Jazekerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:54 schreef exode het volgende:
TS, heerlijk en eigenlijk veel belangrijker. Doet ze de leeuw met Graow?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:45 schreef JufMariska het volgende:
Wat veel woorden![]()
Lucas beperkt zich nog tot tatoh (auto) en ie! (Dieren algemeen). Eergister zei hij ineens mammmmm maar dat lukt sindsdien niet meer![]()
En we zitten weer consequent op 2 voedingen 's nachts![]()
(die J meestal doet sinds de ontdekking van 's nachts opduikende gekko's IN ons huisje
![]()
![]()
Vond het toch een stom shirtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een geweldige smeerbende GMBen alleen bang dat dat shirt nooit meer schoon wordt
Franny, ook al van die lieve gesprekjesDat is nog zo'n ver van mijn bed show nu
Exode, goed dat je (weer) zo lekker in je vel zit. Da's heel belangrijk!
Js is gerepareerd! (mauwtje gelukkig ook, die deed weer een klassieke 19:30-7:30 vannacht)
PaprikaDat is wel andere koek dan "die" of "kut"!
Over hoeveel tijd hebben we het dan? En is het dan echt drama, of ligt ie gewoon een beetje te mopperen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:53 schreef Dot. het volgende:
Oh bah JM! *brr*
Doorslaapnachten zijn hier nog op 1 hand te tellenAl was ik vannacht wat later met opstaan en toen was hij zelf al weer gaan liggen, maar zodra ik er was wilde hij natuurlijk mee naar boven. Mn vriend zegt dus ook dat ik hem gewoon moet laten even, maar ik vind het zo'n verdrietig idee dat hij dan maar weer gaat liggen, omdat we niet reageren..
Dat verschoondrama is herkenbaar ja. Het is niet altijd gelukkig, maar natuurlijk vooral bij poepluiersWat wel helpt is om hem het speeltje mee te laten nemen waar hij mee bezig is of om een auto te pakken en die de trap op te laten rijden. Al weet ik niet hoe goed dat werkt bij meisjes
HALLOOOO!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:40 schreef SinterSkittlesSanta het volgende:
[..]
SinterSkittlesSanta zegt HALLOOOO
Ik zal eens stiekem mee gaan lezen hier... Santa op ontdekkingstocht!
Ik moet er wakker van worden en mijn zwangere lijf uit bed loodsen, dus ik denk wel 5 min ja. Hij gaat meestal meteen staan in zn bed, dus dan kan hij ook zn longen voluit gebruiken en soms gaat hij dan zo ver dat hij er een hoestbui van krijgt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over hoeveel tijd hebben we het dan? En is het dan echt drama, of ligt ie gewoon een beetje te mopperen?
Als het, zegge, om vijf minuten gaat, en het is niet hysterisch krijsen, zou ik dat echt proberen los te gaan laten. Ik wacht áltijd een paar minuten voordat ik ga. Negen van de tien keer slaapt ze gewoon weer door. Het is ook een soort reflex he, meteen gaan piepen zodra je je ogen even open doet, en dat kan ook afgeleerd worden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |