abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157180480
Welke tandenborstel gebruiken jullie? Misschien maakt dat nog verschil... ik heb de jordan, zo'n korte misvormde zeg maar
S. 2014
J. 2016
pi_157180548
Ik heb hier w&p van prodent. Tandenpoetsen gaat hier wel redelijk. Uiteraard eerst alles eraf slobberen, maar daarna kan ik wel alle tandjes en kiesjes poetsen.
pi_157181134
Elmex met

Deze
pi_157181178
Die dus skittles :+
S. 2014
J. 2016
pi_157181231
Ik had die ovale en nu deze maar ga denk ik terug naar de ovale want die vind ik zelf prettiger.
Fijne aan deze is dat 'ie zo fijn op het onderkantje staan blijft.

pi_157181364
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:50 schreef Skittles het volgende:
Elmex met

[ afbeelding ]

Deze
+1
pi_157181662
Zat die tandenborstel niet ergens gratis in zo'n blije doos, of zo? Ik heb 'm ook. En ook Elmex gekocht inderdaad. Wat een onzin dat er zoete troep in tandpasta moet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157181674
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:58 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had die ovale en nu deze maar ga denk ik terug naar de ovale want die vind ik zelf prettiger.
Fijne aan deze is dat 'ie zo fijn op het onderkantje staan blijft.

[ afbeelding ]
Die 2 hebben wij ook :)
pi_157181775
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zat die tandenborstel niet ergens gratis in zo'n blije doos, of zo? Ik heb 'm ook. En ook Elmex gekocht inderdaad. Wat een onzin dat er zoete troep in tandpasta moet.
Zou best kunnen :Y
Wij hadden een paar verschillende gekregen bij o.a. de babyshower, maar deze vind ik wel het fijnst.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:38:15 #160
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_157181886
+1 op Elmex en de Jordan tandenborstel ja :D
pi_157181899
Hier gaat het poetsen beter sinds we een "gewone" kindertandenborstel gebruiken en niet eentje met zo'n rond "handvat". Want de nieuwe tandenborstel lijkt op die van mij en mama nadoen is tof.
pi_157182752
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
+1, borstel zat in een of andere propagandadoos idd :Y

Ik zwaai niet vanaf het strand van Fuseta met strak blauwe lucht enzo hoor 8-) *) :W Laatste dag, dan komt er ter compensatie een boel brrrr-en-verhuis-gemopper ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157183065
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:30 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Ik zwaai niet vanaf het strand van Fuseta met strak blauwe lucht enzo hoor 8-) *) :W Laatste dag, dan komt er ter compensatie een boel brrrr-en-verhuis-gemopper ;)
Geniet er nog maar even van, dan! O+. Hoe vindt Mr. L. het strand? Ik zit schrijftoetsen na te kijken. Heb er drie (van de dertig...) gedaan in anderhalf uur. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:35:31 #164
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157183636
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
+1 op Elmex en de Jordan tandenborstel ja :D
+10 :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:36:11 #165
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157183643
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:30 schreef JufMariska het volgende:

[..]

neem de zon maar mee hiernaartoe (inclusief warmte!)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157183752
*schrijft zon & warmte op inpaklijst*

Uk vindt alles hier dikke prima; strand, zee (wel brrr!), zon, eten, slapen, de kipjes op het terrein van ons hotel-achtige ('ie!') en allllle mensen hier. Hij zwaait en lacht wat af :D
pi_157184014
M'n kleine meid leest mee ;): ineens stapt ze vrolijk rond O+. Nog voorzichtig en kleine stukjes, maar ze kinkt er heel trots bij, een grote glimlach en druk kletsen tussendoor. Dat is in deze mate ook wel nieuw. Blijkbaar moest het tegelijk. :) ze is nu ruim 17 maanden trouwens. Dacht haast serieus dat ze eerst d'r gebit compleet wilde hebben; nog 1 hoektand en 4 kiezen te gaan.

Wintertijd *O*... J heeft het nog niet door! Die gaat nu haast een uur eerder naar bed. Hoop dat dat voorduurt als bij haar het crecheritme er nu na de vakantie weer in zit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157187333
:* voor Kursor!

En sorry hoor, en :@ screenshot enzo, maar ik had net nog een date met mijn mannen & mijn Nikon. Kiek nou, mijn blije eitje O+
https://www.dropbox.com/s(...)7%2038%2048.jpg?dl=0
pi_157188304
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
. Uiteraard eerst alles eraf slobberen, maar daarna kan ik wel alle tandjes en kiesjes poetsen.
Haha +1 :')
Wij hier ook die ovale, vind hem zelf wel fijn.
Mijn oudste heeft wel SOESSEL PIPP SOEESEL PIP! (zo noemt ze ze zelf :D )

Okay, I did it. Ik heb vanmiddag mijn ontslag ingediend. Tis weer tijd voor mijn gezinnetje/vrienden/huishouden/leukebezigheden/youname it ... De laatste weken zat ik er echt tegenaan te hikken en nu is het mooi geweest :Y .. Rust in de tent here I come! :)

Mijn *overdag-meer-dan-een-uur-slapen-is-voor-baby's-dreumes* sliep vandaag gewoon van 12 - 15.30 :o ... Was even bang dat ie het niet meer deed ofzo.
Overgang van zomer- naar wintertijd is hier prima verlopen. Zondag inderdaad vroeg wakker voor zijn doen, 7.15 uur. Maar 's avonds weer gewoon om 19 uur naar bed met grote zus en nu meestal pas weer rond 8.30 wakker. Luxe :s)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 19:44:12 #170
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_157188585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:32 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Haha +1 :')
Wij hier ook die ovale, vind hem zelf wel fijn.
Mijn oudste heeft wel SOESSEL PIPP SOEESEL PIP! (zo noemt ze ze zelf :D )

Okay, I did it. Ik heb vanmiddag mijn ontslag ingediend. Tis weer tijd voor mijn gezinnetje/vrienden/huishouden/leukebezigheden/youname it ... De laatste weken zat ik er echt tegenaan te hikken en nu is het mooi geweest :Y .. Rust in de tent here I come! :)

Mijn *overdag-meer-dan-een-uur-slapen-is-voor-baby's-dreumes* sliep vandaag gewoon van 12 - 15.30 :o ... Was even bang dat ie het niet meer deed ofzo.
Overgang van zomer- naar wintertijd is hier prima verlopen. Zondag inderdaad vroeg wakker voor zijn doen, 7.15 uur. Maar 's avonds weer gewoon om 19 uur naar bed met grote zus en nu meestal pas weer rond 8.30 wakker. Luxe :s)
Huh? Je had toch net een contractverlenging in de pocket waar je blij mee was?

Fijn van het slapen :). Hier ook geen problemen met de wintertijd gelukkig.

Wat zouden jullie doen... Afgelopen maandag was de laatste dag van een antibioticakuur ivm oorontsteking bij Suus. Nu vind ik haar alweer een dag of 2 mopperig, 's nachts en overdag slaapt ze slecht, ze wil ook weer veel melk 's nachts en ze voelt ook steeds warm (net had ze 37,7, niet heel hoog maar wel wat te hoog, normaal is 36,7). Huisarts weer bellen of aankijken nog?
pi_157188590
Whut! Half 9 wakker Twink? Daar kan ik echt alleen maar van dromen. Hier altijd ergrns tussen 6 en 7 en een heel enkele keer 8.

JM leuke foto!
pi_157188729
Ik zou wel bellen Soesa. Mochten ze het niet onrustwekkend vinden, dan zeggen ze dat wel ter plekke. Sterkte met Suus!
pi_157188890
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Huh? Je had toch net een contractverlenging in de pocket waar je blij mee was?

Fijn van het slapen :). Hier ook geen problemen met de wintertijd gelukkig.

Wat zouden jullie doen... Afgelopen maandag was de laatste dag van een antibioticakuur ivm oorontsteking bij Suus. Nu vind ik haar alweer een dag of 2 mopperig, 's nachts en overdag slaapt ze slecht, ze wil ook weer veel melk 's nachts en ze voelt ook steeds warm (net had ze 37,7, niet heel hoog maar wel wat te hoog, normaal is 36,7). Huisarts weer bellen of aankijken nog?
Ik vind dat altijd zo lastig .. doen wat goed voelt :Y .. Als dat betekent dat je dan de huisarts ervoor moet bellen gewoon doen ^O^

Ja klopt je hebt gelijk. Had contractverlenging (2e keer fase b, uitzendcontract).
En ja, voor de inkomsten was het fijn, mijn werk is leuk, mijn collega's zijn tof.
Maar sinds begin september zijn hier de werktijden dusdanig veranderd dat ik overdag tussen school en werk niet meer de gelegenheid had om wat in het huishouden te doen. Dat was tot september wel het geval (en daarom zo goed vol te houden). Ik hikte er al langer tegen aan ... Gisteren samen met mijn man de knoop doorgehakt dat het zo ook okay is.. de voors tegen de tegens afgewogen.. De tegens wogen zwaarder :P . En ik ben opgelucht :)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:21:03 #174
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_157189594
Als we het over zielig leed hebben..

Mijn dame heeft een knalrood, jeukend en warm oor.. Ze is verder snotverkouden en het loopt in stralen der neus uit ;( .. Zo sneu!
Is het eerste herkenbaar?

Ze is ook ferm geprikt door de muggen en heeft enorme jeuk in der nek, ik heb al Prrrrikweg van VSM in der nek gesmeerd, maar meer kan ik toch niet doen?! ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door Rijstebuiltje op 29-10-2015 21:02:38 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:22:52 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157189632
Ah wat sneu.... heeft ze oorontsteking of gewoon verkouden?

En jeuk in dr wattes? Rijmt wel leuk :').
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')