Dat leert ze in de tijd die andere kinderen gebruiken om te slapenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:29 schreef AwayTL het volgende:
Ohhh Blue! Ik moest echt lachen.. Wat een muiter is het
En ik blijf er bij dat Lou een half jaar voorloopt op ontwikkeling![]()
Razz
Franny, dat klinkt echt heel zielig
Oh, dat is bijzonder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:57 schreef Amsel het volgende:
Razz
We hadden hier vanavond de eerste voorzichtige stapjes
Nou wij denken dat dit het dus al die tijd al is geweest... als we de plaatjes bekijken kan het echt niet missen... twijfel zelfs of de waterpokken wel waterpokken waren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach GM wat sneu! Is dat strophulus wat ze hee de tijd heeft? Of is dat weer iets nieuws?
Stapjes voor AmselTof is dat he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Fotofabriek! kom ik weer, ik heb geen aandelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:52 schreef exode het volgende:
Vraagje tussendoor: fotoalbum tips? Voor B zijn eerste jaar....Hema vind ik slecht, Albelli matig, Apple duur, Top Photoalbum erg goed maar die hebben minder mogelijkheden op een Mac. Het is echt alleen voor foto's de rest komt in een apart album die een vriend samenstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |