abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:03:15 #161
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157071743
Gefeliciteerd Jantina!! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:21:54 #162
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157072302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Kantine O+ hier ook benieuwd naar de naam :D
Autocorrect _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157072336
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Kantine O+ hier ook benieuwd naar de naam :D
Heerlijk, autocorrect :)

Edit, spuit 11
pi_157073533
Mijn bekken wordt trouwens rap slechter -O- , dacht vandaag wel even een stuk te wandelen met oma en A. Anderhalf uur op normaal tempo, doen we wel vaker. Nou, ik ben stuk. Bij elke stap zegt er iets in die regio *knak* en alles doet zeer }:| . Bij A had ik daar helemaal geen last van! Hoop dat het niet erger wordt. Kan ik er nog iets mee? Oefeningen oid?
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:16:37 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157073686
Ik zou even een fysio raadplegen Razz. Je moet nog wel even, en met een dreumes erbij is het wel verstandig om goed te bewegen (en slechte bewegingen te laten / aan te passen)

En terwijl ik dit zit te typen word ik van binnenuit zo duidelijk gepord dat ik even voelde, en het was ook aan de buitenkant te voelen! *O* O+

21 weken he, dus hang in there Lamb!!
pi_157073690
Gefeliciteerd Jantina!
pi_157073757
idd even langs fysio razz :Y
:)
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:48:58 #168
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157074308
Gefeliciteerd Jantina! *O* Wat apart dat die ontsluiting ineens toch als een malle is gegaan. Is daar een (medisch / wetenschappelijke :D ) verklaring voor?
Wist niet dat ze je zo midden in de nacht naar huis laten gaan. Lijkt me best spannend zo zonder kraamzorg.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157074311
Gefeliciteerd Jantina! *O* geniet ervan! En ik ben ook benieuwd naar de naam!

Ik ben de 30 weken voorbij :o! En de muur vd babykamer is vandaag geschilderd en we hebben gordijnen besteld dus happy hormones hiero :P.

Vanmacht wordt de klok teruggezet he? Dan krijg je dus kindjes die bv om 2.58u geboren worden en kindjes die 3 min later geboren worden zijn dan om 2.01u geboren?
pi_157074339
Wat heerlijk Jantina! O+ van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! *O* *O*
pi_157074383
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 23:48 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd Jantina! *O* Wat apart dat die ontsluiting ineens toch als een malle is gegaan. Is daar een (medisch / wetenschappelijke :D ) verklaring voor?
Wist niet dat ze je zo midden in de nacht naar huis laten gaan. Lijkt me best spannend zo zonder kraamzorg.
Kraamzorg komt toch (vrijwel) direct ook al is het middenin de nacht? Bij ons wordt de kraam wss al erbij gehaald (bij t poliklinisch bevallen om vk te assisteren) en dan gaat ze mee naar huis. Dat kan dan wel eventjes een tijdelijke kraam zijn (ligt er aan wie er op oproep is) maar je wordt iig niet aan je lot overgelaten die eerste uurtjes. Tenminste dat is mij zo uitgelegd vorige week.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:57:46 #172
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157074468
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 23:53 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Kraamzorg komt toch direct ook al is het middenin de nacht? Bij ons wordt de kraam wss al erbij gehaald (bij t poliklinisch bevallen om vk te assisteren) en dan gaat ze mee naar huis als we dat willen en als om de een of andere reden t niet zo loopt en ze er niet bij is, dan kunnen we 24/7 bellen en staat er zsm iemand op de stoep - ook middenin de nacht. Dat kan dan wel eventjes een tijdelijke kraam zijn (ligt er aan wie er op oproep is) maar je wordt iig niet aan je lot overgelaten die eerste uurtjes. Tenminste dat is mij zo uitgelegd vorige week.
Verschilt dan denk ik per bureau, bij het bureau waar ik zat, had je wel avondzorg (tussen 17:00 en 0:00), maar niet midden in de nacht, wel voor bevallingen uiteraard.
pi_157074546
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 23:57 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Verschilt dan denk ik per bureau, bij het bureau waar ik zat, had je wel avondzorg (tussen 17:00 en 0:00), maar niet midden in de nacht, wel voor bevallingen uiteraard.
Ja edit daarop want nu twijfel ik en niet dat ik hier dingen neerzet die niet kloppen :p - iig bij bevalling weet ik sws zeker en kraam blijft sowieso tot 2u na de bevalling, dus volgens mij is dat bij mijn bureau dan dus ook als dat snachts is. Ik had er sowieso nog nooit van gehoord dat de kvz aanwezig is bij de bevallling trouwens.

Maar verder ben ik t helemaal met je eens, als je middenin de nacht mag gaan en dan zo de eerste uurtjes alleen bent dat lijkt me best spannend, zeker bij een eerste kindje.
pi_157074689
Jantina gefeliciteerd! *O*
pi_157074758
Gefeliciteerd Jantina! *O* dat ging dan even snel op het laatst! Ben ook wel benieuwd naar de naam :P
  zondag 25 oktober 2015 @ 00:16:52 #176
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157074827
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 00:02 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ja edit daarop want nu twijfel ik en niet dat ik hier dingen neerzet die niet kloppen :p - iig bij bevalling weet ik sws zeker en kraam blijft sowieso tot 2u na de bevalling, dus volgens mij is dat bij mijn bureau dan dus ook als dat snachts is. Ik had er sowieso nog nooit van gehoord dat de kvz aanwezig is bij de bevallling trouwens.

Maar verder ben ik t helemaal met je eens, als je middenin de nacht mag gaan en dan zo de eerste uurtjes alleen bent dat lijkt me best spannend, zeker bij een eerste kindje.
Ik gok dat Jantina s nachts wel kraamzorg heeft gehad, want ik herinner mij dat ze in het ziekenhuis nog een paar keer hebben gevraagd of we de kraamzorg hadden gebeld. Denk dat ze je anders wel adviseren te blijven in t ziekenhuis tot de ochtend (voor zover dat mogelijk is bij een poliklinische bevalling zonder medische indicatie.
  zondag 25 oktober 2015 @ 00:20:13 #177
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157074880
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 23:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Gefeliciteerd Jantina! *O* geniet ervan! En ik ben ook benieuwd naar de naam!

Ik ben de 30 weken voorbij :o! En de muur vd babykamer is vandaag geschilderd en we hebben gordijnen besteld dus happy hormones hiero :P.

Vanmacht wordt de klok teruggezet he? Dan krijg je dus kindjes die bv om 2.58u geboren worden en kindjes die 3 min later geboren worden zijn dan om 2.01u geboren?
Dat zou leuk zijn met een tweeling, is de ene in theorie eerder geboren, de ander in de praktijk eerder geboren :P.

Jantina gefeliciteerd met je dochter *O*
KuikenGuppy
pi_157076499
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:21 schreef Chanty het volgende:

[..]

Autocorrect _O-
tijdelijk nieuw toestel :')
pi_157077116
Gefeliciteerd Jantina!

Pfffffffffff housewarming gehad vanavond, helemaal stuk. Er ligt nog vanalles buiten aan schaaltjes snacks en hoor de hele tijd dingen vallen :D zullen wel katten zijn. Morgen maar opruimen. :+
pi_157077534
Jantine gefeliciteerd met jullie dochter *O*
pi_157077698
Jantine, gefeliciteerd!

Hier alles nogsteeds goed, geloof ik. Al behoorlijk misselijk met vlagen (sneller dan bij de eerste 2 (3!) zwangerschappen. Maar soms ook een dag niet, en dan maak ik me toch wat meer zorgen dan voor de miskraam. Maar dat is niet gek natuurlijk en ik zit de tijd maar gewoon rustig uit tot er meer zekerheid is. Nu ruim 5 weken en met 7,5 week krijg ik een vroege echo, dus dat duurt nog even.

Ik verheug me mateloos op het vertellen aan mijn duo. Dat lijkt me zo tof, ze gaan het zo bewust meemaken allemaal (als het allemaal goed mag gaan).

En voor het allereerst in mijn leven heb ik een tentamen afgezegd/ uitgesteld. De afgelopen weken heb ik me niet tot studeren kunnen zetten. En hoewel het voor nu fijn is, om ook mild te durven zijn voor mezelf, hoop ik toch dat ik de energie weer vind ervoor. Sowieso zou het extra salaris dat dat diploma kan opbrengen in de toekomst natuurlijk heel welkom zijn, met straks drie van die opdonders hier. :P We zullen zien, de tijd zal het leren.
pi_157077728
En ik voel erg veel trouwens. Eerder keren voelde ik bijna niets de eerste periode. Nu wel, er gebeurt van alles daarbinnen, het trekt, het steekt, het doet... Zouden het er twee.....? Neeeee, vast niet. Toch? :D :P :X O+
  zondag 25 oktober 2015 @ 07:48:17 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157077759
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 07:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En ik voel erg veel trouwens. Eerder keren voelde ik bijna niets de eerste periode. Nu wel, er gebeurt van alles daarbinnen, het trekt, het steekt, het doet... Zouden het er twee.....? Neeeee, vast niet. Toch? :D :P :X O+
Ik vroeg me vanochtend nog af hoe het met je ging. Het klinkt goed maar ik begrijp dat het nu toch even wat spannender is. Ik duim in elk geval! En die 2,5 week is ook zo voorbij :*

En ook aangestoken door het tweelingvirus :D O+ *;
pi_157077775
Ik hoop zo voor je dat alles goed mag blijven gaan Groof. Het is zo leuk drie kindjes O+ De oudste twee hebben in de kraamweek hun grote broer en grote zus diploma gekregen. Ze zijn zo trots op hun broertje O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_157077779
Haha, is er een tweelingvirus dan?

Het is gewoon in mijn situatie nogal een heftig idee, zeg maar. Maar ik zou er toch niet voor terugschrikken geloof ik. Het lijkt me ook tof! En heftig. Twee vriendinnen van me kregen nummer 3 en 4, toen ze voor nr 3 gingen. Dus dat het zomaar kan, maak ik van heel dichtbij mee.
  zondag 25 oktober 2015 @ 07:59:20 #186
52229 Chanty
pi_157077815
Ik ben uitverkoren om hier de tweeling te krijgen, maar je mag het wel van me overnemen :+

Ik ben morgen 6 weken en voel ook nog niets. Een beetje meer moe maar dat kan ook door mijn slecht slapende dreumes komen. Eerste Zwangerschap had ik ook nauwelijks klachten dus het kan ;)
  zondag 25 oktober 2015 @ 08:00:07 #187
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157077819
Nee, maar als Daui gaat bevallen dan is het tijd voor een nieuwe tweeling in de lijst. Maar vooralsnog gaat dat tussen Chanty en Kniftyhooker :+
pi_157077838
Ah zo, nou dan laat ik het graag aan hen over. :Y :+
pi_157077923
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jantina *O*
  zondag 25 oktober 2015 @ 08:51:45 #190
426379 elamanilo
elämänilo
pi_157078265
O+ Jantina, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter O+
pi_157078328
Zo, heerlijk klusje deze ochtend. M'n iPod instellen voor de bevalling 8-). Ik zit nu al te swingen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 25 oktober 2015 @ 08:59:54 #192
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157078355
Jantina gefeliciteerd met je dochter! Lekker babyknuffelen nu.

Voor nu zet ik mijn muntje in op chanty. Hahaha
pi_157078502
Oh mensen, waar begin ik aan. Uit meer dan 2.500 liedjes de ideale bevallingsmuziek filteren. :')
pi_157078563
quote:
2s.gif Op zondag 25 oktober 2015 08:00 schreef Kyara het volgende:
Nee, maar als Daui gaat bevallen dan is het tijd voor een nieuwe tweeling in de lijst. Maar vooralsnog gaat dat tussen Chanty en Kniftyhooker :+
Met z'n tweeën in verwachting van een tweeling lijkt me ook wel gezellig
pi_157078648
quote:
14s.gif Op zondag 25 oktober 2015 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Oh mensen, waar begin ik aan. Uit meer dan 2.500 liedjes de ideale bevallingsmuziek filteren. :')
haha ik heb van te voren echt allerlei series en muziek uitgezocht, ging uit van een bevalling van 10+ uur. Mijn vliezen braken en ik had direct regelmatige weeën en geen tijd om ergens anders om te denken. Lag ik dan met mijn 32gig geheugen kaartje
pi_157078697
quote:
2s.gif Op zondag 25 oktober 2015 08:00 schreef Kyara het volgende:
Maar als de MvMtest voorspelt wie de tweeling krijgt, hadden mijn beide kinderen met zijn tweeën moeten zijn :)

Mijn koffiedik zegt dat er een poosje geen tweeling in de lijst komt. Kijken wat beter werkt :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_157078701
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 09:32 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

haha ik heb van te voren echt allerlei series en muziek uitgezocht, ging uit van een bevalling van 10+ uur. Mijn vliezen braken en ik had direct regelmatige weeën en geen tijd om ergens anders om te denken. Lag ik dan met mijn 32gig geheugen kaartje
:D

Uiteraard hoop ik ook op zoiets. Het is meer om mij in m'n Oxy-flow te krijgen (tip van de doula). Al zit ik swingend en hummend op de fitnessbal. (Ik zie het echt al voor me :7 met m'n ogen dicht alsof Dave Grohl of Marco Roelofs m'n schouders masseren - Oxybom :~) De vorige keer lag ik knijpend in JD's arm doodstil te puffen hoor. Deze keer gaan we voor hulp van zwaartekracht. Tenzij dat niet bevalt. Maar, ik twijfel nu of ik geen nieuwe iPod nodig heb.. de batterij is zo snel leeg :@
pi_157078799
Razz wat naar! Idd bekken fysio oid raadplegen. Ik ga wekelijks naar cesartherapie. Dat ging ik al en ze kennen mij daar goed daarom geen overstap naar bekken fysio nu.

Ik heb nu soms een soort schuifgevoel in mijn buik. Keiharde buik en het idee dat er een ballon ronddraait. Meer het gevoel van een 30/35wk baby die met zijn rugdraait. Niet brave mini trapjes dus of fladdertjes. Herkenbaar voor iemand? Ben nu 18.4 wk.
Ws harde buik gevoel en niet de bewoner?

Ela hoe gaat t met jou nu? Hoe voel je je?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157078807
Ik had een ipad mee met muziekjes erop. Maar toen ik eenmaal begon ergerde ik me eraan. :')
Man had hem ook een tijdje veel te zacht staan. Zo kan ik toch niks horen man. Achtergrondmuziek? Pff
Neem oordopjes mee.

Bekkenfysio, aanrader. Ik had veel last en na een bezoekje, ging het meteen een stuk beter. Super!
pi_157078825
Muziek met bevalling O+ woh dat klinkt fijn... Nu dus maar vast beginnen met mn lijst :p

En een doula.. Yay or nah?
Ben nog vergeten te kijken naar evt cursussen oid. Dacht joga maar dat vinden mijn bekken niet goed. Andere tips?
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157078863
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 09:47 schreef Lamb29 het volgende:
Muziek met bevalling O+ woh dat klinkt fijn... Nu dus maar vast beginnen met mn lijst :p

En een doula.. Yay or nah?
Ben nog vergeten te kijken naar evt cursussen oid. Dacht joga maar dat vinden mijn bekken niet goed. Andere tips?
Voor ons abosluut yay. Goed, op sommige punten wat zweverig, maar niets moet.
De gedachte dat wij zelf maar eens moeten gaan kijken wanneer we naar het ziekenhuis mogen komen en telefonisch overleggen enzo (moet nog steeds, maar zij is erbij) vond ik horror. Bovendien zouden we dan met z'n tweeën daar zitten in die verloskamer (vorige keer fulltime de vk erbij gehad). Daar werden we allebei wel eng van. Dus dat ze erbij is zorgt voor ons al voor heel veel rust.

Of ik dat naderhand nog zo ervaar laat ik je weten :+.
pi_157079119
Goedemorgen! :W

Lamb: bij mij in de yoga groep zat ook iemand met forse bekkenklachten en de docente paste voor haar de oefeningen die we deden iets aan. Bovendien kreeg ze dan zo'n grote oefenbal om op te zitten ipv net als wij op de grond. Ik zou het dus niet direct afschrijven maar even informeren naar de mogelijkheden met bekkenklachten :) .

Overigens is iedereen in mijn yoga groepje al bevallen, behalve ik. Ik wil nu ook, word gespamd met uberschattige babyfoto's de hele tijd.

Verder geloof ik dat buikbaby vannacht besloten heeft zijn hoofd nog iets dieper in mn bekken te duwen ofzo, want men, druk down under! Ik weet niet hoe ik moet zitten en lopen is nu echt wijdbeens waggelen.
  zondag 25 oktober 2015 @ 10:22:25 #203
52229 Chanty
pi_157079293
Ik had lekker klassiek opstaan maar eerlijk gezegd heb ik er door de weeenstorm en de morfine niks van mee gekregen :+
  zondag 25 oktober 2015 @ 10:27:06 #204
52229 Chanty
pi_157079368
Yoga.... Ik was een palmboom en een rietstengel :X veel te zweverig en dan beweerde dat mens ook nog dat de cursus totaal niet zweverig ws. ik ben daarna een cursus Samen bevallen met mijn man gaan doen. Vond ik veel fijner. Gewoon lekker informatief wat vooral fijn was voor man en ademhalingstecnieken. Weet niet of ik nu iets ga doen. Misschien herhaalcursus maar het lijkt zo kort geleden...
pi_157079413
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:27 schreef Chanty het volgende:
Yoga.... Ik was een palmboom en een rietstengel :X veel te zweverig en dan beweerde dat mens ook nog dat de cursus totaal niet zweverig ws. ik ben daarna een cursus Samen bevallen met mijn man gaan doen. Vond ik veel fijner. Gewoon lekker informatief wat vooral fijn was voor man en ademhalingstecnieken. Weet niet of ik nu iets ga doen. Misschien herhaalcursus maar het lijkt zo kort geleden...
Palmbomen en rietstengels hadden wij niet hoor! Wel fijne ademhalingstechnieken en ok, soms wat bijzondere opmerkingen (iets met "open van onder om pijnloos te bevallen!") . Nahjah, die gingen er ene kant in en andere kant uit hier :')
pi_157079561
Jantina! Gefeliciteerd! O+ *O*
pi_157079632
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:22 schreef Chanty het volgende:
Ik had lekker klassiek opstaan maar eerlijk gezegd heb ik er door de weeenstorm en de morfine niks van mee gekregen :+
Haha, hier hetzelfde. Maar dan op bluesmuziek :P
  zondag 25 oktober 2015 @ 11:44:09 #208
52229 Chanty
pi_157080620
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Palmbomen en rietstengels hadden wij niet hoor! Wel fijne ademhalingstechnieken en ok, soms wat bijzondere opmerkingen (iets met "open van onder om pijnloos te bevallen!") . Nahjah, die gingen er ene kant in en andere kant uit hier :')
Oh God ja zulke onzin kwam er ook nog uit. Ik heb het verdrongen :'( we gingen ook allemaal bevallen met een glimlach...
pi_157080804
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oh God ja zulke onzin kwam er ook nog uit. Ik heb het verdrongen :'( we gingen ook allemaal bevallen met een glimlach...
En? Heb je veel geglimlacht? :D
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:00:44 #210
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157080975
De yoga die ik heb gedaan was ook totaal niet zweverig. En toeval of niet, maar niemand heeft pijnbestrijding gehad, iedereen vond de weeën enorm meevallen. Twee van de groep zaten al op 7 en 9 cm toen ze de vk belden, hadden niet door dat het al serieus bezig was. :D
En idd aangepaste oefeningen voor mensen met bekkenklachten, maar de oefeningen stelde niet zoveel voor, was vooral de ademhalings- en ontspanningstechnieken die erg nuttig waren. En gewoon bezig zijn met je zwangerschap. :)
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:29:13 #211
409579 LuDann
All the way
pi_157081708
Ik had een radio meegenomen naar het ziekenhuis. Was wel gezellig, vond het fijn die muziek. En de medische staf vond het ook wel oke geloof ik. :P
pi_157081859
We mogen naar huis!!!
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_157081884
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:34 schreef 1stGirl het volgende:
We mogen naar huis!!!
*O*
Lekker naar huis!! Fijne kraamtijd daar verder. O+
Professioneel gifmenger.
pi_157081949
Ik had geen muziek, vond het wel fijn om te luisteren naar het gekeuvel van de vk en de kraam. Ze verwonderden zich erover dat ik me na de bevalling alles wat zij hadden gezegd bijna woord voor woord kon herinneren. Meestal zijn vrouwen erg in zichzelf gekeerd tijdens een bevalling. Ik was blijkbaar vooral met mijn omgeving bezig :')
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:46:14 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157082078
Ik was te druk met schreeuwen dat ik een KS wilde om muziek te horen :P. Toen de ruggenprik er in zat, heb ik wel heerlijke hypnobirthing muziek geluisterd (en dan dachten jullie dat yoga zweverig was :P).
KuikenGuppy
pi_157082348
Ik heb geen klassiek bekkeninstabiliteit. Door hypermobiliteit iets wat er op lijkt. Daardoor is andere sport nu niet zo handig. Zeker yoga niet waarbij je je spieren verlengt. Ik ga denk ik maar kijken voor zo'n herhaling cursus ergens.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157082422
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:38:53 #218
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157083244
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:00 schreef 1stGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw O+

Fijn dat jullie naar huis mogen!!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157084543
quote:
[ afbeelding ]
O+
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:38:10 #220
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_157088353
Onze dochter Amber is afgelopen donderdag (22 oktober) geboren :) Blakende baby van bijna 8 pond en 53 cm lang. Snelle bevalling & diezelfde avond weer thuis. Steenz is echt een geboren vader! Het is zo aandoenlijk O+
(Un)masking for the greater good.
pi_157088695
quote:
[ afbeelding ]
Mnoh O+ prachtig!
pi_157088701
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef Natalie het volgende:
Onze dochter Amber is afgelopen donderdag (22 oktober) geboren :) Blakende baby van bijna 8 pond en 53 cm lang. Snelle bevalling & diezelfde avond weer thuis. Steenz is echt een geboren vader! Het is zo aandoenlijk O+
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:52:02 #223
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157088717
Gefeliciteerd Natalie *O*
KuikenGuppy
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:52:56 #224
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157088737
Gefeliciteerd Natalie!! *O*

quote:
[ afbeelding ]
Aah lief O+
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157088929
quote:
Gefeliciteerd! *O* *O*
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:23:57 #226
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157089653
quote:
Gefeliciteerd!! *O*

Sillie en Mignonne bovenaan! w/
pi_157090292
Gefeliciteerd Natalie! Mooie naam heeft jullie meisje!
pi_157090502
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:03:43 #229
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157090732
Gefeliciteerd Natalie en 1stGirl met jullie ukjes O+ *O*

En hoera, Mignonne en Sillie bovenaan, wie zou het eerste zijn?

Iemand nog interesse in een (meisjes/uni) jumpsuit in 56? Ligt hier maar te liggen, zie V&A
pi_157090904
Gefeliciteerd Natalie en Steenz!
pi_157091040
Weer 2 baby's! ^O^ Van harte allemaal. Het lijstje gaat er nu vlot doorheen zo!
pi_157091154
pi_157091579
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
Weer 2 baby's! ^O^ Van harte allemaal. Het lijstje gaat er nu vlot doorheen zo!
Oh zeg dat :'(. Pff.
pi_157091827
Van harte Natalie *O*

1stgirl O+
pi_157091869
Gefeliciteerd Natalie! *O*

En eh. Migonne! Jij mag voor hoor!
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:57:23 #236
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_157092189
Bedankt voor alle felicitaties *O*

We zouden het nieuws eerder gemeld hebben, maar het zijn zulke drukke dagen momenteel. Was blij dat ik vandaag de pc weer eens aan kon zetten. Nog even kijken of ik een fotootje kan posten binnenkort :D
(Un)masking for the greater good.
pi_157092432
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:45 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd Natalie! *O*

En eh. Migonne! Jij mag voor hoor!
:D ben benieuwd hoor. T zou me niet verbazen als deze een verrassingsei is en het langst van alledrie blijft zitten :') B. denkt de 27e, mn moeder dacht de 8e... Als ik moest kiezen dan ging ik toch wel voor oktober. Ik ben zo benieuwd ♡
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:10:28 #238
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157092581
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 09:37 schreef McLaura het volgende:

[..]

Maar als de MvMtest voorspelt wie de tweeling krijgt, hadden mijn beide kinderen met zijn tweeën moeten zijn :)

Mijn koffiedik zegt dat er een poosje geen tweeling in de lijst komt. Kijken wat beter werkt :D
Ik had het ook niet over de dikte van de streep op de test ;)
pi_157092588
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D ben benieuwd hoor. T zou me niet verbazen als deze een verrassingsei is en het langst van alledrie blijft zitten :') B. denkt de 27e, mn moeder dacht de 8e... Als ik moest kiezen dan ging ik toch wel voor oktober. Ik ben zo benieuwd ♡
Hier is ook ingezet op de 27e, dus dan wordt het nog spannend.
Ik ben de 28e zelf jarig, dus die dag sla ik liever over.. Mini mag zijn eigen verjaardag O+ .

Zullen we Daui anders voorlaten? Die weet immers al zeker dat het de 27e wordt!

Ik ben nu ook wel benieuwd hoor, ik wil de kleine wel graag ontmoeten maar dat hele bevalverhaal baart me toch wel wat zorgen nog.. :o
pi_157092871
Gefeliciteerd Nathalie en Steenz! Veel geluk met z'n drietjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')