abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157449713
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:38 schreef Lichtkogel het volgende:

Volgens mij snap JIJ niet hoe het werkt. Of vind je het wel prima dat we hier overspoeld worden met allerlei culturen die de onze niet zijn.... net zolang tot wij er ZELF niet meer zijn?

Niet om het een of ander maar jouw cultuur is de mijne ook niet, zou je zo vriendelijk willen zijn jezelf ergens anders naar toe te deporteren zodat wij gevrijwaard blijven van nazistische bullshit propaganda?
pi_157449785
quote:

[..]

Zie mijn post # 171

[..]

Volgens mij snap JIJ niet hoe het werkt. Of vind je het wel prima dat we hier overspoeld worden met allerlei culturen die de onze niet zijn.... net zolang tot wij er ZELF niet meer zijn?

[..]

Ja lekker! ;)
Best een enge gedachtengang.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Jouw cultuur is niet dezelfde als die van mij. Lege opmerking dus.
Ik vind het een zeer bedenkelijke opmerking.
pi_157449916
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar dan nog is er op geen enkele manier sprake van genocide, of ben je gewoon te dom om dat te begrijpen?

En heb je trouwens ook nog een objectieve bron voor The Coudenhove-Kalergi Plan? rechts-extremistische blogs neem ik niet serieus.
Is geen rechts-extremistisch blog en doe eens niet van die ad hominems sturen svp.

Daar het je ontbreekt aan de energie om zelf even wat uit te zoeken met google heb ik het wel even voor je gedaan dan:

http://www.eurocanadian.c(...)rgis-pan-europa.html
-
pi_157450003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:51 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Is geen rechts-extremistisch blog en doe eens niet van die ad hominems sturen svp.

Daar het je ontbreekt aan de energie om zelf even wat uit te zoeken met google heb ik het wel even voor je gedaan dan:

[ afbeelding ]

http://www.eurocanadian.c(...)rgis-pan-europa.html
En dan kom je aanzetten met een site van "Canadese Europeanen" die van mening zijn dat Canada vooral Europees moet blijven, de ironie :')

Ben benieuwd wat de oorspronkelijke bewoners van Canada hier van vinden.
pi_157450049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:30 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Diverse mods hebben hier al wat gezegd... Zou je hiermee willen stoppen?
Hup, snel naar de report-knop om mij maar monddood te maken!

Je beseft je niet eens dat ik (met anderen) hier bezig ben met mensen wakker te maken om ons te behoeden voor het grote gevaar wat we allemaal lopen he? Je loopt je beste medemens in principe te censureren hier he? Wordt toch eens wakker...
-
pi_157450084
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Jouw cultuur is niet dezelfde als die van mij. Lege opmerking dus.
Volgens mij is de Nederlandse cultuur toch van ietwat andere aard dan die van de moslims/Chinezen/Afrikanen/Hindoestanen... ik noem er maar een paar.

Vind je niet?
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:01:46 #182
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157450100
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:01 schreef Lichtkogel het volgende:

Forumgenoot YuckFou meldde dat het hem niet uitmaakt dat er straks geen blanke medemens is en dat "iedereen straks een koffiekleur heeft" Deze opmerking, ook al zal hij het niet eens begrijpen wat hij zegt eigenlijk, staat gewoon gelijk aan het vergoeilijken van genocide.

Geen Japanner, Arabier, Jood, Afrikaan of Chinees zal je horen dat ze het prima vinden dat ze als bevolkingsgroep compleet verdwijnen; hoezo zou het niet moeten uitmaken dat de blanke medemens wél verdwijnt dan?

Oh je gaat hier gewoon verder?
Nog ff dan, nee malloot het maakt me niks uit nee dat over een eeuw of tig iedereen hetzelfde kleurtje heeft, dat heet Evolutie, iets wat bij jou een paar schakels gemist heeft, er zullen altijd wel anders gekleurden zijn, maar het overgrote deel zal gemengd worden en hoogstwaarschijnlijk een mooi tintje hebben, so what? Het is een grote genenpoel die gedeeld wordt, de sterkste overleven, de zwakkeren vallen af, zo gaat het al duizenden jaren en als we de bol niet opblazen gaat dat nog duizenden jaren door, en daar maak ik me echt geen seconde druk over.

De genocide draai die jij eraan probeert te geven is echt een zwaktebod, alsof er gedwongen gemengde huwelijken en concepties plaatsvinden om "Den Blancke Medemensch"uit te doen sterven, kloot toch een end op met je denkbeelden. :O
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:56 schreef Chewie het volgende:
Blame Canada! :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:58 schreef Lichtkogel het volgende:

Je beseft je niet eens dat ik (met anderen) hier bezig ben met mensen wakker te maken om ons te behoeden voor het grote gevaar wat we allemaal lopen he? Je loopt je beste medemens in principe te censureren hier he? Wordt toch eens wakker...
Je maakt niemand wakker met je gezwam, je probeert anderen van je foute gelijk te overtuigen en niemand trapt erin, ja Lambiekje, maar goed, dat is onze dorpsgek.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_157450105
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:00 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Volgens mij is de Nederlandse cultuur toch van ietwat andere aard dan die van de moslims/Chinezen/Afrikanen/Hindoestanen... ik noem er maar een paar.

Vind je niet?
En mijn cultuur is van andere aard dan die van jou. Je punt?
Conscience do cost.
pi_157450108
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:00 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Vind je niet?
Ja dat zal maar toch voel ik me meer verwant met de Chinese cultuur dan met die van jouw.
pi_157450121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Best een enge gedachtengang.

[..]

Ik vind het een zeer bedenkelijke opmerking.
Kijk eens aan... :)

Ik vind het ook een enge gedachtegang, echter probeer mensen wakker te krijgen waar dit allemaal vandaan komt. That's all.
-
pi_157450147
quote:

[..]

Ik heb jouw topic 1 keer gerapporteerd omdat je dubbele topics had aangemaakt. Daar is in mijn ogen niks mis mee.

Dit gaat erom dat om die achterlijke opmerkingen als "ga GTST kijken en bier drinken" wat nergens op slaat. Dat heeft niets met censuur te maken.
pi_157450197
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:01 schreef YuckFou het volgende:

De genocide draai die jij eraan probeert te geven is echt een zwaktebod, alsof er gedwongen gemengde huwelijken en concepties plaatsvinden om "Den Blancke Medemensch"uit te doen sterven, kloot toch een end op met je denkbeelden. :O
Dwang is bij mij niet eens nodig, doe vrijwillig mee :9~

#TeamMix for the win *O*

quote:
Blame Canada! :D
Alles is de schuld van Canada, ook bizar je vraagt om een wat objectievere bron en je krijgt een Canadese white supremacy site.
pi_157450226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

En dan kom je aanzetten met een site van "Canadese Europeanen" die van mening zijn dat Canada vooral Europees moet blijven, de ironie :')

Nu kan je de bron wel onderuit gaan halen, maar daar staat wel de inhoud vermeld van het werk van Coudenhove-Kalergi.

Als we enkele quotes van deze meneer even erbij pakken:
==============================================
The man of the future will be of mixed race. Today's races and castes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future, similar in its appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.[xii]
Europe as a political concept does not exist. The part of the world with that name covers peoples and States in chaos, a powder keg of international conflicts, the breeding ground of future conflicts. This is the European Question: the mutual hatred of Europeans for each other poisons the international atmosphere and is a perpetual worry to even the most peace-loving countries of the world... The European Question will be resolved only by the union of the peoples of Europe. This will come about either voluntarily, by the construction of a pan-European federation or coercively by Russian conquest... The greatest obstacle to the realisation of the United States of Europe is the thousand year rivalry between the two most populous nations of Pan-Europe: Germany and France...[v]
============================================

Dan klinkt dus niet zo vrolijk allemaal.

En helemaal niet als je ziet dat EU-president onlangs het Coudenhove-Kalergi award heeft gewonnen, gezien de massaimmigratie die nu aan het plaatsvinden is...

-
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:08:27 #189
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157450237
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:06 schreef Chewie het volgende:
een Canadese white supremacy site.

_O-
quote:
Henrik Palmgren, de Alex Jones van Scandinavië :')
pi_157450304
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:01 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Oh je gaat hier gewoon verder?
Nog ff dan, nee malloot het maakt me niks uit nee dat over een eeuw of tig iedereen hetzelfde kleurtje heeft, dat heet Evolutie, iets wat bij jou een paar schakels gemist heeft, er zullen altijd wel anders gekleurden zijn, maar het overgrote deel zal gemengd worden en hoogstwaarschijnlijk een mooi tintje hebben, so what? Het is een grote genenpoel die gedeeld wordt, de sterkste overleven, de zwakkeren vallen af, zo gaat het al duizenden jaren en als we de bol niet opblazen gaat dat nog duizenden jaren door, en daar maak ik me echt geen seconde druk over.

O o o.... wat ben je toch een niet-zo-slimme jongen.

Als de VN voorschrijft in dat het gedwongen inbrengen van het ene volk in een andere te classificeren is als een genocide, en jij zegt 'maakt me allemaal niet uit'.... my God... reddeloos.

Kijken hoe je zou reageren als wij besluiten dat Israël haar grenzen open moet zetten om enkele miljoenen moslims binnen te laten. Dan is het ineens een ander verhaal he?

O wacht... gaat niet gebeuren, want Israël heeft het striktste immigratiebeleid ter wereld.
-
pi_157450334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:07 schreef Lichtkogel het volgende:

The man of the future will be of mixed race. Today's races and castes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future, similar in its appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.[xii]

En wat is hier mis mee? Nergens is sprake van dwang.

De volgende quote toont geen toekomstbeeld maar beschrijft domweg de situatie zoals die de afgelopen paar duizend jaar al was.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:13:28 #192
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_157450340
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:11 schreef Lichtkogel het volgende:
Kijken hoe je zou reageren als wij besluiten dat Israël haar grenzen open moet zetten om enkele miljoenen moslims binnen te laten. Dan is het ineens een ander verhaal he?

Als we Israël zouden dwingen om een minimum aantal moslims op te nemen, evenals de andere buurlanden in het midden oosten waar het zo'n klotebende is sta ik vooraan te juichen jankbal, ik ben geen pro dit of pro dat, maar dat heb je nog steeds niet door..

Sowieso, waar zie jij gedwongen "volkeren ingebracht" worden? de vluchtelingen stroom die nu op gang is? aangeslingerd door het wangedrag van de VS in het midden oosten?
pi_157450391
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:01 schreef ems. het volgende:

[..]

En mijn cultuur is van andere aard dan die van jou. Je punt?
Ah, ok. Je bent dus niet Nederlands? Well... so??

Prima dat je hier bent. Ik vind het best als er nieuwkomers zijn die zich hier vestigen, echter niet wanneer we COMPLEET overspoeld worden door andere culturen. Wie binnen is is binnen en van harte welkom, echter graag NU de grenzen dicht en de illegalen eruit, want anders blijft er hier niks meer van dit land over.

Als een land geen grenzen meer heeft, dan heb je uiteindelijk geen land meer.

Wat jij niet ziet is dat WIJ saampjes in hetzelfde schuitje zitten: zowel autochtoon als allochtoon gaat het onderspit delven straks.
-
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:18:00 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157450437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O o o.... wat ben je toch een niet-zo-slimme jongen.

Als de VN voorschrijft in dat het gedwongen inbrengen van het ene volk in een andere te classificeren is als een genocide, en jij zegt 'maakt me allemaal niet uit'.... my God... reddeloos.

O wacht... gaat niet gebeuren, want Israël heeft het striktste immigratiebeleid ter wereld.
Dat is om mensen zoals jij te weren ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157450474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dwang is bij mij niet eens nodig, doe vrijwillig mee :9~

#TeamMix for the win *O*

White guilt is the individual or collective guilt felt by some white people for harm resulting from racist treatment of ethnic minorities by whites both historically and currently.[1] White guilt has been described as one of the psychosocial costs of racism for white individuals along with empathy (sadness and anger) for victims of racism and fear of non-whites.[2]

It can be characterized as a strong, emotional feeling of direct responsibility for the unequal circumstances of ethnic minorities living in historically and culturally European nations, or the Western world largely due to historical exclusion of non-whites from mainstream white society. Discomfort when talking about issues involving race is also a common characteristic of white guilt.
https://en.wikipedia.org/wiki/White_guilt
-
pi_157450479
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:16 schreef Lichtkogel het volgende:

Wat jij niet ziet is dat WIJ saampjes in hetzelfde schuitje zitten: zowel autochtoon als allochtoon gaat het onderspit delven straks.
Spreek voor jezelf i.p.v. anderen, niemand met een beetje verstand wil bij jou in hetzelfde schuitje zitten.
pi_157450506
quote:

[..]
We zitten te vechten tegen de tijd . Het zal niet lang meer duren voordat alle choas los breekt

Het minste wat je kan doen is de mensen waarschuwen over wat hun te wachten staat

Het goede nieuws is dat het bewijs in overvloed is( hoe lastig het voor sommige mensen zal zijn om te verteren )

Het minderen goede nieuws is dat je bij een bepaalde groep uitkomt . Indien het de Marokkanen waren die hier achter zaten dan zouden we al lang tot de kern van de samenzwering zijn gekomen . Maar omdat het een andere groep betreft loopt het proces zeer stroef

Om het proces enigszins soepel te laten verlopen

1 Hou je alleen aan de feiten

2 Weet ten alle tijde de nuance te bewaren . Omdat er een paar rotte appels in de groep zitten betekend niet dat de hele groep evil is

Indien je je hieraan houdt zou je in principe snel tot de kern van het verhaal moeten komen

Hoop dat de mods hier ook de ruimte voor geven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:21:41 #198
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157450524
quote:
Zie mijn post # 171
Dat is allemaal indirect bewijs. Dat is niet, zonder enige twijfel. Sorry maar daar ga je niemand mee veroordelen. Bovendien zijn het weer niet je eigen woorden, maar ben je weer anderen aan het napraten...
quote:
Goeie tactiek dit. Het ging over genocide. Wat jij beschrijft is geen genocide. Nergens niet. Zelfs met je (wederom geleende) filmpje; kijk daar komen migranten gedwongen onze kant op.

Dat is geen genocide volgens de criteria die jij erbij haalt.

Ook hierboven post #171 is geen bewijs voor genocide. Het is een interpretatie van, maar zeker geen bewijs.
quote:
Ja lekker! ;)
Dat is een cultuur waar ik wat mee kan! Biercultuur ftw!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_157450537
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

En wat is hier mis mee? Nergens is sprake van dwang.

De volgende quote toont geen toekomstbeeld maar beschrijft domweg de situatie zoals die de afgelopen paar duizend jaar al was.
Er is wel sprake van dwang, want het gros van de bevolking wil dit niet, maar wordt toch doorgedrukt door politici vanuit Brussel. Zie o.a. de Coudenhove-Kalergi award die uitgereikt werd aan EU President van Rompuy. DAT is wat er mis is.

Je zit hier de verwoesting van je eigen volk gewoon te propageren.
-
pi_157450557
Ik heb geen eigen volk :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')