Ik gok dat Jantina s nachts wel kraamzorg heeft gehad, want ik herinner mij dat ze in het ziekenhuis nog een paar keer hebben gevraagd of we de kraamzorg hadden gebeld. Denk dat ze je anders wel adviseren te blijven in t ziekenhuis tot de ochtend (voor zover dat mogelijk is bij een poliklinische bevalling zonder medische indicatie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 00:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja edit daarop want nu twijfel ik en niet dat ik hier dingen neerzet die niet kloppen :p - iig bij bevalling weet ik sws zeker en kraam blijft sowieso tot 2u na de bevalling, dus volgens mij is dat bij mijn bureau dan dus ook als dat snachts is. Ik had er sowieso nog nooit van gehoord dat de kvz aanwezig is bij de bevallling trouwens.
Maar verder ben ik t helemaal met je eens, als je middenin de nacht mag gaan en dan zo de eerste uurtjes alleen bent dat lijkt me best spannend, zeker bij een eerste kindje.
Dat zou leuk zijn met een tweeling, is de ene in theorie eerder geboren, de ander in de praktijk eerder geborenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Gefeliciteerd Jantina!geniet ervan! En ik ben ook benieuwd naar de naam!
Ik ben de 30 weken voorbij! En de muur vd babykamer is vandaag geschilderd en we hebben gordijnen besteld dus happy hormones hiero
.
Vanmacht wordt de klok teruggezet he? Dan krijg je dus kindjes die bv om 2.58u geboren worden en kindjes die 3 min later geboren worden zijn dan om 2.01u geboren?
Ik vroeg me vanochtend nog af hoe het met je ging. Het klinkt goed maar ik begrijp dat het nu toch even wat spannender is. Ik duim in elk geval! En die 2,5 week is ook zo voorbijquote:Op zondag 25 oktober 2015 07:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En ik voel erg veel trouwens. Eerder keren voelde ik bijna niets de eerste periode. Nu wel, er gebeurt van alles daarbinnen, het trekt, het steekt, het doet... Zouden het er twee.....? Neeeee, vast niet. Toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Met z'n tweeën in verwachting van een tweeling lijkt me ook wel gezelligquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:00 schreef Kyara het volgende:
Nee, maar als Daui gaat bevallen dan is het tijd voor een nieuwe tweeling in de lijst. Maar vooralsnog gaat dat tussen Chanty en Kniftyhooker
haha ik heb van te voren echt allerlei series en muziek uitgezocht, ging uit van een bevalling van 10+ uur. Mijn vliezen braken en ik had direct regelmatige weeën en geen tijd om ergens anders om te denken. Lag ik dan met mijn 32gig geheugen kaartjequote:Op zondag 25 oktober 2015 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Oh mensen, waar begin ik aan. Uit meer dan 2.500 liedjes de ideale bevallingsmuziek filteren.
Maar als de MvMtest voorspelt wie de tweeling krijgt, hadden mijn beide kinderen met zijn tweeën moeten zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:00 schreef Kyara het volgende:
Nee, maar als Daui gaat bevallen dan is het tijd voor een nieuwe tweeling in de lijst. Maar vooralsnog gaat dat tussen Chanty en Kniftyhooker
quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haha ik heb van te voren echt allerlei series en muziek uitgezocht, ging uit van een bevalling van 10+ uur. Mijn vliezen braken en ik had direct regelmatige weeën en geen tijd om ergens anders om te denken. Lag ik dan met mijn 32gig geheugen kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |