elke discussie die de Joden aangaat.
Inhoudelijk heb je kennelijk niks in te brengen, dus ga anders lekker in een andere topic reageren ofzo?
Ach het is een vrij bekend probleem hier. 99% wat hier gepost word zou '' bewezen onzin'' zijnquote:Op maandag 9 november 2015 23:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja... wat is dat toch met al die mensen die over elkaar heen buitelen om ach en wee te beklagen, terwijl ze inhoudelijk niks in te brengen hebben. Cognitieve dissonantie to the MAX.
Wat..? Deze topics over de NWO welke eraan zit te komen: een wereldwijde communistische dictatuur.quote:Op maandag 9 november 2015 23:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Anders draai je het om en reageer je zelf ook eens inhoudelijk op hem, want waarom vind jij dit zelf wél normaal?
Het gaat hier niet meer om jullie samenzweringstheorieën, die ik overigens vaak met plezier lees. TS heeft al meerdere malen laten zien waar het hem echt om gaat en FOK! lijkt me niet de juiste plek om dat te etaleren.quote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ach het is een vrij bekend probleem hier. 99% wat hier gepost word zou '' bewezen onzin'' zijn
En als de MSM eindelijk datgene bevestigd wat men hier al lang wist, zoals dat de overheid der burgers bespioneert, krijg je het verhaal : dat hebben we altijd geweten![]()
![]()
Een filmpje posten draagt ook weinig bij aan een inhoudelijke discussie, maar dat is je ook al vaker verteld.quote:Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat..? Deze topics over de NWO welke eraan zit te komen: een wereldwijde communistische dictatuur.
Dit wordt opgezet door de Zionisten, dus is het zeker wel relevant om hierover te praten ja.
Overigens hoef je nog niet eens Joods te zijn om Zionist te wezen: Joe Biden, de Vice-President van de VS is ook een Zionist:
Hahaha, inderdaad! Zo zijn ze wél weer dan he?quote:Op maandag 9 november 2015 23:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ach het is een vrij bekend probleem hier. 99% wat hier gepost word zou '' bewezen onzin'' zijn
En als de MSM eindelijk datgene bevestigd wat men hier al lang wist, zoals dat de overheid der burgers bespioneert, krijg je het verhaal : dat hebben we altijd geweten![]()
![]()
quote:
Even voor je verbeterd. Met alle positieve en negatieve eigenschappen die elk ander mens ook heeft.quote:
Jij bepaalt niet wat ik vind/zeg! Meneer Rosenthal.quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
Even voor je verbeterd. Met alle positieve en negatieve eigenschappen die elk ander mens ook heeft.
Ja, leuk.quote:Op maandag 9 november 2015 23:24 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wat ik vind/zeg! Meneer Rosenthal.
Wat wil je nou?quote:Op maandag 9 november 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een filmpje posten draagt ook weinig bij aan een inhoudelijke discussie, maar dat is je ook al vaker verteld.
Je spreekt jezelf ontzettend tegen. Eerst loop je te raaskallen dat er toch een reden moet zijn dat joden al eeuwenlang opgejaagd en vervolgd worden, vervolgens heb je het opeens weer enkel over zionisten en dat veel joden daar zelf ook tegen zijn. Wat is het nou? Volgens mij is het in ieder geval enkel om jezelf in te dekken.quote:Op maandag 9 november 2015 23:27 schreef Lichtkogel het volgende:
Wat wil je nou?Ik leg uit dat de Zionisten onder de Joden het probleem zijn, en dat heel veel Joden hier zelf ook tegen zijn. Echter dat je niet eens Joods hoeft te zijn om Zionist te wezen en wil dit aantonen aan de hand van het korte fragment van Joe Biden.
Inderdaad. Het is beter voor een discussie als je zelf uiteenzet wat er in het filmpje besproken wordt en hoe jij daarover denkt. Dat maakt het wat makkelijker om op in te gaan, want niemand gaat al die rare filmpjes kijken.quote:En dan ga je lopen klagen dat een filmpje niet bijdraagt aan een inhoudelijke discussie
Ironisch dat jij dit vraagt.quote:
Kijk, zo kunnen we tenminste goed verder discussiëren.quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Waar komt nou trouwens toch dat hele idee vandaan van een Joodse Nieuwe Wereld Orde? Gewoon de Protocollen van de wijzen van Zion toch, of niet?
En als ze al een NWO in gedachten hebben, dan zal dat heus wel gewoon met de beste bedoelingen zijn, en idealistisch van aard. Joden zijn mooie, verstandige mensen.
Netanyahu is een oorlogsmisdadiger.quote:Op maandag 9 november 2015 23:23 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Waar komt nou trouwens toch dat hele idee vandaan van een Joodse Nieuwe Wereld Orde? Gewoon de Protocollen van de wijzen van Zion toch, of niet?
En als ze al een NWO in gedachten hebben, dan zal dat heus wel gewoon met de beste bedoelingen zijn, en idealistisch van aard. Joden zijn mooie, verstandige mensen.
Ts je weet wat wereldorde inhoudt of niet?quote:Op maandag 9 november 2015 23:35 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kijk, zo kunnen we tenminste goed verder discussiëren.
Het plan voor de NWO gaat al eeuwen terug. Het heeft er alle schijn van dat de Rothschild familie aan de absolute top staat van het hele gebeuren, middels hun bank dynastie. Deze familie is oppermachtig en oefent heel veel invloed uit op het wereldtoneel.
De Joden zelf zijn ook slachtoffer van de Zionisten en worden zelf constant gepropageerd dat de wereld op ze uit is. Veel Joden krijgen dit zelf nu ook door en gaan ervoor de straat op om te protesteren hiertegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
================================
There are many Jews against Zionism.
Judaism and Jewishness are not the same thing as zionism. This is one of the great misconceptions which is plaguing people’s minds across the world. I’ll say it again: Jewishness and Zionism are not the same thing. You can be a non-Jewish Zionist (people like US Vice President Joe Biden are in this category, and many, many other non-Jewish arse-licking politicians who want to advance their careers by sucking up to those in power). You can also be anti-Zionist Jew. Judaism is a religion, while Zionism is a political ideology which dictates that Israel has some fundamental right to exist (on stolen Arab Palestinian land) just because thousands of years ago, the ancestors of modern Jews used to live in that area. Zionism is a Rothschild creation, one conceived in iniquity and born in strife. It will always cause tension and conflict as long as it is predicated on theft.
I respect Jews as much as any other people, and I respect Judaism as much as any other organized religion, but I see Zionist Israel as the source of much strife in the world today – and a significant part of the global conspiracy, given that is basically owned by the international banking cabal of the Rothschilds.
http://freedom-articles.toolsforfreedom.com/jews-against-zionism/
===================================
You see?
Hoezo moet ik uiteenzetten dat Joe Biden zegt dat hij een Zionist is, terwijl hij het ook zelf kan zeggen in een korte video van 35 seconden?? Doe toch eens niet zo zielig man.quote:[..]
Inderdaad. Het is beter voor een discussie als je zelf uiteenzet wat er in het filmpje besproken wordt en hoe jij daarover denkt. Dat maakt het wat makkelijker om op in te gaan, want niemand gaat al die rare filmpjes kijken.
We got a winner.quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef loni55 het volgende:
[..]
Netanyahu is een oorlogsmisdadiger.
Nou ja, het Zionisme bestaat zeker nog niet zo lang als de tijd waarin dit begonnen is wat je met je filmpje wil aantonen. Dus... gaat het je echt alleen maar om Zionisme? Of toch Judaïsme/Jodendom in zijn algemeenheid?quote:
Uiteraard, daar gaat heel dit topic over wat ik gestart ben.quote:Op maandag 9 november 2015 23:39 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ts je weet wat wereldorde inhoudt of niet?
Ik zei inderdaad in een voorgaand bericht dat het Zionisme eind 19e eeuw is opgezet.quote:Op maandag 9 november 2015 23:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nou ja, het Zionisme bestaat zeker nog niet zo lang als de tijd waarin dit begonnen is wat je met je filmpje wil aantonen. Dus... gaat het je echt alleen maar om Zionisme? Of toch Judaïsme/Jodendom in zijn algemeenheid?
Is het nou het Zionisme dat een kwade invloed heeft? Of is het inherent aan het Jodendom? Of faciliteert het Jodendom (noodzakelijkerwijs?) Zionisme?
'Ik ben geen racist, maar...'.quote:
We zitten al jaren lang complotten te bespreken van de 'kwade genius'. Als je dan vraagt wie de kwade genius is krijg je hele vage, niet zeggende termen als: de elite, globelist, bilderbergers, illuminati, de 1%, the banking cartel, repitlians or whatverquote:Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat hier niet meer om jullie samenzweringstheorieën, die ik overigens vaak met plezier lees. TS heeft al meerdere malen laten zien waar het hem echt om gaat en FOK! lijkt me niet de juiste plek om dat te etaleren.
Bam. Perfect verwoord!quote:Op maandag 9 november 2015 23:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We zitten al jaren lang complotten te bespreken van de 'kwade genius'. Als je dan vraagt wie de kwade genius is krijg je hele vage, niet zeggende termen als: de elite, globelist, bilderbergers, illuminati, de 1%, the banking cartel, repitlians or whatver
Er is geen 'whatever'. En al die vage termen zijn symptomen van een veel groter probleem.En er is een naam die het alles samenvat . De enorme elephant in the room waar niemand het over durft te hebben . En dat is het Zionisme in het volksmond
Doordat ze deel uitmaken van de joodse gemeenschap krijgt de doorsne jood te maken met haat waar die niets mee te maken heeft
Het is dan ook niet voor niets dat vele joodse mensen zich actief verzetten tegen de daden van hun zionistische 'broeders'
Ach, een beetje controverse moet kunnen toch? Wat kan het nou voor kwaad? Voor welke gevolgen is men bang?quote:Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat hier niet meer om jullie samenzweringstheorieën, die ik overigens vaak met plezier lees. TS heeft al meerdere malen laten zien waar het hem echt om gaat en FOK! lijkt me niet de juiste plek om dat te etaleren.
Je denkt dat topics met openlijk antisemitisme geen negatieve gevolgen kunnen hebben voor een site?quote:Op maandag 9 november 2015 23:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ach, een beetje controverse moet kunnen toch? Wat kan het nou voor kwaad? Voor welke gevolgen is men bang?Waarom zou je gaan censureren?
Cheers matequote:Op maandag 9 november 2015 23:54 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Bam. Perfect verwoord!
Echter kijk maar uit, anders komt deadprez ook bij jou huilie-huilie doen dat je een racist bent...
Kijk, jij snapt het.quote:Op maandag 9 november 2015 23:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ach, een beetje controverse moet kunnen toch? Wat kan het nou voor kwaad? Voor welke gevolgen is men bang?Waarom zou je gaan censureren?
Ik ken het verhaal. Ik heb er ook boeken over gelezen. Onder andere de protocollen. Ook heb ik de protocollen ontsluierd gelezen, van Robin de Ruyter. En ja, als je dat voor het eerst leest staat je wereld even op z'n kop en denk je het ook helemaal te zien overal in de wereld van vandaag de dag. Maar het is toch inmiddels volgens mij wel duidelijk dat die protocollen een dikke HOAX is, en afkomstig is uit iets anders (machiavelli dacht ik, maar het is een tijdje geleden). Als die protocollen wegvallen, wat is er dan nog meer waar dat hele idee van een wereldwijde Joodse/Zionistische samenzwering op leunt?quote:Op maandag 9 november 2015 23:35 schreef Lichtkogel het volgende:
Kijk, zo kunnen we tenminste goed verder discussiëren.
Het plan voor de NWO gaat al eeuwen terug. Het heeft er alle schijn van dat de Rothschild familie aan de absolute top staat van het hele gebeuren, middels hun bank dynastie. Deze familie is oppermachtig en oefent heel veel invloed uit op het wereldtoneel.
Nee.quote:Op maandag 9 november 2015 23:37 schreef loni55 het volgende:
[..]
Netanyahu is een oorlogsmisdadiger.
Nou..quote:
Kom je weer met je smerige insinuaties. Ik ben helemaal geen antisemiet, maar de tranen springen al in je ogen zodra er over Joden gesproken wordt. Smerige tactieken gebruik je om de discussie te ontsporen, daar je nul-komma-nul toe te voegen hebt aan de discussie.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je denkt dat topics met openlijk antisemitisme geen negatieve gevolgen kunnen hebben voor een site?
Dat is idd apart, en wist ik ook niet. Maar ik kan ook niet zomaar het eerste beste filmpje geloven dat dat beweert. Dat zal ik zelf eens moeten onderzoeken. Ik neen aan dat dit niet zomaar op straat ligt. En weet al helemaal niet welke bron dit beweert.\quote:Op maandag 9 november 2015 23:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik zei inderdaad in een voorgaand bericht dat het Zionisme eind 19e eeuw is opgezet.
Echter vond ik het toch wel relevant om even aan te halen dat de Joden al 109x eerder uit diverse landen zijn gezet. Het lijkt mij namelijk niet dat mensen dit voor de lol doen namelijk... Niks tegen Joden verder, ik vind het alleen opmerkelijk en vraag me af hoe dat is gekomen.
Als dit jouw volle overtuiging is zijn we uitgepraat, ik raad je aan de links, dots en pijltjes in die chart nog even goed te volgen, dat gaat zover, die worden niet door 'n groep zionisten geleid, no way.quote:Op maandag 9 november 2015 21:48 schreef Lichtkogel het volgende:
De Zionisten hebben de Bilderberg groep onder controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |