ik had jouw filmpje ook gezien, ik vind Saar reuze inventief met dr etenquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja zeg hallo oktoberkinderen... kap eens even met dat rappe gedrag![]()
Nee ff serieus; hasje goed mauwtje! En tof zo'n retrokar!
Hahaha normaal zitten ze tijdens het eten keurig op hun plaats, Saar was eigenlijk al klaar met eten en dan mogen ze de restjes (quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had jouw filmpje ook gezien, ik vind Saar reuze inventief met dr etenheeft ze vast afgekeken van de heundjes
(word je daar niet schijtnerveus van, constant van die springende beesten als je zit te eten?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wachten tot de schone ouders komen, eind van de maand.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Whehequote:Op maandag 26 oktober 2015 20:07 schreef Franny_G het volgende:
Geweldige foto's, Chanty!!
I heeft iets nieuws ontdekt. Als ik iets doe waar ze niet blij van wordt, roept ze dramatisch om haar papa..
quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:07 schreef Franny_G het volgende:
Geweldige foto's, Chanty!!
I heeft iets nieuws ontdekt. Als ik iets doe waar ze niet blij van wordt, roept ze dramatisch om haar papa..
Wat knap dat hij dat allemaal al kan duidelijk maken!quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:26 schreef Burdie het volgende:
Kuiken heeft net een zelf verzonnen verhaal verteld. Over een kikker, een muis, een auto, een blauw meisje die hem een kus gaf en een vrachtwagen waar je in kon zitten.
Zo'n leuke fase dit![]()
![]()
.
Ja nou!quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! Superslim, I! Het grote uitspelen is begonnen! Mantra om te oefenen: "Wat zei je moeder/vader?"
Als ze daar nog behoefte aan heeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik word oprecht blij van alle kindjes die nog flessen krijgen, want ik maakte me toch wel zorgen dat A er nog 3 krijgt.
Hier ook nog regelmatig 3quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik word oprecht blij van alle kindjes die nog flessen krijgen, want ik maakte me toch wel zorgen dat A er nog 3 krijgt.
Nou dit dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat gaat dan zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:29 schreef Fazzoletti het volgende:
Burd, vertelde kuiken dat verhaal dan dmv gebaren? Ik vind het echt tof om te lezen hoe dat werkt en over zelf verzonnen gebaren, ook van Stip. Ik had het voornemen om er ook wat mee te gaan doen maar er is nooit van gekomen, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kuiken krijgt behalve BV nog een bakje yoghurt op een dag en soms een fles koemelk. De laatste dagen wil hij overdag ook een beker melk, maar daar drinkt hij maar een paar slokken van, alleen voor de show. Hij wil het dan omdat wij ook melk drinken.
Kuiken noemt ook alle mannen papa. En net als wup, vraag ik: is dat papa? Dan krijg ik een neeeeeejals antwoord terug
. Soms zegt hij het trouwens wel vragend, zo van: "papa?". Dan voel ik me altijd net eventjes zo'n single moeder die niet weet wie de vader is van het kind
.
GM dat ziet er een stuk beter uit, fijn zeg!
[ Bericht 2% gewijzigd door Burdie op 27-10-2015 15:26:12 ]
Lou is echt te oud voor d'r leeftijd. Zoveel persoonlijkheidquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:18 schreef Skittles het volgende:
Whehe Burdie![]()
![]()
Wel +1![]()
Lou roept ook naar iedereen papa of mama. Of HALLOOOO net zo lang tot die persoon ook hallo terug zegt. Dan loopt ze pas door
Ja dat onduidelijke gepraatquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lou is echt te oud voor d'r leeftijd. Zoveel persoonlijkheid
En de praatjes van kuiken zijn ook zo![]()
Ik kan niet wachten
Ze vertelt me al zó veel en ik snap het allemaal nog niet
(is dus niet heel opmerkelijk Hilmo, met 12 maanden
)
Dat is nog stevige taal hoor! Hier gaat het meer zo:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja dat onduidelijke gepraat![]()
"Maamaaaa, ama ono blaaaaa" met een heel serieus hoofd
Allah akbarquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:44 schreef Razztwizzle het volgende:
A doet nu vaak een soort Arabisch "Hammalahhammalahgammallahagragragbaaaaaaa"
Ja, ik wist het niet meer zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:41 schreef Burdie het volgende:
Een paar weken toch maar, Dot? En mijn tracker klopt nu gewoon.
Ik vind het een vooruitgang op kutkutkutkutkutkutquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:47 schreef Skittles het volgende:
*noteert niet te meeten met A. de terrorist*
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vind het een vooruitgang op kutkutkutkutkutkut.
"Grote klokken zeggen BIM-BAM, BIM-BAM" gaat 'ie vast ook heel leuk vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:54 schreef exode het volgende:
Wij waren vrijdag met B in Utrecht, bij de binnentuin van de Dom. Stonden er op een gegeven moment 2 toeristen met een Utrecht reisgids. Ze wezen naar de Dom en lazen wat dingen uit de gids voor. B gaat tussen ze in staan en wijst mee naar de Dom en gaat reuze serieus meekletsen. 'brabbelbrabbelbrabbelbrabbel klok! klok! klok! Bimbam! Bimbam! Daar! brabbel brabbel brabbel' Je kon ons opvegen. De toeristen waren Japans overigens en die vonden B vooral raar. Dat hoofd van B, zo een beetje scheef, grote blauwe ogen, ik krijg weer een dikke vette lach op mijn gezicht nu ik het opschrijf. B is zijn klok en bimbam fetisch nog steeds niet kwijt overigens.
je weet het he, ze bedenken 't niet zelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vind het een vooruitgang op kutkutkutkutkutkut.
Heb ik ook gezien maar voor zover ik weet gaat Hema maar tot 120 pagina's. En aangezien ik nu 500 foto's ongeveer heb uitgezocht en daar wel een paar minder van kunnen als het moetquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:43 schreef Crumpette het volgende:
*ontlurkt* over fotoboeken: check even de hema aanbieding! Waardebon kopen om later met korting fotoboeken te kunnen bestellen.
Whahaha saar doetdat ook! En oh wee als je dr geen aandacht geeft als zij hoi zegt en zwaait....quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:18 schreef Skittles het volgende:
Whehe Burdie![]()
![]()
Wel +1![]()
Lou roept ook naar iedereen papa of mama. Of HALLOOOO net zo lang tot die persoon ook hallo terug zegt. Dan loopt ze pas door
Als je nog iemand moet overhalen thuisquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:55 schreef Amsel het volgende:
Oh Kwak, door jou wil ik nu ook een tipi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |