Die 2 hebben wij ookquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:58 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had die ovale en nu deze maar ga denk ik terug naar de ovale want die vind ik zelf prettiger.
Fijne aan deze is dat 'ie zo fijn op het onderkantje staan blijft.
[ afbeelding ]
Zou best kunnenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zat die tandenborstel niet ergens gratis in zo'n blije doos, of zo? Ik heb 'm ook. En ook Elmex gekocht inderdaad. Wat een onzin dat er zoete troep in tandpasta moet.
+1, borstel zat in een of andere propagandadoos iddquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zat die tandenborstel niet ergens gratis in zo'n blije doos, of zo? Ik heb 'm ook. En ook Elmex gekocht inderdaad. Wat een onzin dat er zoete troep in tandpasta moet.
Geniet er nog maar even van, dan!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:30 schreef JufMariska het volgende:
[..]
+1, borstel zat in een of andere propagandadoos idd![]()
Ik zwaai niet vanaf het strand van Fuseta met strak blauwe lucht enzo hoor![]()
![]()
Laatste dag, dan komt er ter compensatie een boel brrrr-en-verhuis-gemopper
![]()
+10quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
+1 op Elmex en de Jordan tandenborstel ja
neem de zon maar mee hiernaartoe (inclusief warmte!)quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:30 schreef JufMariska het volgende:
[..]
+1, borstel zat in een of andere propagandadoos idd![]()
Ik zwaai niet vanaf het strand van Fuseta met strak blauwe lucht enzo hoor![]()
![]()
Laatste dag, dan komt er ter compensatie een boel brrrr-en-verhuis-gemopper
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha +1quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
. Uiteraard eerst alles eraf slobberen, maar daarna kan ik wel alle tandjes en kiesjes poetsen.
Huh? Je had toch net een contractverlenging in de pocket waar je blij mee was?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:32 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Haha +1![]()
Wij hier ook die ovale, vind hem zelf wel fijn.
Mijn oudste heeft wel SOESSEL PIPP SOEESEL PIP! (zo noemt ze ze zelf)
Okay, I did it. Ik heb vanmiddag mijn ontslag ingediend. Tis weer tijd voor mijn gezinnetje/vrienden/huishouden/leukebezigheden/youname it ... De laatste weken zat ik er echt tegenaan te hikken en nu is het mooi geweest.. Rust in de tent here I come!
![]()
Mijn *overdag-meer-dan-een-uur-slapen-is-voor-baby's-dreumes* sliep vandaag gewoon van 12 - 15.30... Was even bang dat ie het niet meer deed ofzo.
Overgang van zomer- naar wintertijd is hier prima verlopen. Zondag inderdaad vroeg wakker voor zijn doen, 7.15 uur. Maar 's avonds weer gewoon om 19 uur naar bed met grote zus en nu meestal pas weer rond 8.30 wakker. Luxe
Ik vind dat altijd zo lastig .. doen wat goed voeltquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Huh? Je had toch net een contractverlenging in de pocket waar je blij mee was?
Fijn van het slapen. Hier ook geen problemen met de wintertijd gelukkig.
Wat zouden jullie doen... Afgelopen maandag was de laatste dag van een antibioticakuur ivm oorontsteking bij Suus. Nu vind ik haar alweer een dag of 2 mopperig, 's nachts en overdag slaapt ze slecht, ze wil ook weer veel melk 's nachts en ze voelt ook steeds warm (net had ze 37,7, niet heel hoog maar wel wat te hoog, normaal is 36,7). Huisarts weer bellen of aankijken nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |