+1quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:11 schreef BlueEyes het volgende:
Wintertijd![]()
Dat is alles wat ik er over kwijt wil
Ook deze fase gaat over. V heeft dat ook gehad. Ik kan inmiddels zijn tanden poetsen zonder houdgreepquote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Kusjes voor jullie wintertijd issues![]()
Tandenpoetsen is hier ook nog steeds strijd. Heel soms mag ik 2 sec die borstel over z'n tanden halen maar meestal resulteert het in kind in de houdgreep en dan snel poetsen
Ik zei niet hoe wel hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:27 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh dat klinkt goed!! Ik kijk er nu al naar uit
"Blij" dat ik dus niet de enige ben... onderkant gaat prima maar de bovenkant...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:31 schreef Fazzoletti het volgende:
Kusjes voor jullie wintertijd issues![]()
Tandenpoetsen is hier ook nog steeds strijd. Heel soms mag ik 2 sec die borstel over z'n tanden halen maar meestal resulteert het in kind in de houdgreep en dan snel poetsen
DAT idd! Lucas vond W&P vies, ging hij ineens heel moeilijk doen. Wij hebben Elmex en dat gaat prima.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:54 schreef Burdie het volgende:
Misschien eens een andere smaak tandpasta proberen?
Neus snuiten gaat hier prima sinds we Mickey Mouse zakdoekjes gebruiken.
Kuiken past zich gelukkig prima aan de wintertijd aan, ik heb alleen zelf een beetje een winterdip. Scheelt dat ik me ook totaal niet fit voel. Straks maar tijdens kuikens slaapje weer een keer mee slapen, misschien helpt het.
/liefdagboek
En als je haar laat zien dat je eerst bij jezelf tanden gaat poetsen en dat het heul niet erg is?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand had ooit de tip gegeven om de elektrische tandenborstel te proberen. Als je dacht dat ze niet harder kón gillen...
Woezel en pip tandpasta, smaakt dat ook naar Hubba bubba? Wij hebben ook elmex, maar ik denk niet dat dat het verschil maakt. Ze heeft gewoon in haar hoofd zitten dat poetsen Heel Erg is, en dat houdt ze stug vol. Zelfde geldt voor rompers aantrekken trouwens
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig, VERTEL! Wat is je geheim?!quote:
Nee die tandpasta vind ze echt heeel lekker hoor, word er afgeslobberd en dan mmmmm lekke...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
DAT idd! Lucas vond W&P vies, ging hij ineens heel moeilijk doen. Wij hebben Elmex en dat gaat prima.
Slaap lekker(ik wil ooohooook!)
Jammer, viel te proberenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee die tandpasta vind ze echt heeel lekker hoor, word er afgeslobberd en dan mmmmm lekke...dat is dus het probleem niet
alle, echt álle trucs al geprobeerdquote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En als je haar laat zien dat je eerst bij jezelf tanden gaat poetsen en dat het heul niet erg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |