Niet om het een of ander maar jouw cultuur is de mijne ook niet, zou je zo vriendelijk willen zijn jezelf ergens anders naar toe te deporteren zodat wij gevrijwaard blijven van nazistische bullshit propaganda?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:38 schreef Lichtkogel het volgende:
Volgens mij snap JIJ niet hoe het werkt. Of vind je het wel prima dat we hier overspoeld worden met allerlei culturen die de onze niet zijn.... net zolang tot wij er ZELF niet meer zijn?
Best een enge gedachtengang.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zie mijn post # 171
[..]
Volgens mij snap JIJ niet hoe het werkt. Of vind je het wel prima dat we hier overspoeld worden met allerlei culturen die de onze niet zijn.... net zolang tot wij er ZELF niet meer zijn?
[..]
Ja lekker!
Ik vind het een zeer bedenkelijke opmerking.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Jouw cultuur is niet dezelfde als die van mij. Lege opmerking dus.
Is geen rechts-extremistisch blog en doe eens niet van die ad hominems sturen svp.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dan nog is er op geen enkele manier sprake van genocide, of ben je gewoon te dom om dat te begrijpen?
En heb je trouwens ook nog een objectieve bron voor The Coudenhove-Kalergi Plan? rechts-extremistische blogs neem ik niet serieus.
En dan kom je aanzetten met een site van "Canadese Europeanen" die van mening zijn dat Canada vooral Europees moet blijven, de ironiequote:Op dinsdag 10 november 2015 15:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Is geen rechts-extremistisch blog en doe eens niet van die ad hominems sturen svp.
Daar het je ontbreekt aan de energie om zelf even wat uit te zoeken met google heb ik het wel even voor je gedaan dan:
[ afbeelding ]
http://www.eurocanadian.c(...)rgis-pan-europa.html
Hup, snel naar de report-knop om mij maar monddood te maken!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Diverse mods hebben hier al wat gezegd... Zou je hiermee willen stoppen?
Volgens mij is de Nederlandse cultuur toch van ietwat andere aard dan die van de moslims/Chinezen/Afrikanen/Hindoestanen... ik noem er maar een paar.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Jouw cultuur is niet dezelfde als die van mij. Lege opmerking dus.
Oh je gaat hier gewoon verder?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:01 schreef Lichtkogel het volgende:
Forumgenoot YuckFou meldde dat het hem niet uitmaakt dat er straks geen blanke medemens is en dat "iedereen straks een koffiekleur heeft" Deze opmerking, ook al zal hij het niet eens begrijpen wat hij zegt eigenlijk, staat gewoon gelijk aan het vergoeilijken van genocide.
Geen Japanner, Arabier, Jood, Afrikaan of Chinees zal je horen dat ze het prima vinden dat ze als bevolkingsgroep compleet verdwijnen; hoezo zou het niet moeten uitmaken dat de blanke medemens wél verdwijnt dan?
Blame Canada!quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:56 schreef Chewie het volgende:
Ben benieuwd wat de oorspronkelijke bewoners van Canada hier van vinden.
Je maakt niemand wakker met je gezwam, je probeert anderen van je foute gelijk te overtuigen en niemand trapt erin, ja Lambiekje, maar goed, dat is onze dorpsgek.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:58 schreef Lichtkogel het volgende:
Hup, snel naar de report-knop om mij maar monddood te maken!
Je beseft je niet eens dat ik (met anderen) hier bezig ben met mensen wakker te maken om ons te behoeden voor het grote gevaar wat we allemaal lopen he? Je loopt je beste medemens in principe te censureren hier he? Wordt toch eens wakker...
En mijn cultuur is van andere aard dan die van jou. Je punt?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Volgens mij is de Nederlandse cultuur toch van ietwat andere aard dan die van de moslims/Chinezen/Afrikanen/Hindoestanen... ik noem er maar een paar.
Vind je niet?
Ja dat zal maar toch voel ik me meer verwant met de Chinese cultuur dan met die van jouw.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Volgens mij is de Nederlandse cultuur toch van ietwat andere aard dan die van de moslims/Chinezen/Afrikanen/Hindoestanen... ik noem er maar een paar.
Vind je niet?
Kijk eens aan...quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best een enge gedachtengang.
[..]
Ik vind het een zeer bedenkelijke opmerking.
Ik heb jouw topic 1 keer gerapporteerd omdat je dubbele topics had aangemaakt. Daar is in mijn ogen niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hup, snel naar de report-knop om mij maar monddood te maken!
Je beseft je niet eens dat ik (met anderen) hier bezig ben met mensen wakker te maken om ons te behoeden voor het grote gevaar wat we allemaal lopen he? Je loopt je beste medemens in principe te censureren hier he? Wordt toch eens wakker...
Dwang is bij mij niet eens nodig, doe vrijwillig meequote:Op dinsdag 10 november 2015 16:01 schreef YuckFou het volgende:
De genocide draai die jij eraan probeert te geven is echt een zwaktebod, alsof er gedwongen gemengde huwelijken en concepties plaatsvinden om "Den Blancke Medemensch"uit te doen sterven, kloot toch een end op met je denkbeelden.
Alles is de schuld van Canada, ook bizar je vraagt om een wat objectievere bron en je krijgt een Canadese white supremacy site.quote:Blame Canada!
Nu kan je de bron wel onderuit gaan halen, maar daar staat wel de inhoud vermeld van het werk van Coudenhove-Kalergi.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dan kom je aanzetten met een site van "Canadese Europeanen" die van mening zijn dat Canada vooral Europees moet blijven, de ironie
Ben benieuwd wat de oorspronkelijke bewoners van Canada hier van vinden.
O o o.... wat ben je toch een niet-zo-slimme jongen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:01 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Oh je gaat hier gewoon verder?
Nog ff dan, nee malloot het maakt me niks uit nee dat over een eeuw of tig iedereen hetzelfde kleurtje heeft, dat heet Evolutie, iets wat bij jou een paar schakels gemist heeft, er zullen altijd wel anders gekleurden zijn, maar het overgrote deel zal gemengd worden en hoogstwaarschijnlijk een mooi tintje hebben, so what? Het is een grote genenpoel die gedeeld wordt, de sterkste overleven, de zwakkeren vallen af, zo gaat het al duizenden jaren en als we de bol niet opblazen gaat dat nog duizenden jaren door, en daar maak ik me echt geen seconde druk over.
De genocide draai die jij eraan probeert te geven is echt een zwaktebod, alsof er gedwongen gemengde huwelijken en concepties plaatsvinden om "Den Blancke Medemensch"uit te doen sterven, kloot toch een end op met je denkbeelden.
En wat is hier mis mee? Nergens is sprake van dwang.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:07 schreef Lichtkogel het volgende:
==============================================
The man of the future will be of mixed race. Today's races and castes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future, similar in its appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.[xii]
==============================================
Als we Israël zouden dwingen om een minimum aantal moslims op te nemen, evenals de andere buurlanden in het midden oosten waar het zo'n klotebende is sta ik vooraan te juichen jankbal, ik ben geen pro dit of pro dat, maar dat heb je nog steeds niet door..quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:11 schreef Lichtkogel het volgende:
Kijken hoe je zou reageren als wij besluiten dat Israël haar grenzen open moet zetten om enkele miljoenen moslims binnen te laten. Dan is het ineens een ander verhaal he?
Ah, ok. Je bent dus niet Nederlands? Well... so??quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:01 schreef ems. het volgende:
[..]
En mijn cultuur is van andere aard dan die van jou. Je punt?
Dat is om mensen zoals jij te werenquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O o o.... wat ben je toch een niet-zo-slimme jongen.
Als de VN voorschrijft in dat het gedwongen inbrengen van het ene volk in een andere te classificeren is als een genocide, en jij zegt 'maakt me allemaal niet uit'.... my God... reddeloos.
Kijken hoe je zou reageren als wij besluiten dat Israël haar grenzen open moet zetten om enkele miljoenen moslims binnen te laten. Dan is het ineens een ander verhaal he?
O wacht... gaat niet gebeuren, want Israël heeft het striktste immigratiebeleid ter wereld.
White guilt is the individual or collective guilt felt by some white people for harm resulting from racist treatment of ethnic minorities by whites both historically and currently.[1] White guilt has been described as one of the psychosocial costs of racism for white individuals along with empathy (sadness and anger) for victims of racism and fear of non-whites.[2]quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dwang is bij mij niet eens nodig, doe vrijwillig mee![]()
#TeamMix for the win
Spreek voor jezelf i.p.v. anderen, niemand met een beetje verstand wil bij jou in hetzelfde schuitje zitten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:
Wat jij niet ziet is dat WIJ saampjes in hetzelfde schuitje zitten: zowel autochtoon als allochtoon gaat het onderspit delven straks.
We zitten te vechten tegen de tijd . Het zal niet lang meer duren voordat alle choas los breektquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is allemaal indirect bewijs. Dat is niet, zonder enige twijfel. Sorry maar daar ga je niemand mee veroordelen. Bovendien zijn het weer niet je eigen woorden, maar ben je weer anderen aan het napraten...quote:
Goeie tactiek dit. Het ging over genocide. Wat jij beschrijft is geen genocide. Nergens niet. Zelfs met je (wederom geleende) filmpje; kijk daar komen migranten gedwongen onze kant op.quote:Volgens mij snap JIJ niet hoe het werkt. Of vind je het wel prima dat we hier overspoeld worden met allerlei culturen die de onze niet zijn.... net zolang tot wij er ZELF niet meer zijn?
Dat is een cultuur waar ik wat mee kan! Biercultuur ftw!quote:Ja lekker!
Er is wel sprake van dwang, want het gros van de bevolking wil dit niet, maar wordt toch doorgedrukt door politici vanuit Brussel. Zie o.a. de Coudenhove-Kalergi award die uitgereikt werd aan EU President van Rompuy. DAT is wat er mis is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat is hier mis mee? Nergens is sprake van dwang.
De volgende quote toont geen toekomstbeeld maar beschrijft domweg de situatie zoals die de afgelopen paar duizend jaar al was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |