Autocorrectquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Kantinehier ook benieuwd naar de naam
Heerlijk, autocorrectquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Kantinehier ook benieuwd naar de naam
Kraamzorg komt toch (vrijwel) direct ook al is het middenin de nacht? Bij ons wordt de kraam wss al erbij gehaald (bij t poliklinisch bevallen om vk te assisteren) en dan gaat ze mee naar huis. Dat kan dan wel eventjes een tijdelijke kraam zijn (ligt er aan wie er op oproep is) maar je wordt iig niet aan je lot overgelaten die eerste uurtjes. Tenminste dat is mij zo uitgelegd vorige week.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:48 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd Jantina!Wat apart dat die ontsluiting ineens toch als een malle is gegaan. Is daar een (medisch / wetenschappelijke
) verklaring voor?
Wist niet dat ze je zo midden in de nacht naar huis laten gaan. Lijkt me best spannend zo zonder kraamzorg.
Verschilt dan denk ik per bureau, bij het bureau waar ik zat, had je wel avondzorg (tussen 17:00 en 0:00), maar niet midden in de nacht, wel voor bevallingen uiteraard.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kraamzorg komt toch direct ook al is het middenin de nacht? Bij ons wordt de kraam wss al erbij gehaald (bij t poliklinisch bevallen om vk te assisteren) en dan gaat ze mee naar huis als we dat willen en als om de een of andere reden t niet zo loopt en ze er niet bij is, dan kunnen we 24/7 bellen en staat er zsm iemand op de stoep - ook middenin de nacht. Dat kan dan wel eventjes een tijdelijke kraam zijn (ligt er aan wie er op oproep is) maar je wordt iig niet aan je lot overgelaten die eerste uurtjes. Tenminste dat is mij zo uitgelegd vorige week.
Ja edit daarop want nu twijfel ik en niet dat ik hier dingen neerzet die niet kloppen :p - iig bij bevalling weet ik sws zeker en kraam blijft sowieso tot 2u na de bevalling, dus volgens mij is dat bij mijn bureau dan dus ook als dat snachts is. Ik had er sowieso nog nooit van gehoord dat de kvz aanwezig is bij de bevallling trouwens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Verschilt dan denk ik per bureau, bij het bureau waar ik zat, had je wel avondzorg (tussen 17:00 en 0:00), maar niet midden in de nacht, wel voor bevallingen uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |