Helemaal niet, ik wou alleen nog even dat laatste punt maken. Overigens past het prima in dit topic, want het heeft met One World Tyranny te maken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, je gaat hier gewoon verder met je eigen agenda?
Als je topic gesloten is, betekend het niet dat je hier met exact het zelfde onderwerp verder moet gaanquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:01 schreef Lichtkogel het volgende:
Ok, mijn vorige topic is gesloten... fair-enough.
genocide en verdwijnen zijn niet dezelfde dingen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:09 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik wou alleen nog even dat laatste punt maken. Overigens past het prima in dit topic, want het heeft met One World Tyranny te maken.
Want kennelijk zijn er mensen hier die het niet boeien dat de oorspronkelijke bewoners van Europa verdwijnen door het opdringen van de multiculturele samenleving. Terwijl dat gewoon onder genocide te classificeren valt. Want waarom mogen alleen wij wel verdwijnen, en de rest van de wereldbevolkingen niet?
Heb je nog wel genoeg ruitjespapier?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:09 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik wou alleen nog even dat laatste punt maken. Overigens past het prima in dit topic, want het heeft met One World Tyranny te maken.
Want kennelijk zijn er mensen hier die het niet boeien dat de oorspronkelijke bewoners van Europa verdwijnen door het opdringen van de multiculturele samenleving. Terwijl dat gewoon onder genocide te classificeren valt. Want waarom mogen alleen wij wel verdwijnen, en de rest van de wereldbevolkingen niet?
Als je kijkt naar punt e, voor wat betreft de classificatie voor genocide door de Verenigde Naties:quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
genocide en verdwijnen zijn niet dezelfde dingen.
Hoezo is verandering een slechte zaak?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Als je kijkt naar punt e, voor wat betreft de classificatie voor genocide door de Verenigde Naties:
=========================================
"Article II: In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:
(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group. <---
==========================================================
Dan kan je toch niet anders constateren dat het nu daadwerkelijk aan de gang is, met die miljoenen immigranten die onderweg zijn hier naartoe, en wat al aan de gang was sinds de jaren 70? Als dit zo doorgaat zijn binnen 10 jaar het straatbeeld en de culturen compleet veranderd.
Dat is toch een uiterst slechte zaak, vind je niet?
Dus jij vindt dat de kinderen in Syrië afgepakt worden van de ouders, om ze groot te brengen in westerse gezinnen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:19 schreef Lichtkogel het volgende:
Niks aan de hand hoor mensen! Vanaf de jaren 70 vind er al een constante stroom immigranten naar de EU en VS plaats, en is nu in hogere versnelling gegaan dmv massa-immigratie doordat de hekken naar deze gebieden volledig zijn opengezet door de elite. Dit kan absoluut geen kwaad hoor! Gewoon lekker laten vollopen hier met mensen vanuit alle culturen en windstreken. Geen enkele probleem hoor. Ook al staat in het handvest van de VN omschreven dat het geforceerd overbrengen van de ene bevolkingsgroep in een andere als genocide geclassificeerd kan worden. Maakt allemaal niet uit, want vanavond is GTST of Voetbal Inside op tv voor eventueel een paar goeie dijenkletsers. Zolang we maar lachend tenonder gaan met z'n allen gaat alles goed.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:17 schreef SicSicSics het volgende:
Je gaat even voorbij aan het feit dat jij vindt dat de condities gehaald worden/ voldaan zijn. Terwijl jij daar redelijk alleen in staat.
Je kunt niet bij een rechtbank aankomen en zeggen: "Rechter: Conditie C wordt voldaan!" en dan niks... Wie ga je in staat van beschuldiging stellen bijvoorbeeld? Onze Zionistische overlords? Volgens mij is dat geen rechtspersoon.
En sinds wanneer pakken 'ze' onze kinderen af om deze ergens anders groot te brengen?
Omdat wat jij je nu afvraagt volgens de VN te classificeren is onder niks minder dan genocide?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:21 schreef KapiteinOrkaan het volgende:
[..]
Hoezo is verandering een slechte zaak?
vanaf de jaren zeventig?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:23 schreef Lichtkogel het volgende:
Vanaf de jaren 70 vind er al een constante stroom immigranten naar de EU en VS plaats
Waar zie jij de dwang? Je maakt iets bold wat totaal niks te maken heeft met de stelling van E_Oquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Als je kijkt naar punt e, voor wat betreft de classificatie voor genocide door de Verenigde Naties:
"Article II: In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
Dan kan je toch niet anders constateren dat het nu daadwerkelijk aan de gang is, met die miljoenen immigranten die onderweg zijn hier naartoe, en wat al aan de gang was sinds de jaren 70? Als dit zo doorgaat zijn binnen 10 jaar het straatbeeld en de culturen compleet veranderd.
Dus jij kunt bewijzen, zonder twijfel, dat er a) een elite is en b) dat deze elite massa-immigratie inzet met als doel het blanke ras te vernietigen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:23 schreef Lichtkogel het volgende:
Niks aan de hand hoor mensen! Vanaf de jaren 70 vind er al een constante stroom immigranten naar de EU en VS plaats, en is nu in hogere versnelling gegaan dmv massa-immigratie doordat de hekken naar deze gebieden volledig zijn opengezet door de elite.
Volgens mij snap je niet hoe het werktquote:Dit kan absoluut geen kwaad hoor! Gewoon lekker laten vollopen hier met mensen vanuit alle culturen en windstreken. Geen enkele probleem hoor. Ook al staat in het handvest van de VN omschreven dat het geforceerd overbrengen van de ene bevolkingsgroep in een andere als genocide geclassificeerd kan worden.
Biertje?quote:Maakt allemaal niet uit, want vanavond is GTST of Voetbal Inside op tv voor eventueel een paar goeie dijenkletsers. Zolang we maar lachend tenonder gaan met z'n allen gaat alles goed.
gedwongen kinderen transporteren van de ene groep naar de andere.. wat heeft dat met het vermengen van bevolkingsgroepen te maken? Dat er problemen zijn is duidelijk, maar om die op te lossen hoeven we ons niet van een doctrine te bedienen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Die zie ik hier. Kijk je even mee?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waar zie jij de dwang? Je maakt iets bold wat totaal niks te maken heeft met de stelling van E_O
Ach het is in ieder geval geen "soort" meerquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:25 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Omdat wat jij je nu afvraagt volgens de VN te classificeren is onder niks minder dan genocide?
Elk volk in de wereld heeft toch het recht om te blijven bestaan of niet? Of vind je het prima dat de oorspronkelijke bewoners in Europa met de tijd gewoon maar verdwijnen?
Diverse mods hebben hier al wat gezegd... Zou je hiermee willen stoppen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit, want vanavond is GTST of Voetbal Inside op tv voor eventueel een paar goeie dijenkletsers. Zolang we maar lachend tenonder gaan met z'n allen gaat alles goed.
Ik ga geen nazi propaganda bekijken. leg het maar gewoon uit in je eigen woorden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Die zie ik hier. Kijk je even mee?
Ik zie nergens dwang en ook niks wat ook maar lijkt op genocide.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Die zie ik hier. Kijk je even mee?
Mwoah... de doctrine komt bij voormalig Freemason Coudenhove-Kalergi vandaan en het plan is in de jaren 70 in werking gezet:quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
gedwongen kinderen transporteren van de ene groep naar de andere.. wat heeft dat met het vermengen van bevolkingsgroepen te maken? Dat er problemen zijn is duidelijk, maar om die op te lossen hoeven we ons niet van een doctrine te bedienen.
De dwang is het overgrote merendeel van de bevolking het in de EU niet wil, maar het toch wordt doorgezet door onze politici.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zie nergens dwang en ook niks wat ook maar lijkt op genocide.
Maar dan nog is er op geen enkele manier sprake van genocide, of ben je gewoon te dom om dat te begrijpen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:36 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
De dwang is het overgrote merendeel van de bevolking het in de EU niet wil, maar het toch wordt doorgezet door onze politici.
Zie mijn post # 171quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus jij kunt bewijzen, zonder twijfel, dat er a) een elite is en b) dat deze elite massa-immigratie inzet met als doel het blanke ras te vernietigen.
Ik ben één en al oor!
Volgens mij snap JIJ niet hoe het werkt. Of vind je het wel prima dat we hier overspoeld worden met allerlei culturen die de onze niet zijn.... net zolang tot wij er ZELF niet meer zijn?quote:[..]
Volgens mij snap je niet hoe het werkt
Ja lekker!quote:[..]
Biertje?
Jouw cultuur is niet dezelfde als die van mij. Lege opmerking dus.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:38 schreef Lichtkogel het volgende:
Volgens mij snap JIJ niet hoe het werkt. Of vind je het wel prima dat we hier overspoeld worden met allerlei culturen die de onze niet zijn.... net zolang tot wij er ZELF niet meer zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |