Als je nog iemand moet overhalen thuisquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:55 schreef Amsel het volgende:
Oh Kwak, door jou wil ik nu ook een tipi.
Maakt jouw moeder een toastje voor je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:28 schreef BlueEyes het volgende:
Toastje![]()
Mijn moeder begon er vorige week over 1 voor me te maken.
Nu ben ik om!
Ik weet niet of ik dit fascinerend of disturbing moet vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:30 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Maakt jouw moeder een toastje voor je?
Omdenken:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:35 schreef Dyre het volgende:
Sjaak aanhaak
Welkom Toastje, wat een pretletter ben je tochGeweldig die tipi!
L zegt alleen nog maar 'papa', 'mama', 'toetje'![]()
en 'dagdag' inclusief zwaai. Maar ze is zo druk met wandelen dat ze gewoon geen tijd heeft om praten te leren
Ojah, en alles is 'die!', met dat wijzende vingertje
Verder ben ik zooooooo MOE. Ik lig met een beetje pech na het avondeten op bed en dan slaap ik echt door tot de wekker gaat...
SinterSkittlesSanta zegt HALLOOOOquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:18 schreef Skittles het volgende:
Lou roept ook naar iedereen papa of mama. Of HALLOOOO net zo lang tot die persoon ook hallo terug zegt. Dan loopt ze pas door
Ohquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als je nog iemand moet overhalen thuis![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat gaat dan zo.Ah wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwak, wat een lachebekje zo![]()
![]()
Dyre, wat lief dat je zo wat langer kunt blijven liggen. Lijkt me ook erg vermoeiend, zwanger zijn en een dreumes![]()
Leuk dat er steeds meer zwangere dames hier zitten, nu wil ik ookmaar hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik dan denk 'hoe moet dat dan?' Het gaat nu zo relaxed met 1, straks gaat het met een 2e heel anders en kunnen we alle leuke dingen die we nu doen misschien niet meer doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zo leuk, echt even de dag doornemen, en ze was ook meteen weer heel vrolijk en wij ook..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:44 schreef Franny_G het volgende:
Wauw, GM! Wat was het: soep, pasta?
Dat lachen van Mellie! Echt geweldig. Daar kun je zo blij van worden he, Kwak. Dan lossen de rest van de wereld en welke zorgen dan ook echt even helemaal op.
Burdie, wat leuk dat je het zo hebt uitgeschreven want nu kan ik me er veel meer iets bij voorstellen. En het is ook heel herkenbaar. Kuiken en I ontwikkelen zich volgens mij vaak gelijktijdig met bepaalde dingen. Vanavond hadden we met het avondeten een weer behoorlijk doorgedraaide I die bij alles meteen ging dreinen als ze niet meteen haar zin kreeg. Toen begon ik ook zo'n soort gesprekje over haar dag op het kdv.Pasta!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zo leuk, echt even de dag doornemen, en ze was ook meteen weer heel vrolijk en wij ook..
en een moe kind wat dus regelmatig in haar ogen wreef...
Wat klinken die gesprekken superlief zeg! Kan niet wachten tot Saar daar aan toe is![]()
I. Is volgens mij ook wel een lekker sociaal kind of niet Franny?S. 2014
J. 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |