ik had jouw filmpje ook gezien, ik vind Saar reuze inventief met dr etenquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja zeg hallo oktoberkinderen... kap eens even met dat rappe gedrag![]()
Nee ff serieus; hasje goed mauwtje! En tof zo'n retrokar!
Hahaha normaal zitten ze tijdens het eten keurig op hun plaats, Saar was eigenlijk al klaar met eten en dan mogen ze de restjes (quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had jouw filmpje ook gezien, ik vind Saar reuze inventief met dr etenheeft ze vast afgekeken van de heundjes
(word je daar niet schijtnerveus van, constant van die springende beesten als je zit te eten?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wachten tot de schone ouders komen, eind van de maand.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Whehequote:Op maandag 26 oktober 2015 20:07 schreef Franny_G het volgende:
Geweldige foto's, Chanty!!
I heeft iets nieuws ontdekt. Als ik iets doe waar ze niet blij van wordt, roept ze dramatisch om haar papa..
quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:07 schreef Franny_G het volgende:
Geweldige foto's, Chanty!!
I heeft iets nieuws ontdekt. Als ik iets doe waar ze niet blij van wordt, roept ze dramatisch om haar papa..
Wat knap dat hij dat allemaal al kan duidelijk maken!quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:26 schreef Burdie het volgende:
Kuiken heeft net een zelf verzonnen verhaal verteld. Over een kikker, een muis, een auto, een blauw meisje die hem een kus gaf en een vrachtwagen waar je in kon zitten.
Zo'n leuke fase dit![]()
![]()
.
Ja nou!quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! Superslim, I! Het grote uitspelen is begonnen! Mantra om te oefenen: "Wat zei je moeder/vader?"
Als ze daar nog behoefte aan heeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik word oprecht blij van alle kindjes die nog flessen krijgen, want ik maakte me toch wel zorgen dat A er nog 3 krijgt.
Hier ook nog regelmatig 3quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik word oprecht blij van alle kindjes die nog flessen krijgen, want ik maakte me toch wel zorgen dat A er nog 3 krijgt.
Nou dit dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat gaat dan zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:29 schreef Fazzoletti het volgende:
Burd, vertelde kuiken dat verhaal dan dmv gebaren? Ik vind het echt tof om te lezen hoe dat werkt en over zelf verzonnen gebaren, ook van Stip. Ik had het voornemen om er ook wat mee te gaan doen maar er is nooit van gekomen, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuiken krijgt behalve BV nog een bakje yoghurt op een dag en soms een fles koemelk. De laatste dagen wil hij overdag ook een beker melk, maar daar drinkt hij maar een paar slokken van, alleen voor de show. Hij wil het dan omdat wij ook melk drinken.
Kuiken noemt ook alle mannen papa. En net als wup, vraag ik: is dat papa? Dan krijg ik een neeeeeejals antwoord terug
. Soms zegt hij het trouwens wel vragend, zo van: "papa?". Dan voel ik me altijd net eventjes zo'n single moeder die niet weet wie de vader is van het kind
.
GM dat ziet er een stuk beter uit, fijn zeg!
[ Bericht 2% gewijzigd door Burdie op 27-10-2015 15:26:12 ]
Lou is echt te oud voor d'r leeftijd. Zoveel persoonlijkheidquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:18 schreef Skittles het volgende:
Whehe Burdie![]()
![]()
Wel +1![]()
Lou roept ook naar iedereen papa of mama. Of HALLOOOO net zo lang tot die persoon ook hallo terug zegt. Dan loopt ze pas door
Ja dat onduidelijke gepraatquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lou is echt te oud voor d'r leeftijd. Zoveel persoonlijkheid
En de praatjes van kuiken zijn ook zo![]()
Ik kan niet wachten
Ze vertelt me al zó veel en ik snap het allemaal nog niet
(is dus niet heel opmerkelijk Hilmo, met 12 maanden
)
Dat is nog stevige taal hoor! Hier gaat het meer zo:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja dat onduidelijke gepraat![]()
"Maamaaaa, ama ono blaaaaa" met een heel serieus hoofd
Allah akbarquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:44 schreef Razztwizzle het volgende:
A doet nu vaak een soort Arabisch "Hammalahhammalahgammallahagragragbaaaaaaa"
Ja, ik wist het niet meer zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:41 schreef Burdie het volgende:
Een paar weken toch maar, Dot? En mijn tracker klopt nu gewoon.
Ik vind het een vooruitgang op kutkutkutkutkutkutquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:47 schreef Skittles het volgende:
*noteert niet te meeten met A. de terrorist*
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vind het een vooruitgang op kutkutkutkutkutkut.
"Grote klokken zeggen BIM-BAM, BIM-BAM" gaat 'ie vast ook heel leuk vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:54 schreef exode het volgende:
Wij waren vrijdag met B in Utrecht, bij de binnentuin van de Dom. Stonden er op een gegeven moment 2 toeristen met een Utrecht reisgids. Ze wezen naar de Dom en lazen wat dingen uit de gids voor. B gaat tussen ze in staan en wijst mee naar de Dom en gaat reuze serieus meekletsen. 'brabbelbrabbelbrabbelbrabbel klok! klok! klok! Bimbam! Bimbam! Daar! brabbel brabbel brabbel' Je kon ons opvegen. De toeristen waren Japans overigens en die vonden B vooral raar. Dat hoofd van B, zo een beetje scheef, grote blauwe ogen, ik krijg weer een dikke vette lach op mijn gezicht nu ik het opschrijf. B is zijn klok en bimbam fetisch nog steeds niet kwijt overigens.
je weet het he, ze bedenken 't niet zelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vind het een vooruitgang op kutkutkutkutkutkut.
Heb ik ook gezien maar voor zover ik weet gaat Hema maar tot 120 pagina's. En aangezien ik nu 500 foto's ongeveer heb uitgezocht en daar wel een paar minder van kunnen als het moetquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:43 schreef Crumpette het volgende:
*ontlurkt* over fotoboeken: check even de hema aanbieding! Waardebon kopen om later met korting fotoboeken te kunnen bestellen.
Whahaha saar doetdat ook! En oh wee als je dr geen aandacht geeft als zij hoi zegt en zwaait....quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:18 schreef Skittles het volgende:
Whehe Burdie![]()
![]()
Wel +1![]()
Lou roept ook naar iedereen papa of mama. Of HALLOOOO net zo lang tot die persoon ook hallo terug zegt. Dan loopt ze pas door
Als je nog iemand moet overhalen thuisquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:55 schreef Amsel het volgende:
Oh Kwak, door jou wil ik nu ook een tipi.
Maakt jouw moeder een toastje voor je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:28 schreef BlueEyes het volgende:
Toastje![]()
Mijn moeder begon er vorige week over 1 voor me te maken.
Nu ben ik om!
Ik weet niet of ik dit fascinerend of disturbing moet vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:30 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Maakt jouw moeder een toastje voor je?
Omdenken:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:35 schreef Dyre het volgende:
Sjaak aanhaak
Welkom Toastje, wat een pretletter ben je tochGeweldig die tipi!
L zegt alleen nog maar 'papa', 'mama', 'toetje'![]()
en 'dagdag' inclusief zwaai. Maar ze is zo druk met wandelen dat ze gewoon geen tijd heeft om praten te leren
Ojah, en alles is 'die!', met dat wijzende vingertje
Verder ben ik zooooooo MOE. Ik lig met een beetje pech na het avondeten op bed en dan slaap ik echt door tot de wekker gaat...
SinterSkittlesSanta zegt HALLOOOOquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:18 schreef Skittles het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als je nog iemand moet overhalen thuis![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat gaat dan zo.Ah wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwak, wat een lachebekje zo![]()
![]()
Dyre, wat lief dat je zo wat langer kunt blijven liggen. Lijkt me ook erg vermoeiend, zwanger zijn en een dreumes![]()
Leuk dat er steeds meer zwangere dames hier zitten, nu wil ik ookmaar hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik dan denk 'hoe moet dat dan?' Het gaat nu zo relaxed met 1, straks gaat het met een 2e heel anders en kunnen we alle leuke dingen die we nu doen misschien niet meer doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zo leuk, echt even de dag doornemen, en ze was ook meteen weer heel vrolijk en wij ook..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:44 schreef Franny_G het volgende:
Wauw, GM! Wat was het: soep, pasta?
Dat lachen van Mellie! Echt geweldig. Daar kun je zo blij van worden he, Kwak. Dan lossen de rest van de wereld en welke zorgen dan ook echt even helemaal op.
Burdie, wat leuk dat je het zo hebt uitgeschreven want nu kan ik me er veel meer iets bij voorstellen. En het is ook heel herkenbaar. Kuiken en I ontwikkelen zich volgens mij vaak gelijktijdig met bepaalde dingen. Vanavond hadden we met het avondeten een weer behoorlijk doorgedraaide I die bij alles meteen ging dreinen als ze niet meteen haar zin kreeg. Toen begon ik ook zo'n soort gesprekje over haar dag op het kdv.Pasta!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zo leuk, echt even de dag doornemen, en ze was ook meteen weer heel vrolijk en wij ook..
en een moe kind wat dus regelmatig in haar ogen wreef...
Wat klinken die gesprekken superlief zeg! Kan niet wachten tot Saar daar aan toe is![]()
I. Is volgens mij ook wel een lekker sociaal kind of niet Franny?S. 2014
J. 2016
Jazekerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:54 schreef exode het volgende:
TS, heerlijk en eigenlijk veel belangrijker. Doet ze de leeuw met Graow?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:45 schreef JufMariska het volgende:
Wat veel woorden![]()
Lucas beperkt zich nog tot tatoh (auto) en ie! (Dieren algemeen). Eergister zei hij ineens mammmmm maar dat lukt sindsdien niet meer![]()
En we zitten weer consequent op 2 voedingen 's nachts![]()
(die J meestal doet sinds de ontdekking van 's nachts opduikende gekko's IN ons huisje
![]()
![]()
Vond het toch een stom shirtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een geweldige smeerbende GMBen alleen bang dat dat shirt nooit meer schoon wordt
Franny, ook al van die lieve gesprekjesDat is nog zo'n ver van mijn bed show nu
Exode, goed dat je (weer) zo lekker in je vel zit. Da's heel belangrijk!
Js is gerepareerd! (mauwtje gelukkig ook, die deed weer een klassieke 19:30-7:30 vannacht)
PaprikaDat is wel andere koek dan "die" of "kut"!
Over hoeveel tijd hebben we het dan? En is het dan echt drama, of ligt ie gewoon een beetje te mopperen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:53 schreef Dot. het volgende:
Oh bah JM! *brr*
Doorslaapnachten zijn hier nog op 1 hand te tellenAl was ik vannacht wat later met opstaan en toen was hij zelf al weer gaan liggen, maar zodra ik er was wilde hij natuurlijk mee naar boven. Mn vriend zegt dus ook dat ik hem gewoon moet laten even, maar ik vind het zo'n verdrietig idee dat hij dan maar weer gaat liggen, omdat we niet reageren..
Dat verschoondrama is herkenbaar ja. Het is niet altijd gelukkig, maar natuurlijk vooral bij poepluiersWat wel helpt is om hem het speeltje mee te laten nemen waar hij mee bezig is of om een auto te pakken en die de trap op te laten rijden. Al weet ik niet hoe goed dat werkt bij meisjes
HALLOOOO!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:40 schreef SinterSkittlesSanta het volgende:
[..]
SinterSkittlesSanta zegt HALLOOOO
Ik zal eens stiekem mee gaan lezen hier... Santa op ontdekkingstocht!
Ik moet er wakker van worden en mijn zwangere lijf uit bed loodsen, dus ik denk wel 5 min ja. Hij gaat meestal meteen staan in zn bed, dus dan kan hij ook zn longen voluit gebruiken en soms gaat hij dan zo ver dat hij er een hoestbui van krijgt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over hoeveel tijd hebben we het dan? En is het dan echt drama, of ligt ie gewoon een beetje te mopperen?
Als het, zegge, om vijf minuten gaat, en het is niet hysterisch krijsen, zou ik dat echt proberen los te gaan laten. Ik wacht áltijd een paar minuten voordat ik ga. Negen van de tien keer slaapt ze gewoon weer door. Het is ook een soort reflex he, meteen gaan piepen zodra je je ogen even open doet, en dat kan ook afgeleerd worden denk ik
+1quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:11 schreef BlueEyes het volgende:
Wintertijd![]()
Dat is alles wat ik er over kwijt wil
Ook deze fase gaat over. V heeft dat ook gehad. Ik kan inmiddels zijn tanden poetsen zonder houdgreepquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Kusjes voor jullie wintertijd issues![]()
Tandenpoetsen is hier ook nog steeds strijd. Heel soms mag ik 2 sec die borstel over z'n tanden halen maar meestal resulteert het in kind in de houdgreep en dan snel poetsen
Ik zei niet hoe wel hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:27 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh dat klinkt goed!! Ik kijk er nu al naar uit
"Blij" dat ik dus niet de enige ben... onderkant gaat prima maar de bovenkant...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Kusjes voor jullie wintertijd issues![]()
Tandenpoetsen is hier ook nog steeds strijd. Heel soms mag ik 2 sec die borstel over z'n tanden halen maar meestal resulteert het in kind in de houdgreep en dan snel poetsen
DAT idd! Lucas vond W&P vies, ging hij ineens heel moeilijk doen. Wij hebben Elmex en dat gaat prima.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:54 schreef Burdie het volgende:
Misschien eens een andere smaak tandpasta proberen?
Neus snuiten gaat hier prima sinds we Mickey Mouse zakdoekjes gebruiken.
Kuiken past zich gelukkig prima aan de wintertijd aan, ik heb alleen zelf een beetje een winterdip. Scheelt dat ik me ook totaal niet fit voel. Straks maar tijdens kuikens slaapje weer een keer mee slapen, misschien helpt het.
/liefdagboek
En als je haar laat zien dat je eerst bij jezelf tanden gaat poetsen en dat het heul niet erg is?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand had ooit de tip gegeven om de elektrische tandenborstel te proberen. Als je dacht dat ze niet harder kón gillen...
Woezel en pip tandpasta, smaakt dat ook naar Hubba bubba? Wij hebben ook elmex, maar ik denk niet dat dat het verschil maakt. Ze heeft gewoon in haar hoofd zitten dat poetsen Heel Erg is, en dat houdt ze stug vol. Zelfde geldt voor rompers aantrekken trouwens
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig, VERTEL! Wat is je geheim?!quote:
Nee die tandpasta vind ze echt heeel lekker hoor, word er afgeslobberd en dan mmmmm lekke...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
DAT idd! Lucas vond W&P vies, ging hij ineens heel moeilijk doen. Wij hebben Elmex en dat gaat prima.
Slaap lekker(ik wil ooohooook!)
Jammer, viel te proberenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee die tandpasta vind ze echt heeel lekker hoor, word er afgeslobberd en dan mmmmm lekke...dat is dus het probleem niet
alle, echt álle trucs al geprobeerdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En als je haar laat zien dat je eerst bij jezelf tanden gaat poetsen en dat het heul niet erg is?
Die 2 hebben wij ookquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:58 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had die ovale en nu deze maar ga denk ik terug naar de ovale want die vind ik zelf prettiger.
Fijne aan deze is dat 'ie zo fijn op het onderkantje staan blijft.
[ afbeelding ]
Zou best kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zat die tandenborstel niet ergens gratis in zo'n blije doos, of zo? Ik heb 'm ook. En ook Elmex gekocht inderdaad. Wat een onzin dat er zoete troep in tandpasta moet.
+1, borstel zat in een of andere propagandadoos iddquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zat die tandenborstel niet ergens gratis in zo'n blije doos, of zo? Ik heb 'm ook. En ook Elmex gekocht inderdaad. Wat een onzin dat er zoete troep in tandpasta moet.
Geniet er nog maar even van, dan!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:30 schreef JufMariska het volgende:
[..]
+1, borstel zat in een of andere propagandadoos idd![]()
Ik zwaai niet vanaf het strand van Fuseta met strak blauwe lucht enzo hoor![]()
![]()
Laatste dag, dan komt er ter compensatie een boel brrrr-en-verhuis-gemopper
![]()
+10quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
+1 op Elmex en de Jordan tandenborstel ja
neem de zon maar mee hiernaartoe (inclusief warmte!)quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:30 schreef JufMariska het volgende:
[..]
+1, borstel zat in een of andere propagandadoos idd![]()
Ik zwaai niet vanaf het strand van Fuseta met strak blauwe lucht enzo hoor![]()
![]()
Laatste dag, dan komt er ter compensatie een boel brrrr-en-verhuis-gemopper
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha +1quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
. Uiteraard eerst alles eraf slobberen, maar daarna kan ik wel alle tandjes en kiesjes poetsen.
Huh? Je had toch net een contractverlenging in de pocket waar je blij mee was?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:32 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Haha +1![]()
Wij hier ook die ovale, vind hem zelf wel fijn.
Mijn oudste heeft wel SOESSEL PIPP SOEESEL PIP! (zo noemt ze ze zelf)
Okay, I did it. Ik heb vanmiddag mijn ontslag ingediend. Tis weer tijd voor mijn gezinnetje/vrienden/huishouden/leukebezigheden/youname it ... De laatste weken zat ik er echt tegenaan te hikken en nu is het mooi geweest.. Rust in de tent here I come!
![]()
Mijn *overdag-meer-dan-een-uur-slapen-is-voor-baby's-dreumes* sliep vandaag gewoon van 12 - 15.30... Was even bang dat ie het niet meer deed ofzo.
Overgang van zomer- naar wintertijd is hier prima verlopen. Zondag inderdaad vroeg wakker voor zijn doen, 7.15 uur. Maar 's avonds weer gewoon om 19 uur naar bed met grote zus en nu meestal pas weer rond 8.30 wakker. Luxe
Ik vind dat altijd zo lastig .. doen wat goed voeltquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Huh? Je had toch net een contractverlenging in de pocket waar je blij mee was?
Fijn van het slapen. Hier ook geen problemen met de wintertijd gelukkig.
Wat zouden jullie doen... Afgelopen maandag was de laatste dag van een antibioticakuur ivm oorontsteking bij Suus. Nu vind ik haar alweer een dag of 2 mopperig, 's nachts en overdag slaapt ze slecht, ze wil ook weer veel melk 's nachts en ze voelt ook steeds warm (net had ze 37,7, niet heel hoog maar wel wat te hoog, normaal is 36,7). Huisarts weer bellen of aankijken nog?
Jij zal er eens niet als de kippen bij zijn!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:22 schreef Burdie het volgende:
Ah wat sneu.... heeft ze oorontsteking of gewoon verkouden?
En jeuk in dr wattes? Rijmt wel leuk.
Wat een vieze praat bezig jij zegquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:07 schreef Skittles het volgende:
Wat een goed nieuws Rijst![]()
Jeuk aan je neuk is ook uitermate kut.
Het gaat thuis heel aardig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Rijst wat fijn![]()
Hoe gaat het thuis nu? Krijg je het een beetje gedraaid allemaal?
En jeuk aan je neuk
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:00 schreef Kursor het volgende:
M'n kleine meid leest mee: ineens stapt ze vrolijk rond
. Nog voorzichtig en kleine stukjes, maar ze kinkt er heel trots bij, een grote glimlach en druk kletsen tussendoor. Dat is in deze mate ook wel nieuw. Blijkbaar moest het tegelijk.
ze is nu ruim 17 maanden trouwens. Dacht haast serieus dat ze eerst d'r gebit compleet wilde hebben; nog 1 hoektand en 4 kiezen te gaan.
Wintertijd... J heeft het nog niet door! Die gaat nu haast een uur eerder naar bed. Hoop dat dat voorduurt als bij haar het crecheritme er nu na de vakantie weer in zit.
Yay, ze loopt, eindelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinkle, ga je wel weer naar ander werk zoeken?
Rijst, beterschap voor je pukje!
En natuurlijk ook voor Soesje, dubbele oorontstekingZe blijft ook ziek heel leuk om te zien!
lekker smeren
En ook beterschap voor Wuppie!
JM, prachtige foto zeg! (as usual)
disclaimer
+1 en 2quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:44 schreef AwayTL het volgende:
Alles.. Voor een eventuele volgende.
Ik huillach om mezelf
Mijn fantastische eter is ook in een wegsmijten veranderdquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:55 schreef Skittles het volgende:
Vlees staat hier ook op nummer 1![]()
Aardappel vindt ze alleen rauw lekkerGroente gaat direct op de grond. Wat denk je nou moeders
![]()
GeppieNog steeds zo op je tandvlees joh
Hopelijk trekt het bij als je geen wisseldiensten draait
Jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:09 schreef Razztwizzle het volgende:
En dan tegen je leerlingen drammen dat ze op tijd moeten beginnen en plannen enzo. Geef maar toe.
Heul! Qua reacties dan, want zelf met een lepel wil hij ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is zo blij de laatste tijd trouwens. Met mij gaat het niet echt lekker, maar als ik haar knuffel en kusjes van haar krijg dan is alles wat lichter en beter en fijner.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2015 20:17:23 ]
Dat leert ze in de tijd die andere kinderen gebruiken om te slapenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:29 schreef AwayTL het volgende:
Ohhh Blue! Ik moest echt lachen.. Wat een muiter is het
En ik blijf er bij dat Lou een half jaar voorloopt op ontwikkeling![]()
Razz
Franny, dat klinkt echt heel zielig
Oh, dat is bijzonder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:57 schreef Amsel het volgende:
Razz
We hadden hier vanavond de eerste voorzichtige stapjes
Nou wij denken dat dit het dus al die tijd al is geweest... als we de plaatjes bekijken kan het echt niet missen... twijfel zelfs of de waterpokken wel waterpokken waren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach GM wat sneu! Is dat strophulus wat ze hee de tijd heeft? Of is dat weer iets nieuws?
Stapjes voor AmselTof is dat he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Fotofabriek! kom ik weer, ik heb geen aandelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:52 schreef exode het volgende:
Vraagje tussendoor: fotoalbum tips? Voor B zijn eerste jaar....Hema vind ik slecht, Albelli matig, Apple duur, Top Photoalbum erg goed maar die hebben minder mogelijkheden op een Mac. Het is echt alleen voor foto's de rest komt in een apart album die een vriend samenstelt.
De beesten worden regelmatig ontvlooid en zijn gelukkig vrij, we hebben gecontroleerd op bedwants, negatief gelukkig, en tegen muggen, haar kamer is helemaal behoord, bestekkerd en weet ik wat, maar buiten kan ik er helaas weinig aan doen behalve smeren, maar 1 beet kan meerdere bulten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:03 schreef Skittles het volgende:
Ga je nog maatregelen nemen tegen eventuele muggen of insecten?
Die bulten kunnen trouwens ook komen van vlooienbeten. Geen idee of je daar al naar gekeken hebt bij je honden en kat?
Beterschap voor Saar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik echt aan het werk. (Uitstelgedrag!)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op zondag 1 november 2015 12:50 schreef Franny_G het volgende:
Oh en toch nog even een fotootje ook, van I die tot haar knieen in de bladeren staat (ze ging er ook nog even in liggen).
ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik echt aan het werk. (Uitstelgedrag!)
en vervelend van de eczeem. (En ik doe niet aan mijnes heeft t erger... ik vind jeuk bij kinderen echt heel ruk.. arme ukkies)
Drankje lijkt hier wel te werkenS. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2015 13:35 schreef _NIKKI_ het volgende:
GM beterschap voor Saar.
I in de herfstbladeren.Wat rot dat het eczeem terug is gekomen. Hopelijk werkt het smeren snel.
In onze wijk vierden we gisteren Halloween. Het was eigenlijk de bedoeling dat T en S even door onze straat zouden wandelen waarna ze naar bed zouden gaan. Alleen vonden ze het zo enorm tof dat we ze in hun wandelwagen gewoon maar de hele avond hebben meegenomen. Ze gingen uiteindelijk pas om 21:00 uur naar bed en hebben uigeslapen tot 8:00 uur. Toch ondanks alle vreemde indrukken van gisteravond een flinke tijd geslapen. Een kleine sfeerimpressie van mijn pompoentjes in de spoiler.Je pompoentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind de kleine heks ook
![]()
Leuk dat ze zoiets organiseren, Is dat dan ook trick or treat of alleen lampionoptocht?
Bij mijn ouders hadden ze gister een griezelspeurtocht door de vele poortjes, ik wilde eerst gaan kijken met Saar, maar zag "monsters" voorbij komen waarvan ik al onder de indruk was dus heb het maar niet gedaan.S. 2014
J. 2016
Gewoon doen tijdens je verlof met Lucas' zusje! Dan heb je toch zeeën van tijd! (Ja, het wordt een meisjequote:Op zondag 1 november 2015 15:51 schreef Chanty het volgende:
En verder doe ik net alsof ik de hele fotoboekendiscussie niet gelezen heb want ik moet nog een fotoboek uit 2008 maken plus trouwalbum, zwangerschapsalbum, babyboek, vakantiealbums…
Laatst met Lucas naar het bos, hij wordt zo groot![]()
![]()
Dat dacht ik die ook met het laatste verlofquote:Op zondag 1 november 2015 15:57 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Gewoon doen tijdens je verlof met Lucas' zusje! Dan heb je toch zeeën van tijd! (Ja, het wordt een meisje)
Fijne herfstfoto's joh <3 Hier zijn alle blaadjes al gevallen
Zusjes. Chanty krijgt een tweelingquote:Op zondag 1 november 2015 15:57 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Gewoon doen tijdens je verlof met Lucas' zusje! Dan heb je toch zeeën van tijd! (Ja, het wordt een meisje)
Fijne herfstfoto's joh <3 Hier zijn alle blaadjes al gevallen
quote:Op zondag 1 november 2015 15:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja het is echt trick or treat. Met versierde huizen door de hele wijk en heel wat huizen waarvan de bewoners echt een act opvoeren zoals "Heel Holland hakt", "The voice of horror" of een man met kettingzaag die achter een hoekje vandaan komt. Zelfs ik vind het af en toe eng. Mijn man was een gestoorde kok die als mijn zwager op de biobak klopte achter de deur vandaan kwam (zie spoiler).
Die puma's van magere heinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar serieus, vinden de kinderen dat niet eng?
S. 2014
J. 2016
Ja dit.quote:Op zondag 1 november 2015 16:27 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Zusjes. Chanty krijgt een tweeling
Jij had geen zeeën van tijd tussen de spuitluiers-voedingen-verschoningen-voedingen-hazenslaapjes-voedingen-boodschappen-voedingen-wasjes draaien-spuitluiers-krampjes-voedingen?quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef Dyre het volgende:
NIKKI je pompoentjes![]()
En je mooie grote heksje
Gisteren zijn hier ook veel kindjes zingend aan de deur geweest. Ik heb het vroeger nooit gevierd, maar hier in de buurt wordt het dus blijkbaar veel gedaan. Wel echt alleen maar voor de kindjes, dus geen kettingzagen
Vandaag ben ik alle Marsjes en Haribo's op aan het eten die over zijn
Grote L in het bosWij zijn toevallig ook geweest vandaag, maar alle blaadjes, takjes en eikeltjes verdwijnen nog steeds in die mond, dus we moeten echt een bandje opnemen met:"Nee L, niet in de mond he".
Enne, zeeën van tijd in je verlof?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik wilde dit ook typen maar jij verwoord het beter.quote:Op maandag 2 november 2015 18:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Jeetje, Dot. Wat een gedoe. Maar, misschien wat werkgeneuzel voor mij hoor, maar m.i. horen die leidsters dit gewoon te kunnen handteren. Ik vind het wegsturen van het kind een discutabele zet. Het is, hoe sneu ook voor stip en dat meisje, heel normaal gedrag. Je kan toch ook niet elk kind dat een mep verkoopt, wegsturen? Kinderen zijn niet moeilijk, kinderen hebben het soms ergens moeilijk mee. En daarmee moet een kdv zo'n kind helpen, vind ik. Maar het kan natuurlijk zijn dat de groep stip niet past. Ben benieuwd hoe het bij de peuters gaat!
Het zou wat zijn als scholen op die manier alle kinderen zouden wegsturen als die even watquote:Op maandag 2 november 2015 18:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Jeetje, Dot. Wat een gedoe. Maar, misschien wat werkgeneuzel voor mij hoor, maar m.i. horen die leidsters dit gewoon te kunnen handteren. Ik vind het wegsturen van het kind een discutabele zet. Het is, hoe sneu ook voor stip en dat meisje, heel normaal gedrag. Je kan toch ook niet elk kind dat een mep verkoopt, wegsturen?
quote:Op maandag 2 november 2015 18:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Kinderen zijn niet moeilijk, kinderen hebben het soms ergens moeilijk mee.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar als de wil er niet is bij het kdv ga ik het niet pushen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Jeetje, Dot. Wat een gedoe. Maar, misschien wat werkgeneuzel voor mij hoor, maar m.i. horen die leidsters dit gewoon te kunnen handteren. Ik vind het wegsturen van het kind een discutabele zet. Het is, hoe sneu ook voor stip en dat meisje, heel normaal gedrag. Je kan toch ook niet elk kind dat een mep verkoopt, wegsturen? Kinderen zijn niet moeilijk, kinderen hebben het soms ergens moeilijk mee. En daarmee moet een kdv zo'n kind helpen, vind ik. Maar het kan natuurlijk zijn dat de groep stip niet past. Ben benieuwd hoe het bij de peuters gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Spees! Ik dacht idd ook al dat jullie grote S ooit hadden aangeleerd om even een kussen aan te vallen, dus ik ga Stip ook een speenkoord meegeven zodat hij altijd z'n speen kan pakken. Hopelijk geeft hem ook dat mondgevoel dat hij blijkbaar nodig heeft.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar als de wil er niet is bij het kdv ga ik het niet pushen.Wat goed onthouden! Wij hebben hem idd aangeleerd om in een kussen te bijten en te slaan. En voor het KDV hebben we hem zijn eigen stressbal laten uitkiezen die hij dan mee mocht nemen zodat hij ook daar altijd iets had om even in te knijpen of slaan als hij boos was (daar had hij last van na de geboorte van zijn zusje en de eerste week na de verhuizing). Uiteindelijk was alleen het idee dat hij die mee had al genoeg, het was al heel snel overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Spees! Ik dacht idd ook al dat jullie grote S ooit hadden aangeleerd om even een kussen aan te vallen, dus ik ga Stip ook een speenkoord meegeven zodat hij altijd z'n speen kan pakken. Hopelijk geeft hem ook dat mondgevoel dat hij blijkbaar nodig heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |